Файл қосу
Өсімдік шаруашылығы. Пән пререквизиттері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.21.1.83/01.2014 ПОӘК <<Тұқымбақ шаруашылығы>> пәнінен студентке арналған жұмыс жоспары Басылым № ___ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080100 <<Агрономия>> мамандығына арналған <<ТҰҚЫМБАҚ ШАРУАШЫЛЫҒЫ>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (силлабус) Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы _____ <<___>> 20__ж Мухаметжанова Орынгул Токтабековна, аға оқытушы, кафедра <<Агротехнология және орман ресурстары>> 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедрасының мәжілісінде <<Агротехнология және орман ресурстары>> Хаттама № << >> 2014ж Кафедра меңгерушісі ______Есенгулова Н.Ж 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № << >> 2014ж Төраға Джаманова Г.И күні/қолы аты-жөні 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № << >> 2014ж Төраға Искакова Г.К. күні /қолы аты-жөні 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны * Жалпы ережелер * Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу * Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар * Пәннің форматы * Пәннің саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиет 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1 Оқытушыныңаты - жөні: Мухаметжанова Орынгул Токтабековна 2 Кафедра: <<Агротехнология және орман ресурстары>> 3 Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4 Жұмысөткізілетінорны: № 5 корпус, аудитория № 120 5 Пәннің аты <<Орман ресурстарын күзету әдістемесі>> 6 Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: <<Тұқымбақ шаруашылығы>> пәні 6 семестрде оқытылады, пәннің оқытылатын мерзімі 15 жұма, жалпы көлемі - 135 сағат. Курс емтиханмен аяқталады. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты: Болашақ мамандарды агрономия саласында өсімдіктерді күтіп-баптау маңыздылығын, жылыжай түрлерін, жерді тыңайтудың маңыздылығын, өңдеу тәсілдерін және әдістерін меңгере отырып, шаруашылық жағдайында өздігінен жұмыс істеуге үйрету пәннің басты мақсаты болып табылады. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: * Өсімдіктердің көшеттерін өсірудің агротехнологиялық әдіс -тәсілдерінің теориялық негізін үйрену; * Өсімдіктерге тұқымбақ жобасын құрудың маңыздылық жолдарын оқып үйрену; * Өсімдіктердің экологиялық және шаруашылықтық экономика жағдайларында қолданатын технологиялық әдіс-тәсілдерді ғылыми зерттеу жұмыстарына қолданып машықтану; 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: * Тұқымбақ түрлерін; * Тұқымбақтарды пайдалануды; * Әр тұқымбақтарға берілетін тыңайтқыштардың ерекшелігін; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы игеруге тиісті: * Ауыл шаруашылғы өнімдерін арттырудың әдіс- тәсілдерінің негізгі міндеттерін; * Тұқымбақтарға қойылатын негізгі талаптарды; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ұғып алуы керек * Жылытылатын жылы жер, жылыжай түрлерін, булыжайдың түрлерін, өсімдіктерге әсерін білу керек; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түсінуі керек: * Қорғаулы жер туралы түсінік, маңызы және оның құрлыстарын жіктеу жолдарын ұйымдастыруды; * Ауыл шаруашылығында өсімдіктердің тұқымбақ шаруашылығындағы механикалық және агротехнологиялық іс шараларын игеруді; + Пән пререквизиттері: * Өсімдіктер физиологиясы; * Топырақтану; * Агрономияға кіріспе; + Пән постреквизиттері: * Жеміс- көкөніс шаруашылығы; * Өсімдік шаруашылығы; * Ауыл шаруашылық өсімдіктерінің селекциясы және тұқым шаруашылығы; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте 1 № Тақырып атауы Сағат саны Д ТС БОӨЖ БӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль Қорғаулы жер 1 Кіріспе. Көкөніс дақылдарының өсіп-жетілу жағдайлары және оларды реттеу тәсілдері 1 1 7.1.1. - 4 - 34 беттер; 7.1.2. - 5 - 43 беттер; 7.1.3 - 9 - 49 беттер. 2 Көкөніс дақылдарының көбеюі 2 2 5 7.1.1. - 43 - 64 беттер; 7.1.2. - 45 - 53 беттер; 7.2.1 - 49 - 69 беттер. 3 Қорғаулы жер туралы түсінік, маңызы және оның құрлыстарын жіктеу 1 1 22,5 7.1.1. - 64 - 70 беттер; 7.1.2. - 55 - 63 беттер; 7.2.3 - 9 - 49 беттер. 4 Жылыжайлар олардың түрлері, пайдалану жолдары 1 1 22,5 7.1.1. - 71 - 80 беттер; 7.1.2. - 63 - 86 беттер; 7.2.3 - 49 - 59 беттер. 5 Жылтылған жер туралы түсінік, маңызы және оның құрлыстарын жіктеу 2 2 7.1.1. - 98-101 беттер; 7.1.2. - 105 - 115 беттер; 7.1.3 - 120 - 140 беттер. 6 Булы жай туралы түсінік, маңызы, пайдалану ерекшеліктері 2 2 1,5 7.1.1. - 102-108 беттер; 7.1.2. - 165 - 180 беттер; 7.2.5 - 120 - 140 беттер. 2 - модуль Топырақ грунтындағы өсімдіктердің қоректену жүйесі 7 Қорғаулы жердің құрлысы үшін үлескі таңдап алу 2 2 22,5 7.1.1. - 108-112 беттер; 7.1.2. - 181 - 190 беттер; 7.2.5 - 140 - 180 беттер. 8 Қорғаулы жер құрлысын жылту 1 1 15 7.1.1. - 112-114 беттер; 7.2.1. - 220 - 236 беттер; 7.1.3 - 185 - 290 беттер. 9 Қорғаулы жер құрлысындағы технологиялық үрдістерді механикаландыру және автоматтандыру 2 2 7.1.1. - 305-320 беттер; 7.2.1. - 286 - 290 беттер; 7.2.3. - 360 - 365 беттер. 10 Жылыжай- булы жай грунттары және оларды алмастырушылар 1 1 1 7.1.1. - 321-330 беттер; 7.2.1. - 291 - 330 беттер; 7.2.3. - 366 - 381 беттер. Барлығы 15 30 22,5 67,5 135 * ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір білім алушы міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен БӨЖ- дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді. Бұл қорытынды білім алушылардың пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін білім алушы өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Білім алушы іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәннің өткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пән аралық байланыс білім алушылардың ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ой кеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, білім алушылардың оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде БӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде білім алушының жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Білім алушы оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: үлкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. * ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. БОӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер білім алушы белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған білім алушы аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Білім алушылар сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер БОӨЖ және БӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. БОӨЖ және БӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. БОӨЖ және БӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы білім алушының сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. Оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. * ПӘН САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: * оқытушы мен білім алушы бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс; * оқу процесіне белсенді қатысу керек; * барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек; * сабақтан себепсіз қалмау; * сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді; * білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады; * БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Тұқымбақ шаруашылығы>> пән бойынша балдардың реттелуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 БТЖ 10 2 БТЖ 10 2 БӨЖ 10 3 БТЖ 10 3 БОӨЖ 20 4 БТЖ 10 4 БӨЖ 25 5 БТЖ 10 5 БОӨЖ 25 6 БТЖ 10 БӨЖ 25 7 БТЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 БТЖ 10 9 БТЖ 10 10 БТЖ 10 10 БӨЖ 20 11 БТЖ 10 11 БОӨЖ 20 12 БТЖ 10 12 БӨЖ 20 13 БТЖ 10 13 БӨЖ 25 14 БТЖ 10 14 БӨЖ 20 15 БТЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 7 ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиет: 7.1.1 Плодовый питомник /Степанов, С.Н. <<Алматы>>, 2004, 250 бет 7.1.2 Справочник плодовода Попов, А.Е. <<Алматы>>, 2006. 180 бет 7.1.3 Декоративное растениеводство. Древоводство Соколова, Т.А. <<Алматы>>, 2012. 220 бет Қосымша әдебиет: o Агрохимия. Ягодин.Б.А., Жуков.Ю.П., Кобзаренко. В.И. <<Алматы>>, 2004. 7.2.2 Механизация и автоматизация работ в декоративном садоводстве: Грачева, А.В. <<Алматы>>, 2007 7.2.3 Декоративное растениеводство. Цветоводство /Соколова, Т.А. <<Алматы>>, 2011 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы _____ <<___>> 20__ж Мухаметжанова Орынгул Токтабековна, аға оқытушы, кафедра <<Агротехнология және орман ресурстары>> 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедрасының мәжілісінде <<Агротехнология және орман ресурстары>> Хаттама № << >> 2014ж күні Кафедра меңгерушісі ______Есенгулова Н.Ж 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № << >> 2014ж күні Төраға Джаманова Г.И күні аты-жөні 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № << >> 2014ж күні Төраға Искакова Г.К. күні аты-жөні 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курстың форматы мен саясаты * Баға қою саясаты * Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар * СОӨЖ және СӨЖ мазмұны * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары * Әдебиеттер Жалпы жағдайлар + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушыныңаты - жөні: Мухаметжанова Орынгул Токтабековна 2. Кафедра: <<Агротехнология және орман ресурстары>> 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4. Жұмысөткізілетінорны: № 5 корпус, аудитория № 120 5. Пәннің аты <<Орман ресурстарын күзету әдістемесі>> 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Өсімдіктердің қоректенуі>> пәні 5 семестрде оқытылады, пәннің оқытылатын мерзімі 15 жұма, жалпы көлемі - 135 сағат. Курс емтиханмен аяқталады. 1.3 <<Өсімдіктердің қоректенуі>> пәнінің негізгі міндеті: * Өсімдіктердің қоректенуінің әдіс -тәсілдерінің теориялық негізін үйрену; * Өсімдіктердің қоректенуі кезінде болатын сандық және сапалық жетістіктерінің маңыздылық жолдарын оқып үйрену; * Өсімдіктердің қоректенуінде қолданатын технологиялық әдіс-тәсілдерді ғылыми зерттеу жұмыстарына қолданып машықтану; 1.4 Курстың мақсаты: болашақ мамандарды агрономия саласында өсімдіктерді қоректендірудің маңыздылығын, тыңайтқыштардың түрлерін, жерді тыңайтудың маңыздылығын, өңдеу тәсілдерін және әдістерін меңгере отырып, шаруашылық жағдайында өздігінен жұмыс істеуге үйрету пәннің басты мақсаты болып табылады. 1.5 <<Өсімдіктерді қоректендіру>> - Ауыл шаруашылық дақылдарын, көкөністерін, жеміс-жидектерін өсірудің және жоғары өнімдерін алудың агротехникалық шараларын жасап, экономикалық тиімді, еңбек және құрал жабдықтар шығыны аз, сапалы ауыл шаруашылық өнімдерді алуды болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мына білуі керек: * Тыңайтқыш түрлерін; * Тыңайтқыштарды пайдалануды; * Әр дақылдарға берілетін тыңайтқыштардың ерекшелігін; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер игеруге тиісті: * Ауыл шаруашылғы өнімдерін арттырудың әдіс- тәсілдерінің негізгі міндеттерін; * Тыңайтқыштарға қойылатын негізгі талаптарды; * Тыңайтқыштарды сақтау және өңдеу кезінде оның сапасын анықтау тәсілдерін; * Тәжірибеде қолданылатын тыңайтқыштарды өсімдіктерге енгізу жұмыстарын ұйымдастыруды; * Ауыл шаруашылығында өсімдіктерді қоректендірудің механикалық және агротехнологиялық іс шараларын игеруді; 1.6 Курстың пререквизиттері: * Өсімдіктер физиологиясы; * Топырақтану; * Агрономияға кіріспе; 1.7 Курстың постреквизиттері: * Тұқым бақ шаруашылығы; * Өсімдік шаруашылығы; * Ауыл шаруашылық өсімдіктерінің селекциясы және тұқым шаруашылығы; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 № Тақырып атауы Сағат саны Д ТС СОӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль Тыңайтқыштар және олады пайдалану пәнінің міндеттері мен тәсілдері, тарихы 1 Кіріспе. Тыңайтқыштар және олады пайдалану пәнінің міндеттері мен тәсілдері, тарихы 1 1 2 Өсімдіктердің қоректенуінің ғылыми негіздері, химиялық құрамы, элементтердің маңызы. 2 2 5 3 Өсімдіктердің қоректенуі мен тыңайтқыш қолдануға байланысты топырақ қасиеттерінің өзгеруі 1 1 22,5 4 Минералды тыңайтқыштар, классификациясы. Азот тыңайтқыштары, маңызы, түрлері, қолдануы. 1 1 22,5 5 Органикалық тыңайтқыштар. Тыңайтқышты қолдану жүйелеріи техническиормовычески полезных видов насекомых, особенности их развития, систематические положения 2 2 6 Микротыңайтқыштар маңызы түрлері, қолдануы 2 2 1,5 2 - модуль Тыңайтқыштар, классификациясы, маңызы, түрлері, қолдануы. 7 Комплексті тынайтқыштар қолдану жүйелері 2 2 22,5 8 Өсімдіктерді қоректендірудегі қазіргі заманғы технологиялық іс-шаралар 1 1 15 9 Өсімдіктердің қоректену диагностикасы 2 2 10 Өсімдіктердің қоректенуіне сыртқы орта факторларының әсері 1 1 1 Барлығы 15 30 22,5 67,5 135 * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 Курс форматы Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. * КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: * оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс * оқу процесіне белсенді қатысу керек * барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек * сабақтан себепсіз қалмау * сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді * білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 СПЖ 10 2 СПЖ 10 2 СӨЖ 10 3 СПЖ 10 3 СОӨЖ 20 4 СПЖ 10 4 СӨЖ 25 5 СПЖ 10 5 СОӨЖ 25 6 СПЖ 10 СӨЖ 25 7 СПЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 СПЖ 10 9 СПЖ 10 10 СПЖ 10 10 СӨЖ 20 11 СПЖ 10 11 СОӨЖ 20 12 СПЖ 10 12 СӨЖ 20 13 СПЖ 10 13 СӨЖ 25 14 СПЖ 10 14 СӨЖ 20 15 СПЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиет: 7.1.1 Елешов.Р.,Бекмағамбетов.А. Агрохимия, 1996. 7.1.2 Елешов.Р.,Бекмағамбетов.А. Агрохимия, 1999. Елюбаев.С, Е 7.1.3 Асанов Жуматай. Химиянын ауыл шаруашылыгындагы рөлі. Алматы 1977.лешов.Р. Система применения удобрений 1994. Қосымша әдебиет: 7.2.1 Агрохимия.Ягодин.Б.А., Жуков.Ю.П., Кобзаренко.В.И 2004. Мир.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz