Файл қосу
ПОӘК ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/02-2013 ПОӘК << ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ >> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы ______2013 жылғы № 1басылым 5 В 050117- Қазақ тілі мен әдебиеті 5 В 020500 - Филология В 012100 - Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған <<ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ >> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Ақтанова А.С. - қазақ әдебиеті кафедрасының п.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Сабырбаева Р.Қ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Ақтанова А.С. - қазақ әдебиеті кафедрасының доценті, ф.ғ.к. Кафедра: Қазақ әдебиеті Ақпараттық қатынас: телефон: 8-775-502-49-93 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 222 дәрісхана Кредит саны: 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл пән бойынша мынанадай теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: фольклор, халық даналығы, ауызша сөз өнері, халық поэзиясы ұғымдары. Фольклор табиғаты, өмір сүру заңдылықтары. Фольклор және ұлт тарихы. Фольклор жанрлары, классификациялау принциптері. Тұрмыс-салт жырлары, Лирикалық өлеңдер, халықтық проза түрлері, эпос, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, балалар фольклоры т.б. 1.2Пәнді оқытудың мақсаты: Қазақ фольклорын жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті - фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзінше сыр-сипатын танытып, жастарға тағлым беру көзделеді. 1.3 Пәнді оқыту міндеттері: - фольклордың пайда болуы туралы пікірлер жайлы, фольклордың жанрлары мен түрлері жайында мағлұмат беру; - ауыз әдебиеті мұраларының көп қырлы табиғаты мен туу, таралу, сақталу ерекшеліктері, жанрлардың классификациясы, жанрлық түрлердің бөліну жолдары жайлы ұғым қалыптастыру; - қазақ фольклорының қалыптасу кезеңдерімен таныстыру; - қазақ фольклорының зерттелу тарихы мен фольклор туралы ғылымның ХVIII ғасырда қалыптаса бастауы жайында мәлімет беру; - қазақтың дәстүрлі мәдениетінің бір саласы фольклордың аса құнды рухани байлық екенін түсіне білуге баулу. 1.4Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: * Фольклордың өзіндік табиғатын меңгереді; * Қазақ фольклорының қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады. * Қазақ фольклорының өзіндік ерекшеліктері, жанрлары туралы терең білім алады. * Қазақ фольклорының жекелеген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы жан-жақты білім алады. * Қазақ фольклорының зерттелу тарихы, фольклортану ғылымының тарихы туралы хабардар болады. * Қазақ халық ауыз әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады. * Қазақ фольклорының көркемдік ерекшелігі және жазба әдебиеттің қалыптасуына әсер-ықпалын бағамдай білуге үйренеді. + Қазіргі фольклортанудың өзекті мәселелерімен таныс болады. * теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді. * зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады. * кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. 1.5 Пәннің пререквизиттері: Қазақ фольклоры (ауыз әдебиеті үлгілері) мектепте оқытылатын ана тілі, әдебиет пәндері мен факультативтік сабақтарда барлық сыныптарға арналған оқу бағдарламары негізінде жүргізіледі. Сондықтан мектеп бағдарламасына сай алған білімдері негізінде студенттер қазақ фольклоры (қазақ халық ауыз әдебиеті) пәнін оқу үшін халық мұраларының синкретті түрі: тұрмыс-салт жырлары, шешендік сөздер, мақал мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, аңыз-әңгімелер, ертегілер, эпостар, тарихи жырлар, айтыс өнері мәтіндерімен; сарындамалар (ғұрып фольклоры үлгілері): салт сөзі, қалып сөзі, ғұрып сөзі халық өнерінің түрлерімен таныс болуы керек. 1.6.Пәннің постреквизиттері: Бұл пән бойынша алынған білім кейінгі семетрлерде оқылатын әдебиеттануға кіріспе, әдебиет теориясы, қазақ әдебиетінің тарихы, қазақ әдебиеті сынының тарихы пәндерін меңгеру үшін қажет. Сондықтан студенттің болашақ мамандығына қажетті теориялық және практикалық білім осы пәнді оқу барысында беріледі. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 1 модуль Фольклор,оның ерекшеліктері мен жіктелуі. 2 1 1 5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 Қазақ фольклорының тарихы және фольклористика ғылымы. 2 1 1 4 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 2 модуль. Ғұрып фольклоры және тұрмыс салт жырлары. 3 1 1 5 3, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Мақал-мәтелдер. 3 1 2 5 2, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 3 модуль Жұмбақ, жаңылтпаш, өтірік өлең. 2 2 4 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Шешендік сөздер. 2 1 2 5 2, Б.63-68 4, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 Аңыздар. 1 1 2 3 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 * Ертегілер. 2 1 1 3 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 * 4-модуль. * Эпостық жырлар. 2 1 1 4 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 10 * Тарихи жырлар. 2 1 1 3 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 11 * Айтыс өнері және қазіргі қазақ поэтикасы. 2 1 1 3 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 12 * Балалар фольклоры және бала тәрбиелеу ғұрыптары. 2 1 2 4 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ <<ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ>> курсы негізінде кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерді қазақ халық ауыз әдебиетін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау . 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты - әдістеме саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: * курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; * әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 27 10 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 3.1 Әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиеттер: * Байтұрсынұлы А. Бес томдық шығармалар жинағы. І,ІІ т. Алматы, 2003,2004. * Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1990. * Ғабдуллин М. Қазақ халқының ауыз әдебиеті.-Алматы,1974. * Садырбаев С.Қазақ халқының әдебиеті. Хрестоматия.-Алматы,1990. * Қазақ әдебиетінің тарихы. Iт.1 кіт-Алматы,1960. * Қазақ әдебиетінің тарихы. 1т.2кіт.-/Алматы,1964ж/ * Қоңыратбаев Ә. Қазақ фольклорының тарихы. /Алматы, 1991ж/ Қосымша әдебиеттер: * Бердібаев Р. Сарқылмас қазына. -Алматы, 1983. * Қасқабасов С. Қазақтың халық прозасы.-Алматы, 1984. * Каскабасов С. Казахская волшебная сказка.-Алматы, 1972. * Марғұлан Ежелгі жырлар, аңыздар.-Алматы, 1985. * Тұрсынов Е. Генезис казахской бытовой сказки в аспекте связи с первобытным фольклором. - Алматы, 1973. * Қоңыратбаев Ә. Қазақ эпосы және түркология. - Алматы, 1987. * Қазақ фольклористикасының тарихы. - Алматы, 1988. * Тұрсынов Е. Қазақ ауыз әдебиетін жасаушылардың байырғы өкілдері.-Алматы, 1976. * Уахатов Б. Қазақтың халық өлеңдері. -Алматы, 1974. * Уахатов Б. Қазақтың тұрмыс-салт жырларының типологиясы. - Алматы, 1983. * Сейдімбеков А. Мың бір маржан. -Алматы, 1989. * Тал бесіктен жер бесікке дейін.- Алматы, 1996. * Қазақ бақсы-балгерлері. -Алматы, 1993. * Қазақтың мақалдары мен мәтелдері. -Алматы, 1959,2003. * Адамбаев Б. Халық даналығы. - Алматы, 1976. * Қазақтың халық жұмбақтары. - Алматы, 1959. * Әлімбаев М. Жұмбақтар.-Алматы, 1978. * Әлменұлы Б. Шешендік сөздер.-Алматы, 1969. * Ысмаилов Е. Ақындар. - Алматы, 1956. * Әуезов М., Собалев Л. Қазақ-халқының эпосты мен фольклоры.//Уақыт және әдебиет. - Алматы, 1962. * Қазақтың қазіргі халық поэзиясы. -Алматы, 1973. * Байтұрсынов А. Ақ жол. - Алматы, 1991. * Досмұхамедұлы Х. Аламан. - Алматы, 1991. * Сейдеханов К. Қазақтың Ұлы Отан соғысы кезеңіндегі халық поэзиясы. - Алматы, 1974. * Ыбыраев Ш. Эпос әлемі.-Алматы, 1993. * Ғабдулин М. Сыдыков Қ. Қазақ халқының батырлар жыры. -Алматы, 1972. * Жұмалиев Қ. Қазақ эпосы мен әдебиет тарихының мәселелері. -Алматы, 1958. * Жармұхамедов М. Айтыстың даму жолдары.-Алматы, 1976. * Ақ сандық, көк сандық. Балалар фольклоры.-Алматы, 1988. * Радлов В.В. Алтын сандық. Алматы, 1993. * Қосымова Г. Қазақ ешендік өнерінің негіздері және тілдік таным. Алматы, 2005. * Наурыз: жаңарған салт-дәстүрлер. Алматы, 1991. * Қалиев С. Қазақ халқының салт-дәстүрлері. Алматы, 1994. * Боздағым: қазақтың жоқтау жырлары. Алматы, 1990. * Адамбаев Б. Шешендік сөздер. Алматы, 1967, 2002. * Абылқасымов Б. Фольклор шындығы. Алматы, 1990. * Бердібаев Р. Қазақ эпосы. Алматы, 1982. * Мұқанов С. Халық мұрасы. Алматы, 1974. * Сыдықов Т. Қазақ халқының батырлық жырлары. Алматы, 1972. * Дүйсенбаев Ы. Қазақ лиро-эпосы. Алматы, 1973. * Шаңырақ (энциклопедия). І-ІІІ том. Алматы, 1993. * Әуезов М. Жұмбақтар туралы. Қазақ жұмбақтары. Алматы, 1993. * Әлменұлы Б. Шешендік сөздер. Алматы, 1993. * Қазақ тарихи жырларының мәселелері. Алматы, 1974. * Садырбаев С. Халық әдебиетінің тарихи негіздері. Алматы, 1992. * Сейітжанұлы З. Тарихи эпос. Алматы, 1994. * Оразақын А. Қара өлең. Алматы, 1997. * Қазақ фольклорының типологиясы.Алматы, 1981. * Өмірәлиев Қ. Абай офоризмдері. Алматы, 1993.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz