Файл қосу
Оқушының жетістіктерін бағалау мақсаты
КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК № 1 басылым 18. 09. 2013 ж. 042-18-34.2.28 /01-2013 ПОӘК Магистранттарға арналған <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау>> пәні бағдарламасы ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау 6М011200 - << Химия>> мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 * ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ: ________ <<_____>> ___________ 2013 ж. Д.Р. Онтагарова, педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы <<Химия және география>> кафедрасы * ТАЛҚЫЛАНДЫ: + <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> ___ _______ 2013 ж. № хаттама Кафедра меңгерушісі Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында <<____>> __________ 2013 ж. № ___ хаттама Төрайымы, доцент __________________ З.В.Абдишева 3.БЕКІТІЛДІ : Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> ____ 2013 ж., № ____ хаттама ОӘК төрағасы, проректор _______________ Г.К.Искакова Мазмұны * Жалпы ережелер * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиеттер * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні: Онтагарова Динар Рахымовна - , педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы Кафедра Химия және география Байланыс ақпараты - тел. 77-33-44, оқу ғимараты №3, кабинет № 413, Сабақ өткізу орны № 415 дәрісхана <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау>> пәні бойынша - 2 кредит. 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипатта <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> 6М011200-Химия мамандығы магистранттарымен оқып-үйренетін базалық пәндердің таңдау компонентіне жатады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі қағидаларын оқып-үйренуді көздейді. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Магистарнттарға оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі қағидаларын оқып-үйренудің қырымен байланысты түсінігін қалыптастыру. 1.4. Пәнді оқытудың міндеттері : * оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі маңызды қағидалары қарастыру; * магистранттардың назарын жалпы әдістемелік ұсыныстарды сипаттай отырып, осы процесстің маңызды заңдылықтарына бағыттау. 1.5. Оқып- білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: * оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі маңызды қағидаларын білу; * оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау кезіндегі негізгі маңызды қағидалары туралы білімді игеру; * оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың жалпы әдістемелік ұсыныстарын игеру; * бағалау барысында есептеудің шегін қоя білу; * рейтинг әдістері мен тәсілдерінің негізгі әдістерін түсіну; * пәнді оқып үйренуге қажетті білім қорын жинақтау және дамыту; * арнайы және оқу әдебиеттерімен өздік жұмыс тәсілдерін меңгеру. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1. Педагогика 1.6.2.Химияны оқыту әдістемесі 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1. Магистрлік диссертация жұмысында; 1.7.2. Педагогикалық-зерттеу практикаларында. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ 1-кесте № Тақырыптар атауы Д ПС МӨЖО МӨЖ Әдебиет тер 1 Жеке бағдарлы оқытудағы бағалау жүйесінің ерекшелігі. Оқушының жетістіктерін бағалау мақсаты. Оқушының жетестігін бағалау принциптері. Оқушының жетістігін бағалау түрлері. 1 1 1 3 2 Мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін критерийлік бағалау туралы жалпы түсінік. 2 2 2 6 3 Формативті бағалау, әдістері. Керi байланыс. Оқушыны ынталандыру (мотивация).Өзін-өзі бағалау. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. 2 2 1 3 4 Топпен бірге жұмыс кезінде оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау. Топтық жұмыстың бағалануы. Оқушының жеке қабілетін бағалау. Топтық жұмыс барысында өзін-өзі бағалауы. 2 2 2 6 5 Талдау 2 2 1 3 6 Портфолионы бағалау. Портфолионың түрлері 2 2 2 6 7 Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын бағалау жөнінде. 1 1 1 3 8 Бағалаудың рейтингілік жүйесі 1 1 2 6 9 Кредиттік бағалау жүйесі. 2 2 1 3 БАРЛЫҒЫ 15 15 30 30 * ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Курсты оқығанда магистрант алдымен теориялық негіздерді игеруі қажет. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады, сонымен бірге күрделі не оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады, сондықтан студент дәрістерге міндетті түрде қатысуға тиіс. Дәрістер конспектілері Практикалық сабақтарға дайындық кезінде, студенттің өз бетімен өздік жұмыстарын игеру кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Сабақтың маңызды түрі - Практикалық сабақтар. Онда Практанада жұмыс істеу, эксперимент қою дағдысы үйретіледі. Практикалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Практикалық сабақта студенттердің өздік жұмысы оқытушы басқарумен өткізіледі. Практикалық практикумда химиялық реактивтермен, ыдыстармен, Практикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдысы үйретіледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау >> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 2 рет, 50 минуттық практикалық сабақ және 50/100 минуттық МӨЖО кестеге сәйкес болады. Студенттер бұл сабақтарға қатысуға міндетті. Босатылған сабақтар қайталанып оқылмайды. Практикалық сабаққа дайын емес студенттер тәжірибе жасауға жіберілмейді. Практикалық сабақ бойынша максимал балл алу үшін реакциялар теңдеулерін алдын ала жазып және сұрақтарға жауап беріп келу керек. 3-ші, 5-шы, 7ші,10-ші, 12-шы, 14ші апталарда оқу-әдістемелік материалда көрсетілген жазбаша үй тапсырмаларын (ЖҮТ) әр студент өзіне тиісті номер бойынша, 7-ші, 15-шы апталарда аудиториялық бақылау жұмыстарын (АБЖ) және 3-ші, 6-шы, 10-шы, 14-ші апталарда МӨЖ тапсырмаларын орындайды. МОӨЖ тапсырмалары әр теориялық тақырып бойынша ОӘМ берілген, сондықтан әр студент қолында осы тапсырма сабақ кезінде болуы керек. 5 КУРС САЯСАТЫ * Сабаққа кешігуге болмайды; * Сабақты босатуға болмайды, ауырған жағдайда дәрігердің анықтама қағазы болуы қажет; * Тапсырма уақытында орындалмаса, қорытынды баға нәтижесі төмендетіледі; * Оқу процесіне (үрдісіне) белсенді қатысу қажет; * Уақытында және ынтамен ЖҮТ-ты орындау қажет; * Курстас студенттерге және оқытушыға қайырымдылық, ақ жарқындық, ашықтық, жарасымдылық көрсету қажет; Сонымен бірге, студенттің өзі орындамаған жұмыстары қабылданбайды, студент ар кодексін сақтауға міндетті, алдауға жол берілмейді. Сабақта ұялы телефонмен байланыс жасауға, сағыз шайнауға болмайды. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бақылау келесі формада жүргізіледі: * Ағымдағы ( күнделікті) бақылау (әр апта сайын жүргізіледі); * Межелік бақылау (семестрдің 7-және 15-аптасында); * Қорытынды бақылау түрі - емтихан. Ағымдағы бақылау (АБ) - студенттің білімін дәрістерде, Практикалық сабақтарда , СОӨЖ-де және практикалық сабақтарда жүйелік түрде бағалау. Күнделікті бағалаудың бірнеше түрі бар: - Ауызша сұрау; - Аудиториялық бақылау жұмысы; - Үй жұмысын қорғау; - Практикалық жұмысты қорғау; - Тестілеу; - МОӨЖ және МӨЖ өткізу Межелік (рейтингілік) бақылау (МБ) семестрдің 8-ші және 15-ші аптасында жүргізіледі. МБ бағасы - 120 (60+60) балл. Баға процентпен 100% - тік шкала бойынша қойылады. Студент емтиханға жіберілуі үшін қосынды рейтингілік балл 50 %-тен асуы керек. Қорытынды бақылау түрі - емтихан , университеттің тестілеу орталығында компьютер көмегімен жүргізіледі. Босатылған сабақтар үшін, уақытында тапсырылмаған жұмыстар үшін айыппұл санкциялары болады, яғни алатын максимал баллдың белгілі бір пайызы алынып қалады. Әр түрлі жұмыс түрлерін бағалау шкаласы № Тапсырма түрі Семестрдегі саны x балл Шартты белгілер Макс.балл 1 Магистранттың өздік жұмысы 2х45 2х30 МӨЖ 90 60 2 Оқытушы көмегімен магистранттың өздік жұмысы 6х10 МОӨЖ 60 3 Практикалық сабақ (орындау,есеп беру) 6 х30 2x15 ПС 180 30 5 Межелік бақылау 2 МБ 60+60 Жалпы 540 Пән бойынша баллдың бөлінуі <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау >> Кесте 2 Аптасы Бақылау түрі Барлық баллдар Ескерту 1 2 3 4 1-7 1-ден 7 аптаға дейінгі аудиториялық сабақтардың барлық түріне қатысу 30 Оқытушы сабаққ қатысу,қатыспау фактілерін белгілейді Тәжірибелік жұмыстарды орындау (есеп беру,қорғау ) 1 Бағалау жүйесінің тарихы,дамуы 30 Тәжірибелік сабақта 2 Дәстүрлі оқыту жүйесіндегі бағалау Тәжірибелік сабақта 3 Мектепте критериалды бағалауды ұйымдастырудың технологиясы. 30 Тәжірибелік сабақта 4 Критериалды бағалау жүйесінің әдістемесі Тәжірибелік сабақта 5 Химияны оқытудағы критериалды бағалаудың іс-тәжірибелері 30 Тәжірибелік сабақта 6 Химиядан есеп шығаруды критериалды бағалау. Тәжірибелік сабақта 7 Химиядан зертханалық жұмыстарды шығаруды критериалды бағалау. 15 Тәжірибелік сабақта Магистранттың өздік жұмысы 3 * № 1-4 тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: <<Жеке бағдарлы оқытудағы бағалау жүйесінің ерекшелігі>>. 2. Ғылыми - көпшілік журналдардағы мақалаларға аннотация жасау.(ОӘК көрсетілген.) 45 Кестеге сәйкес 6 * <<Қазіргі заманғы мектептердің талаптары тұрғысынан оқытудағы портфолио>> тақырыбында баяндама әзірлеу * Тақырыптық(№1-№4У тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын құрастыру керек. 30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс. 30 Кестеге сәйкес Магистранттардың оқытушылармен орындайтын өздік жұмысы 3 Педагогикада оқушылардың жетістігін бағалау жүйесі 10 Кестеге сәйкес 5 Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістеріне анализ 10 Кестеге сәйкес 7 Қазақстандағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау концепциясы,мазмұны. 10 Кестеге сәйкес 7 1-7 аптадағы дәріс тақырыптары бойынша бойынша межелік бақылау 60 б. Кестеге сәйкес 1-ден 7 аптаға дейінгі оқыту нәтижелерінің қортынды балы 300 8-15 8-ден 15 аптаға дейінгі аудиториялық сабақтардың барлық түріне қатысу 30 Оқытушы сабаққ қатысу,қатыспау фактілерін белгілейді Тәжірибелік жұмыстарды орындау (есеп беру,қорғау ) 8 Химиядан сарамандық жұмыстарды критериалды бағалау. 30 Тәжірибелік сабақта 9 Химиядан тест тапсырмаларын критериалды бағалау. Тәжірибелік сабақта 10 Бақылау жұмыстарының түрлері және оларды бағалау 30 Тәжірибелік сабақта 11 Оқушылардың жобалық жұмыстарын бағалау Тәжірибелік сабақта 12 Формативті бағалау,әдістері, практикасы. 30 Тәжірибелік сабақта 13 Суммативті бағалау, әдістері, практикасы. Тәжірибелік сабақта 14 Рейтингілік бағалау, әдістемесі, практикасы 15 Тәжірибелік сабақта 15 Кредиттік жүйені бағалау, практикасы Тәжірибелік сабақта Магистранттың өздік жұмысы 10 * № 5,6,7 дәріс тақырыптары бойынша глоссарий құрастыру керек. * Ғылыми - көпшілік журналдардағы мақалаларға аннотация жасау.(ОӘК көрсетілген.) * Оқытушы тапсырмасымен құрастыру. 45 Кестеге сәйкес 14 * №№8-9тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: (ОӘК 2 пункт көрсетілген). * Ғылыми - көпшілік журналдардағы мақалаларға аннотация жасау.(ОӘК көрсетілген.) * Тақырыптық(№5-№9 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын құрастыру керек. 30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс. 30 Кестеге сәйкес Магистранттардың оқытушылармен орындайтын өздік жұмысы 10 Мектептің оқу үрдісінде критериалды бағалау технологиясының моделі 10 Кестеге сәйкес 12 Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде Кестеге сәйкес 14 Қазіргі заманғы мектептердің талаптары тұрғысынан оқытудағы портфолио Кестеге сәйкес 15 8-15 аптадағы дәріс тақырыптары бойынша бойынша межелік бақылау 60 б. Кестеге сәйкес 8-ден 15 аптаға дейінгі оқыту нәтижелерінің қортынды балы 300 Емтихан бойынша қортынды балл 400 Академиялық кезеңге сәйкес баллы 1000 Оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау >> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Бақылау түрі/апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Практ 30 30 30 15 30 30 30 15 МОӨЖ 10 10 10 10 10 10 МӨЖ 45 30 45 30 Межелік бағалау 60 60 БАРЛЫҒЫ 30 55 30 10 60 85 30 55 30 10 30 40 75 270 270 Д,ПЖ, СОЖӨ,МӨЖ,МБ - дәріс,Практикалық жұмыс, студенттің оқытушымен жасайтын жұмысы, студенттің өздік жұмысы, межелік бақылау 7. ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ № Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы Саны Студенттердің саны Қамтама- сыз етілу пайызы Негізгі әдебиеттер 7.1.1 7.1.2 7.1.3 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Методические пособия АО Назарбаев Интеллектуальные школы по критериальному оцениванию. 7.2.2 А.А. Красноборова. Критериальное оценивание в школе. Пермь, 2010. 7.2.3 Оценка достижения планируемых результатов в начальной школе. Система заданий в 2 частях. Под редакцией Ковалёвой Г.С.Логиновой О.Б. Москва <<Просвещение>> 2010 год. 7.2.4 http:// moodle.nis.edu.kz 7.2.5 Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка Изучение мотивации поведения детей и подростков. Москва 1972. № Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы Негізгі әдебиеттер 7.1.1 7 5 100 7.1.2 7.1.3 Ғылыми - көпшілік журналдардағы мақалалар: * Бахмутский А.Е. Школьная система оценки качества образования.// Школьные технологии. - 2004. - №1. - С. 136 * Бенькович Т.М. Модель образовате льного рейтинга в портфолио учебных достижений // Профильная школа. - 2005. - №2. - С. 48 - 50. * Блинов В.М. Эффективность обучения (методологический анализ определения этой категории в дидактике). - М.: Наука, 1976. - 113 с. * Бобков Н.Е., Контроль за усвоением учебного материала //Советская педагогика. - 1984. - №9. - С.53-56. * Вязовова О.В. Организационный рейтинг системы оценки знаний учителя// Информация и образование. - 2001. - №4. - С. 34-38. * Герасимова Н.А Оценка знаний должна воспитывать// Воспитание школьников. - 2003. - №6. - С. 40-44. * Громова Т.Г. Не оценивать, а мотивировать // Управление школой. - 2005. - 16-30 ноября (№22). - С. 23-25. * Зимняя И.А. Компетентстностный подход: каково его место в системе современных подходов к проблеме образования? (теоретико - методологический аспект) // Высшее образование сегодня.- 2006 .- №8. - С. 20-26. * Иванов Д.А., Митрофанов К.Г., Соколова О.В. Компетентстностый подход в образовании. Проблемы, понятия, инструментарий. Учебно - методическое пособие. - М.: АПК и ПРО, 2003. - 101с. * Касьяненко М.Д. Комплексный контроль учебной деятельности //Советская педагогика. - 1986. - №10. - С. 46-49. * Кобардин О.Ф., Земляков А.Н. Тестирование знаний и умений учащихся. - М.: Наука, 1991. - С.26-33. * Костылев Ф.В. Учить по-новому: Нужны ли оценки-баллы: 2000 О показателях качества образования.// Высшее образование в России. - 2004. - №11. - С. 92 - 96. * Ксензова Г.Ю. Оценочная деятельность учителя. - М.: Академия, 1999. - 290 с. * Модернизация образовательных систем: от стратегии до реализации: Сборник научных трудов / Науч.ред. В.Н.Ефимов, под общ. ред. Т.Г.Новиковой. - М.:АПК и ПРО, 2004. - 192 с. * Новикова T.Г. Портфолио как форма оценивания индивидуальных достижений учащихся // Профильная школа . - 2004 . - № 2 . - С. 48-56 * Новикова T.Г., Прутченков А.С., Пинская М.А. Рекомендации по построению различных моделей и использованию портфолио учащихся основной и полной средней школы // Профильная школа. - М., 2004. -- С.4-11. * Никитина С.И. Эксперимент по созданию портфолио по информатике // Применение новых технологий в образовании: Материалы XVI Международной конференции 28-29 июня 2005. -- Троицк, 2005. - С. 45-47. * Остапенко А.А. Основы моделирования системы школьной оценки // Педагогическая дигностика. - 2004. - №3. - С. 60-68. * Переверзев В.Ю., Ярочкина Г.В. Оценка ключевых компетенций учащихся// Профессиональное образование. - 2006. - №3. - С. 26 - 27. * Рейтинговая система // Высшее образование в России. - 2001. - №4. - С. 131 - 137. * Татур Ю.Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 3. - С. 14-16. * Усанов В., Кузнецова А., Красновский Э., Проверка и оценка знаний и умений школьников // Народное образование. - 1985. - С.74-77. * Формирование успешности учащихся средствами рейтингового контроля // Школьные технологии. - 2003. - №6. - С. 94 - 99. * Хуторской В.А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - 2003. - №2. - С. 58 - 63. * Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 8. - С. 23-26.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz