Файл қосу
Структуралық тіл білімі
5 В 050117 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>, 5 В 050117 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> (жеделдетілген), 5В012100 <<Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандықтарына арналған <<Жалпы тіл білімі>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған __________ <<___>> ______2014 жыл Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының филология ғылымдарының кандидаты, доцент Э.М. Самекбаева 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысы Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросы Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайымы _________________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде қабылданды және шығаруға ұсыныс жасалды. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрайымы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<Жалпы тіл білімі>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5 В 050117 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>, 5 В 050117 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> (жеделдетілген), 5В012100 <<Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандықтарының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Жалпы тіл білімі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - 5 В 050117 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>, 5 В 050117 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> (жеделдетілген), 5В012100 <<Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандықтарының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Жалпы тіл білімі - тіл ғылымының жалпы тілдік теориясы. Ол - бүкіл тіл туралы ғылымның бағыт - бағдарын белгілейтін компас ғылым. Бұл пән - студенттерді теориялық лингвистиканың ең негізгі, өзекті мәселелерімен таныстырады. Оларға жалпы тіл білімі ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт-бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты мәселелерінен жүйелі білім береді. Осындай мақсаттарға сәйкес курс күрделі төрт бөлімге бөлінеді: лингвистика тарихы, тіл теориясы, лингвистикалық әдістер мен методикалар, тіл білімінің басқа ғылымдармен қарым-қатынасы. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: <<Жалпы тіл білімі>> пәнінің алға қоятын мақсаты - оқушыларды теориялық тіл білімінің ең негізгі, өзекті мәселелерінен хабардар ету. Оларға тіл туралы ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт - бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты - басты проблемалардан оқу бағдарламасы талабына сай жүйелі білім беру.Осындай мақсаттарға сәйкес курс күрделі үш бөлімге бөлінеді: тіл теориясы, тіл ғылымының тарихы, тіл ғылымындағы әдістер мен әдістемелер.Бұл бөлімдердің әрқайсысы өз ішінен бірнеше тарауларға, параграфтарға жіктеледі. Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру. <<Жалпы тіл білімі>> - ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс мәселелеріне байланысты студенттерді ғылыми ізденіске баулуды өзінің міндеті деп санайды. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - Лингвистикада тіл білімін жеке тіл білімі және жалпы тіл білімі деп екіге бөлінетіндігін түсіндіру; - Жалпы тіл білімі қарастыратын мәселелерді сөз еткенде, олар жөнінде белгілі тұжырымдар жасағанда жеке тілдерді зерттеу нәтижелері басшылыққа алынатындығын ашып көрсету; - Тіл мәселелеріне байланысты жазылып сақталған, біздің заманға жеткен деректердің ең көнесі Ежелгі Қытай, Үндістан, Ежелгі Греция елдеріндегі ғылыми мұралардың өзара байланыстарын көрсету; * Жалпы тіл білімі дүние жүзіндегі тілдердің барлығына немесе басым көпшілігіне тән универсалды мәселелерді қарастыратындығына талдау жасау; - Грамматикалық форма мен грамматикалық мағынаның ерекшеліктерін айқындау, олардың жасалу жолдары мен тәсілдеріне тоқталу; - Тілдің өзіндік табиғаты мен мәні, ойлаумен, қоғаммен байланысы, атқаратын қызметі, тілдің құрылымыөзара байланысы, тілдің таңбалық, жүйелік сипаттары, дыбыс тілінің шығуы жайлы толық мағлұмат беру; - ХІХ ғ. лингвистикасы, ХХ ғ. лингвистикасының қалыптасуы мен дамуы жайлы , тілдің даму заңдылығы туралы жан-жақты түсінік беру. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілінің жалпы тіл білімі ғылымы бойынша теориялық білім алып шығады; - Алған білімдерін практикада қолдана біледі; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгереді; - Теориялық талдау жасай алады; - Жалпы тіл біліміндегі қалыптасқан ұғымдарды, заңдылықтарды, құбылыстарды, әдіс-тәсілдерді меңгереді, түсінеді; - Өзіндік пікір айта алады; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай біледі. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1Тіл біліміне кіріспе 3.5.2 Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы 3.5.3 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы 3.5.4 Қазақ тілінің морфологиясы 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Әлеуметтік лингвистика 3.6.2 Когнитивтік лингвистика 3.6.3 Этнолингвистика 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: Кесте Курс Семестр Кредит ДС (сағ) СПС (сағ) Лаб. (сағ) ОСӨЖ (сағ) СӨЖ(сағ Барл. (сағ) Бақылу түрі 3 6 3 30 15 - - 90 135 Емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 2 Дәріс сабақтары 1 модуль. Жалпы тіл білімінің қалыптасуы. 1. Жалпы тіл білімінің нысаны мен негізгі мәселелері, салалары 1 2. Тілдің өзіндік сипаттары. Тілдің табиғаты мен мәні 1 3.Тіл және ойлау. Тіл және сөйлеу. Тіл және сана 1 4. Тіл және қоғам. Дыбыс тілінің пайда болуы 1 5. Тіл және этникалық бірлік. Тілдердің бөліну, бірігу үдерістері 1 6. Әлемдік тілдер. Сөйлеу тілі мен кітаби тіл. Әдеби тіл.Тілдің диалектілік, әлеуметтік жіктері 1 7. Тілдің таңбалық сипаты.Тілдік таңбалардың түрлері 1 8. Тілдің жүйелік, құрылымдық сипаты. Тілдік тұлғалардың типтік түрлері 1 9. Тіл деңгейлері. Грамматикалық категориялар 10. Тілдің даму заңдылықтары. Тілдік өзгерістердің ішкі, сыртқы себептері 1 11. 1 12. 1 13. 1 14. 1 15. Тілдік одақ. Ностратикалық тілдер 1 16. Тіл білімі тарихы. Ежелгі дәуір тіл білімі. 1 17.Ежелгі Қытай тіл білімі. Ежелгі Үнді тіл білімі 1 18.Ежелгі Грек тіл білімі. Рим тіл білімі 1 19. Орта ғасыр тіл білімі. Араб тіл білімі 1 20.Қайта өркендеу дәуіріндегі тіл білімі. Универсал грамматика 1 21.XIX ғасыр тіл білімі. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі 1 22.Тіл философиясы. Типологиялық зерттеу 1 23.XIX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. (Логикалық бағыт. Психологиялық бағыт). 1 24.XIX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. ( Натуралистік немесе биологиялық бағыт. Жас грамматикалық бағыт. Мәскеу лингвистикалық мектебі. Қазан лингвистикалық мектебі). 1 25. XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Сөздер мен заттар. Эстетизм. Неолингвизм. Социологиялық мектеп. 1 26. XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Структуралық тіл білімі. 1 27. Дескриптік мектептің қалыптасуы. Металингвистиканың зерттеу нысаны. 1 28. Кеңестік тіл білімі 1 29. Түркі тілдері туралы ғылым 1 30. Тіл білімінің әдістері және олардың түрлері. Тіл біліміндегі талдау тәсілдері 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Тіл мен ойлаудың өзара қатынасының кұрделілігі (реферат) 5.2 Тіл мен сөйлеу өзара байланысы (реферат) 5.3 Сөздердің морфемдік құрылымының тарихи өзгерістері (конспект) 5.4Тілдердің классификациясы. Салыстырмалы тарихи әдіс (реферат) 5.5 Тілдің әлеуметтік саралануы (реферат) 5.6 Тілдің территориялық саралануы (реферат) 5.7 Тілдердің тоғысу үдерісі (жоба) 5.8 Тіл және этникалық бірлік (конспект) 5.9 Тілдердің бөліну, бірігу үдерістері (реферат) 5.10 Көне заман лингвистикасына тән ортақ сипаттар мен кемшіліктер 5.11 Қайта өркендеу дәуірінің лингвистикалық проблемасы 5.11 Әлемдік тілдер жайлы мағлұматтар (конспект) 5.13 Тілдің даму заңдылықтары (реферат) 5.14 Тілдік өзгерістердің ішкі, сыртқы себептері(жоба) 5.15 Тіл философиясы (ғылыми жоба) 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Тақырып Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі Дәріс сабағы Семинар сабағы 1 2 4 5 6 1 модуль. Жалпы тіл білімінің қалыптасуы. 1.Жалпы тіл білімінің нысаны мен негізгі мәселелері, салалары Жалпы тіл білімінің зерттеу нысаны,мақсаты, міндеттері. Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар Ғылыми еңбектерге шолу жасау Баяндама жасау 2.Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы Тіл білімі және философия, тіл білімі логика, тіл білімі және психология, т.б. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Тіл білімінің басқа ғылым салаларыменбайланысына сипаттама беру Конспект жасау 3.Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы Тіл білімі және физиология мен медицина, тіл білімі және әдебиеттану, тіл білімі және кибернетика және т.б. Дәріс тезисі, слайд Тіл білімінің басқа ғылым салаларымен байланысына сипаттама беру Конспект жасау 4.Тілдің өзіндік сипаттары. Тілдің табиғаты мен мәні. Тіл теориясы жайлы. Тілдің анықтамасы.Тілдің табиғаты. Тілдің мәні. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Тілдің өзіндік сипаттарына жан-жақты тоқталу Конспект жасау 5.Тіл және сөйлеу Тіл және сөйлеуге қатысты пікірлер. Дәріс тезисі кесте слайд түрінде Ф.де Соссюрдің пікірлеріне сипаттама беру Ауызша баяндау 6. Дыбыс тілінің пайда болуы. Тіл және қоғам. Дыбыс тілінің пайда болуы. Дәріс тезисі кесте слайд Тіл және қоғамның өзара байланысына талдау жасау Конспект жасау 7.Тіл және этникалық бірлік. Тілдердің бөліну, бірігу үдерістері Тіл және этникалық бірлік Тілдердің бөліну, бірігу үдерістері Дәріс тезисі кесте слайд Тіл және этникалық бірлік Тілдердің бөліну, бірігу үдерістері Ауызша баяндау 8.Әлемдік тілдер. Сөйлеу тілі мен кітаби тіл. Әдеби тіл.Тілдің диалектілік, әлеуметтік жіктері Әлемдік тілдер. Сөйлеу тілі мен кітаби тіл. Әдеби тіл.Тілдің диалектілік, әлеуметтік жіктері Дәріс тезисі Әлемдік тілдер. Тілдің диалектілік, әлеуметтік жіктері. Конспект жасау 9.Тіл және ойлау. Тіл және сана. Тілдік мағына Тіл және ойлау. Тіл және сана. Тілдік мағына Дәріс тезисі кесте слайд Тіл және ойлау. Тіл және сана. Тілдік мағына Конспект жасау 10.Тілдің таңбалық сипаты.Тілдік таңбалардың түрлері Тілдің таңбалық сипаты.Тілдік таңбалардың түрлері Дәріс тезисі Тілдік таңбалардың түрлері Конспект жасау 11.Тілдің жүйелік, құрылымдық сипаты. Тілдік тұлғалардың типтік түрлері Тілдің жүйелік, құрылымдық сипаты Дәріс тезисі сызбалар Тілдің жүйелік, құрылымдық сипаты. Жазбаша орындау 12.Тіл деңгейлері Грамматикалық категориялар Тіл деңгейлері Грамматикалық категориялар Дәріс тезисі Тіл деңгейлері Грамматикалық категориялар Конспект жасау 13.Тілдің даму заңдылықтары Тілдің даму заңдылықтары Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Тілдің даму заңдылықтары Жазбаша орындау 14.Тілдік өзгерістердің ішкі, сыртқы себептері Тілдік өзгерістердің ішкі, сыртқы себептері Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Тілдік өзгерістердің ішкі, сыртқы себептері Конспект жасау 15.Лексиканың дамуы Фонетиканың дамуы Грамматиканың дамуы Лексиканың дамуы Фонетиканың дамуы Грамматиканың дамуы Дәріс тезисі Лексиканың дамуы Фонетиканың дамуы Грамматиканың дамуы Жазбаша орындау 16.Тілдік одақ Ностратикалық тілдер Тілдік одақ Ностратикалық тілдер Дәріс тезисі Тілдік одақ Ностратикалық тілдер Жазбаша орындау 17. Тіл білімі тарихы Ежелгі дәуір тіл білімі Ежелгі Қытай тіл білімі Ежелгі Үнді тіл білімі Тіл білімі тарихы Ежелгі дәуір тіл білімі Ежелгі Қытай тіл білімі Ежелгі Үнді тіл білімі Дәріс тезисі Тіл білімі тарихы Ежелгі дәуір тіл білімі Ежелгі Қытай тіл білімі Ежелгі Үнді тіл білімі Конспект жасау 18. Ежелгі Грек тіл білімі Рим тіл білімі Ежелгі Грек тіл білімі Рим тіл білімі Дәріс тезисі Ежелгі Грек тіл білімі Рим тіл білімі Конспект жасау 19. Орта ғасыр тіл білімі. Араб тіл білімі Орта ғасыр тіл білімі. Араб тіл білімі Дәріс тезисі Орта ғасыр тіл білімі. Араб тіл білімі Жазбаша орындау 20. Қайта өркендеу дәуіріндегі тіл білімі Универсал грамматика Қайта өркендеу дәуіріндегі тіл білімі Универсал грамматика Дәріс тезисі Қайта өркендеу дәуіріндегі тіл білімі Универсал грамматика Конспект Жасау 21. XIX ғасыр тіл білімі. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі XIX ғасыр тіл білімі Салыстырмалы-тарихи тіл білімі Дәріс тезисі XIX ғасыр тіл білімі Салыстырмалы-тарихи тіл білімі Конспект Жасау 22. Тіл философиясы Типологиялық зерттеу Тіл философиясы Типологиялық зерттеу Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Тіл философиясы Типологиялық зерттеу Конспект 23. XIX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. (Логикалық бағыт. Психологиялық бағыт). Логикалық бағыт. Психологиялық бағыт Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде XIX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. (Логикалық бағыт. Психологиялық бағыт) Конспект жасау 24. XIX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. ( Натуралистік немесе биологиялық бағыт. Жас грамматикалық бағыт. Мәскеу лингвистикалық мектебі. Қазан лингвистикалық мектебі). Натуралистік немесе биологиялық бағыт. Жас грамматикалық бағыт. Мәскеу лингвистикалық мектебі т.б.). Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Натуралистік немесе биологиялық бағыт. Жас грамматикалық бағыт. Қазан лингвистикалық мектебі т.б.). Жазбаша орындау 25. XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Сөздер мен заттар. Эстетизм. Неолингвизм. Социологиялық мектеп Сөздер мен заттар. Эстетизм. Неолингвизм Социологиялық мектеп Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Сөздер мен заттар. Эстетизм. Ауызша баяндау 26. XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Структуралық тіл білімі XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Структуралық тіл білімі Дәріс тезисі XX ғасыр тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Структуралық тіл білімі. Конспект жасау Ауызша баяндау 27. Дескриптік мектептің қалыптасуы Металингвистиканың зерттеу нысаны. Дескриптік мектептің қалыптасуы Металингвистиканың зерттеу нысаны Дәріс тезисі Дескриптік мектептің қалыптасуы Металингвистиканың зерттеу нысаны Конспект жасау Ауызша баяндау 28. Кеңестік тіл білімі Кеңестік тіл білімнің дамуына үлес қосқан ғалымдар туралы Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Кеңестік тіл білімі Конспект жасау Ауызша баяндау 29. Түркі тілдері туралы ғылым Түркі тілдері туралы ғылым туралы мәліметтер Дәріс тезисі Түркі тілдері туралы ғылым Ауызша баяндау 30. Тіл білімінің әдістері және олардың түрлері. Тіл біліміндегі талдау тәсілдері Тіл білімінің әдістері және олардың түрлері. Тіл біліміндегі талдау тәсілдері Дәріс тезисі Тіл білімінің әдістері және олардың түрлері. Тіл біліміндегі талдау тәсілдері Конспект жасау 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Студенттердің саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 1.Қалиев Ғ. Жалпы тіл білімі Алматы, 2001 7 11 60 % 2.В.И.Кодухов. Общее языкознание. М., 1974 7 11 60 % 3.Қордабаев Т.Р. Жалпы тіл білімі. А., 1975 және 1981, 1999 7 11 60% 4.Қалиев Б. Жалпы тіл білімі. А., 2000 7 11 60% 5.Мұсабекова Ф.М. Лингвистикалық ілімдердің тарихын оқыту. А. 1985 7 11 60% 6. М.Березин. <<История лингвистических учении>> М.,1975 7 11 60% 7. М.Березин.,Б.Н.Головин. <<Общее языкознание>> М.,1979 7 11 60% 8. В.И.Кодухов.Общее языкознание. М.,1974 7 11 60% 10.Амирова,Б.А.Ольховиков.,Ю.В.Рождественский. Очерки по истории лингвистики.М.,1975 7 11 60% 11. М.Березин. История лингвистических учении., М.,1975 7 11 60% * ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Қалиев Ғ. Жалпы тіл білімі Алматы, 2001 8.1.2 Қордабаев Т.Р. Жалпы тіл білімі. А., 1975 және 1981, 1999 8.1.3 Қалиев Б. Жалпы тіл білімі. А., 2000 8.1.4 Мұсабекова Ф.М. Лингвистикалық ілімдердің тарихын оқыту.А.1985 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 М.Березин. <<История лингвистических учении>> М.,1975 8.2.2 М.Березин.,Б.Н.Головин. <<Общее языкознание>> М.,1979 8.2.3 В.И.Кодухов.Общее языкознание. М.,1974 8. 2.4 М.Березин. История лингвистических учении., М.,1975 8.2.5 Амирова,Б.А.Ольховиков.,Ю.В.Рождественский. Очерки по истории лингвистики.М.,1975
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz