Файл қосу

Кәсіби - юағдарланған шет тілі



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
семей қаласының шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
                                       
3 деңгейлі СМК құжаты 

                                   ПОӘК
                                       
                         ПОӘК 042-39.1.138/02-2013
                                   ПОӘК
                   Студенттерге арналған
<<Кәсіби-бағдарланған шет тілі>> пәнінің  бағдарламасы
                       Басылым  №1  18.09.2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
5В011100  -  <<Информатика>>   мамандығына арналған
          <<Кәсіби-юағдарланған шет тілі>>  
           ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
                                       
                                       
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013
                                       
                                АЛҒЫ СӨЗ
* ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ Каженова Ж.С., информатика кафедрасының  аға оқытушысы, информатика магистры.  
<<28>> тамыз 2013 ж.
	
* ТАЛҚЫЛАНДЫ
  +  Семей қаласының Шәкәрім  мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының  отырысында талқыланды
Хаттама №1, <<11>> қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының  отырысында талқыланды. 

Хаттама  №1,  <<12>> қыркүйек  2013 ж. 

Төрағасы  __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды.   

Хаттама  №1  <<18>> қыркүйек  2013 ж. 

Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К.
                  4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
















                                МАЗМҰНЫ 
* Жалпы мағлұматтар
* Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 
* Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар
* Курс форматы
* Курс саясаты
* Баға қою саясаты
* Әдебиеттер


ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мағұлматтар
Каженова Жанар Сабыртайқызы, информатика магистры
Информатика кафедрасы
Байланыс ақпараттары: тел.: 36-01-50, №3 оқу ғимараты,  №102 кабинет. 
Сабақ өтетін орын  -  аудитория №206.  Кредиттер саны  -  3

  + Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:

<<Кәсіби бағытталған шет тілі>> пәнінің бағдарламасы 5В011100 <<Информатика>> мамандығы бойынша Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС  6.08.067.2010 негізінде құрастырылған. Студенттерге тілдік қарым-қатынас пен сөйлеу мәдениетінің негізгі ұғымдары жөнінде түсінік беру.

1.3  Пәнді оқу мақсаты: Курстың мақсаты студенттердің кәсіби бағытталған шет тілі бойынша білім (дағды) алуы Мәдениетаралық қатынастың негізгі салаларында болашақ маманның дұрыс және кәсіби сауатты сөйлеу мінез-құлқын қалыптастыру. Болашақ маманның кәсіптік қызметінің контекстінде оқытылатын шет тілі елінің және туған елінің мәдени-өзіндік ерекшелікті ортасы, вербалды және вербалды емес қатынас құралдарының ұлттық-мәдени өзіндік ерекшеліктері туралы білімді жүзеге асыру.



1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: 
Пәнді оқытудың негізгі міндеттері  -  кәсіби бағытталған шет тілі  Тілдік қарым-қатынаста студенттердің оқытылатын шет тілінің тілдік бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру. <<Ағылшын тілі>> курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің жүйеленуі (қайталануы).

  + Оқыту нәтижелері:
Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер:
* <<Кәсіби бағытталған шет тілі>>курсының мақсаттары мен міндеттерін.
* Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
* Оқытылатын тіл елі мен Қазақстанда мәдениеттің, құндылык бейімделушіліктердің жүйесін, мәдениеттердегі ортақтықтар мен айырмашылықтарды.
* Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
* Оқытылатын шет тілін жеткізушілердің  тілдеріндегі ұлттық-мәдени ерекшеліктерді(сөйлеу мінез - құлқының вербалды және вербалды емес құралдары).
* Оқытылатын тілдің орфоэпиялық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын). 
* Ағылшынша сөйлей  алу  және түсіну , жаза  алу  этикасының талаптарына сәйкестікте ұстай алу;
* Басқа мәдениет өкілдерінің жағдайларға байланысты қалыптасқан мінез-құлқын пайымдай білу;
* Екі мәдениеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын  ажырата білу, барабар аударманы жүзеге асыру және өзінің тілдік мінезінің жағдайятты-барабар стратегиясын және тактикасын іске асыру, мақсат білімдерді пайданалу;
* Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес өз ойларын шет тілінде бере алуы;
* Тілдің мазмұндылығын,айтылымның ақпараттылығын, қисындылығын, орындылығын, мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу;


  + Курстың  пререквизиттері: 
Ағылшын тілі I, Ағылшын тілі II. 

  + Курстың постреквизиттері:
жоқ


* 



2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 



Практикалық сабақ тақырыбының мазмұны
Cағат саны

Әдебиет

                                       
Практ.
сабақ.
СӨЖ
ОСӨЖ

1

                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8

                               1 семестр
                                       
                                       
                                       
                                       
1. 



What is a computer?
General understanding.
Exercise 8.1.
Exercise 8.2.
Exercise 8.3.
Exercise 8.4.
Questions for group discussion.

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2.New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

2.
Hardware.
General understanding.
Exercise 8.6.
Exercise 8.7.
Exercise 8.8.
Exercise 8.9.
Questions for group discussion.

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

3. 
 Types of software.
General understanding.
Exercise 8.10.
Exercise 8.11.
Exercise 8.12.
Exercise 8.13.
Questions for group discussion.

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

4
Operating systems.
General understanding.
Exercise 9.1.
Exercise 9.2.
Exercise 9.3.
Questions for group discussion.

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

5
Windows 95.
General understanding.
Exercise 9.4.
Exercise 9.5.
Exercise 9.6.
Exercise 9.7.
Questions for group discussion.

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.


6.
Introduction to the WWW and the Internet.
General understanding.
Exercise 9.8.
Exercise 9.9.
Exercise 9.10.
Exercise 9.11.
Questions for group discussion.

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

7.
Computers.
Personal computers.
Translation of the texts.
2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

8.
Historyand future of the Internet.
Translation of the text.
2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

9
The Microprocessor.
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

10
Programming languages.
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

11
Four main classes of computers.
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

12
Central Processing Unit (CPU)
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

13

Database and Database Management systems.
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

14
Network structures.
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.

15
Creating computer programs.
Exercise 1. Read and translate the text 
Exercise 2. Make up questions on the text

2
2
2
1.New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.


Барлығы
30
30
30


* Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар
Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн.
Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. .
Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. 
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 
                           * КУРС ФОРМАТЫ
Курсты оқу курстың күрделі сұрақтары қарастырылатын дәріс сабақтарынан басталады. Материал зертханалық сабақтарда бекітіледі. Зерт ханалық сабақтарға дайындық барысында ұсынылған әдебиетті өзбетімен оқу керек, осы тақырыптағы дәріс мазмұнымен танысу керек, соңынан бақылау сұрақтарына жауап беріп, практикалық тапсырмаларды орындау керек. 

                           * КУРС САЯСАТЫ
Осы курсты меңгеру барысында  студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет. Сабақтарға кешікпей келу қажет. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды.
Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды.
                   БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ
Апта
Бақылау түрі
                                   Барл.
                                   балл
                               Ескертпе
1
2
                                       3
4
                                       
1-аптадан  7-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу 
                                      30
                                       
2
Тапсырманы орындау
                                      15
                                   Зерт
2
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
3
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
3
Тапсырманы орындау
                                      20
                                   Зерт
4
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
4
Тапсырманы орындау
                                      20
                                   Зерт
5
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
5
Тапсырманы орындау
                                      20
                                   Зерт
6
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
6
Тапсырманы орындау
                                      15
                                   Зерт
7
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
7
Тапсырманы орындау
                                      15
                                   Зерт

Шептік бақылау 1
                                      60
                                     ШБ
1-аптадан  7-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл
                                      300
                                       

8-аптадан  15-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу
                                      30
                                       
8
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
8
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
9
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
9
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СРС
10
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
10
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
11
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
11
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СРС
12
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
12
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
13
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
13
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СРС
14
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
14
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
15
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
15
Шептік бақылау 2
                                      75
                                     РК
8-аптадан  15-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл 
                                      300
                                       
Емтихан үшін балл
                                      400
                                       
Академиалық кезең ішіндегі қортынды  балл
                                     1000
                                       


* ӘДЕБИЕТТЕР

Ұсынылатын әдебиеттер:
1. New Inside Out Pre-Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Intermediate Student's book. Philip Kerr. Series authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3.И.П. Агабекян <<Английский для технических вузов>> Ростов-на-Дону <<Феникс>> 2000.



Пәндер