Файл қосу
Географиялық аймақты басқаруды ұйымдастыру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ сЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.56 /01-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері>> № 1 басылым 11.09.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ <<02>> __09__2014 г. Нурпейсова А.М., <<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы 2ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия>> кафедрасының отырысында <<___02_____>> ______09________2014 г., №1 хаттама Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<___03_____>> ______09________2014 г., №1 хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____11____>> _____09_____2014 г., №1 хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нурпейсова Акерке Муратказиновна, оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:, оқу ғимараты №3, кабинет №402 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны:Басқарудың географиялық аспектілері экономика мен басқару ғылымының бір бөлігі ретінде. Пән мен мақсаты міндеті. Пәннің мазмұны мен құрылысы, оның практикалық маңызы. Қазақстанның, ТМД елдерінің және дүние жүзінің аймақтық құрылымы. Аймақты басқару мекемесі. Экономикалық аймақтың басқару мекемесінің маңыздылығы. Аймақтың басқарудың объектілері мен міндеттері. Аймақтық нарық. Аймақтық саясат. Аймақтық дамудың реттеу әдістері. Қазақстан аймағының негізгі типтері және оның дамуының мәселелері. Қазақстандағы және ТМД елдеріндегі аймақтық басқарудың қазіргі тенденциялары 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: болашақ мамандарда аймақтық шаруашылық басқару облысында ұйымдастыру-басқару үшін білімді қалыптастыру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * қазіргі әлемдегі экономикалық - географиялық құбылыстар мен процесстер арасындағы себеп - -салдарлық байланысты анықтауға үйрету; * экономикалық интеграция мен глобализация, халықтың орналасуы, өндіруші күштердің таралуы кезіндегі қазіргі географиялық процесстердің заңдылықтары мен сипатты тенденциясын анықтау; * қазіргі әлеуметтік - экономикалық және экологиялық- географиялық құбылыстарға сипаттама беру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білімі: шаруашылық және қоғамдағы территориялық құрылымды талдау кезінде терминологиялық аппаратты пайдалану; аймақтық шаруашылықты басқару ұйымдарының жалпы және теориялық негіздері. Іскерлігі: Артта қалған территориялардың дамуында әлеуметтік-экономикалық мәселелерді көрсету; аймақтық және муниципальдық экономиканың басқару дамуындағы қазіргі мәселелерді талдау. Дағдысы: жеке территориялардыңәлеуметтік экономикалық дамуын талдау. Компетенциясы: өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; табиғи және әлеуметтік - экономикалық процестердің дамуын болжау үшін географиялық зерттеудің нәтижелерін қолдануға дайын. 1.6Курстың пререквизиттері:экология және тұрақты даму 1.7Курстың постреквизиттері:дүние жүзініңэкономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы экономическая, Қазақстанның экологиясы 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Кіріспе 1 1 2 6 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Аймақәлеуметтік-экономикалықбасқарудыңобъектісітүрінде 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Аймақтық басқарудың географиялық негізі 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 4. Географиялық аймақты басқаруды ұйымдастыру 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 5. Микродәрежедегі географиялық аймақтың жүйесін бөлу және анализі 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 6. Қазақстан Республикасының тұрақты дамуға көшудің алғы шарттары мен өзектілігі 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 7. Тұрақты дамуға көшудің мақсаты мен міндеттері, негізгі принциптері 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 8. Тұрақты дамуға көшудің бағыты мен механизмі 2 2 1 5 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздерікурсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беруі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студентпәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 2-3 Аймақәлеуметтік-экономикалықбасқарудыңобъектісітүрінде 30 Практикалық сабақта 4 Аймақтық басқарудың географиялық негізі 20 Практикалық сабақта 5 Географиялық аймақты басқаруды ұйымдастыру 20 Практикалық сабақта 6-7 Микродәрежедегі географиялық аймақтың жүйесін бөлу және анализі 35 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 3 Мемлекеттік құрылыс: басқару формалары 20 Ауызша 4 Мемлекеттік құрылыс: әкімшілік - территориялық бөлініс 25 Конспект 5-6 Аймақтық әлеуметтік-экономикалық басқаруәдістерінің мінездемесі 4 30 Реферат Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 2-3 Аймақтық басқарудың маңызы, мақсаттары, принциптері және орталықсыздандыру 10 Реферат 4-5 Географиялық индетерминизм 6 10 Конспект 6-7 Географиялық детерминизм 6 10 Ауызша Межелік бақылау1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 8-9 Қазақстан Республикасының тұрақты дамуға көшудің алғы шарттары мен өзектілігі 14 26 Практикалық сабақта 10-11 Тұрақты дамуға көшудің мақсаты мен міндеттері, негізгі принциптері 26 Практикалық сабақта 12-13 Тұрақты дамуға көшудің бағыты мен механизмі 26 Практикалық сабақта 14-15 Әлем елдерінің геосаяси жағдайы 8 27 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 9-10 Құрлық суының антропогенді ластануы меноны қорғау 20 Ауызша 11 Аймақтық басқару мәселелерін шешудің негізгі жолдары 25 Конспект 13-14 Географиялық аймақты басқару процессі 30 Реферат Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Аймақтық жүйені басқарудың әдістері мен тәсілдері 10 Реферат 10-11 Ғаламдық экологиялық мәселелерді шешудің негізгі жолдары 10 10 Конспект 12-13 Жер климатының ғаламдық өзгеру гипотезасы 12 5 Ауызша 14-15 Тұрақты дамуға көшудің бағыты мен механизмі 5 Конспект 15 Межелік бақылау 2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7.ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет Негізгі әдебиеттер: * Введение в географию мирового хозяйства: Международное разделение труда: Учебное пособие для студентов вузов / Н.С. Мироненко. - М.: Аспект Пресс, 2006. - 239 с. * География мирового хозяйства / Под ред. Б.Н. Зимина: В 2 ч. - М.: ИГРАН, 1992. * Липец Ю.Г., Пуляркин В.А., Шлихтер С.Б.. География мирового хозяйства: Учебное пособие для студентов. - М.: ВЛАДОС, 1999. - 400 с. * Голубчик М.М., Файбусович Э.Л., Носонов А.М. Экономическая и социальная география: Основы науки: Учеб.для студ. высш. учеб. заведений. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. - 400 с. * Любимов И.М. Общая политическая, экономическая и социальная география. - М.: Гелиос АРВ, 2001. - 336 с. Қосымшаәдебиеттер: * Вавилова Е.В. Экономическая география и регионалистика: Учеб пособие. - М.,2002. * Шарыгин, М.Д. Введение в экономическую и социальную географию. - М.,2007. * Кусков А.С. Социально- экономическая и политическая география мира и России. - М.,2005. * Социально-экономическая география зарубежного мира / Под ред. В.В. Вольского. - М.: Крон-Пресс, 1998. * Международные экономические отношения: Учебник / Под. Б.М. Смитинко. - М.: ИНФРА - М, 2007. - 512 с. * Максаковский В.П. Географическая картина мира: В 2 ч. - М.: Дрофа, 2006. * Смирнов Е.Н. Введение в курс мировой экономики. - М.,2008. * Экономическая и социальная география стран ближнего зарубежья / Под ред. Ролтановой М.П.. - М.,2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz