Файл қосу

Минорлық тетрахордтарды айту



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 
СМЖ 3 деңгейлі құжаты
                                       
                        № 1 баспа 11.09.2014ж.
                                       
ФП 042-18.32/01-2014
Студенттерге арналған <<Сольфеджио>> пәннің бағдарламасы 


                                       
                                       
                                       
                           <<Сольфеджио>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін
                                  1 курс
СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                  Семей
                                      2014

                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 2   11-дан
 
                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының оқытушысы : ______________________Қисамеденова М.Қ.

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2014 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2014 жыл.  Хаттама № 1
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2014 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН



















                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 3   11-дан
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       



















                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 4   11-дан
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Мөлдір Қисамеденқызы Қисамеденова, <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы, тел: 87012380429, 
№ 2 ғимарат, 213 дәрісхана
* Пәннің аты - <<Сольфеджио>>;
-     Кредиттер саны -  2          
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
<<Сольфеджио>> 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 1-3 курс студенттерінің 2 - 6 семестрлеріне, 5 кредит  іштей  оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі.
1.3 Пәннің мақсаты  -  Пән мақсаты  -  студенттердің музыканы кәсіби тұрғыда қабылдауы үшін қажет: дыбыс биіктігін есту, ырғақтық, естіп елестету және музыкалық есте сақтау сияқты қасиеттерін дамыту.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
* болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу.

1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, 

                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 5   11-ден
осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.

1.6  Курсттың пререквизиттері:
Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: студент музыка өнерінің негізгі заңдары туралы берілетін білімдерді игеруі керек, музыкалық грамматиканы игеруі, алған білімдерін іс жүзінде пайдалана алулары керек: ән айтқанда, музыкалық аспаптарда ойнағанда, нота мәтінін талдағанда.Музыка теория негіздері, Негізгі музыкалық аспап, Хор сыныбы

1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 Хорды дирижерлау,  Вокал сыныбы, Музыкалық білім әдістемесі, Мектеп репертуарының практикумы.
1.7.2 оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы























                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 6   11-ден
1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
№
Тақырыптың аты

Әдебиеттер


Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ

1
2
3
4
5
6
1
Мажорлық лад
1


Драгомиров П. 
№1-13
2
Минорлық лад
1
1

Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио1 бөлім
3
Мажорлық тетрахордтарды айту
1

5
Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио1 бөлім
4
Минорлық тетрахордтарды айту.
1
1

Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио1 бөлім
5
Мажорлық гаммаларды айту.
1
1

Агажанов А. Курс (сольфеджио). 2-ші сабақ
6
Минорлық гаммаларды айту.
1
0,5
6
Агажанов А. Курс (сольфеджио). 2-ші сабақ
7
Мажорлық барлық сатыларын бөліп айту.
1
0,5

Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио. 1 часть
8
Минорлық барлық сатыларын бөліп айту.
1


Агажанов А. Курс (сольфеджио).



                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 7   11-ден

9
Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан жоғары айту.
1


Драгомиров 3  -  9 беттер
10
Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан төмен айту.
1
1

Драгомиров 3  -  9 беттер
11
Мажорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту.
1

6
Агажанов 1-болім, 3-ші сабақ
12
Минорлық  тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту.
1
1

Агажанов 2-болім, 3-ші сабақ.

13
Арақашықтық тізбектерді айту.
1
0,5

Драгомиров 3  -  9 беттер
14
Параллелді терциялар.
1
0,5
5,5
Калмыков Б. Фридкин Г. 2 бөлім №25, 26,42 
15
Параллелді сексталар.
1
0,5

Калмыков Б. Фридкин Г. 2 часть. №165, 172.

 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Сольфеджио қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Сольфеджионың негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен 
                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 8   11-ден
практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.

4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, аттестациялар және емтихандар

5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 
                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 9   11-ден
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          1-7 тәжірбиелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
                                       7
Бақылау жұмысы 1 
                                      90
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          8-15 тәжірбиелік
                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       








                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 10   11-ден

6  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
Кесте  3  -  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны

ОБСӨЖ
СӨЖ
2 ля минорда тұрақты сатыларды айту, әр сатыға жеке-жеке тоқталу.
2 Остинатты ырғақтық фигураларды сольфеджиолап орындау
4 әр сатыны жартылық, содан кейін төрттік ұзақтыққа созып дайындалу.
3 Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстар
5 2/4,  3/4, өлшемдерінде дұрыс дирижерлауға қол жеткізу
4 Мажорлық ладтың 1,2,5 жоғарылатылған сатылары
6 мажорлық-минорлық гаммаларды дұрыс айтуға үйрену
5 Хроматикалық гаммаларды айту
7 әр сатының интонциялық тазалығына қол жеткізу
6-8 Диатоникалық туыстықтағы тондылықтарға модуляция айту.
8 мажор-минордың барлық сатыларын бөліп айту
9-10 Доминанттық топтың альтерацияланған аккордтарын дыбыстан және тондылықта шешілуі мен айту.
9 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан жоғары айту
11-12 Қосалқы септаккодтарды тондылықта шешілуімен айту.
10 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан төмен айту
13-15  Қосалқы септаккодтарда кездесетін модуляциялық тізбектерді айту.
11 VII-сатының I-сатыға тартылуын, IV-сатының III-сатыға тартылуын, VI-сатының V-сатыға тартылуын, күшін сезіну

12Мажорлық-минорлық  тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту.



                         ПОӘК 042-18.1.32/01-2014
                        №1 баспа  11.09.2014 ж.
Бет 11   11-ден

                                 Бағасы 
                               Мағынасы
                                   Балл
                              Пайыздар,%
А
                               Өте жақсы
                                     4,00
                                  95  -  100
А-
                             Өте керемет
                                     3,67
                                   90  -  94
В.+
                                  Жақсы
                                     3,33
                                   85  -  89
В
                           Жақсыға жақын
                                     3,00
                                   80  -  84
В -
                               Сәл жақсы
                                     2,67
                                   75  -  79
С.+
                   Толық қанағаттанарлық
                                     2,33
                                   70  -  74
С
                        Қанағаттанарлық
                                     2,00
                                  65  -  69 
С-
                     Сәл қанағаттанарлық
                                     1,67
                                   60  -  64
Д +
                                  Нашар
                                     1,33
                                    55 - 59
Д
                               Өте нашар
                                     1,00
                                    50 - 54
F
                     Қанағаттанарлықсыз
                                     0,00
                                     0-49
                                       
7 Қолданылған әдебиеттер
1. Кузембаева, С.А.   Сольфеджио :оқу құралы .-Аркалык, Сольфеджио. Часть 2. Одноголосие (Ноты) /сост.:Б.Калмыков, Г.Фридкин .-М.:Музыка,2007
* Агажанов А. Курс (сольфеджио). Вып. 2.  -  М., 1973.
* Способин И. Сольфеджио. Двухголосие и трехголосие.  -  М., 1977
* Сольфеджио. Ч.2 Двухголосие :учеб.пособие /сост.Б.Калмыков, Г.Фридкин.-М.:Музыка,1992.-
* Момынов, П.   Музыканы тыңдай және түсіне білу.-Алматы,1969
                                       
                                       
                                       
                                       
Пәндер