Файл қосу
Химияны оқытуда мәселелік оқыту технология
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.105/02-2014 ПОӘК <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәнінің магистранттарға арналған бағдарламасы № 2 басылым 11.09.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> 6М011200 - <<Химия>> мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2014 ж. А.К.Сапакова, б.ғ.к., доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында <<__02___>>___09______2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі м.а. _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<___03__>>____09_______2014 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<___11__>>___09______2014 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________Г.К. Искакова 4. 18.09.2013 ж. №1 басылымның ОРНЫНА Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сапакова Айгуль Касенкановна, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №418 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 407 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 4 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні магистранттарды дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын магистранттар үшін базалық пәндер блогының таңдаулы бөлігі болып табылады. <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> курсы магистранттарға педагогиканың, педагогикалық психологияның және дидактиканың жетістіктерін жоғары оқу орындарында химияны оқыту мәселесіне қатысты сұрақтармен байланысты түсінік беруді көздейді. Бағдарлама химия курсының әр түрлі ғылыми салалары бойынша сабақ берудің жалпы әдістемесімен және педагогикалық үрдістердің теориялық негіздерімен таныстырады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Магистарнттарға химияны оқытудың қазіргі заманғы технологияларын химияны оқыту қырымен байланысты түсінігін қалыптастыру. + Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * Химиялық білімді дәстүрлі оқыту формасынан қазіргі заманғы педагогикалық технологияларына ауысу арқылы жетілдіру. (модулдік оқыту жүйесі, білімді бағалау және бақылаудың рейтинглік жүйесі, кейс-технология, мәселелік оқыту т.с.с.); * Үйреншікті топтық сабақтардан жекеленген,автоматтандырылған сабақтарға ауысу; * Магистранттың еңбек нәтижесіне тікелей жауапкершілігін арттыратын стимулдың жүйесін жасау. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: * Қазіргі заманғы технологияларды,олардың жіктелуін және құрылымын білу; * Химияны оқыту процессінде педагогикалық технологияны қолдану бойынша әдістемелік талаптар бойынша білімді меңгеру; * Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың негізгі сапасын игеру; * Оқу пәнінің мазмұнын айқындайтын негізгі тұжырымдамалар мен заңнамалармен,білім стандарттарымен және олардың ұстанымдарын білуі; * Білімді тексеру мен бағалаудың әдістерін ,рейтинг жүйесімен бағалаудың қырларын,тест арқылы тексерудің проблемалары жайында; * Оқытудың модульдік жүйесінің мәні мен орны, компьютерлік оқу үрдісінің келешегі, және оның қолданысы, мүмкіндіктері туралы білуі; * Педагогикалық жаңалықтармен жетістіктерді химияны оқыту үрдісінде қолдану және тәжірибеге енгізу тетігі мен әдістемесін игеру. + Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Педагогика 1.6.2 Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі технологиялары мен әдістемесі. + Курстың постреквизиттері: o Қазіргі химияның өзекті мәселелері o Физикалық химияны және электрохимияны оқытудың әдістемелік аспектілері o <<Жалпы химиялық технология>> курсын оқытудың әдістемелік аспектілері o Магистерлік диссертация o Педагогикалық практика. * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ЗС ПС БАМӨЖ БАӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 1. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсінік, олардың жалпы белгілері. 4 4 4 12 7.1.1-7.1.12 2. Химияны оқытудағы технологиялар. 12 8 10 30 7.1.1-7.1.12 3. Химияны оқытуда мәселелік оқыту технология. 4 2 3 9 7.1.1-7.1.12 1 2 3 4 5 6 7 8 4. Модульдік оқыту технологиясы. 2 2 2 6 7.1.1-7.1.12 5. Жобалап оқыту технологиясы. 2 2 2 6 7.1.1-7.1.12 6. Оқытудағы қазіргі цифрлік технологиялар. 3 10 6 18 7.1.1-7.1.12 7. Білім нәтижелерін бағалау жүйелері. 3 2 3 9 7.1.1-7.1.12 БАРЛЫҒЫ: 30 - 30 30 90 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Курсты оқығанда магистрант алдымен теориялық негіздерді игеруі қажет. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады, сонымен бірге күрделі не оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады, сондықтан магистрант дәрістерге міндетті түрде қатысуға тиіс. Дәрістер конспектілері практикалық сабақтарға дайындық кезінде, магистранттің өз бетімен өздік жұмыстарын игеру кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Сабақтың маңызды түрі - практикалық сабақтар. Онда магистрантқа жұмыс істеу, эксперимент қою дағдысы әрі қарай дамытылады. Практикалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Практикалық сабақта магистранттің өздік жұмысы оқытушы басқарумен өткізіледі. ОМӨЖ және МӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста магистранттар әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> - 4 кредит. Курс бойынша дәріс және практикалық сабақтың 1 сағаты 50 минутты құрайды, аптасында кесте бойынша 2 сағат дәріс және 2 сағат практикалық сабақ қойылған. Практикалық сабаққа, ОМӨЖ-ге қатысуға магистрант міндетті. Практикалық сабақтар магистрантты өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. 5 курс саясаты Магистрант пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Магистранттардың білімін бақылау келесі формада орындалады: - ағымды бақылау (апта сайын жүргізіледі); - межелік бақылау (7 и 15 апталар); - қорытынды бақылау - емтихан. Ағымды бақылау дегеніміз дәрістерде, практикалық сабақтарда және ОМӨЖ магистранттардың білімін жүйелі тексеру. Ағымды бақылаудың әр түрлері қолданылады: - ауызша сұрау; - бақылау жұмыстар; - үй жұмыстары; - тестілер. Пәнді оқыту процесінде магистранттар орындаған жұмысы әр түрі балл түрінде бағаланады. - практикалық жұмыстың орындалуы мен қорғау - 200 балл (5 практ. жұмыс - 20 баллдан, 6 практ. жұмыс - 15 баллдан, 1 практ. жұмыс - 10 балл); - МӨЖ түрінде өздік жұмыстарды орындау - 160 балл (4 жұмыс - 40 баллдан); - межелік бақылау - 180 балл (1 МБ - 90 балл, 2 МК - 90 балл). Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні бойынша балдардың таралуы Кесте 2 Апта Бақылау түрі Баллдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) 2 Мектептегі химия пәнінің құрылымының қалыптасуы және оған қойылатын талаптар. Мектеп химия білімі,оның функциясы және маңызды компоненттері. 20 Практикалық сабақта 3 Студенттердің өздік іс-әрекеттерін ұйымдастыру технологиясы. * Технологияның сипаттамасы. * Технологияның тәсілдері, кезеңдері, стратегиялары. * Технология тәсілдерінің келісім матрицасы. * Әдістемелік ұсыныстар. 20 Практикалық сабақта 4 Кейс технологиясы. * Технологияның сипаттамасы. * Технологияның тәсілдері, кезеңдері, стратегиялары. * Технология тәсілдерінің келісім матрицасы. * Әдістемелік ұсыныстар. * Технологияны қолдану мысалдары. 20 Практикалық сабақта 5 Зерттеу іс-әрекеттің ұйымдастыру технологиясы. * Технологияның сипаттамасы. * Оқу зерттеудің фазалары, сатылары мен кезеңдері. * Технология тәсілдерінің келісім матрицасы. * Әдістемелік ұсыныстар. * Технологияны қолдану мысалдары. 20 Практикалық сабақта 6 Критикалық ойлау қабілеттілігін дамыту технологиясы. * Технологияның сипаттамасы. * Технологияның тәсілдері мен стратегиялары. * Технология тәсілдерінің келісім матрицасы. * Әдістемелік ұсыныстар. * Технологияны қолдану мысалдары. Химияны оқытуда студенттерге дифференциалды оқыту әдісін қолдану. 20 Практикалық сабақта Магистранттардың өздік жұмысы 4 * № 1тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: <<Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсінік,олардың жалпы белгілері>>. * Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру: * Химиялық білімді жаңалау. * Қазірг кезеңде химия білімі проблемалары. * Химиялық білімді демократияландыру. * Химиялық білімді іргелендіру. * Білімнің үздіксіздігі. * Химиялық білімді ақпараттандыру. * Тақырыптық кроссворд құрастыру керек. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 6 1. № 2 тақырып бойынша кластер құрастыру керек: <<Химияны оқытудағы технологиялар>>. 2. Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Химия білімінің негізгі тұжырымдары мен ұғымдары * Маңызды мазмұнды, түрді, білімді, білікті, дағдыны оқыту мен бағалаудың маңызын анықтайтын тұжырымдама. * Білім жұйесін реформалаудың стратегиялық бағдары: білім саласындағы мемлекеттік саясат тұжырымдамасы. 3.Тақырыптық(№1,№2 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын құрастыру керек.30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 7 1 межелік бақылау - 1-7 апта дәрістердің материалдары бойынша кешенді тестілеу. 90 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) 8 Мәселелік оқыту технологиясы. * Технологияның сипаттамасы. * Технологияның тәсілдері мен стратегиялары. * Технология тәсілдерінің келісім матрицасы. * Әдістемелік ұсыныстар. * Технологияны қолдану мысалдары. 15 Практикалық сабақта 9 Жобалау іс-әрекеттің ұйымдастыру технологиясы. * Технологияның сипаттамасы. * Жобалау технологияның кезеңдері. * Технология тәсілдерінің келісім матрицасы. * Әдістемелік ұсыныстар. * Технологияны қолдану мысалдары. 15 Практикалық сабақта 10 Оқу үрдісінде CamStudio бағдарламасын қолдану. * Бағдарламаның сипаттамасы. * Бағдарламаны қолдану алгоритмі. * Технологияны оқу үрдісінде қолдану. 15 Практикалық сабақта 11 Оқу үрдісінде CamStudio бағдарламасын қолдану. * Бағдарламаның сипаттамасы. * Бағдарламаны қолдану алгоритмі. * Технологияны оқу үрдісінде қолдану. 15 Практикалық сабақта 12 Оқу үрдісінде iSpring Free бағдарламасын қолдану. * Бағдарламаның сипаттамасы. * Бағдарламаны қолдану алгоритмі. * Технологияны оқу үрдісінде қолдану. 15 Практикалық сабақта 13 Оқу үрдісінде iSpring QuizMaker бағдарламасын қолдану. * Бағдарламаның сипаттамасы. * Бағдарламаны қолдану алгоритмі. * Технологияны оқу үрдісінде қолдану. 15 Практикалық сабақта 14 Оқу үрдісінде Freemake Video Converter бағдарламасын қолдану. * Бағдарламаның сипаттамасы. * Бағдарламаны қолдану алгоритмі. * Технологияны оқу үрдісінде қолдану. Педагогикалық дизайн. 10 Практикалық сабақта Магистранттың өздік жұмысы 10 1. № 3 тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: <<Химияны оқытуда мәселелік оқыту технологиясы>>. 2. Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Химиялық білімнің мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми химиялық білімдер мен қажетті біліктердің жүйесін қалыптастыру. * Химия ғылымы білімімен қажет біліктер жүйесін қалыптастыру. Химиялық эксперимент, өлшеу әдістері , нәтижені өңдеу мен есептеуге қажет дағдыны қоса таңдаған мамандығы саласы бойынша жоғары кәсіби деңгей қалыптастыру * Оқу үрдісін арттыру мақсатында ЭЕМ, графикалық математикалық мәтіндік мүмкіндігі үлкен компьютерлерді пайдалану. Оқу үрдісін компьютерлендіру * Компьютерлерді оқу үрдісін автоматтандыру құралы және оқытудың техникалық құралы ретінде және оны ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану. 3.Оқытушы тапсырмасымен кейс құрастыру. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 14 1. №№4-6тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: (ОӘК 2 пункт көрсетілген). 2. Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Білім стандарттары білім алу құқығы мен білім алушылардың және берумен шұғылданатын жеке тұлғалар маңызды жағдай туғызуға арналған нормативтік құжаттар. * ҚР Жалпы орта білім стандартының функциялары: 1. Критерийлік бағалау функциясы. 2. Толыққанды білім алу құқығын қамтамасыз ету функциясы. 3. Республикада бәріне бірдей білім кеңістігін сақтау функциясы. 4. Білім сапасын арттыру функциясы. * Казақстандық ғалымдардың авторлық оқыту технологиялары. * Қазақстанда және шетелдерде оқыту технологияларының дамуы. * Тақырыптық (№4-№6 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын құрастыру керек. 30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 15 2 межелік бақылау - 8-15 апта дәрістердің материалдары бойынша кешенді тестілеу. 90 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Магистранттардың білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- D+ 1,33 55-59 -<<- D 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 287 с. 7.1.2 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 253 с. 7.1.3 Сластенин В.А. Педагогика. М.:Академия, 2004. - 567 с. 7.1.4 Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с. 7.1.5 Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии. - М., 1987. 7.1.6 Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты. - М., 1999 7.1.7 Масырова Р.Р., Линчевская Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000. o Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко // М.: Народное образование, 1998. - 256 с. o Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств / Г. К. Селевко // М., 2005. - 208 с. o Современные педагогические технологии основной школы в условиях ФГОС/О.Б.Даутова и др. - СПб.: КАРО, 2013. - 176 с. o Қошкарбеков Н. Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары (1 кітап). - Алматы, 2007.- 76 б. o Қошкарбеков Н. Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары (2 кітап). - Алматы, 2009.- 68 б. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития. - Алматы, 2001 7.2.2 Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели). - Алматы, 2001. 7.2.3 Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM 7.2.4 Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире. - М.,2005. 7.2.5 Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы. - Алматы, 2007. 7.2.6 Мухамедхан Д. Качество высшего образования и кредитная система обучения. - Алматы, 2005 7.2.7 Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь. - М., 2000. 7.2.8 Журналдар: :: Школьные технологии :: Творческая педагогика :: Директор школы :: Менеджмент в образовании :: Инноваций в образовании 7.2.9 Моисеев А.М. Качество управление школой: Каким оно должно быть // Библиотека журнала <<Директор школы>> Выпуск №4 2001. М..Сентябрь 2001 7.2.10 Савенков А.И. Содержание и организация исследовательского обучения школьников М. Сентябрь, 2003 7.2.11 Исследовательская деятельность в школе: опыт, поиски, решения. (Ответственный редактор к.п.н. М.А.Ушакова ). Москва <<Сентябрь>> 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz