Файл қосу
Қазды өсіру ерекшеліктері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжат ПОӘК ПОӨК 042-18-22-1.202/02 -2014 ПОӘК Магистранттарға арналған <<Құс шаруашылығы өнімдерін өндірудің заманауи технологиясы>> пәнінің бағдарламасы Басылым № 1 <<__>>____20__ж ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Құс шаруашылығы өнімдерін өндірудің заманауи технологиясы>> 6М080200 - <<Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы>> мамандығына арналған МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз * ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____ ж Б.С.Ахметова, ауылшаруашылық ғылымдарының кандидаты, <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының доценті * ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.<<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының отырысында Хаттама №__ <<____>>_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ Б. Ахметова 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №___ <<____>>_____20___ж Төрайымы ____________Г. Джаманова 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №___ <<____>>_____20___ж ОӘК төрайымы_____________ Г.Искакова 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер: Ахметова Балнур Сериковна а/ш.ғ.к., доцент <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасы Байланыс ақпараты - телефоны 531970, № 7 оқу ғимараты Сабақ өтетін бөлмелер - № 213 дәрісхана Пән бойынша кредит саны - 4 (төрт) 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Ауыл шаруашылығында құстардың интенсивті өсіп-өну биотехнологиясы пәнін оқу барысында құстардың өнімдерін, оның ішінде түрлеріне байланысты, жұмыртқа өнімін, ет өніміні неғұрлым интенсивті жолмен дамуын дұрыс деп санау керек. Құстардың ұдайы өсуінің негізгі теориялық және практикалық ерекшеліктерімен және құстарды күтіп бағу, сұрыптау, өсіру биотехнологияларымен танысу. 1.3. Пәнді оқытудың мақсаты: Құстардың өнімдерін, интенсивті биотехнологиясын, өсіп-өнуін және селекция жұмыстарын толық жүргізу. Құстардың тұқымдарын, биотехнологиялық ерекшеліктеріне байланысты олардың өнімдерін 10-15 пайызға көтеру шараларын қолданған жөн. Құстардың өнімін көтеруде, асылдандыру жұмыстарымен бірге, оның организмінде жұмыртқаның морфобиологиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктерімен студенттерді таныстыру. 1.4. Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: - құстардың өсіп-өну процестеріне назар аударған жөн, оның ішінде ұрықтандыру, жұмыртқаның дамуы, дамуы, негізінде сұрыптау жұмыстарына назар аударған дұрыс. 1.5. Оқып-білудің нәтижелері: - магистранттар құстардың өсіп-өну процестерін жеткілікті екенін білген жөн; - құстардың негізгі селекция жұмыстарымен танысып, құс шаруашылығында дұрыс пайдалануы; - құстардың жұмыртқа, ет өнімдерін көтеруде негізгі құс шаруашылығындағы жұмыстармен жүргізетін технологияларымен танысқаны дұрыс; - құс өнімдерін дұрыс бағалау жолдарымен, биотехнологияларын пайдалануы арқылы, құс шаруашылығының экономикасын көтеруде үлес қосқандары деп саналады. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1- кесте № п/п Тақырыптар атауы Сағат саны Д ЗС ТС МОӨЖ МӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 Модуль 1 Кіріспе Блок 1 Қазақстандағы құс шаруашылығы 1. Кіріспе. Қазақстандағы құс шаруашылығының ролі. 1 1 2 7.1.5-7.2.4 Блок 2 Ауыл шаруашылық құстары 2. Ауыл шаруашылық құстарының түрлері. Тауық тұқымдары. 1 1 2 7.1.3-7.2.2 Модуль 2 Жұмыртқа өнімділігі Блок 1 Тауықтарды азықтандыру 3. Тауықтың жұмыртқа өнімділігі. 1 1 2 7.1.1-7.2.4 4. Мекиен тауықтарды азықтандыру. 1 1 2 7.1.2-7.2.4 Блок 2 Тауықтарды күтіп-бағу 5. Мекиен тауықтарды күтіп - бағу. 1 1 2 7.1.3-7.2.4 6. Икубация туралы түсінік. 1 1 2 7.1.5-7.2.5 Модуль 3 Балапандарды өсіру Блок 1 Бройлерді семірту 7. Балапандарды өсіру. Бройлерді семірту. Жылу режимі. 1 1 2 7.1.1-7.2.3 Блок 2 Құстарды өсіру технологиясы 8. Бройлерді өсіру технологиясы. 1 1 2 7.1.4-7.2.5 9. Үйректерді өсіру ерекшеліктері. 1 1 2 7.1.2-7.2.4 Модуль 4 Құс өсіру ерекшелігі Блок 1 Күркетауық және қазды өсіру 10. Күркетауықтарды өсіру ерекшеліктері. 1 1 2 7.1.3-7.2.4 11. Қазды өсіру ерекшеліктері. 1 1 2 7.1.1-7.2.5 Блок 2 Жұмыртқа мен етті өнеркәсіптік негізде өндіру 12. Көгершіндерді өсіру. 1 1 2 7.1.4-7.2.5 13. Түйеқұс өсіру. 1 1 2 7.1.4-7.2.3 14. Қырғауыл өсіру. 1 1 2 7.1.2-7.2.3 15. Жұмыртқа мен етті өнеркәсіптік негізде өндіру. 1 1 2 7.1.5-7.2.4 Барлығы 15 15 30 135 3 ПӘҢДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Практикалық сабаққа дайындалу барысында пән бойынша оқу-әдістемелік мағлұматтарды (ПОӘК 3), дәрістерді, оқу құралдарын алдын-ала оқу қажет. Сабақтың мақсатына, сабаққа дайындалуға қажетті негізгі сауалдарға, сабақтың мазмұнына назар аудару қажет. Практикалық сабақтарды өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Жұмысты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық сабақтар әдістемелік ұсыныстарға сәйкес өткізіледі. Әрбір тақырыпты өту барысында зеттеу тақырыбының мақсаты, міндеттері, нәтижелері және қорытындылары жұмыс дәптеріне жазылады. Сабаққа дайындалу жүйелі сипатта болғаны жөн, әдістемелік ұсыныстарды міндетті түрде өздерінше оқуы қажет. МӨЖ баяндама, презентация, тақырыптық ғылыми ізденіс жұмысы түрінде орындалады, әрі міндетті түрде орындалып, белгіленген уақытта өткізілуі тиіс. Аралық бақылау ауызша өткізіледі. Аралық бақылаудың қорытынды бағалары магистранттардың дәріске және тәжірибелік сабақтарға қатысуын, тәжірибелік сабаққа дайындықтарын, МӨЖ орындап және белгіленген уақытында тапсырылуын толықтай қамтып қойылады. Емтихан тест түрде өткізіледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртіптерді ұстанамыз: * Оқытушы мен магистрант бір-біріне сыйластықпен қарау керек. * Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ол үшін аудиториядан шығарылуы мүмкін, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. * Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау керек. * Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Ғылыми зерттеу жұмысының әдістемесі>> пәні бойынша баға қою 2- кесте Апта Бақылау түрі Балл саны Ескерту 1 2 3 4 1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы 30 1 Ағымдағы бақылау - 2 Ағымдағы бақылау 20 балл 20 3 Ағымдағы бақылау 20 балл 20 4 Ағымдағы бақылау 20 балл 20 5 Ағымдағы бақылау 20 балл МӨЖ 57 балл 77 6 Ағымдағы бақылау 16 балл. МӨЖ 57 балл 73 7 1 аралық бақылау 60 1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар 300 8-бен 15 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы 30 8 Ағымдағы бақылау 14 балл 14 9 Ағымдағы бақылау 14 балл 14 10 Ағымдағы бақылау 14 балл 14 11 Ағымдағы бақылау 14 балл 14 12 Ағымдағы бақылау 14 балл. МӨЖ 55 балл 69 13 Ағымдағы бақылау 14 балл 14 14 Ағымдағы бақылау 14 балл. МӨЖ 57 балл 71 15 2 аралық бақылау 60 8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар 300 Емтихан бойынша қорытынды баллдар 400 Академиялық мезгіл бойынша қорытынды баллдар 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Ш.Ә. Әлпейсов. К.П. Тәжиев. Құс шаруашылығы, Алматы, 2001 ж 7.1.2 Э.Э. Пенионжкевич, К.В. Злочевская Құс шаруашылығы, Алматы, 7.1.3 А.Б. Таңатаров. Е.Б. Байбаранов. Құс шаруашылығы және құстың жұмыртқасы мен етін өндірудің технологиясы. Алматы, 1992 ж 7.1.4 Э.Э. Пенионжкевич, К.В. Злочевская Құс шаруашылығы, Алматы, 2001 ж 7.1.5 Ш.Ә. Әлпейсов. К.П. Тәжиев. Құс шаруашылығы, Алматы, 2001 ж 7.2. Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 А.Б.Таңатаров.,Ш.А.Әлпейісов., С.Т.Дабжанова Құс шаруашылығы, Алматы, 2008 7.2.2 Б.М.Махатов., В.И.Абрикосова., Н.А.Мелдебекова., М.К.Байбатшанов Птицеводство, Алматы, 2013 7.2.3 Әкімбеков Б.Р., Байбатшанов М.Қ.,Қадыкен. Р Ауыл шаруашылығы құстарының түрлері мен кросстары, Алматы, 2009 7.2.4 Ш.Ә. Әлпейсов. К.П. Тәжиев. Құс шаруашылығы, Алматы, 2001 ж 7.2.5 Б.Е.Есжанов., С.С.Көбегенова., С.Т.Нұртазин Орнитология, Алматы, 2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz