Файл қосу
Педагогикалық этикет. Педагогикалық шеберлік
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.1.18.19-2013 Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> 05.09.2013. жылғы № 1 басылым <<ТӘРБИЕШІ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТІ>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010100-<<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013ж. Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы ____________ А.К.Аманова Хаттама № ___ << __>> ____ 2013ж. 2 ҚАРАЛДЫ Психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. : ____________ Г.К.Джумажанова Хаттама № ___ <<__>>________ 2013 ж. 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланып, бекітілді: Хаттама №___ <<__>>________ 2013 жыл Оқу - әдістемелік кеңесінің төрайымы: _______ БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ <<__>>_______ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ * Мазмұны: 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 СӨЖ тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1. Қолданыс аясы <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010100 - <<Мектепке дейінгі оқыту және>> мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама. Осы <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 5В010100 - <<Мектепке дейінгі оқыту және>> мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.019-2010 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны. Қоғам дамуының жаңа саяси, әлеуметтік-экономикалық шарттарына байланысты болған білім саласындағы түбірлі өзгенрістер қазіргі маманның кәсіптік шеберлігінің (біліктілігінің) жоғары деңгейде болуын талап етеді. Тәрбиешінің жұмысына қажет маңызды шарттардың бірі - өз ісі үшін жауапкершілік қана емес, оның жұмыстағы бостандығы еркіндігінің болуы. Педагог өзі істеген барлық жұмысына жауап бере алатын дербес білімді маман болуы керек. <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> курсы <<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> мамандығы бойынша жалпы кәсіптік пәндер цикліндегі педагогикалық пәндердің (оқулықтардың бірі болып табылады, әрі студенттер бойында психологиялық сауаттылықттың, компитенттіліктің, жалпы мәдениет пен педагогикалық қабілеттерінің дамуына үлес қосады) ықпал етеді. <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> курсы <<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> мамандығы бойынша студенттерді дайындаудың жалпы педагогикалық жүйесіндегі орталық модулдердің бірі ретінде оқытудың обьектісі болып табылады. Курсты оқыту студенттің ойлау іс-әрекетін арттырудың түрлі әдістері: проблемалық жағдай материалды баяндаудың диалогтық әдісі, мнемосхеманы пайдалану т.б. әдстері қолданылатын елкция, семинар және лаборатория сабақтары арқылы жүзеге асады. СӨЖ формалары: педагогикалық әдебиеттерді аннотациялау мен конспектілеу, педагогикалық сөздікті енгізу, лицензиялау, педагогикалық сөздік жасау, педагогикалық тренинг. 3.2. Пәннің мақсаты Негізгі мақсат - болашақ тәрбиеші маман ретінде студенттер бойында оқыту мен тәрбиелеудің, өзін-өзі жетілдірудің өнерін үнемі жетілдіріп отырудың қажеттілігін қалыптастыру. <<Мектепке дейінгі педагогика>>, <<Балалар психологиясы>>, <<Педагогиканың жалпы негіздері>>, <<Педагогикалық процесс тәрбиешінің іс-әрекетінің объектісі ретінде>>, <<Жоғары мектептегі тәрбие жұмысының методикасы>>, <<Педагогикалық шеберлік>>, <<Даму психологиясы>>, <<Педагогикалық психология>>, <<Әлеуметтік психология>> курсын игеруге ықпал етеді. Жоғары кәсіптік білім беруде мемлекеттік стандартқа сай. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Тәрбиешінің педагогикалық біліктілік іс-әрекеттің барлық түрін тұлғаның әлеуметтік іс-әрекетіндегі қажеттілікке, дүниетанымы мен қабілеттерін қалыптастыруға, жан-жақты дамуы мен жетілуіне бағыттау мен белсенділігін арттырудағы мамандық шеберлік. Қазіргі педагогикалық білім беру концепциясы болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіптік-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу үшін алғы шарт жасауды ұсынады. 3.4. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Тәрбиешінің педагогикалық біліктілік іс-әрекеттің барлық түрін тұлғаның әлеуметтік іс-әрекетіндегі қажеттілікке, дүниетанымы мен қабілеттерін қалыптастыруға, жан-жақты дамуы мен жетілуіне бағыттау мен белсенділігін арттырудағы мамандық шеберлік. Қазіргі педагогикалық білім беру концепциясы болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіптік-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу үшін алғы шарт жасауды ұсынады. 3.5 Курс пререквизиттері: <<Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: - Балалар психологиясы; - Мектепке дейінгі педагогика; - Философия; - Педагогика; - Психология; - Даму психологиясы; 3.6 Курстың постреквизиті: Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: - МДҰ ата-анамен жұмыс; - Педагогикалық шеберлік; - Жас ерекшелік психологиясы; - Мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыс; - Психологиялық диагностика негіздері; Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 Курс Семестр Кредит Саны ЛК (сағ.) СПС (сағ) СӨЖО (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы Қортын. бақылау формасы 4 7 4 30 30 22,5 67,5 180 Емтихан 4. Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Курс мазмұны № Тақырып атаулары Дәріс Тәжірибе ОСӨЖ СӨЖ 1. Тәрбиешінің кәсіби іс-әрекеті және тұлғасы 2 1,5 2 Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің қызметінің құрылымы 4 4 3 Қазіргі қоғамдағы тәрбиешінің рөлі. 2 4 4 Тәрбиешінің жеке тұлғасына қойылатын психо-педагогикалық талаптар. 4 4 5 Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі 3 4,5 6 Педагогикалық техника тәрбиешінің - еңбек құралы 2 1 8 7 Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті 4 1,5 8 Педагогикалық қарым-қатынас стилі 3 8 9 Педагогикалық этикет. 5 1,5 10 Тәрбиешінің ата-аналармен қарым-қатынасы 2 8 11 Отбасы және балабақша арасындағы байланыс 2 6 12 Тәрбиеші және бала 2 1 4 13 Тәрбиешінің жеке тұлғалық маңызды сапалары 4 4,5 14 Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері 4 1 4 15 Тәрбиеленушілермен жекелей жұмыс түрлері 4 1,5 2 16 Мектеп жасына дейінгі диагностикалау әдістемелері 2 6 17 Мектепке дейінгі мекемедегі нормативтік құжаттар 4 6 18 Педагогикалық ынталандыру (стимулирование) 4 2 19 Тәрбиеші тұлғасының өзін-өзі кәсіптік жетілдіруі 2 4,5 1,5 Барлығы: 180 сағат 30 30 22,5 84,5 5. СӨЖ тақырыптарының тізімі Кесте 3. Оқытушы жетекшілігімен студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы және орындау кестесі. № ОСӨЖ тақырыптары және мазмұны Әдебиеттер Бақылау түрі Орындалу уақыты 1. Тәрбиешінің кәсіби іс-әрекеті және тұлғасы Барлық негізгі әдебиеттер картотека 1,2-апта 2 Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі Қосымша әдебиттер жазбаша 3,4-апта 3 Педагогикалық техника тәрбиешінің - еңбек құралы Барлық негізгі әдебиеттер жазбаша 5,6-апта 4 Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті Қосымша әдебиттер реферат 7-апта 5 Педагогикалық этикет. Барлық негізгі әдебиеттер жазбаша 8-апта 6 Тәрбиеші және бала Барлық негізгі әдебиеттер өздігінен зерттеу жұмыстары 9-апта 7 Тәрбиешінің жеке тұлғалық маңызды сапалары Барлық негізгі әдебиеттер жазбаша 10-апта 8 Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері Барлық негізгі әдебиеттер жазбаша 11-апта 9 Тәрбиеленушілермен жекелей жұмыс түрлері Барлық негізгі әдебиеттер Реферат 12,13-апта 10 Тәрбиеші тұлғасының өзін-өзі кәсіптік жетілдіруі Барлық негізгі әдебиеттер жазбаша 14,15-апта Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы және орындау кестесі № СӨЖ тақырыптары және мазмұны Дайында лу түрі Көлемі орындалу шарты Бақылау формасы Өткізу уакыты 1. Тәрбиешінің кәсіби іс-әрекеті және тұлғасы Жазбаша 5-6 бет талдау Жасау, мазмұнын толықтай ашу Конспект Тексеру Баяндама Реферат жазу 1-апта 2 Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің қызметінің құрылымы 2-апта 3 Қазіргі қоғамдағы тәрбиешінің рөлі. 3-апта 4 Тәрбиешінің жеке тұлғасына қойылатын психо-педагогикалық талаптар. 4-апта 5 Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі 5-апта 6 Педагогикалық техника тәрбиешінің - еңбек құралы 6-апта 7 Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті 7-апта 8 Педагогикалық қарым-қатынас стилі 8-апта 9 Педагогикалық этикет. 9-апта 10 Тәрбиешінің ата-аналармен қарым-қатынасы 10-апта 11 Отбасы және балабақша арасындағы байланыс 11-апта 12 Тәрбиеші және бала 12-апта 13 Тәрбиешінің жеке тұлғалық маңызды сапалары 13-апта 14 Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері 14-апта 15 Тәрбиеленушілермен жекелей жұмыс түрлері 15-апта 7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы № Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың атаулары. Әдебиет саны Студенттердің саны %-дық көрсеткіші 1 2 3 4 5 1 Эльконин Д.Б. Психическое развитие в детских возрастах. - М., 1996 2 15 13,3 2. Мухина В.С. Детская психология. - М., 1989 1 15 9 3. Буре Р.С., Островская Воспитатель и дети. - М., 1979 1 15 9 4. Глебова С.В. Детский сад - семья: аспекты взаимодействия. - Воронеж, 2005 1 15 9 5. Зверева О.Л. Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ. - М., 2005 1 15 9 6. Козлова А.В., Дешеулина Р.П. Работа ДОУ с семьей. - М., 2004 1 15 9 7. Белая К.Ю. Методическая работа в ДОУ. - М., 2006 1 15 9 8. Козлов Н.И. Лучшие психологические игры и упражнения М:1997. 1 15 9 9 Козлов Н.И. Как относиться к себе и людям. М:1993. 1 15 9 10 Прутченков А.С. Социально-психологический тренинг межличностного общения. М:1991. 1 15 9 11 Панфилова А.П. Тренинг педагогического общения: учеб.пособие,М: Академия,2008. 15 12 Петровская Л.А. Теоретические и методические проблемы социально -- психологического тренинга, М: Изд -- во Московского ун -- та, 1982. 15 13 Петровская Л.А. Компетентность в общении: социально -- психологический тренинг,М: Москва ун -- та,1989. 15 14 Емельянов Ю.Н. Активное социально -- психологическое обучение. -- Ленинград: ЛГУ, 1985. 15 15 Родионов В.А. Развитие навыков делового общения: тренинговые занятия для учащихся старших классов -- Ярославль:Академия развития,2005. 15 16 Левашева С.А, Психолог и подросток: коммуникативно -- двигательный тренинг: Ярославль: Академия развития.Академия холдинг, 2004. 15 17 Тренинг тренеров по принципу равный равному: пособие с акцентом на здоровье, развитие и защиты молодых людей. -- Алматы, ЮНИСЕФ,2003. 18 Коняхин А.В. Тренинг интеллектуальных способностей: задачи и упражнения. СПб: Питер, 2008. Негізгі әдебиеттер: * Буре Р.С., Островская Воспитатель и дети. - М., 1979 * Глебова С.В. Детский сад - семья: аспекты взаимодействия. - Воронеж, 2005 * Зверева О.Л. Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ. - М., 2005 * Козлова А.В., Дешеулина Р.П. Работа ДОУ с семьей. - М., 2004 * Белая К.Ю. Методическая работа в ДОУ. - М., 2006 * Давыдова О.И., Богославец Л.Г., Майер А.А. Работа с родителями в ДОУ. - М., 2005 * Микляева Н.В. Создание условий эффективного взаимодействия с семьей. М.,2006 * Гиппенрейтер Ю.Б. Общаться с ребенком. Как? - М., 1997 * Петровский В.А., Виноградова А.М., Кларина Л.М. Учимся общаться с ребенком. - М., 1993 * Белая К.Ю. Инновационная деятельность в ДОУ. - М., 2006 * Корепанова М.В. Липчанская И.А. Аттестация педагогических и руководящих работников ДОУ. - М., 2006 * Тонкова-Ямпольская Р.В., Черток Т. Я. Воспитателю о ребенке дошкольного возраста. - М., 1987 * Детский сад / под ред. Тарасовой Л.П. - М., 1997 * Денякина Л.М. Новые подходы к управленческой деятельности в дошкольном образовательном учреждении. - М., 1997 * Психология воспитания / под ред. Петровского В.А. - М., 1995 * Панько Е.А. Психология деятельности воспитателя детского сада. - Минск, 1986 * Микляева Н.В., Микляева Ю.В Работа педагога-психолога в ДОУ. - М., 2005 * Чиркова Т.И. Психологическая служба в детском саду. - М., 1998 * Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. - М., 1987, стр. 173-178. * Кан- Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. М., 1987., стр. 46-62, 96-110. * Глушкова Г. Диагностический проект как форма тематической проверки // Дошкольное воспитание. 2003. №3. С.43-46. * Фридман Л.М. Пушкина Т. А. Каплунович И.Я.Изучение личности учащегося и ученических коллективов.- М., 1988., стр. 15-17. * Царегородцева Е.Оценочная деятельность студентов. // Дошкольное воспитание. 2006. №5. С.111-113. * Горлова Н. Раннее обучение иностранным языкам: проблемы и пути развития // Дошкольное воспитание. 2001. №5. * Арнаутова Е. Самоанализ опыта общения с родителями. // Дошкольное воспитание. 2002. №4. С.47-56. Қосымша әдебиеттер * Эльконин Д.Б. Психология игры. - М., 1985 * Эльконин Д.Б. Психическое развитие в детских возрастах. - М., 1996 * Мухина В.С. Детская психология. - М., 1989 * Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. - М., 1968. * Карабанова О.А. Игра в коррекции психического развития ребенка - М., 1997 * Петровский В.А., Виноградова А.М., Кларина Л.М. Воспитателю о личностном общении. - М., 1992 * Фалькович Т.А., Толстоухова Н.С., Обухова Л.А. Нетрадиционные формы работы с родителями. - М., 2005 * Методика оценки и измерения качества освоения и усвоения детьми базового содержания дошкольных образовательных программ. Алматы., 2004
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz