Файл қосу
Критериалды бағалау жүйесінің әдістемесі
КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.2.29 /01-2013 ПОӘК Магистранттарға арналған <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> пәні бағдарламасы <<18>>.09. 2013ж. № 1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ 6М011200 - << Химия>> мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 * ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ: ________ <<_____>> ___________ 2013 ж. Д.Р. Онтагарова , педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы <<Химия және география>> кафедрасы * ТАЛҚЫЛАНДЫ: + <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> ___ _______ 2013 ж. № хаттама Кафедра меңгерушісі Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында <<____>> __________ 2013 ж. № ___ хаттама Төрайымы, доцент __________________ З.В.Абдишева 3.БЕКІТІЛДІ : Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> ____ 2013 ж., № ____ хаттама ОӘК төрағасы, проректор _______________ Г.К.Искакова МАЗМҰНЫ * ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ * НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР * ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР БОЙЫНША) * СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ * ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА * ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ * ӘДЕБИЕТТЕР 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 6М011200 - <<Химия>> мамандығы студенттерінің <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенінің құрамына енгізілген оқытушыға арналған пән бағдарламасы * НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: * 6М011200 - << Химия>> мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты * 6М011200 - << Химия>> мамандығының типтік оқу бағдарламасы * СТУ 042- СГУ-5-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты. * ДП 042- 1.07-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: <<Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> 6М011200-Химия мамандығы магистранттарымен оқып-үйренетін базалық пәндердің таңдау компонентіне жатады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі қағидаларын оқып-үйренуді көздейді. 3.2. Пәнді оқыту мақсаты: Магистарнттарға оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі қағидаларын оқып-үйренудің қырымен байланысты түсінігін қалыптастыру. 3.3.Пәнді оқытудың міндеттері : * оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі маңызды қағидалары қарастыру; * магистранттардың назарын жалпы әдістемелік ұсыныстарды сипаттай отырып, осы процесстің маңызды заңдылықтарына бағыттау. 3.4 Оқып- білудің нәтижесінде студент мыналарды: * оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әдістері мен негізгі маңызды қағидаларын білу; * оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау кезіндегі негізгі маңызды қағидалары туралы білімді игеру; * оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың жалпы әдістемелік ұсыныстарын игеру; * бағалау барысында есептеудің шегін қоя білу; * рейтинг әдістері мен тәсілдерінің негізгі әдістерін түсіну; * пәнді оқып үйренуге қажетті білім қорын жинақтау және дамыту; * арнайы және оқу әдебиеттерімен өздік жұмыс тәсілдерін меңгеру. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1. Педагогика 3.5.2.Химияны оқыту әдістемесі 3.6 Курстың постреквизиттері: 3.6.1. Магистрлік диссертация жұмысында; 3.6.2. Педагогикалық-зерттеу практикаларында. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме: Кесте 1 Курс Семестр Кредит саны Д сағ. ТС сағ. СОӨЖ сағ. СӨЖ сағ. Барлы ғы сағ. Бақылау түрі 3 5 2 15 15 15 30 90 Емтихан 4. ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР БОЙЫНША) Кесте 2 Тақырыптың атауы және олардың мазмұны Сағ. саны 1 2 МИКРОМОДУЛЬ 1 <<ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ>>. Дәріс сабақтары Жеке бағдарлы оқытудағы бағалау жүйесінің ерекшелігі. Оқушының жетістіктерін бағалау мақсаты. Оқушының жетестігін бағалау принциптері. Оқушының жетістігін бағалау түрлері. 1 Мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін критерийлік бағалау туралы жалпы түсінік. 2 Формативті бағалау, әдістері. Керi байланыс. Оқушыны ынталандыру (мотивация).Өзін-өзі бағалау. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. 2 Топпен бірге жұмыс кезінде оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау. Топтық жұмыстың бағалануы. Оқушының жеке қабілетін бағалау. Топтық жұмыс барысында өзін-өзі бағалауы. 2 Тәжірибелік сабақтар. Бағалау жүйесінің тарихы,дамуы 1 Дәстүрлі оқыту жүйесіндегі бағалау 1 Мектепте критериалды бағалауды ұйымдастырудың технологиясы. 1 Критериалды бағалау жүйесінің әдістемесі 1 Химияны оқытудағы критериалды бағалаудың іс-тәжірибелері 1 Химиядан есеп шығаруды критериалды бағалау. 1 Химиядан зертханалық жұмыстарды шығаруды критериалды бағалау. 1 МИКРОМОДУЛЬ 2 <<КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ПРАКТИКАСЫ>>. Дәріс сабақтары. Талдау 2 Портфолионы бағалау. Портфолионың түрлері 2 Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын бағалау жөнінде. 1 Бағалаудың рейтингілік жүйесі 1 Кредиттік бағалау жүйесі. 2 Тәжірибелік сабақтар Химиядан сарамандық жұмыстарды критериалды бағалау. 1 Химиядан тест тапсырмаларын критериалды бағалау. 1 Бақылау жұмыстарының түрлері және оларды бағалау 1 Оқушылардың жобалық жұмыстарын бағалау 1 Формативті бағалау,әдістері, практикасы. 1 Суммативті бағалау, әдістері, практикасы. 1 Рейтингілік бағалау, практикасы 1 Кредиттік жүйені бағалау, практикасы 1 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА (МӨЖ) АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Жеке бағдарлы оқытудағы бағалау жүйесінің ерекшелігі. 5.2. Қазіргі заманғы мектептердің талаптары тұрғысынан оқытудағы портфолио 5.3. Мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін критерийлік бағалау технологиясы 5.4. Химияны оқытудағы критериалды бағалау жүйесінің практикасы 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 Тақырыбы Көрнекті құралдар, ТСО, плакаттар, зертханалық ыдыстар Өз бетімен оқып үйренуге арналған сұрақтар Бақы-лау ныса-ны Дәріс Тәжірибелік сабақтар 1 2 3 4 5 Жеке бағдарлы оқытудағы бағалау жүйесінің ерекшелігі. Бағалау жүйесінің тарихы,дамуы Әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, дәріс-презентация * Оқушының жетістіктерін бағалау мақсаты. * Оқушының жетестігін бағалау принциптері. * Оқушының жетістігін бағалау түрлері. Күнделікті тексеру. Дәстүрлі оқыту жүйесіндегі бағалау Мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін критерийлік бағалау туралы жалпы түсінік. Мектепте критериалды бағалауды ұйымдастырудың технологиясы. Әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, дәріс-презентация * Оқушының жетістігін бағалау түрлері. * Диагностикалық бағалау * Диагностикалық бағалау * Суммативті (қорытынды) бағалау Күнделікті тексеру. Критериалды бағалау жүйесінің әдістемесі Формативті бағалау, әдістері. Химияны оқытудағы критериалды бағалаудың іс-тәжірибелері Әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, дәріс-презентация * Керi байланыс. Оқушыны ынталандыру (мотивация) * Өзін-өзі бағалау. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. * Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. Күнделікті тексеру. Химиядан есеп шығаруды критериалды бағалау. Топпен бірге жұмыс кезінде оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау. Химиядан зертханалық жұмыстарды шығаруды критериалды бағалау. Әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, дәріс-презентация * Топтық жұмыстың бағалануы. * Оқушының жеке қабілетін бағалау. * Топтық жұмыс барысында өзін-өзі бағалауы. Күнделікті тексеру. Химиядан сарамандық жұмыстарды критериалды бағалау. Талдау Химиядан тест тапсырмаларын критериалды бағалау. Әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, дәріс-презентация Талдау, әдістері Күнделікті тексеру. Бақылау жұмыстарының түрлері және оларды бағалау Оқушылардың жобалық жұмыстарын бағалау Портфолионы бағалау. Портфолионың түрлері Формативті бағалау,әдістері, практикасы. Әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, дәріс-презентация * Портфолионың түрлері Тиiмдi портфолио қандай сипаттамалары 3. Портфолио толтыру кезеңдерi Күнделікті бақылау Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын бағалау жөнінде. Суммативті бағалау, әдістері, практикасы. Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын бағалау Бағалаудың рейтингілік жүйесі Рейтингілік бағалау, әдістемесі, практикасы Бағалаудың рейтингілік жүйесі, ұстанымдары Кредиттік бағалау жүйесі. Кредиттік жүйені бағалау, практикасы Бағалаудың кредиттік жүйесі 7.Әдебиеттер № Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы Негізгі әдебиеттер 7.1.1 7.1.2 7.1.3 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Методические пособия АО Назарбаев Интеллектуальные школы по критериальному оцениванию. 7.2.2 А.А. Красноборова. Критериальное оценивание в школе. Пермь, 2010. 7.2.3 Оценка достижения планируемых результатов в начальной школе. Система заданий в 2 частях. Под редакцией Ковалёвой Г.С.Логиновой О.Б. Москва <<Просвещение>> 2010 год. 7.2.4 http:// moodle.nis.edu.kz 7.2.5 Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка Изучение мотивации поведения детей и подростков. Москва 1972. Ғылыми - көпшілік журналдардағы мақалалар: * Бахмутский А.Е. Школьная система оценки качества образования.// Школьные технологии. - 2004. - №1. - С. 136 * Бенькович Т.М. Модель образовате льного рейтинга в портфолио учебных достижений // Профильная школа. - 2005. - №2. - С. 48 - 50. * Блинов В.М. Эффективность обучения (методологический анализ определения этой категории в дидактике). - М.: Наука, 1976. - 113 с. * Бобков Н.Е., Контроль за усвоением учебного материала //Советская педагогика. - 1984. - №9. - С.53-56. * Вязовова О.В. Организационный рейтинг системы оценки знаний учителя// Информация и образование. - 2001. - №4. - С. 34-38. * Герасимова Н.А Оценка знаний должна воспитывать// Воспитание школьников. - 2003. - №6. - С. 40-44. * Громова Т.Г. Не оценивать, а мотивировать // Управление школой. - 2005. - 16-30 ноября (№22). - С. 23-25. * Зимняя И.А. Компетентстностный подход: каково его место в системе современных подходов к проблеме образования? (теоретико - методологический аспект) // Высшее образование сегодня.- 2006 .- №8. - С. 20-26. * Иванов Д.А., Митрофанов К.Г., Соколова О.В. Компетентстностый подход в образовании. Проблемы, понятия, инструментарий. Учебно - методическое пособие. - М.: АПК и ПРО, 2003. - 101с. * Касьяненко М.Д. Комплексный контроль учебной деятельности //Советская педагогика. - 1986. - №10. - С. 46-49. * Кобардин О.Ф., Земляков А.Н. Тестирование знаний и умений учащихся. - М.: Наука, 1991. - С.26-33. * Костылев Ф.В. Учить по-новому: Нужны ли оценки-баллы: 2000 О показателях качества образования.// Высшее образование в России. - 2004. - №11. - С. 92 - 96. * Ксензова Г.Ю. Оценочная деятельность учителя. - М.: Академия, 1999. - 290 с. * Модернизация образовательных систем: от стратегии до реализации: Сборник научных трудов / Науч.ред. В.Н.Ефимов, под общ. ред. Т.Г.Новиковой. - М.:АПК и ПРО, 2004. - 192 с. * Новикова T.Г. Портфолио как форма оценивания индивидуальных достижений учащихся // Профильная школа . - 2004 . - № 2 . - С. 48-56 * Новикова T.Г., Прутченков А.С., Пинская М.А. Рекомендации по построению различных моделей и использованию портфолио учащихся основной и полной средней школы // Профильная школа. - М., 2004. -- С.4-11. * Никитина С.И. Эксперимент по созданию портфолио по информатике // Применение новых технологий в образовании: Материалы XVI Международной конференции 28-29 июня 2005. -- Троицк, 2005. - С. 45-47. * Остапенко А.А. Основы моделирования системы школьной оценки // Педагогическая дигностика. - 2004. - №3. - С. 60-68. * Переверзев В.Ю., Ярочкина Г.В. Оценка ключевых компетенций учащихся// Профессиональное образование. - 2006. - №3. - С. 26 - 27. * Рейтинговая система // Высшее образование в России. - 2001. - №4. - С. 131 - 137. * Татур Ю.Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 3. - С. 14-16. * Усанов В., Кузнецова А., Красновский Э., Проверка и оценка знаний и умений школьников // Народное образование. - 1985. - С.74-77. * Формирование успешности учащихся средствами рейтингового контроля // Школьные технологии. - 2003. - №6. - С. 94 - 99. * Хуторской В.А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - 2003. - №2. - С. 58 - 63. * Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 8. - С. 23-26.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz