Файл қосу
Педагогикалық этикет. Педагогикалық шеберлік
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК
ПОӘК 042-18.1.18.19-2013
Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
<<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>>
05.09.2013. жылғы
№ 1 басылым
<<ТӘРБИЕШІ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТІ>>
ПӘНІ БОЙЫНША
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В010100-<<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>>
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей - 2013ж.
Алғы сөз
1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология
кафедрасының аға оқытушысы ____________ А.К.Аманова
Хаттама № ___ << __>> ____ 2013ж.
2 ҚАРАЛДЫ
Психология кафедра
меңгерушісі, псх.ғ.к. : ____________ Г.К.Джумажанова
Хаттама № ___ <<__>>________ 2013 ж.
2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланып, бекітілді:
Хаттама №___ <<__>>________ 2013 жыл
Оқу - әдістемелік кеңесінің төрайымы: _______ БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ <<__>>_______ 2013 жыл
ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______
* Мазмұны:
1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 СӨЖ тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер
1. Қолданыс аясы
<<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010100 - <<Мектепке дейінгі оқыту және>> мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.
2. Нормативтік нұсқама.
Осы <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
5В010100 - <<Мектепке дейінгі оқыту және>> мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.019-2010 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.
3.1. Пәннің қысқаша мазмұны.
Қоғам дамуының жаңа саяси, әлеуметтік-экономикалық шарттарына байланысты болған білім саласындағы түбірлі өзгенрістер қазіргі маманның кәсіптік шеберлігінің (біліктілігінің) жоғары деңгейде болуын талап етеді. Тәрбиешінің жұмысына қажет маңызды шарттардың бірі - өз ісі үшін жауапкершілік қана емес, оның жұмыстағы бостандығы еркіндігінің болуы. Педагог өзі істеген барлық жұмысына жауап бере алатын дербес білімді маман болуы керек. <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> курсы <<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> мамандығы бойынша жалпы кәсіптік пәндер цикліндегі педагогикалық пәндердің (оқулықтардың бірі болып табылады, әрі студенттер бойында психологиялық сауаттылықттың, компитенттіліктің, жалпы мәдениет пен педагогикалық қабілеттерінің дамуына үлес қосады) ықпал етеді.
<<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> курсы <<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> мамандығы бойынша студенттерді дайындаудың жалпы педагогикалық жүйесіндегі орталық модулдердің бірі ретінде оқытудың обьектісі болып табылады.
Курсты оқыту студенттің ойлау іс-әрекетін арттырудың түрлі әдістері: проблемалық жағдай материалды баяндаудың диалогтық әдісі, мнемосхеманы пайдалану т.б. әдстері қолданылатын елкция, семинар және лаборатория сабақтары арқылы жүзеге асады. СӨЖ формалары: педагогикалық әдебиеттерді аннотациялау мен конспектілеу, педагогикалық сөздікті енгізу, лицензиялау, педагогикалық сөздік жасау, педагогикалық тренинг.
3.2. Пәннің мақсаты
Негізгі мақсат - болашақ тәрбиеші маман ретінде студенттер бойында оқыту мен тәрбиелеудің, өзін-өзі жетілдірудің өнерін үнемі жетілдіріп отырудың қажеттілігін қалыптастыру. <<Мектепке дейінгі педагогика>>, <<Балалар психологиясы>>, <<Педагогиканың жалпы негіздері>>, <<Педагогикалық процесс тәрбиешінің іс-әрекетінің объектісі ретінде>>, <<Жоғары мектептегі тәрбие жұмысының методикасы>>, <<Педагогикалық шеберлік>>, <<Даму психологиясы>>, <<Педагогикалық психология>>, <<Әлеуметтік психология>> курсын игеруге ықпал етеді. Жоғары кәсіптік білім беруде мемлекеттік стандартқа сай.
3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
Тәрбиешінің педагогикалық біліктілік іс-әрекеттің барлық түрін тұлғаның әлеуметтік іс-әрекетіндегі қажеттілікке, дүниетанымы мен қабілеттерін қалыптастыруға, жан-жақты дамуы мен жетілуіне бағыттау мен белсенділігін арттырудағы мамандық шеберлік. Қазіргі педагогикалық білім беру концепциясы болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіптік-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу үшін алғы шарт жасауды ұсынады.
3.4. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
Тәрбиешінің педагогикалық біліктілік іс-әрекеттің барлық түрін тұлғаның әлеуметтік іс-әрекетіндегі қажеттілікке, дүниетанымы мен қабілеттерін қалыптастыруға, жан-жақты дамуы мен жетілуіне бағыттау мен белсенділігін арттырудағы мамандық шеберлік. Қазіргі педагогикалық білім беру концепциясы болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіптік-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу үшін алғы шарт жасауды ұсынады.
3.5 Курс пререквизиттері:
<<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқуы қажет:
- Балалар психологиясы;
- Мектепке дейінгі педагогика;
- Философия;
- Педагогика;
- Психология;
- Даму психологиясы;
3.6 Курстың постреквизиті:
Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:
- МДҰ ата-анамен жұмыс;
- Педагогикалық шеберлік;
- Жас ерекшелік психологиясы;
- Мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыс;
- Психологиялық диагностика негіздері;
Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
Курс
Семестр
Кредит
Саны
ЛК
(сағ.)
СПС
(сағ)
СӨЖО
(сағ)
СӨЖ
(сағ)
Барлығы
Қортын.
бақылау
формасы
4
7
4
30
30
22,5
67,5
180
Емтихан
4. Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
Кесте 2
Курс мазмұны
№
Тақырып атаулары
Дәріс
Тәжірибе
ОСӨЖ
СӨЖ
1.
Тәрбиешінің кәсіби іс-әрекеті және тұлғасы
2
1,5
2
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің қызметінің құрылымы
4
4
3
Қазіргі қоғамдағы тәрбиешінің рөлі.
2
4
4
Тәрбиешінің жеке тұлғасына қойылатын психо-педагогикалық талаптар.
4
4
5
Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі
3
4,5
6
Педагогикалық техника тәрбиешінің - еңбек құралы
2
1
8
7
Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті
4
1,5
8
Педагогикалық қарым-қатынас стилі
3
8
9
Педагогикалық этикет.
5
1,5
10
Тәрбиешінің ата-аналармен қарым-қатынасы
2
8
11
Отбасы және балабақша арасындағы байланыс
2
6
12
Тәрбиеші және бала
2
1
4
13
Тәрбиешінің жеке тұлғалық маңызды сапалары
4
4,5
14
Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері
4
1
4
15
Тәрбиеленушілермен жекелей жұмыс түрлері
4
1,5
2
16
Мектеп жасына дейінгі диагностикалау әдістемелері
2
6
17
Мектепке дейінгі мекемедегі нормативтік құжаттар
4
6
18
Педагогикалық ынталандыру (стимулирование)
4
2
19
Тәрбиеші тұлғасының өзін-өзі кәсіптік жетілдіруі
2
4,5
1,5
Барлығы: 180 сағат
30
30
22,5
84,5
5. СӨЖ тақырыптарының тізімі
Кесте 3. Оқытушы жетекшілігімен студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы және орындау кестесі.
№
ОСӨЖ тақырыптары және мазмұны
Әдебиеттер
Бақылау түрі
Орындалу уақыты
1.
Тәрбиешінің кәсіби іс-әрекеті және тұлғасы
Барлық негізгі әдебиеттер
картотека
1,2-апта
2
Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі
Қосымша әдебиттер
жазбаша
3,4-апта
3
Педагогикалық техника тәрбиешінің - еңбек құралы
Барлық негізгі әдебиеттер
жазбаша
5,6-апта
4
Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті
Қосымша әдебиттер
реферат
7-апта
5
Педагогикалық этикет.
Барлық негізгі әдебиеттер
жазбаша
8-апта
6
Тәрбиеші және бала
Барлық негізгі әдебиеттер
өздігінен зерттеу жұмыстары
9-апта
7
Тәрбиешінің жеке тұлғалық маңызды сапалары
Барлық негізгі әдебиеттер
жазбаша
10-апта
8
Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері
Барлық негізгі әдебиеттер
жазбаша
11-апта
9
Тәрбиеленушілермен жекелей жұмыс түрлері
Барлық негізгі әдебиеттер
Реферат
12,13-апта
10
Тәрбиеші тұлғасының өзін-өзі кәсіптік жетілдіруі
Барлық негізгі әдебиеттер
жазбаша
14,15-апта
Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы және орындау кестесі
№
СӨЖ тақырыптары және мазмұны
Дайында лу түрі
Көлемі орындалу шарты
Бақылау формасы
Өткізу уакыты
1.
Тәрбиешінің кәсіби іс-әрекеті және тұлғасы
Жазбаша
5-6 бет талдау
Жасау,
мазмұнын
толықтай
ашу
Конспект
Тексеру
Баяндама
Реферат жазу
1-апта
2
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің қызметінің құрылымы
2-апта
3
Қазіргі қоғамдағы тәрбиешінің рөлі.
3-апта
4
Тәрбиешінің жеке тұлғасына қойылатын психо-педагогикалық талаптар.
4-апта
5
Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі
5-апта
6
Педагогикалық техника тәрбиешінің - еңбек құралы
6-апта
7
Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті
7-апта
8
Педагогикалық қарым-қатынас стилі
8-апта
9
Педагогикалық этикет.
9-апта
10
Тәрбиешінің ата-аналармен қарым-қатынасы
10-апта
11
Отбасы және балабақша арасындағы байланыс
11-апта
12
Тәрбиеші және бала
12-апта
13
Тәрбиешінің жеке тұлғалық маңызды сапалары
13-апта
14
Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері
14-апта
15
Тәрбиеленушілермен жекелей жұмыс түрлері
15-апта
7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
Кесте 4.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
№
Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың атаулары.
Әдебиет саны
Студенттердің
саны
%-дық
көрсеткіші
1
2
3
4
5
1
Эльконин Д.Б. Психическое развитие в детских возрастах. - М., 1996
2
15
13,3
2.
Мухина В.С. Детская психология. - М., 1989
1
15
9
3.
Буре Р.С., Островская Воспитатель и дети. - М., 1979
1
15
9
4.
Глебова С.В. Детский сад - семья: аспекты взаимодействия. - Воронеж, 2005
1
15
9
5.
Зверева О.Л. Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ. - М., 2005
1
15
9
6.
Козлова А.В., Дешеулина Р.П. Работа ДОУ с семьей. - М., 2004
1
15
9
7.
Белая К.Ю. Методическая работа в ДОУ. - М., 2006
1
15
9
8.
Козлов Н.И. Лучшие психологические игры и упражнения М:1997.
1
15
9
9
Козлов Н.И. Как относиться к себе и людям. М:1993.
1
15
9
10
Прутченков А.С. Социально-психологический тренинг межличностного общения. М:1991.
1
15
9
11
Панфилова А.П. Тренинг педагогического общения: учеб.пособие,М: Академия,2008.
15
12
Петровская Л.А. Теоретические и методические проблемы социально -- психологического тренинга, М: Изд -- во Московского ун -- та, 1982.
15
13
Петровская Л.А. Компетентность в общении: социально -- психологический тренинг,М: Москва ун -- та,1989.
15
14
Емельянов Ю.Н. Активное социально -- психологическое обучение. -- Ленинград: ЛГУ, 1985.
15
15
Родионов В.А. Развитие навыков делового общения: тренинговые занятия для учащихся старших классов -- Ярославль:Академия развития,2005.
15
16
Левашева С.А, Психолог и подросток: коммуникативно -- двигательный тренинг: Ярославль: Академия развития.Академия холдинг, 2004.
15
17
Тренинг тренеров по принципу равный равному: пособие с акцентом на здоровье, развитие и защиты молодых людей. -- Алматы, ЮНИСЕФ,2003.
18
Коняхин А.В. Тренинг интеллектуальных способностей: задачи и упражнения. СПб: Питер, 2008.
Негізгі әдебиеттер:
* Буре Р.С., Островская Воспитатель и дети. - М., 1979
* Глебова С.В. Детский сад - семья: аспекты взаимодействия. - Воронеж, 2005
* Зверева О.Л. Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ. - М., 2005
* Козлова А.В., Дешеулина Р.П. Работа ДОУ с семьей. - М., 2004
* Белая К.Ю. Методическая работа в ДОУ. - М., 2006
* Давыдова О.И., Богославец Л.Г., Майер А.А. Работа с родителями в ДОУ. - М., 2005
* Микляева Н.В. Создание условий эффективного взаимодействия с семьей. М.,2006
* Гиппенрейтер Ю.Б. Общаться с ребенком. Как? - М., 1997
* Петровский В.А., Виноградова А.М., Кларина Л.М. Учимся общаться с ребенком. - М., 1993
* Белая К.Ю. Инновационная деятельность в ДОУ. - М., 2006
* Корепанова М.В. Липчанская И.А. Аттестация педагогических и руководящих работников ДОУ. - М., 2006
* Тонкова-Ямпольская Р.В., Черток Т. Я. Воспитателю о ребенке дошкольного возраста. - М., 1987
* Детский сад / под ред. Тарасовой Л.П. - М., 1997
* Денякина Л.М. Новые подходы к управленческой деятельности в дошкольном образовательном учреждении. - М., 1997
* Психология воспитания / под ред. Петровского В.А. - М., 1995
* Панько Е.А. Психология деятельности воспитателя детского сада. - Минск, 1986
* Микляева Н.В., Микляева Ю.В Работа педагога-психолога в ДОУ. - М., 2005
* Чиркова Т.И. Психологическая служба в детском саду. - М., 1998
* Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. - М., 1987, стр. 173-178.
* Кан- Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. М., 1987., стр. 46-62, 96-110.
* Глушкова Г. Диагностический проект как форма тематической проверки // Дошкольное воспитание. 2003. №3. С.43-46.
* Фридман Л.М. Пушкина Т. А. Каплунович И.Я.Изучение личности учащегося и ученических коллективов.- М., 1988., стр. 15-17.
* Царегородцева Е.Оценочная деятельность студентов. // Дошкольное воспитание. 2006. №5. С.111-113.
* Горлова Н. Раннее обучение иностранным языкам: проблемы и пути развития // Дошкольное воспитание. 2001. №5.
* Арнаутова Е. Самоанализ опыта общения с родителями. // Дошкольное воспитание. 2002. №4. С.47-56.
Қосымша әдебиеттер
* Эльконин Д.Б. Психология игры. - М., 1985
* Эльконин Д.Б. Психическое развитие в детских возрастах. - М., 1996
* Мухина В.С. Детская психология. - М., 1989
* Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. - М., 1968.
* Карабанова О.А. Игра в коррекции психического развития ребенка - М., 1997
* Петровский В.А., Виноградова А.М., Кларина Л.М. Воспитателю о личностном общении. - М., 1992
* Фалькович Т.А., Толстоухова Н.С., Обухова Л.А. Нетрадиционные формы работы с родителями. - М., 2005
* Методика оценки и измерения качества освоения и усвоения детьми базового содержания дошкольных образовательных программ. Алматы., 2004
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz