Файл қосу

Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                              ПОӘК 042-18-99
                                   /01-2014
                                       
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған  пәннің   бағдарламасы
<<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>>
                                       
                             № 2 басылым
                                11.09.2014 ж.
                                       
                                       
	
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
                                       
<<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>>
        5В011600  -  <<География>>мамандығы үшін
                                       
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей 
                                     2014

                                       
                               	Алғы сөз
1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы__________ <<02>> __09__2014 ж. Ә.Б.Сералиев.,
<<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы

2ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында
 <<___02_____>> ______09________2014 ж., №1 хаттама

Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова

Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында

<<___03___>> _______09_______2014 ж., №1  хаттама

Төрайымы   _____________________З.В.Абдишева  

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған
<<____11____>> _____09_____2014 ж., №1 хаттама
ОӘК төрайымы   __________   Г.К. Искакова

4 18.09.13ж №1 БАСЫЛЫМҒА ӨЗГЕРІС ЕНГІЗІЛДІ
                                       



                                       



                                       
                                       
                                Мазмұны
                                      1.
Жалпыережелер
                                      2.
Пәнніңмазмұныжәнесабақтүрлерібойыншасағаттардыбөлу
                                      3.
Пәндіоқыпбілужөніндегіәдістемелікұсынымдар
                                      4.
Курс форматы 
                                      5.
Курссаясаты
                                      6.
Бағақоюдыңсаясаты
                                      7.
Әдебиеттізімі



















1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Сералиев Әсет Бақтыбекұлы аға оқытушы
Химия және география кафедрасы
Байланыс ақпараты  -  тел:, оқу ғимараты №3, кабинет №
Сабақ өткізу орны  -  дәрісхана  № 
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2

1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны:
 Оқушыларды оқыту және тәрбиелеу қарқындылығын жоғарлату күрделі көпжақты процесінде географияны оқу, географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстардың органикалық бірлік және тығыз өзара әрекеттесуіне маңызды роль беріледі. Оқу-тәрбиелеу процесінде сыныптан және мектептен тыс жұмыстарының ролі жоғарлауда, себебі бұл жұмыс оқушыларды тәрбиелеу, дамыту өзекті есептерін шешуді,  теориялық білімдерді өмір жағдайымен тығыз байластыруды, оқушылардың кәсіптік қызықшылуғын қалыптастыруды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және пән игеруде тұрақты қызықшылуғын дамытуды қамтамасыз етеді. Курс <<Географияны оқыту әдістемесі>>, <<Педагогика>>, <<Психология>> пәндерімен тығыз байланысты.  
1.3  Пәнді оқып-білудің мақсаты: қазіргі мектепте сыныптан және мектептен тыс жұмыстарын қолдану мүмкіндіктері мен қажеттілігі туралы студенттерге білім беру. Студенттерге-болашақ мұғалімдерге оқушылармен осындай жұмысты дұрыс ұйымдастыруға көмек көрсету және қазіргі мектептің жағдайында болашақ география мұғалімнің осы жұмыстардың дәстүрлі формаларын қолдану жолдарына үйрету.
1.4     Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
* Географиядан көрнекіліктерді даярлау әдістемесінің негізгі білімдер мен істей білуді кеңейту және тереңдету;
* Болашақ география мұғалімдерінің шығармашылық қабілеттерін дамыту;
* Болашақ география мұғалімі кәсібіне тұрақты білім алу қызықшылығын қалыптастыру;
* Педагогика және оқыту әдістемесі саласында студенттерді зерттеу жұмыстарына қатыстыру.
1.5Оқып-білудің нәтижелелері:
	Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
Білуі тиіс: география бойынша негізгі сыныптан тыс жұмыстардың  формалары (массалық, топтық, жеке), сыныптан тыс жұмыстардың барлық түрлерін өткізу бойынша жоспарлар мен оқу бағдарламаларының талаптарын. 
Істей білуі тиіс: мектепте география бойынша сабақтан және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу.
Дағдылардың болуы тиіс: география бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және сыныптан тыс шараларды өткізу бойынша ұйымдастыру әдістемелік жүмыстар, сыныптан тыс жұмыстарды өткізу және ұйымдастыру облысында педагогикалық біліктерді жалпылау, оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру мақсатында олардың білімдері мен көзқарастарын кеңейту. 
Компетенциялар: оқыту және тәрбиелу үрдісі сапасын қамтамасыз етуге қызығушылық білдірген әлеуметтік серіктестермен, әріптестермен ата-аналармен өзара қарым қатынасқа түсіу.
1.6 Курстың пререквизиттері: педагогика, психология.
1.7 Курстың постреквизиттері: Қазігі дүние географиясы, Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік географиясы
	Студент оқылатын ақпаратты қамту міндетті, алынған теориялық геоэкологиялық білімдерді және істеу білуді практикада қолдануға, бақылауға, салыстыруға міндетті; білімді маман болу керек. 

2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                                                         1 кесте
                                      №
                                     т/б
                           Тақырыб атауы
                               Сағаттар 
                                Әдебиет 


                            Практикалық
                                    ОӨЖ
                                       
1.
Кіріспе. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру түрлері.
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
                                   С. 5-16.
2.
Географиялық әдебиеттер сыныптан тыс оқу.
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
                                  С. 17-38.
3.
Географиялық ақпарат алу көздері оларды сабақта пайдалану
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
4.
Қолдан жасалатын географиялық газет, журнал, альбомдар.
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
5.
Географиялық алаңдарды құрастыру, олардың маңызы
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
6.
Географиялық кештер. Қызықты география апталығын ұйымдастыру
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
7
Географиядан сыныптан тыс жүргізілетін қоғамдық пайдалы жұмыс
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
8
Өлкетану топонимикасы 
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
9
Сыныптан тыс өлкетану жұмыстары
                                       2
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
10
Ежелгі қазақ тарихына сипаттама
                                       3
                                       2
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
11
Стол және жергілікті жердегі ойындар
                                       3
                                      0,5
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
12
Мектепте экскурсияларды ұйымдастыру
                                       3
                                       1
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4
13
Экстремальді туризим түрлеріне сипаттама
                                       3
                                       1
                                      5,1
                                  8.1.1-8.1.4

БАРЛЫҒЫ:
                                      30
                                     22,5
                                     67,5
                                       
	
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. 
Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады.  
4   КУРС ФОРМАТЫ
<<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>>  -  2 кредит.
Курс бойынша 50 минуттық практикалық сабақ 2 рет және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 2 рет болады. Практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беруі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді.
5 курс саясаты
	Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы  аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды.
Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген 
 <<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>> пәні бойынша балдардың таратылуы
                                                                   2 кесте
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                       Балдардың барлығы
                                Қосымша 
                                      1-7
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау)
                                      2-3
Кіріспе. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру түрлері.
Географиялық әдебиеттер сыныптан тыс оқу.
Географиялық ақпарат алу көздері оларды сабақта пайдалану
                                      30
                     Практикалық сабақта
                                      4-5
Қолдан жасалатын географиялық газет, журнал, альбомдар.
Географиялық алаңдарды құрастыру, олардың маңызы
                                      40
                     Практикалық сабақта
                                      6-7
Географиялық кештер. Қызықты география апталығын ұйымдастыру
Географиядан сыныптан тыс жүргізілетін қоғамдық пайдалы жұмыс
                                      35
                     Практикалық сабақта
       Оқытушымен студенттің өздік жұмысы
                                      2-3
Географиялық карталарға картографиялық тұрғыдан сипаттама жасау
                                      10
                                       
                        Жоспар құрастыру
                                      4-5
Географиялық алаңдарды құрастыру олардың маңызы
                                      10
                               Конспект 
                                      6-7
Географиялық тақырыптарды ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру, жасаудың маңызы
                                      10
                          Тірек конспект
1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы
                                    30+270
                                       
                                     8-15
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау)
                                      8-9
Өлкетану топонимикасы 
Сыныптан тыс өлкетану жұмыстары
                                      26
                     Практикалық сабақта
                                     10-11
Ежелгі қазақ тарихына сипаттама
Стол және жергілікті жердегі ойындар
                                      26
                     Практикалық сабақта
                                     11-12
Мектепте экскурсияларды ұйымдастыру
                                      26
                     Практикалық сабақта
                                     13-14
Экстремальді туризим түрлеріне сипаттама
                                      27
                     Практикалық сабақта
                 Студенттің өздік жұмысы
                                      8-9
Қазіргі техника мен технологияларды (GPS, электронды теодолиттер, аэротүсірілімдерді түсіретін құралдар, т.б) география сабағында қолдану олардың оқытудағы ролі. Мектепте экскурсияларды ұйымдастыру олардың маңызына сипаттама 
                                      10
                        Жоспар құрастыру
                                     10-11
Географиялық үйірмелер де олимпиада сұрақтарын құрастыру және оларды ұйымдастыру 
                                      10
                               Конспект
                                     12-13
Мектепте тәрбие жұмыстары жобасын жасау, оларды ұйымдастыру
                                      10
                                       
                                   Тест
                                      14
Межелік бақылау 2- 9-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу
                                    60 б.
                  Сабақ кестесіне сәйкес
8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы
                                    30+270
                                       
Емтихан балдарының барлығы
                                      400
                                       
Академиялық мерзімде балдардың барлығы 
                                     1000
                                       

     Студенттердің білім бағалау шкаласы:

                Әріптік жүйе бойынша баға
            Балдардың сандық эквиваленті
                      Проценттік мазмұны
               Дәстүрлі жүйе бойынша баға
                                      А
                                      4,0
                                    95-100
                               Өтежақсы
                                      А-
                                     3,67
                                     90-94
                                     -<<-
                                      В+
                                     3,33
                                     85-89
                                  Жақсы
                                      В
                                     3.00
                                     80-84
                                     -<<-
                                      В-
                                     2,67
                                     75-79
                                     -<<-
                                      С+
                                     2,33
                                     70-74
                        Қанағаттанарлық
                                      С
                                     2,00
                                     65-69
                                     -<<-
                                      С-
                                     1,67
                                     60-64
                                     -<<-
                                      Д+
                                     1,33
                                     55-59
                                     -<<-
                                      Д
                                     1,00
                                     50-54
                                     -<<-
                                      Ғ
                                     0,00
                                     0-49
                     Қанағаттанарлықсыз
* ӘДЕБИЕТ
Негізгі:
* Гонеев А.Д. Основы коррекционной педагогики / Под ред. В.А. Сластенина.  -  М.: Академия, 2007.
* История педагогики и образования.  От зарождения воспитания в первобытном обществе до конца ХХ в.: / Под ред. акад. РАО А.И.Пискунова. - М.: ТЦ <<Сфера>>, 2008.
* Краевский В.В. Методология педагогики: новый этап: Учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / В.В. Краевский, Е.В. Бережнова.  -  М.: Академия, 2009.
* Мижериков В.А. Введение в педагогическую деятельность /В.А. Мижериков, Т. А. Юзефавичус. -  М.: Роспедагентство, 2009.
* Орлов А.А. Введение в педагогическую деятельность: Практикум: Учеб.-метод. пос./ А.А. Орлов, А.С. Агафонова. Под ред. А.А. Орлова. - М.: Академия, 2007. 
* Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Под ред. П.И. Пидкасистого.  -  М.: Пед. общество России, 2009.
* Педагогический энциклопедический словарь / Гл. ред. Б.М. Бим-Бад.  -  М., 2007.
* Педагогические технологии: Учебное пособие для студентов педагогических специальностей / Под общей ред. В.С. Кукушина.  -  М.: ИКЦ <<МарТ>>; Ростов н/Д: ИКЦ <<МарТ>>, 2008.
* Роботова А.С. Введение в педагогическую деятельность/ Роботова А.С., Леонтьева Т.В., Шапошникова И.Г. и др.  -  М.: Академия, 2009.  -  208 с.
* Сластенин В.А. Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов.  -  М.: Академия, 2009.
Қосымша әдебиет: 
1. Аксакалова Г.П., Андреева Н.В., Голова В.П. Факультативные занятия по географии.  -  М.: Просвещение, 1985.  -  125 с.
4. Внеурочная работа по географии / Под ред. И.И. Бариновой.  -  М.: Просвещение, 1988.  -  158 с.
5. Воробьева Е. Д. Внеклассная работа по географии (из опыта работы).  -  Горький, 1971.  -  73 с.
7.  Дик Н.Е., Валишин Ю.И. Географическая экспозиция школьного краеведческого музея. -  М.: Просвещение, 1979.  -  105 с.
8. Калечиц Т.Н., Кейлина 3.А. Внеклассная и внешкольная работа с учащимися.  -  М.: Просвещение, 1980.  -  119 с.
9. Калечиц Т.Н., Кейлина З.А. Внеклассная и внешкольная работа.  -  М.: Просвещение, 1972.  -  136 с.
10. Крылова О.В. Интересный урок география: Книга для учителя.  -  М.: Просвещение, 1989.  -  94 с.
13. Никонова М.Н. Практикум по географическому краеведению.  -  М.: Просвещение, 1985.  -  75 с.
14. Прохорчик А.Ф. Организация внеклассной работы по географии.  -  Минск: Народна асвета, 1980.  -  105 с.
16.  Семакин Н.К. Внеклассная работа по географии.  -  М.: Просвещение, 1979.  -  89 с.

Пәндер