Файл қосу
Қазақ әдебиетінің тарихы. Қазақ әдебиеті сынының тарихы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/01-2013 ПОӘК <<ХХғасырдың 60 жылдарынан кейінгі әдебиет ( 1960-2000)>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2013 жылғы № 1 басылым 5 В 020500 <<филология:қазақ тілі>> мамандығына арналған <<ХХғасырдың 60 жылдарынан кейінгі әдебиет ( 1960-2000)>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрмамбаева Қ.С. - қазақ әдебиеті кафедрасының доценті, ф.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайымы _________________Сәмекбаева Э.М. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. с ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<ХХғасырдың 60 жылдарынан кейінгі әдебиет (1960-2000)>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы <<5В 050117>> <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>, 5 В 020500 <<Филология>>, В 012100 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<ХХғасырдың 60 жылдарынан кейінгі әдебиет ( 1960-2000)>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - 5В 050117>> <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-5-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.07-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: әдебиет туралы ғылым және оның салалары; әдебиеттану ғылымының қосалқы салалары; әдебиеттің халықтығы, ұлттығы мен жалпыадамзаттық сипаттары; көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы, сюжеті мен композициясы; көркем бейне оның жасалу жолдары; көркем туынды тілі, өлең құрылысы. әдеби процесс, әдебиеттің тектері мен түрлері, көркемдік әдіс, ағым, бағыттар. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Курсты өту барысында әдебиет теориясы ауқымындағы поэтика, стиль, жанр тәрізді негізгі мәселелермен шектелмей, әдебиеттанудың өэге салалары: әдебиет тарихын зерттеу аялары мен жолдары, историография, библиография пәндерінің мән, сыры, текстология мен әдебиет сынының теориялық, практикалық ерекшеліктерін ашып беру. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: <<ХХғасырдың 60 жылдарынан кейінгі әдебиет ( 1960-2000)>> бұрын өтілетін <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> пәнінде қысқаша баяндалып кететін ұғымдар мен категорияларды эстетика қағидаларымен тамырлас алып, жан-жақты терең қамтуға тиіс. Әдебиет туралы теориялық ой-пікірлердің қалыптасу кезеңдерін қазіргі дәуірге дейінгі аралықта мейлінше толымды жүйелеп саралау қажет. Көркем шығармаға талдау жасаудың ғылыми принциптерін игеру, әдебиет пен фольклорды зерттеп үйренуге қажетті біліммен қаруландыру; әдеби шығарманың мазмұны мен пішінінің арақатынасының сырын ұғыну; әдебиеттану ғылымын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, игеру; әдеби даму процесі, оның заңдылықтары, көркемдік тәжірибе дәстүрі мен жаңашылдық мәселелерін көркемдік тұрғыда қабылдай білу; көркемдік, оның өзіндік болмысын, көркемдік өлшемдерін біліп, танитын талғам қалыптастыру; әдеби туындының ішкі, сыртқы аспектілерін саралай алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру. 3.4 Курс аяқталған соң білім алушы: * Көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін игеріп, әдебиет тарихы мен көркем туындыны зерттеуге қажетті біліммен қаруланады. * әдебиеттану ғылымын құрайтын ұғымдарды, категорияларды теориялық тұрғыда терең игереді. * өз бойында көркемдікті танитын талғам қалыптастырады. * әдеби туындының ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, түрлі қырынан талдауды үйренеді. * қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныс болады. * теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді. * зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады. * кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. 3.5 Курстың пререквизиттері Әдебиеттануға кіріспе Әлем әдебиетінің тарихы Қазақ әдебиетінің тарихы 3.6 Курстың постреквизиті: Қазақ әдебиеті сынының тарихы Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте Курс Семестр Кредит ДС (сағ) сем (сағ) Лаб. (сағ) ОБӨЖ (сағ) БӨЖ(сағ Бар (сағ) Бақылу түрі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ІІІ 5 2 30 15 15 15 90 емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 Дәріс сабақтары 1 модуль.1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиеті 1-тақырып. 1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиеті 2 2-тақырып. Әбдіжәміл Нұрпейісовтің өмірі мен шығармашылығы. 2 2 модуль. Жұбан Молдағалиевтің өмірі мен шығармашылығы (1920-1988) 3-тақырып.Ж.Молдағалиевтің лирикасы. Ж.Молдағалиевтің поэмалары. 3 4-тақырып. <<Мен-қазақпын>> поэмасындағы ұлттық сана және көркемдік ерекшелік. 3 3 модуль. Ілияс Есенберлин (1915-1983) 5-тақырып. І.Есенберлиннің романдарындағы образдардың жасалу жолдары. 2 6-тақырып. Суреткер және тарихи проза. 2 7-тақырып. Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы 1 8-тақырып. Т.Ахтановтың шығармашылығы. Әңгіме-повестері. Психологизм, лиризм.Т.Ахтанов романдарындағы тарихи шындық және көркемдік шешім. 2 9-тақырып. Т.Ахтановтың драматургиясындағы тартыс және характер. Тахауи Ахтановтың сын мұрасы. 2 10-тақырып. Қадыр Мырзалиевтің өмірі мен шығармашылығы. Қ.Мырзалиевтің лирикасы. Ұлттық таным. Адам және ұлттық рух. Поэтикасы. 2 11-тақырып. Мұқағали Мақатаев (1931-1976).Мұқағали Мақатаевтың лирикасы.М.Мақатаевтың поэмаларындағы романтикалық сарын. 2 4-модуль. Қазіргі қазақ прозасы 2 12-тақырып. Қазіргі қазақ прозасының дамуы. Қазақ романындағы психологизм және образ. 13-тақырып. Қазіргі қазақ повестері. 2 14-тақырып. Қазіргі қазақ әңгімелері. 2 15-тақырып. Қазіргі қазақ драматургиясы. 1 Тәжірибелік сабақтар 1 модуль. 1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиеті 1-тақырып. 1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары. 2 2-тақырып. Әбдіжәміл Нұрпейісовтің өмірі мен шығармашылығы. 2 2-модуль. 3-тақырып. Жұбан Молдағалиевтің өмірі мен шығармашылығы (1920-1988) 3 4-тақырып. <<Мен-қазақпын>> поэмасындағы ұлттық сана және көркем 3 5-тақырып. Ж.Молдағалиевтің лирикасы. Ж.Молдағалиевтің поэмалары. 2 6-тақырып. Суреткер және тарихи проза. 2 7-тақырып. Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы 1 8-тақырып. Т.Ахтановтың шығармашылығы. Әңгіме-повестері. Психологизм, лиризм. Т.Ахтанов романдарындағы тарихи шындық және көркемдік шешім. 2 9-тақырып. Т.Ахтановтың драматургиясындағы тартыс және характер.Тахауи Ахтановтың сын мұрасы. 2 10-тақырып. Қадыр Мырзалиевтің өмірі мен шығармашылығы.Қ.Мырзалиевтің лирикасы. Ұлттық таным. Адам және ұлттық рух. Поэтикасы. 2 11-тақырып. Мұқағали Мақатаев (1931-1976). Мұқағали Мақатаевтың лирикасы. М.Мақатаевтың поэмаларындағы романтикалық сарын. 2 12-тақырып. Қазіргі қазақ прозасының дамуы. Қазақ романындағы психологизм және образ 2 13-тақырып. Қазіргі қазақ повестері. 2 14-тақырып. Қазіргі қазақ әңгімелері. 2 15-тақырып. Қазіргі қазақ драматургиясы. 1 5 БІЛІМ АЛУШЫНЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ Проза, оның даму сатылары және дәстүр мен жаңашылдық. Ғ.Мүсіреповтің <<Жат қолында>> шығармасы. О.Бөкейдің <<Өз отыңды өшірме>> романы. Ә.Тәжібаев поэзиясындағы троптың түрлері. Ә.Нүрпейісовтің <<Қан мен тер>> трилогиясы. Ә.Кекілбаевтың <<Үркер>> романы. Қ.Жұмаділовтің <<Соңғы көш>> романы. Ж.Молдағалиев туралы жазылған шығармалар. Қ.Жұмаділовтің <<Тағдыр>> романы. О.Әубәкіровтің сықақ әңгімелері. Д.Досжановтың <<Жібек жолы>> романы Х.Оралтайдың <<Елім-айлап өткен өмір>> романы Әдебиеттану мен сынның өркендеуі. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Дәріс сабағының тақырыбы Семинар сабағының тақырыбы Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі 1 2 4 5 6 1 модуль.1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиеті 1 модуль. 1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиеті Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы Жазбаша, ауызша 1-тақырып. 1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиеті 1-тақырып. 1960-2000 жылдардағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Әдебиет теориясын оқыту әдістемесінің ұстанымдары Жазбаша, ауызша 2-тақырып. Әбдіжәміл Нұрпейісовтің өмірі мен шығармашылығы. 2-тақырып. Әбдіжәміл Нұрпейісовтің өмірі мен шығармашылығы. Дәріс тезисі, слайд Қазіргі әдебиеттану теориясындағы ғылыми ағымдарды классификациялау Жазбаша 2 модуль. Жұбан Молдағалиевтің өмірі мен шығармашылығы (1920-1988) 2-модуль. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Әдебиет теориясындағы зерттеулер Ауызша 3-тақырып.Ж.Молдағалиевтің лирикасы. Ж.Молдағалиевтің поэмалары. 3-тақырып. Жұбан Молдағалиевтің өмірі мен шығармашылығы (1920-1988) Дәріс тезисі кесте слайд түрінде Ауызша 4-тақырып. <<Мен-қазақпын>> поэмасындағы ұлттық сана және көркемдік ерекшелік. 4-тақырып. <<Мен-қазақпын>> поэмасындағы ұлттық сана және көркем Дәріс тезисі таблица слайд түрінде Әдеби шығармаларды оқыту мәселелері Ауызша 3 модуль. Ілияс Есенберлин (1915-1983) 5-тақырып. Ж.Молдағалиевтің лирикасы. Ж.Молдағалиевтің поэмалары. Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде жаттығу жұмысы Жазбаша 5-тақырып. І.Есенберлиннің романдарындағы образдардың жасалу жолдары. 6-тақырып. Суреткер және тарихи проза. Дәріс тезисі, мысалдарды ноутбуктан көрсету Картотек теру Жазбаша 6-тақырып. Суреткер және тарихи проза. 7-тақырып. Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы Дәріс тезисі, кесте-слайд Әдеби туындыны талдау Ауызша 7-тақырып. Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы 8-тақырып. Т.Ахтановтың шығармашылығы. Әңгіме-повестері. Психологизм, лиризм. Т.Ахтанов романдарындағы тарихи шындық және көркемдік шешім. Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде Ауызша 8-тақырып. Т.Ахтановтың шығармашылығы. Әңгіме-повестері. Психологизм, лиризм.Т.Ахтанов романдарындағы тарихи шындық және көркемдік шешім. 9-тақырып. Т.Ахтановтың драматургиясындағы тартыс және характер.Тахауи Ахтановтың сын мұрасы. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 9-тақырып. Т.Ахтановтың драматургиясындағы тартыс және характер. Тахауи Ахтановтың сын мұрасы. 10-тақырып. Қадыр Мырзалиевтің өмірі мен шығармашылығы.Қ.Мырзалиевтің лирикасы. Ұлттық таным. Адам және ұлттық рух. Поэтикасы. Дәріс тезисі Жаттығу жұмыстары Жазбаша 10-тақырып. Қадыр Мырзалиевтің өмірі мен шығармашылығы. Қ.Мырзалиевтің лирикасы. Ұлттық таным. Адам және ұлттық рух. Поэтикасы. 11-тақырып. Мұқағали Мақатаев (1931-1976). Мұқағали Мақатаевтың лирикасы. М.Мақатаевтың поэмаларындағы романтикалық сарын. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 11-тақырып. Мұқағали Мақатаев (1931-1976).Мұқағали Мақатаевтың лирикасы.М.Мақатаевтың поэмаларындағы романтикалық сарын. 12-тақырып. Қазіргі қазақ прозасының дамуы. Қазақ романындағы психологизм және образ Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 4-модуль. Қазіргі қазақ прозасы 13-тақырып. Қазіргі қазақ повестері. Дәріс тезисі, кестені слайд негізінде Жаттығу жұмыстары 12-тақырып. Қазіргі қазақ прозасының дамуы. Қазақ романындағы психологизм және образ. 14-тақырып. Қазіргі қазақ әңгімелері. 13-тақырып. Қазіргі қазақ повестері. 15-тақырып. Қазіргі қазақ драматургиясы. Дәріс тезисі Жаттығу жұмыстары Жазбаша 14-тақырып. Қазіргі қазақ әңгімелері. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 15-тақырып. Қазіргі қазақ драматургиясы. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 8 ӘДЕБИЕТТЕР: 8.1 Негізгі әдебиеттер: o Ахметов З. Өлең сөздің теориясы. - Алматы,200. Әдебиеттану терминдер сөздігі. - А,2003 o Ақышев З.>>Жаяу Мұса>> романы А.,2000 o Атымов <<Қазақ романдарының поэтикасы>>.2003. o Қабдолов З. Әдебиет теориясының негіздері.- Алматы,2000. o Нұрғали Р. Әдебиет теориясы.-Астана, 2003. o Нұрғали Р. Сөз өнерінің эстетикасы.-Астана, 2003. o Кәкішев Т. Қазақ әдеби сынының тарихы. - Алматы,2005. o Әдебиеттану. Хрестоматия. Құрастырған:(Мақпырұлы.-Алматы,2003. o o Алматы,2000. 8.1.12 Жүнісов С.>>Ақан сері>> романы. Алматы, <<Жазушы>>, 2003ж. + Қосымша әдебиеттер: o Қазақ әдебиетінің қысқаша тарихы. 2-кітап Алматы 2003; o Адамбаев Б. Қазақтың шешендік өнері.Алматы,2003. o Ахметов З. Казахское стихосложение. - Алматы,2001. o Ахметов З. Абайдың ақындық әлемі. - Алматы,1995. o Бердібаев Р. Қазақ тарихи романы. - Алматы,1999. o Гуляев Н.А. Теория литературы. - Москва,2000. o Дербісәлин Ә. Әдебиет туралы толғаныстар. - Алматы,1999. o Жұмалиев Қ. Стиль-өнер ерекшелігі. - Алматы,1998. 8.2.12 Жұмалиев Қ. Қазақ әдебиеті тарихының мәселелері және Абай поэзиясының тілі.- Алматы,2000. o Квятковский А. Поэтический словарь. - Москва,1999. o Кожинов В. Происхождения романа (о ритме прозы). - Моква, 2006 o Куренкова Р.А. Эстетика. - Москва, 2003. o Кулумбетова А.Е. Стиль казахского рассказа и повести. - Алматы,1993. o Мелетинский Е.М. Историческая поэтика новеллы. - Москва,2000. o Негимов С. Өлең өрімі. -Алматы,2005. o Нұрқатов А. Идея және образ. - Алматы, 1999. o Өмірәлиев Қ. Қазақ поэзиясының жанры мен стилі. - Алматы, 2000. o Палкин М.А. Вопросы теории литературы. - Москва,2000. o Поспелов Г.Н. Теории литературы. - Москва, 2000. o Ренс Уэллек, Остин Уоррен (пер. с анг.). Теория литературы. - Москва, o Серікқалиев З, Серікқалиева Э. Ақыл таразысы. - Алматы, 1999. o Современный роман. Опыт исследование. - Москва, 2000. o Сохряков Ю.И. Художественные открытия русских писателей. - Москва, 2000. o Хализев В.Е. Теория литературы. - Москва, 1999. o Шапай Тұрсынжан. Шын жүрек- бір жүрек. - Алматы, 2006. o Белинский В. Әдеби-сын мақалалар. - Алматы o Дәстүр және жаңашылдық. Жинақ 1 том. - Алматы, 2000. o Базарбаев М. Әдебиет және дәуір. - Алматы, 2008. o Дәдебаев Ж. Өмір шындығы және көркемдік шешім. - Алматы, 2005. o Дүйсенов М. Әдебиеттегі мазмұн және форманың бірлігі. - Алматы, 2007. o Кенжебаев Б. Шындық және шеберлік. - Алматы, 1999. o Қирабаев С. Әдебиетіміздің ақтаңдақ беттері. - Алматы, 2007. o Мәшһүр-Жүсіпов Қ. Өлең- сөздің патшасы. - Алматы, 2000. o Нұртазин Т. Шеберлік туралы ойлар. -Алматы, 2001. o Майтанов Б. Қазақ романы және психологиялық талдау. - Алматы, 2005 o Негимов С. Ақын-жыраулар поэзиясының бейнелілігі. Ғылым, 2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz