Файл қосу
Спорттық массаж
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1. 79 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Массаж: түрлері және әдістері>> № 1 басылым 2013 ж. Оқу-әдістемелік бағдарлама <<Массаж: түрлері және әдістері>> пәні бойынша 5В010800 <<Дене шынықтыру және спорт>> мамандығы СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей -2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы______<<__>>___ 20___ж., аға оқытушы Кунанбаева С.К. <<Биология>> кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында <<____>>___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН МАЗМҰНЫ: Жалпы ережелер Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Курс форматы Курс саясаты Баға қоюдың саясаты Әдебиет тізімі 1.Жалпы ережелер 1.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Массаж пәнінің бағдарламасы 080501 " Дене тәрбие мәдениеті және спорт" мамандығы бойынша КР жоғары оқу орындары студенттеріне арналған. . Массаж пәні- болашақ мамандарды дене тәрбиелеу мәдениеті және спорт қуралдары мен тәсілдерін дұрыс қолдану арқылы жаттығушының денсаулығын нығайтып, жұмыс қабілетін арттырып, белсенді ұзақ өмір сүруіне бағытталған жағдайлар жасап және осы дағдыларды қалыптастыру. Массажды спортық және педагогикалық практикаға көбірек жақындату. Бағдарламада дене шынықтырумен спортпен айналысатындарға, патологиялық жағдайда қолданатын массаждың әдістерін менгеруі қарастырылған Бағдарламада дене шынықтырумен спортпен айналысатындарға, патологиялық жағдайда қолданатын массаждың әдістерін менгеруі қарастырылған. Массаж пәнінің-дене шынықтыру институттарында міндетті түрде өтілетін анатомия, морфология, биомеханика, физиология, гигиена, емдік гимнастика сияқты медициналық-биологиялықпәндер топтамасының қисынды қортындысы. Массаж пәні 5В010800-<<Дене шынықтыру және спорт>>саласы мамандарын медициналық-биологиялық турғыдан дайындау аяқталады. Болашақ мамандардың міндетті түрде білулері қажет: -сырттай көзбен көру арқылы жаттығушылардың дене мүсінін, пішінін және тірек- қозғалыс аппараттарының ерекшеліктерін, -тамыр соғу жиілігін және қан қысымын өлшеп, өзгеруін бағалау; -сынымаларды жүргізіп, қызметтік мүмкіншілігін зерттеу, -дәрігерлік-ұстаздық бақылау жүргізу; -жедел медициналық көмек көрсету. 1.2 Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты - дене жаттығулары мен емдік және профилактика (сауыктыру) мақсатында, массаж жасауға практика жүзінде дағдылануы, дене шынықтыру және спортпен айналысатын адамдардың жұмыс істеу қабілетінің жоғарлауы туралы студенттерді кажетті біліммен қаруландыру. - дене жаттығулары мен емдік және профилактика (сауыктыру) мақсатында, массаж жасауға практика жүзінде дағдылануы, дене шынықтыру және спортпен айналысатын адамдардың жұмыс істеу қабілетінің жоғарлауы туралы студенттерді кажетті біліммен қаруландыру. -Массажды спортық және педагогикалық практикаға көбірек жақындату. Бағдарламада дене шынықтырумен спортпен айналысатындарға, патологиялық жағдайда қолданатын массаждың әдістерін менгеруі қарастырылған 1.3 Пәннің міндеттері. - кең таралған ауруларың сипаттау; * массаждың ағзаға әсерін білу; * массаждың қоғамдағы орнын, ролін маңызын аныңтау; * массаждың негізгі тәсілдерін, техникасын игеру, практикада қолдана білу; * массаждың тәсілдерін игеру. * Бұл пәнді менгеру үшін кажет пәндер тізімі: * Анатомия, физиология, биомеханика, биология. Массаж пәнінің негізгі міндеттері: * дене тәрбие және спортпен шұғылданатын адамдардың ағзаларындағы қурылымдық және қызметтік өзгерістерді анықтау; * сауықтыру және машықтандыру әсерлерін қамтамасыз етугеарналған жаттығуларды ұйымдастыру әдістерін және жаттығуларды дұрыс ұйымдастырмаудан пайда болатын ауру-сырқат пен жарақаттардан сақтандыруға үйрету. 1.4 Оқып-білудің нәтижелелері Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: -сырттай көзбен көру арқылы жаттығушылардың дене мүсінін, пішінін және тірек- қозғалыс аппараттарының ерекшеліктерін, -тамыр соғу жиілігін және қан қысымын өлшеп, өзгеруін бағалау; -сынымаларды жүргізіп, қызметтік мүмкіншілігін зерттеу, -дәрігерлік-ұстаздық бақылау жүргізу; -жедел медициналық көмек көрсету. -өздік жұмыстарды белсендіру; -білім сапасын көтеру; -негізгі қолданатын әдістерін білу; . 1.5 Курстың пререквизиттері: -анатомию -биомеханику -биохимию -физиологию ФКиС -гигиену ФКиС -возрастную физиологию и школьную гигиену -массаж 1.6 Курстың постреквизиттері: Педагогикалық практика. Болашақ маман спорттық тәжірибеде қолдану. 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте Апта Модуль № Тақырыбы. Аудитория СӨЖ СӨЖmаx. балл Көрнекі куралдар. оқулықтар лек. пр МБ I Модуль №1 Кіріспе. Массаж жүйесі, түрлері, әдістері. Гигиеналық талаптар. 1 №1 4 Икиманова Г. " Массаж" Саулық пен сымбат. II Массждың негізгі тәсілдері. Сипиу, сығымдау. Видеофильм "Массаж" I Массаждың ағзаға әсер ету механизмдері. 1 Кесте әдістем нусқау. II Жалпы денеге массаж жасау. Жеке массаж. Кесте әдістем. нусқаул. I Спорттық массаж. 2 №2 4 б. Бирюков А. Спортив. массаж II Массаждың негізгі тәсілдері. Видеофильм "Массаж" I Cпорттық аурулар мен зақымд. қолданат массаж. 2 №4,5 4 б. Әдістем. нусқаулар II Массаждың аппараттық түрлері. Өзіне-өзі массаж жасау. Межелік бақылау №1 2 №1 №3 4 б. Икиманова Г. Саулық пен сымбат Бақылау сұрақтар. 8 1 16 Модуль №2 I II Спорттық зақымдар, жарақаттар мен ауруларда қолданатын массаж. 2 №4 №5 5б. 5б. Кесте, әдестемелік нусқау II Сегментарлы-рефлекторлы массаж. 2 №6 5б. Әдістемелік нусқау тест I Сүйек-қабықшаға массаж. Дәнекерлі улпалы массаж. 2 Видеофильм "Массаж" I Нүктелі массаж. 1 II Спорттық тейп. Межелік бақылау № 2. 1 №2 Бақылау сұрақтар сағат саны. 7 Жалпы сағ саны 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Массаж: түрлері және әдістері>> курсын оқыту өзара байланысты 3 форманы қажет етеді: дәріс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспекті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспекті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. СөЖ сабағына дайындалуда келесі қажет болады: сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Массаж: түрлері және әдістері>> - 1 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 1 рет болады, 50 минуттық сөж және сөож сабақ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір кітаптан тауып, жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген 6.1 <<Массаж: түрлері және әдістері>> пәні бойынша балдардың таратылуы Таблица 2. 6.2.Рейтинг шкаласы. 1 аттестация баллдары. Сабақ түрі Апта 1 рейтинг саны 1 2 3 4 5 Баллы мах Лекции 2 2 2 2 2 10 Практич Меж бақ 4 4 СОӨЖ графику 4 4 4 4 16 СӨЖ графику 5 5 10 Жалпы модулге 40 б 2 аттестация баллдары. Сабақ түрі Апта 1 рейтинг саны 1 2 3 4 5 Баллы мах Лекции 2 2 2 2 2 10 Практич Меж бақ 4 4 СОӨЖ графику 4 4 4 4 16 СӨЖ графику 5 5 10 Жалпы модулге 40 б Жалпы курска 80 6.3.Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7.ӘДЕБИЕТ Негізгі эдебиеттер. 1. Икиманова ГК. Саулық пен сымбат. Алматы. 1991ж. 2. Попов СН Лечебная физическая культура. - М 1988г. 3.Дубровский ВИ. Лечебная физическая культура. М 2001 год. 4. ЗаконРК. <<Об охране здоровья граждан в РК>> Казахстанская правда. 19.05.1997. 5. Дубровский ВИ. Массаж. М-2001год. 6. Брехман ИИ. Валеология - наука о здоровье. Қосымша эдебиеттер. 1. Васичкин ВН. Лечебный и гигиенический массаж. - Минск 1996 год. 2. Правосудов ВП. Лечебная физическая культура. М-1980год. 8. Білімді бағалау бойынша ақпарат: 8.1. Студенттердің түрлі сипаттағы тапсырмаларды орындауының рейтинг бағасы. * Тапсырма орындаған жоқ - 0 балл. * Тапсырма үлгі бойынша орындалған - 3балл. * Тапсырма қайта құрылды - 2балл. * Тапсырма шығармашылықпен орындалды, жұмыстын жаңа амалы ұсынылды - 4 балл. * 3.2. Студенттің сабақтағы жұмысының рейтинг бағасы. * Сабақта оқу жұмысына қатысқан жоқ - 0 * Сабақта оқу жұмысына ауық-ауық қатысты - 1 * Студенттің оқу жұмысының мазмұнымен ұйымдастырылуы талаптандырылды түзетуден ретке келтіруді қажет етеді - 1 * Оқу жұмысына белсене қатысты - 1 8.2.Рейтинг шкаласы. Бақылау нысаны Баллдары Аралық (1-2 межелік бақылау) (40+40)-60% Емтихан 40% Қорытынды баға 60+40-100% Барлығы 100 8.3.РЕЙТИНГ КӨРСЕТКІШІ. Аымдағы бақылау (Л,ПР,ОСӨЖ) Үй жұмысы бақылауы (СӨЖ) Аралық бақылау. (аттестация) Руқсат рейтингісі (сессияға) Қорытынды бақылау (емтихан) Жиынтық бақылау 10-20 5-10 15-30 30-60 20-40 50-100 8.4.АТТЕСТАЦИЯЛЫҚ БАҒАНЫҢ КӨРСЕТКІШІ. (0-30) АТТЕСТАЦИЯ 0-14 15-22 23-26 27-30 БАҒА Қанағаттанарлықсыз қанағаттанарлық жақсы өте жақсы 8.5.ЕМТИХАН БАҒАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ.(0-40 БАЛЛ) БАЛЛ 0-19 20-29 30-36 37-40 БАҒА қанағаттанарлықсыз қанағаттанарлық жақсы өте жақсы 8.6. Курстын саясаты мен реті: * Сабаққа кешікпей келу. * Босатылған дәрісті келесі сабаққа дейін өздігінен оқу. * Тапсырманы уақытында орындап отыру. * Практикалық сабағын босатқан жағдайда келесі сабаққа дейін тапсыру қажет. * Емтиханға кешікпей келу.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz