Файл қосу

ҚОТ құралдары мен оқытудың жандандыру



                                       
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
                                       
                  3 деңгейдегі СМК құжаты
                                       
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   ПОӘК 
                             042.39.1.ХХ/01-2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   ПОӘК
Оқытушыға арналған <<Қашықтан оқыту технологиялары>> пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы
                                 __.__.20__ж
                             №__ басылым
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       






         <<Қашықтан оқыту технологиялары>>
            пәнін оқыту-әдістемелік кешен
                                       
5В011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған
                                       
                                       
Оқытушыға арналған оқу  жұмыс бағдарламасы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013
Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_______________ Информатика кафедрасының аға оқытушысы Болсынбекова Ш.Ж.,  Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
<<28>> тамыз 2013 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № 1  "11"  қыркүйек  2013   ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды

Хаттама  №1  <<12>>  қыркүйек  2013  ж. 
  
Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды    
Хаттама  №1  <<18>>   қыркүйек  2013  ж. 

Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы  _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ


















МАЗМҰНЫ
                                       
* Қолданылу облысы

* Нормативті сілтемелер

* Жалпы жағдайлар

* Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны

* Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

* Пән бойынша оқу-әдістемелік карта

* Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы

* Әдебиеттер


                      1. Қолданылу облысы

<<Қашықтан оқыту технологиялары>> пәні бойынша Оқыту-әдістемелік кешен <<5В011100>> -  <<информатика>> мамандығының студенттеріне арналған. Кешен студенттерді пәннің мазмұнымен, пәннің көкейкестілігі мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу барысында үйренетін машықтармен таныстырады. Оқыту-әдістемелік кешен пәнді оқыту үшін негізгі бағдар болып табылады.

                  * Нормативті сілтемелер
Бұл <<Қашықтан оқыту технологиялары>>  пәні бойынша Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және  реттейді:
  + Сәйкес білім деңгейінің жалпыға бірдей мемлекеттік білім стандарты;
  + 5В011100-информатика мамандығының типтік оқу жоспары.
  + СТУ 042  -  ГУ  -  4-2013 Университет стандарты <<Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар>>;
  + ДП-042-1.01 - 2013 Құжатталған процедура <<Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны>> 
                        * Жалпы жағдайлар
                                       
3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны
Бұл пән студенттерге оқу процесін ұйымдастырудағы алуан түрлі қазіргі заманғы құралдар мен технологияларды таныстырады.
Пәнді оқып үйрену барысында келесі білім беру технологиялары қолданылады: 
* Мультимедиялық презентациялар мен интерактивті жабдықтар (проектор, интерактивті тақта) қолданылуымен өтетін дәрістер.
* Қосымшалардың стандартты пакеті мен компьютер қолданылуымен видеоресурстар жасауға тапсырмаларды қамтитын практикалық сабақтар.
* Сабаққа дайындық мақсатында жекелеген тапсырмалар бойынша қорытынды жобалар орындау мақсатында материалды іздеу және өңдеуді қамтитын  әртүрлі бастаулармен жұмысты қарастыратын өздік жұмыс. 

3.2. Пәнді оқыту мақсаты
<<Қашықтан оқыту технологиялары>> курсын оқытудың мақсаты студенттерде қашықтан оқыту жүйесі мен оның пайда болуы мен дамуы туралы түсініктер қалыптастыру. 
3.3. Пән міндеті: 
Студент білуі керек:
* Қашықтан оқытудың пайда болу тарихын; 
* Қашықтан білім беру технологиялары негізінде оқыту принциптерін;
* Қашықтан оқыту процесін ұйымдастыру шарттарын сипаттай білу.

3.4. Оқыту нәтижелері:
Төмендегі машықтарды қалыптастыру қажет: 
* Қашықтан оқытудың дидактикалық (құралдар, оқыту тәсілдері), технологиялық құрамдарын аша білу;
* Қашықтан оқыту процесін ұйымдастыру мен басқару ерекшеліктерін білу; 
* ҚОТ пайдалана отырып курс жобалауды білу;


3.5. Пән  пререквизиттері: информатика, информатиканы оқыту әдістемесі.

3.6.  Пән постреквизиттері: Интернет желісінде жұмыс тәсілдері, ҚОТ негізінде курс жобалау.  


                                       
3.7. Оқу жоспарынан көшірме
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                              Дәріс саны
                  Зертханалық сағат  саны
                                   ОСӨЖ
                                    СӨЖ
                                Барлығы
                        Бақылау формасы 
                                       4
                                       7
                                       3
                                      15
                                      30
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                Емтихан


4. Оқытушыға араналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны  
    Тақырып атаулары және олардың мазмұны
                              Сағат саны
                                       1
                                       2
                         Дәріс сабақтары
                                       
Мектепте ҚОТ құралдарының даму тарихы. Бағдарламалық оқыту және оны ҚОТ дамуының жаңа сатыларына көшу. ҚОТ дамуының конгнитивтік сатысы. 
1
Инструментальды орталар. Оқыту орталары. Оқытудың компьютерлік құралдарын жасаудың параллельді-циклдық негізі. 
1
Оқытудағы ҚОТ дамуының кезеңдері. Олардың заңдылықтары. ҚОТ құралдары мен оқытудың жандандыру.
1
Білім беруде ҚОТ-ы пайдаланудың әдістемелік қорлары. ҚОТ-ны жаңаны үйрету, икемділікті қалыптастыру, жалпылау мен жүйелеу, білім мен икемділікті бақылап, есепке алу сатыларында пайдалану.
2
ҚОТ-ны пайдаланудың негізгі бағыттары:моделдеу, есепке алу және бақылау, оқу үрдісін қолдану.
1
Білім берудегі ҚОТ құралдарының сапасын бағалауға қолданылатын жалпы тәсілдер. ҚОТ құралдарының сапасына қойылатын эргономикалық және психологиялық талаптар.
1
Әртүрлі тәсілдерд негізінде бақылау мен есепке алудың, компьютерлік оқытудың әдістері мен жолдарының, мазмұнының құрылымдары сапасын бағалау.
1
Білім беруде ҚОТ-ны пайдаланудың бағыттары мен болашағы.

Электрондық және виртуалдық кітапханалар және каталогтар. Электрондық оқулықтар мен қашықтық курстар. Виртуалдық мектептер.
1
Білім берудегі басқару қызметтерін автоматтандыру. Білім берудегі ақпараттық жүйелер.Білім мен икемділіктерді бағалау жүйелері олардың теориялық негіздері мен практика да іске асырылады.
1
Тестілеу және ЕҰТ жүйелерінің электрондық нұсқалары. Білім беру нәтижелеріне мониторингі жасау жүйелері.
1
Интернетте объектіге бағдарланған тәсілдің болашағы. Ауқымды желіде білім беру жүйесін тарату. 
1
Оқытудағы ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық жүйелер.
1
ҚОТ-ы дамуының перспективалық бағыттары. Бағдарламалау: ақылды заттар, интеллектуалды ғимарат және үй, интеллектуалды киім, жинақылы (тұтас) оқыту жүйелері және т.б.
2


                    Зертханалық сабақтар
                                       
Мектеп пәндері бойынша виртуалдық кітапханалар.
                                       2
Ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық оқыту жүйелері.
                                       2
Электрондық оқулықтар және қашықтық курстары. Виртуалды мектептер.
                                       2
Интернеттегі білім бақылау жүйелері.
                                       2
Оқу орталары және жаттықтырушылар.
                                       2
ҚОТ-ы негізінде білім жалпылау және жүйелеу.
                                       2
Білім берудегі басқару жүйелері
                                       2
Компьютерлік практикум
                                       1

5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
    СОӨЖ-дің орындау мерзімі және кестесі.
                                      №
                                Тақырып
          Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
   Ұсыныла-тын әдебиеттер Негізгі/қосымша
                                   Балл
           Жұмыс-тардың көрсетілу мерзімі
                         Бақылау формасы
                                      * 
Қоғамды ақпараттандыру үрдісінің білімді  ақпараттандырудың дамуына әсері.
Жұмыстың мақсаты: қоғамды ақпараттандыру үрдісінің білімді ақпараттандыру орны мен рөлін анықтау
ПОӘК, 5 тарау, 1 тапсырма, 102бет  
[1,2]/[2,4,7]
                                       5
                                  2 апта
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Ақпараттандыру және коммуникациялау құралдарын білім беруге еңгізудің мақсаттары мен бағыттары.
Жұмыстың мақсаты: ақпараттандыру және коммуникациялау құралдарын білім беруге еңгізудің мақсаттары мен бағыттарын қарастыру
ПОӘК, 5 тарау, 2 тапсырма, 102бет  
[1,2,3]/
                                    [1,2,3]
                                       5
                                  4 апта
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Оқу мақсатындағы бағдарламалық құралдарды, оның ішінде Мультимедиа технологиясы негізінде жүзеге асырылғандарды жасау мен пайдалануға қойылатын педагогикалық-эргономикалық талаптар.
Жұмыстың мақсаты: оқу мақсатындағы бағдарламалық құралдарды жасау мен пайдалануға қойылатын педагогикалық-эргономикалық талаптарды қарастыру
ПОӘК, 5 тарау, 3 тапсырма, 102бет  
[2,3]/[2,6,8]
                                       5
                                  5 апта
                               Баяндама 
                                      * 
Ішінде оқыту технологияларының элементтері бар ақпараттық-пәндік орта теориясының негізгі ережелері.
Жұмыстың мақсаты: оқыту технологияларының элементтері бар ақпараттық-пәндік орта теориясының негізгі ережелерін қарастыру
ПОӘК, 5 тарау, 4 тапсырма, 102бет  
                                    [1,2]/
                                   [1,3,5,7]
                                       5
                                  6 апта
                               конспект
                                      * 
Жалпы білім беретін мектептегі информатика кабинетінде есептеуіш техника, ақпараттық және коммуникациялық технологиялары құралдарын тиімді және қауіпсіз пайдаланудың педагогикалық-эргономикалық шарттары.
Жұмыстың мақсаты: есептеуіш техника, ақпараттық және коммуникациялық технологиялары құралдарын тиімді және қауіпсіз пайдаланудың педагогикалық-эргономикалық шарттарын анықтау
ПОӘК,5 тарау, 5 тапсырма, 102бет  
                                 [2,3]/[2,6,8]
                                       5
                                  7 апта
                               Баяндама 
                                      * 
Ақпараттық технологиялары құралдары негізіндегі оқу-әдістемелік кешен.
Жұмыстың мақсаты: ақпараттық технологиялары құралдары негізіндегі оқу-әдістемелік кешенінің компоненттерін қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 6 тапсырма, 103 бет  
[1,2,3,4]/
                                   [2,4,5,7]
                                       5
                                  9 апта
                ДК-де тапсырмалар орындау
                                      * 
Мультимедиа технологиялары негізінде жүзеге асырылған оқу мақсатындағы жүйелерді пайдаланудың перспективасы.
Жұмыстың мақсаты: жүзеге асырылған оқу мақсатындағы жүйелерді пайдаланудың перспективаларын қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 7 тапсырма, 103 бет  
                                  [2,3]/[7,8]
                                       5
                                  11 апта
                               конспект
                                      * 
Оқу бағдарламалық құралдар мен жүйелерді жасау барысында жасанды интеллект жүйелерінің мүмкіндіктерін іске асыру.
Жұмыстың мақсаты: жасанды интеллект жүйелерінің негізгі жұмыс принциптерін және мүмкіндіктерін қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 8 тапсырма, 103 бет  
                                 [2,4]/[2,5,8]
                                       5
                                  12 апта
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Оқу мақсатында сараптық жүйелердің мүмкіндіктерін іске асыру.
Жұмыстың мақсаты: оқу мақсатында сараптық жүйелердің мүмкіндіктерін іске асыру жолдарын қарастыруПОӘК,5 тарау, 9 тапсырма, 103 бет  
[3,4,5]/
                                    [2,5,8]
                                       5
                                  13 апта
                     ДК-де модель тұрғызу
                                      * 
Білім беруде  ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың шетел тәжірибесі.
Жұмыстың мақсаты: Білім беруде  ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың шетел тәжірибесінің мысалдарын қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 10 тапсырма, 103 бет  
[3,4,]/[5,8]
                                       5
                                  14 апта
                           Ауызша қорғау


     СӨЖ-дің орындау мерзімі және кестесі.

                                      №
                                Тақырып
Жұмыстардың көрсетілу мерзімі
Балл
Бақылау формасы
                                      * 
Интернеттің білім беру ресурстарын талдау негізінде биылғы оқу жылында жүзеге асырылатын берілген бағыт(мектеп пәні) бойынша оқу телекоммуникациялық жобалардың тізімін құрастыру.
                                  2 апта
ПОӘК,6 тарау, 1 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               А4 формат
                                      * 
Интернетте келтірілген оқу-әдістемелік материалдарды талдау негізінде шетел білім беру мекемелері оқу жоспарларының сипаттамасын құрастыру.
                                  4 апта
ПОӘК, 6 тарау, 2 тапсырма, 104бет  
                                      20
                               А4 формат
                                      * 
Интернетте келтірілген ақпарат нәтижелері бойынша әртүрлі аумақтар, елдер оқушыларының қабілеттіктерін диагностикалау үшін пайдаланылатын тесттік тапсырмалар жүйесінің салыстырмалы сипаттамасын беру.

                                  6 апта
ПОӘК, 6 тарау, 3 тапсырма, 104бет  
                                      20
                                   Есеп 
                                      * 
Интернетте келтірілген ақпарат негізінде белгілі бір аумақта (елде) информатика мен ақпараттық технологияларды оқу үрдісінде пайдаланылатын бағдарламалық құралдар жүйесінің тізімін жасап, оған сипаттама беру.
                                  7 апта
ПОӘК, 6 тарау, 4 тапсырма, 104бет  
                                      20
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Мультимедиа технологиясының құралы негізінде пәнаралық байланыстарды жүзеге асыратын оқу жобасын жасау.
                                  8 апта
ПОӘК, 6 тарау, 5 тапсырма, 102бет  
                                      20
        Электрондық нұсқада жоба дайындау
                                      * 
ҚОТ құралдарын пайдалану арқылы жеке тұлғаға бағдарланған оқытуды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдарға қойылатын талаптарды құрастыру.
                                  9 апта
ПОӘК, 6 тарау, 6 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                      * 
Оқу орынын ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету құрамын (мектеп директорының, белгілі бір оқу пәнін оқыту саласында әдістемелік жұмысты ұйымдастырушысының, жергілікті білім беру ұйымы жетекшісінің ақпараттандырылған жұмыс орнын) аннотациялау. 
                                 10 апта 
ПОӘК, 6 тарау, 7 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                      * 
Жалпы орта білім беру жүйесінің оқу мекемесінде дербес электрондық есептеу машинасының берілген саны бар информатика кабинетінің жарақтандыру мен құрал-жабдықтарына қойылатын талаптарды жасау.
                                  12 апта
ПОӘК, 6 тарау, 8 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                      * 
Жас, категориясы толық емес орта мектеп үшін жалпы орта білім беру жүйесіндегі оқу мекемесінің информатика кабинетін жабдықтау мен пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныстар құрастыру.
                                  14 апта
ПОӘК, 6 тарау, 9 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект


       6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
                                       

                             Тақырыптар
Көрнекілік құрал, плакаттар, техникалық жабдық 
                Өзбетімен оқуға сұрақтар
                            Бақылау түрі
                    Дәріс сабақтары және 
                     Машықтану сабақтары
                    Зертханалық сабақтар
                                       
                                       
                                       
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
Мектепте ҚОТ құралдарының даму тарихы. Бағдарламалық оқыту және оны ҚОТ дамуының жаңа сатыларына көшу. 
Мектеп пәндері бойынша виртуалдық кітапханалар.
Компьютер, презентация, интерактивті тақта
ҚОТ дамуының конгнитивтік сатысы.
                                 ауызша
Инструментальды орталар. Оқыту орталары. Оқытудың компьютерлік құралдарын жасаудың параллельді-циклдық негізі. 
Ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық оқыту жүйелері.
Компьютер, презентация, интерактивті тақта 

                         Жазбаша, ауызша
Оқытудағы ҚОТ дамуының кезеңдері. Олардың заңдылықтары. ҚОТ құралдары мен оқытудың жандандыру.
Электрондық оқулықтар және қашықтық курстары. Виртуалды мектептер.
Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                                 ауызша
Білім беруде ҚОТ-ы пайдаланудың әдістемелік қорлары. ҚОТ-ны жаңаны үйрету, икемділікті қалыптастыру, жалпылау мен жүйелеу, білім мен икемділікті бақылап, есепке алу сатыларында пайдалану.
Интернеттегі білім бақылау жүйелері.
Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                                 ауызша
ҚОТ-ны пайдаланудың негізгі бағыттары: моделдеу, есепке алу және бақылау, оқу үрдісін қолдану.
Оқу орталары және жаттықтырушылар.
Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                         Есептер шығару 
Білім берудегі ҚОТ құралдарының сапасын бағалауға қолданылатын жалпы тәсілдер. 
АКТ-ы негізінде білім жалпылау және жүйелеу.
Компьютер, презентация, интерактивті тақта
ҚОТ құралдарының сапасына қойылатын эргономикалық және психологиялық талаптар.
                          Есептер шығару
Әртүрлі тәсілдерд негізінде бақылау мен есепке алудың, компьютерлік оқытудың әдістері мен жолдарының, мазмұнының құрылымдары сапасын бағалау.
Білім берудегі басқару жүйелері
Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                          Есептер шығару
Электрондық және виртуалдық кітапханалар және каталогтар. Электрондық оқулықтар мен қашықтық курстар. Виртуалдық мектептер.
Компьютерлік практикум
Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                                 ауызша
Білім берудегі басқару қызметтерін автоматтандыру. Білім берудегі ақпараттық жүйелер. 

Компьютер, презентация, интерактивті тақта
Білім мен икемділіктерді бағалау жүйелері олардың теориялық негіздері мен практика да іске асырылады.
                  Ауызшағ, есептер шығару
Тестілеу және ЕҰТ жүйелерінің электрондық нұсқалары. Білім беру нәтижелеріне мониторингі жасау жүйелері.

Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                          Есептер шығару
Интернетте объектіге бағдарланған тәсілдің болашағы. Ауқымды желіде білім беру жүйесін тарату. 

Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                          Есептер шығару
Оқытудағы ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық жүйелер.

Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                                 ауызша
ҚОТ-ы дамуының перспективалық бағыттары. Бағдарламалау: ақылды заттар, интеллектуалды ғимарат және үй, интеллектуалды киім, жинақылы (тұтас) оқыту жүйелері және т.б.

Компьютер, презентация, интерактивті тақта

                                 ауызша
                                       
7.  Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы
                                       
Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың аттары
                               Экз. саны
                         Студенттер саны
                             Жабдықталу
                                       %
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Бидайбеков     Е.Ы.     Подготовка     специалистов     совмещенного с информатикой профиля и Республике Казахстан.  - А., АГУ им. Абая, 1998.
                                       3
                                       8
                                       
Бидайбеков   Е.Ы.,  Абдулкаримова   Г.А.   Информатика   и средства информатики в начальной школе; Учебно-методическое пособие для студентов педагогического университета. -Алматы, 2002. -80 с.
                                       4
                                       8
                                       
Бочкин А.И. Методика преподавания информатики. Учебное пособие. Минск.: Высшая школа, 1998 г
                                       5
                                       8
                                       
Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы.  2000 жыл
                                       7
                                       8
                                       
Мақамбаев М.Б., Абишова А.А. "Информатиканы оқыту әдістемесі" пәні бойынша зертханалық жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік нұсқау, Семей, 2006 жыл
                                       9
                                       8
                                       
М.П.Ланчик и др.Методика преподавания информатики: Учебное пособие для студентов педвузов. Москва <<Академия>>, 2001. - 624 с.
                                       4
                                       8
                                       
Лапчик М.П. Методика преподавания информатики. /Свердловск: СГПИ, 1987.
                                       5
                                       8
                                       
Сафронова Н.В. Теория и методика обучения информатике. Учебное пособие. М.: Высш. шк., 2004. -223 с. ил
                                       6
                                       8
                                       
Семакин И.Г. Основы информатики и вычислительной техники в базовой школе: Пособие для учителя. /Пермь, 1995
                                       3
                                       8
                                       
Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового курса информатики в средней школе.  --  М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000
                                       4
                                       8
                                       
Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б. "Информатикадан 30 сабақ", Алматы ЖТН-2004 ж.
                                      11
                                       8
                                       
Камардинов О. "Информатика" (Оқу құралы) Екінші басылым. Алматы "Қарасай"-2006 ж. 
                                      15
                                       8
                                       
Полат   Е.С.   н   др.   Новые   педагогические   и   информационные технологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. М.: <<Академия>>.
                                       3
                                       8
                                       
Семакин И., Шеина Т. "Преподавание базового курса информатики в средней школе", 2000 г
                                       5
                                       8
                                       
Халықова   К.З.,   Абдулкаримова   Г.А.   Жоғарғы   оқу   орнындағы педагогикалық практика.  Алматы, 1999
                                       7
                                       8
                                       
                                       
                                       
                                       
                            8. Әдебиеттер
                                       
Негізгі әдебиеттер
* Беркимбаева Ш.К., Есполов Т.Е., Кунанбаева С.С., Сулеев Д.К. Момынбаев Б.К., Нургалиева Г.К., Тажигулова А.И. Педагогические технологии информатизации образования.- Алматы: Каз.нац.аграрный университет, 2003-148с
* Бидайбеков Е.Ы., Григорьев С.Г., Гриншкун В.В. Создание и использование образовательных электронных изданий и ресурсов. Алматы, <<Білім>>, 2006.  -  134с.
* Халықова К.З., Абдулкаримова Г.А. Педагоическая информатика Информатизации образования: Учебник.- Алматы: КазНПУ им.Абая , 2007.-274с
* Абдраимов Д.И., Бидайбеков Е.Ы., Гриншкун В.В., Камалова Г.Б. Теоретико-методологические основы разработки, мониторинга качества и экспериментальной апробации компьютерных учебно-методических комплексов нового поколения. Алматы: КазНПУ им. Абая, 2005.  -  146с.
* Х юбилейная конференция-выставка <<Информационные технологии в образовании>>. Официальный каталог.  -  М.: МИФИ, 2000.
* Теория и практика дистанционного обучения: Учебное пособие для студентов высших педагогических заведений / Под ред. Е.С. Полат.  -  М.: Изд. Центр <<Академия>>, 2004.
Қосымша әдебиеттер:
* Огородников Е.В. Информационные технологии активизации обучения школьников: Монография.  -  М.: ИОСО РАО, 2001.
* Роберт И.В. О понятийном аппарате информатизации образование, <<информатика и образование>>. N 12,2002.
* Шолохович В.Ф. информационные технологии обучения. Журнал <<Информатика и образование>>.  N 2, 1998
* Концепция информатизации образования в РК. Республикансий издательский кабинет Казахской академи образования им. Ы.Алтынсарина. алматы, 2000г., 39 стр.
* Полат Е.С. Новые педагогические и ифнормационные технологии в системе образования: учебное пособие для студ.пед.вузов и системы повыш.квалиф.пед.кадров/Под ред. Полат Е.С. , М: <<Академия>>, 1999.-224 с.
* Нургалиева Г.К., Информационная система управления образованием.Алматы: Алем , 2001
* Нургалиева Г.К., Набиев Е.А., Артыкбаев Е.В., Педагогика профессионального образования в системе профессиональной подготовки специалистов. Учебное пособие. Алматы: Алем , 2001.
* Сборник научных статей Международного форума Информатизация образования Республики Казахстан и стран СНГ. Алматы, 2006

Пәндер