Файл қосу
әдебиеті - ежелгі - ұпай - түркі - дәуір - кітабы - қорқыт
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16.1.32/02-2013 ПОӘК <<Ежелгі дәуір әдебиеті>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы ______2013 жылғы № 1басылым 5В012100- Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған <<Ежелгі дәуір әдебиеті>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Тоқсамбаева А.О. - қазақ әдебиеті кафедрасының доценті, ф.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Тоқсамбаева А.О. - қазақ әдебиеті кафедрасының доценті, ф.ғ.к. Кафедра: Қазақ әдебиеті Ақпараттық қатынас: телефон: Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, дәрісханалар Кредит саны: 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Ежелгі дәуір және Орта ғасыр қазақ әдебиетінің тарихы>> курсы - Қазақ елінің тарихы қазіргі түркі тілдес халықтардың қоғамдық, әлеуметтік және рухани өмірімен, тұрмыс-тіршілігімен танысу. Ежелгі түркі тілді халықтарға ортақ әдебиет - бертін келе қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстарымен бірге жасаған көркем сөз өнері екендігін түсіндіру. Бұл тақырыптарды күнделікті сабақ барысында кеңейтілген түрде, ғылыми түрде оқытулуы керек. Нәтижесі - студенттер теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алуы. Білім алушының өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланып, ауызекі сөйлеуді және жыраулардың толғауларын жатқа айта білу керек. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Түркі тілді халықтарға ортақ әдебиеттің көп ғасырлық тарихын негізінен үш кезеңге бөліп қарастыру қажеттігі. Бірінші, ҮІ-ІХ ғасырлардағы көне түркі әдебиетінің ескерткіштері <<Күлтегін>>, <<Білге қаған>>, <<Тоныкөк>> жырлары, <<Қорқыт ата кітабы>>, <<Оғыз- наме>>, Әбу Насыр әл-Фарабидың әдеби мұралары. Екінші, Х-ХІІ ғасырлардағы әдебиет Махмұд Қашғари <<Диуани лұғат ат-түрк>>; Жүсіп Баласағұн <<Құдадғу білік>>, Ахмед Иүгінеки <<Ақиқат сыйы>>; Ахмет Яссауи <<Даналық кітабы>>; Сүлеймен Бақырғани <<Бақырғани кітабы>>. Үшінші, ХІІІ-ХҮ ғ.ғ., яғни Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет. Рабғузи <<Рабғузи қиссалары>>, <<Кодекс Куманикус>>, Хорезми <<Мухабббат-наме>>, Құтб <<Хұсрау-Шырын>>, Сайя Сарай <<Гүлстан>>, Дүрбек <<Жүсіп-Зылиха>>, Әбілғазы <<Шежіре-и түрк>>, Қадырғали Жалайыри <<Жамиғ-ат тауарих>>, Хайдар Дулати <<Тарих-и-Рашиди>>, Бабыр <<Бабыр-наме>>. Қазақтың төл әдебиетінің тууы, т.б. жөнінде кең көлемде мағлұмат беру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: - Осы пәнді игеру барысында студенттер түркі тілді халықтарға ортақ әдебиеттің көп ғасырлық тарихын, қазақтың төл әдебиетінің тууы, т.б. жөнінде кең көлемде мағлұматтар алады. М.Әуезов. Ә.Марғұлан, Н.Келімбетов, Ә.Дербісалиев, М.Мағауин, т.б. әдебиеттанушы-ғалымдардың еңбектерімен таныстыру. 1.5 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: Аталмыш пәнді игеруде қазақ әдебиеті тарихының кезеңі, Әдебиет теориясы, қазақ әдебиетінің дамуының алғашқы кезеңі. Сонымен бірге конспект жасау, реферат жазу, аннотациялай алу және әдебиеттермен жұмыс істей алу, тестілеу әдістерін білуі шарт. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар -Ежелгі дәуір әдебиетінің қалыптасуын, ұлттық сөз өнеріндегі алатын орнын таразылауға дағдылану; -Қазақ әдебиетін жан-жақты талдауда студенттерді ізденіске дағдылану; 1.6 Курстың пререквизиттері: <<Қазақ халық ауыз әдебиеті>> 1.7 Курстың постреквизиті: <<Қазақ хандық дәуіріндегі әдебиет>> <<ХІХ ғ.қазақ әдебиетінің тарихы>> <<ХХ ғ. Басындағы қазақ әдебиеті>> <<Ұлы Отан соғысы және соғыстан кейінгі қазақ әдебиеті>> <<Қазақ әдебиетінің тарихы (1960-2000жж)>> <<Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті>> 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 Х.Дулати <<Тарихи и Рашиди>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 2 Сақтардың қаһармандық дастандары 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 3 Ғұндардың батырлық жырлары 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 4 Орхон жазуындағы жәдігерліктер 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 5 Қорқыт ата кітабы 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 6 Әбу Насыр Әл-Фараби 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 7 Махмуд Қашғари <<Диуани лұғат ат түрік>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 8 Жүсіп Баласағұн <<Құтадғу білік>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 9 Ахмет Иүгінеки <<Ақиқат сыйы>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 10 Қожа Ахмет Иассауи <<Диуани Хикмет>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 11 Сүлеймен Бақырғани <<Бақырғани кітабы>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 12 Сайф Сарай <<Гүлстан бит түрки>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 13 Хайдар Дулати <<Тари хи и Рашиди>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 14 Ә. Баһадүрхан <<Шежіре-и- түрік>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 15 Қ. Жалаири <<Жами-ат тауарих>> 1 1 1 3 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ <<Ежелгі дәуір әдебиеті>> пәнін оқу барысында студент түркі тілді халықтарға ортақ әдебиеттің қазақ әдебиеті дамуына қосқан үлесін,көне жәдігерліктермен танысу керек. Сондықтан студент қосымша оқуға берілген материалдарды оқып, танысуға міндетті. СӨЖ,СОБӨЖ тапсырмаларын көрсетілген уақытында оқытушыға жіберу керек. Тапсырмаларды орындауда студенттің өз пікірі мен өз қорытындылары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. Өздік жұмыс студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, СОБӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Ежелгі дәуір әдебиеті>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар СОӨЖ СӨЖ 27 10 8 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: * Келімбетов Н. <<Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірі>> А - 1996 ж. * Қыраубаева А. <<Ежелгі дәуір әдебиеті>> А - 1991 ж. * Келімбетов Н. Қанафин Ә. <<Түркі халықтары әдебиеті>> А 1996 ж. * Айдаров Ғ. <<Көне түркі жазба ескерткіштерінің тілі>> А - 1986 ж. * Бердібаев Р. Кәусар бұлақ>> А - 1989 ж. * Дербісалиев Ә. <<Қазақ даласының жұлдыздары>> А - 1995 ж. * Жолдасбеков м. <<Асыл арналар>> А - 19986 ж. * Диваев Ә. <<Тарту>> А - 1992 ж. * Қоңыратбаев Т. <<Көне мәдениет жазбалары>> А - 1991 * Қонырытбаев Ә. <<Қазақ эпосы және түркология>> А - 1987 ж. Қосымша әдебиеттер * Өміралиев Қ. <<Оғыз-қоғам эпостың тілі>> А - 1988 ж. * Өтенияз <<Атилла>> А - 2000 ж. * Ізтілеуов А. <<Рүстем-Дастан>> А - 1961 ж. * Онғарсынова Ф. ауд. <<Махмұд Қашғари>> Жаз бен қыстың айтысы>> А - 1965 ж. * <<Қорқыт ата кітабі>> А - 1986 ж. * Қорқыт ата (энциклопедиялық жинақ) А - 1999 ж. * Кенжебаев Б. <<Қазақ әдебиеті тарихының мәселелері>> А - 1973 ж. * Дербісалин Ә <<Дәстүр және жалғастық>> А - 1976 ж. * Ғабдиров И. <<Дәстүр және жаңашылдық>> А - 1976 ж. * Бердібай Р. <<Эпос ел қазынасы>> А - 1995 ж. * Марғұлан Ә. <<Ежелгі жыр, аңыздар>> А - 1985 ж. * Байтұрсынов А. <<Әдебиет танытқыш>> // Шығармалары А - 1989 ж. * Сүйінішәлиев Х. <<Қазақ әдебиетінің қалыптасу кезендері>> А - 1967 ж. * Қыраубаева А. <<Ғасырлар мұрасы>> А - 1988 ж. * Ақыжанов М. <<Қазақтың тегі туралы>> А - 1962 ж. * Құдайбердіұлы Шәкәрім <<Түрік, қырғыз-қазақ һәм хандар шежіресі>> А - 1991 ж. * Әуезов М. <<Әдебиет тарихи>> А - 1991 ж. * Егеубаев А. <<Кісілік кітабі>> А - 1998 ж. * Мұқанов С. <<Қазақ қауымы>> А - 1995 ж. * Машанов Ә. <<Әл Фараби>> А - 1971 ж. * Назарбаев Н. <<Тарих толқынында>> А - 1999 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz