Файл қосу

Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар



          ҚР БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ  ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ

                    3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ОӘКП
                                       
                         ОӘКП 042-33.1.__/01-2013
                                   ОӘПК
Пәндік бағдарлама <<Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар>>
                    Редакция №___бастап____
                                       
                                       










                   ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
   <<Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар>>
                                       
          тарих мамандығы <<6М011400>>  <<Тарих>>
                                       
     ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘНДІК БАҒДАРЛАМА

















                                Семей 2013
ОӘПК 042-Х.1.ХХ/01-20__
Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 2

ҚҰРАСТЫРҒАН 
Каримов М.К.                             <<___>>________ 2013ж
<<Гуманитарлық-заң>> факультетінің тарих ғылымының кандидаты, Қазақстан тарих кафедрасының профессоры


2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 
2.1 <<Тарих>> кафедрасының жиналысында 
                                                                         кафедра атауы
Хаттама <<___>>_____ бастап  2013 жыл, №____
                                уақыты 
Кафедра меңгерушісі_________  Мухамеджанова Н.А.


3 БЕКІТІЛДІ 
	Басылым Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің жиынында мақұлдады және ұсынылды. 


Хаттама <<____>>__________2013 жыл, № ___
                                     уақыты 

ОӘК төрағасы ________ __________________
                             қолы                      тегі

4 РЕДАКЦИЯ АУЫСЫМҒА КІРІКТІРІЛДІ № ___ <<___>> 20__ ж.


ОӘПК 042-33.1.___/01-20__

Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 3

Мазмұны 
* Қолдану аймағы 
* Нормативті сілтеме 
* Жалпы ережелер 
* Оқу әдістемесінің мазмұны 
* Студенттердің өзіндік жұмыстарына арналған тақырыптың тізімі 
* Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 
* Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қамту картасы 
* Әдебиеттер 

ОӘПК 042-33.1.__/01-20__

Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 4



* ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ 
Мамандық бойынша студенттерге арналған <<Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар>> пәні бойынша оқу- әдістемелік кешен құрамына кіретін, оқытушыға арналған пәндік бағдарлама

* НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР 
Аталған пәндік <<Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар>> пән бойынша оқытушының оқу процесін ұйымдастыруы, төмендегідей құжаттардың талаптарымен ұсыныстарына сәйкес құралады: 
* Білім беру деңгейіне сәйкес Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; 
* <<Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар>> мамандығы бойынша типтік оқу жоспары 
* << Оқу-әдістемелік пәндік кешені>> құрылуы мен өңдеуіне қойылатын жалпы талаптар;
* Оқу-әдістемелік пәндік кешеннің мазмұны мен құрылымы құжаттандырылған тәртіп;

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
	Тарихи ғылымдармен тарихи білімдердің дамуын зерттейтін арнайы тарих пәні ретіндегі тарихнама пәні. Отандық және шетелдік тарихнаманың мектептері мен бағыттарының қалыптасуымен эволюциясы  және олардың идеялық-саяси ағымдарымен байланысы. Ұлы тарихшылардың шығармашылық мұралары. Тарихнамалық әртүрлі бағыттарындағы негізгі тарихи және әлеуметтік мәселелері.

ОӘПК 042-33.1.__/01-20__

Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 5


3.2  ПӘНДІ ОҚЫТУ МАҚСАТЫ: 
<<Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар>> пәннің мақсаты, біріншіден, ХХ ғасырдағы батыстың тарих ғылымдарының негізгі тенденциялары жайлы студенттерге жинақтап дарыту, екіншіден, тарихи әдебиеттерді талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ кең-гуманитарлық ойларды, ең жақсы тарихи жетістіктерді өз іс-әрекетінде қолдана білуге және оған деген қатынасын анықтау. 

3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
АҚШ және Батыс Еуропа мектептері мен бағыттарындағы тарихнама жетекшілерінің әрекеттерін зерттеу, ұлы батыс ғалымдарының шығармашылықтарын талдау, көптеген маңызды тарихи зерттеулермен, мақалалармен және монографиялармен танысу.

3.4 Оқыту нәтижелері:
Магистрант міндетті:
Білуге:
	Тарих ғылымдарының белгілі бір даму кезеңінде басқарылған, негізгі концепциялары жайлы ақпараттандыру, көрнекті батыс тарихшыларының теориялық-әдіснамалық және нақты тарихи-көзқарастарын білу, зерттеу жұмыстарындағы тарихнамалық бақылауды жазуға пәнді оқыту кезінде алынған білімдерді қолдана алу. 


3.5 Курстың пререквизиттері: 
Тарихнама


3.6. Курстың постреквизиттері:
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар 

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 
Курс
Семестр
Кредит саны
Дәріс сағ.
СПЗ сағ.
Тәж. сағ.
МОӨЖ 
сағ.
МӨЖ сағ.
Барлығы сағ.
Қорытынды бақылау формасы
1
2
2
30
1
-
40
15
90
экзамен

ОӘПК 042-33.1.__/01-20__

Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 6



* ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ)
Тақырып атауы және оның мазмұны
Сағат саны
                                       1
                                       2
           Іс-тәжірибелік сабақ  -  15 сағат
* Тарихнама түсінігі және оның  тарихи ғылым үшін маңызы. 
1
* ХІХ ғасырдағы тарихи ойлардың түрлері. Классикалық тарихилық.
1
* Франциядағы <<Жаңа тарихи ғылым>>.
* <<Анналдардың>> екінші буыны. Ф. Бродель.
1
* 1970-1980 жылдардағы <<Анналдар>> .

1
* Діл тарихы мен тарихи антропология.
1
* ХХ ғ. ІІ жартысындағы англо-американдық тарихнама. Ұлыбританиядағы <<жаңа әлеуметтік тарих>>.
1
* Американдық сандық тарих.
1
* Психологиялық тарих.
1
* Микротарих.
* Итальяндық микротарих.
1
* Немістің <<күнделікті тарихы
1
* Тарихи ойлардың даму тенденциясы .
1
* XX-XXI ғасырлар арасындағы тарихи ойлардың даму тенденциясы .
1
* XX-XXI ғасырлар арасындағы тарихи ойлардың даму тенденциясы .
1



ОӘПК 042-33.1.__/01-20__

Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 7

* МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТЫҢ ТІЗІМІ 

(Магистранттардың өздік жұмыстары сабақ жұмысының бастамасының аяқтаушы кезеңі болып табылады)

  + Таңдалған тақырып бойынша 3 баяндама жазу:
* Марк Блок және Люсьен Февр: тарих ғылымының жандануы үшін күрес.
* Фернан Бродельдің тарихи-әлеуметтік концепциясы.
* Филипп Арьес: өлімді қабылдау сезімі арқылы Батыс тарихы.
* Жак Ле Гоффтың шығармаларындағы әлем картинасын және дәстүрлі қоғамның мінез-құлық стереотипін зерттеу.
* Қоғамның өзі туралы көрінісі: Жан Делюмо, Эммануэль Ле Руа Ладюри, Жорж Дюбидің тарихи зерттеулері.
* Пьер Шоню зерттеулеріндегі классикалық дәуірдің Еуропалық өркениеті.
* Тарихтағы пәнаралық жол: <<Анналов>> француз мектептерінің сабақтары.
* <<Анналов>> француз мектебі: қазіргі кезең.
* Клиометрияның теориялық негіздері.
*  Ресейлік тарих ғылымдарындағы сандық тарихтың тағдыры.
*  <<Жаңа әлеуметтік тарих>>: зерттеу бағыттарымен пәні.
*  Америкалық <<әйел тарихы>> және гендерлік тарих: тұжзырымдамалық аппратты және зерттеу аймағы.
*  Натали Земон  Дэвис шығармашылығындағы <<әйел тарихы>> және <<жаңа мәдени тарих>>.
*  Америкалық <<психотарих>>: теориялық ереже және зерттеушілік тәжірибе.
*  Эрик Фроммның әлеуметтік мінез бен авторитарлық тұлға теориясы: тарихта неофрейдизмді қолдану мүмкіншіліктері.
*  Тоталитаризмді америкалық <<психотарих>> шеңберінде зерттеу.
*  Эрик Эриксон еңбектерінде ұқсастық және жаңашыл-лидер үлгісін концепциясы.
*  Британдық <<жаңа әлеуметтік тарих>> жұмыс әрекетінің заңдылықтары мен тенденциясы.
*  Қазіргі британдық тарихнамадағы мәдениет тарихын зерттеу.
*  Эрк Хобсбаум: ХІХ-ХХ ғғ. Еуропалық тарихты түсіну тәжірибесі.
*  <<Жергілікті жаңа тарих>> және микротарих: жалпы және айрықша.
*  Карл Гинзбургтың еңбектеріндегі микротарих тәжірибелері.
*  Итальяндық тарихшылардың микротарихи <<щақырулары>> және қазіргі тарихи ғылым.
*  <<Жаңа тарихи ғылымның>> қалыптасу негізіндегі Германиядағы тарихи антропологиялық мектеп.
*  Батыстағы тарихи демография: мектептер, зерттеу бағыттары, қорытындылары.
*  <<Шақырулар>> және <<Бұрылыстар>>: ХХ ғ. Тарихи ғылымдардың жалпы даму негізіндегі гуманитарлық білім.
*  Батыстағы <<жаңа тарихи ғылым>>: даму нұсқалары.
*  Модернизмнен кейінгі және оның тарихи зерттеулерге әсері.
*  ХХ-ХХІ ғғ. Шетелдегі тарихи ғылым: жаңа тенденциялар.
*  Батыс елдеріндегі тарихи ғылымдарды ұйымдастыру.
*  Батыс елдеріндегі тарихи білім беруді ұйымдастыру.
*  Арон Яковлевич Гуревич және тарихи антропологиядағы және әлеуметтік тарихтағы отандық мектеп.
*  Позитивизм және ғылыми тарих. Тарихи мектептің қалыптасуы






* ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

Тақырып
Көрнекі құралдар, ТСО, плакаттар, стендтер
Өздік оқуларға арналған сұрақтар
Бақылау формасы
                 Іс-тәжірибелік сабақтар
Тақырып №1.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №2.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №3.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №4.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №5.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №6.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №7.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №8.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 
Тақырып №9.
Курс әдебиеттері, слайдтар
Таңдалған тақырыптар бойынша 3 баяндама жазу
 Баяндама 




ОӘПК 042-33.1.__/01-20__
Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 9


Оқу-әдістемелік құралдардың, оқулықтардың атаулары
Даналар саны
Магистранттар саны
Қамтылу пайызы
1
2
3
4
Гутнова Е.В. Историография истории средних веков. М., 1985
12
1
100 %
Зайцева Т.И. Историография. Зарубежная историография: ХХ век: Учебно-методическое пособие. Томск: Изд-во ТГПУ, 2005. 36 с.
4
1
100 %
Историография истории нового времени стран Европы и Америки. М., 1990
4
1
100 %
Историческая наука в ХХ веке. Историография истории нового и новейшего времени стран Европы и Америки. М., 2002
5
1
100 %

ОӘПК 042-33.1.__/01-20__

Ред.№__бастап__20_ж.
Бет __ден 10

Литература
  + Негізгі әдебиеттер
* Зайцева Т.И. Зарубежная историография: ХХ- начало ХХІ века.Учебное пособие. М.;Академия,2011.144с
* Зайцева Т.И. Зарубежная историография. //сборник программ кафедры всеобщей истории /Под ред. Т.И. Зайцевой:в 2 ч.Томск:Изд.во ТГПУ, 2009. Ч.1.С. 117-131
* Могильницкий Б.Г. История исторической мысли ХХ века: Курс лекций. Вып. 3.Историографическая революция. Томск:ТГУ,2008.
* Репина Л.П. История исторического знания. М.:Наука,2004.
* Гуревич А.Я. Исторический синтез и школа <<Анналов>>.М.,1993.
* Гутнова Е.В. Историеграфия историй средних веков. М.,1985.
* Зайцева Т.И. Историография. Зарубежная историография: ХХ век: Учебно  -  методическое пособие. Томск:Изд.во ТГПУ, 2005.36с.
* Зайцева Т.И. Зарубежная историография: Историческая наука в ХХ  -  в начале ХХІ века: <<Новая историческая наука>>:Учебное пособие.Томск, 2007. 160 с.
* Зайцева Т.И. Зарубежная историография. //Всемирная история. Практикум / Под ред. Т.И.Зайцевой. Томск:Изд.во ТГПУ, 2007.С. 94-99.
*  Зевелев А.И. Историографическое исследование: Методологическое аспекты. М.,1997.
* Историография историй нового времени стран Европы и Америки. М.1990.
* Историческая наука в ХХ веке. Историография историй нового и новейшого времени стран Европы и Америки.М., 2002.
* Исорическое познание и историческое сознание. Томск, 2000.
* К новому пониманию человека в историй. Очерки развития современной западной исторической мысли. Томск,1994.
* Ким С.Г. Историческая антропология в Германий: Методологические искания и историографическая практика. Томск,2002.
* Могильницкий Б.Г. История исторической мысли ХХ века: Курс лекций. Вып.1.Кризис историзма.Томск,2002.
* Могильницкий Б.Г. История исторической мысли ХХ века: Курс лекций. Вып.2. Становление <<Новой исторической науки>>. Томск,2003.
* Могильницкий Б.Г. Американское буржуазное психоистория. Томск,1985.
* Репина Л.П. Опыт британской социальной истории. // Социальная история в историографии ХХ столетия. Курс лекций. Н., 2001. 
* Репина Л.П. Социальная история в современной историографий. Методические материалы спецкурсу. М., 2001.
* Современные методы преподования новейшей истории. М., 1996.
* Соколов А.Б. Введение в историографию нового и новейшого времени стран Западной Европы и США. Ярославль, 2007.
* Соколов А.Б. Введение в современную западную историогр. Ярославль, 2002.

Пәндер