Файл қосу

Когнитивтік лингвистиканың тіл білімінің салаларымен байланысы



ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙДІҢ  ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3-деңгейлі СМЖ
Құжаты
                                       
                                   УМКД


УМКД 042-16.1.32/01-2013

                                   УМКД
<<Когнитивтік лингвистика>>
пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы

______ 2013 жылғы 
                             № 3 басылым 






5 В 050117    <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>   мамандығына  арналған
               <<Когнитивтік лингвистика>>
          ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                                        
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                               СЕМЕЙ    2013
                                Кіріспе
1 ӘЗІРЛЕГЕН
Семейдің Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті ф.ғ.к. Сәмекбаева Эльмира Мақсұтқызы  _____________    <<___>> ___________20___ жыл.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20___ жыл.

Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмғұлова Ә.М.
    
2.2  Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20___ жыл.

Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20 ___жыл.
                     
ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К. 
4  <<____>> __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің   № 3 БАСЫЛЫМЫ  
                                       
                                       
                                Мазмұны

1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 
5  Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер















1  ҚОЛДАНЫС АЯСЫ 
        <<Когнитивтік лингвистика>>  пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
 <<5 В 050117>> <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы <<Когнитивтік лингвистика>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: 
       - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты;
- <<5В0117>>  <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>   мамандығының  типтік оқу жоспары; 
- СТУ 042-СГУ-5-2012  <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
- ДП 042-1.07-2012 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1  Пәннің қысқаша мазмұны:
<<Когнитивтік лингвистика>> пәні  -  адам санасы мен оның   технологиялық ойлауы. Бұл пәнаралық ғылым адам санасының белгілі бір жақтарын, ең алдымен оның жүйелі түрде ойлауымен және дүниені тану үдерістерімен байланысын зерттеуге арналған. 
         
           3.2  Пәнді оқыту мақсаты: 
     Когнитивтік лингвистиканың басты мақсаты  -  адамның әлемді түсінуі, қабылдау үдерісі, білімді жинақтау қалай жүзеге асатынын саралау. <<Когнитивтік лингвистика>>  - жүйелі ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс мәселелеріне байланысты студенттерді ғылыми ізденіске баулып, олардың шығармашылық ой-пікірін жетілдіріп отыруды өзінің міндеті деп санайды. Курстың  теориялық бөлімінде когнитивтік лингвистиканың ғылым ретінде танылуы, оның ғылымдар арасында алатын  орны, басқа ғылым салаларымен  байланысы,  оның зерттеу әдістері жайлы  мәліметтер беру.   Тәжірибе сабақтары теориялық материалдарды меңгеруді қамтамасыз етеді. 

3.3  Пәнді оқыту міндеттері: 
     Когнитивтік лингвистика саласының міндеті  -  адамзат әлемінің, қоршаған орта құбылыстарының, уақыт пен заман таңбасының адам дүние танымындағы бейнесі, сөз қуаты арқылы қалай танылғандығын саралап, сараптау. Когнитивтік лингвистика пәнiнiң мiндетi студенттерге мына мәселелер  жайында теориялық және тәжiрибелiк тұрғыда бiлiм беру:  когнитивтік лингвистиканың негізгі ұғымдары жайлы мәлімет беру, оның қалыптасуы, дамуы жайлы әлі толық зерттелмегендігін айту. 
     Студент курс аяқталған кезде когнитивті лингвистикадан  талдау жұмыстарын білуі тиіс.
- Когнитивтік тіл білімі аспектісі тұрғысында бұрын зерттелген еңбектер мен тақырыпқа қатысы бар мәселелерге шолу жасап, оларды ой елегінен өткізу;
  -  Когнитивті тіл білімі бағытының қызметін, яғни тілге дейінгі санада 	 		қалыптасқан дүние туралы ақпараттардың жинақталуын талдау;
 - Когнитивтік лингвистиканың қазіргі қазақ тіл білімінде алатын орны, оның       басқа ғылым саласымен байланысын зерделеу;
  - Дүниенің санада бейнелену көрінісін анықтау;
-  Концептілік талдау жасау үлгілерін анықтау. 
- Когнитивтік  лингвистикаға қатысты ұғымдарды, терминдерді меңгерту;
- Көркем мәтінді концептуалды талдау, мәтіндегі тірек мағына, тірек сөздердің құрамын анықтау, базалық концептіні табу, концептуалдық кеңістікті білдіретін сипаттарды саралау;
- Тіл мен ойдың, тіл мен сананың, тіл мен танымның тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете  меңгерту.

1.5  Оқыту нәтижелері:
Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: 
-  Когнитивтік лингвистиканың саласының өзекті мәселелерін біліп шығады;
- Курстың  теориялық бөлімінде когнитивтік лингвистиканың ғылым ретінде танылуы, оның ғылымдар арасында алатын  орны, басқа ғылым салаларымен  байланысы,  оның зерттеу әдістері жайлы алған білімдерін практикада қолдана біледі;  Тәжірибелік  сабақтарда концептуалдық талдаудың негізгі әдістерін меңгереді;
- Концептілердің мәдени парадигмаларын және олардың концептідегі менталдық өрістерін  сипаттауды  меңгереді  ;

1.6  Курстың пререквизиттері:
Тіл біліміне кіріспе
Қазақ тілінің норматив курсы
Қазіргі қазақ тілінің лексикасы  
Қазақ тілінің сөзжасам жүйесі
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы

1.7   Курстың постреквизиті:  

Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі 
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Этнолингвистика
Әлеуметтік лингвистика
















3.7  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                  1 Кесте 
Курс
Семестр
Кредит
ДС (сағ)
СПС (сағ)
Лаб. (сағ)
                                   ОСӨЖ
                                   (сағ)
СӨЖ(сағ
Барл.
(сағ)
                             Бақылу түрі
                                       2
                                       4
                                       2
                                      30
                                      15
                                       -
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                Емтихан

4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ)
                                                                                                                 2 Кесте 
    Тақырыптар атауы және олардың мазмұны
                              Сағат саны
                                       1
                                       2
                         Дәріс сабақтары

1 модуль.  Когнитивтік лингвистика-жеке ғылым саласы .

1-тақырып.
Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен   міндеттері.

Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен міндеттері.
Когнитивтік лингвистика  жеке ғылым саласы  
                                       1
2-тақырып.
Когнитивтік лингвистиканың  зерттелу тарихы.
Тіл біліміндегі антропоөзектік бағыт.
Когнитивтік  лингвистиканың   пайда болуының  алғышарттары. 
                                       1
3-тақырып. 
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
А. Байтұрсыновтың таным негіздеріне қатысты ой тұжырымдары.                             
М.Жұмабаевтың тіл, ой, сана арқылы адамзаттың даму үдерісін сипаттауы.  С.Аманжолов және оның таным үдерісі туралы көзқарастары.                                               

                                       1
4-тақырып. 
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
Қазіргі когнитивтік лингвистиканың дамуы жайлы ғылыми еңбектерге  шолу.
Когнитивтік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуына үлес қосқан ғалымдардың еңбектері.
                                       1
 2 модуль.  Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика.
                                       
5-тақырып.
Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.

Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика.
 Психолингвистика және когнитивтік лингвистика. 
                                       
6-тақырып. 
Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.

 Этнолингвистика және танымдық тіл білімі.
Лингвомәдениеттанымның когнитивтік лингвистикамен байланысы.


                                       1
7-тақырып. 
Когнитивтік  лингвистика және терминология.

Терминдерді когнитивтік лингвистика тұрғысынан қарастыру.
Когнитивтік лингвистиканың  терминологиялық жүйесі мен  терминнің   концептуалды құрылымы.
                                       1




8-тақырып. 
Когнитивтік  лингвистика және терминология.

Когнитивтік лингвистиканың жаңа саласы - когнитивтік  терминология.
Терминдердің концептуалдық құрылымы.

           1

9-тақырып. 
Когнитивизм және когнитология.
  	Когнитивизм ғылыми бағытының алғашқы нышандары.
  Когнитивизмнің ғылыми негіздері, оның қазіргі тіл біліміндегі орны.
        1
10-тақырып. 
Когнитивизм және когнитология.
Когнитивизмнің негізгі қағидасы.
  Когнитивтік лингвистиканың когнитологияның  жеке саласы.  
  Когнитивистиканың зерттеу нысаны.

         1
11-тақырып. 
Когнитологияның жеке тармақтары.
Когнитивтік психологияның зерттеу нысаны.
Когнитивтік әлеуметтанудың тілдік табиғаты.
Когнитивтік антропологияның қарастыратын мәселесі.
                                       1
3 модуль.  Тіл білімінде танымдық бағыт.
                                       
12-тақырып.
 Тіл мен таным бірлестігі.
Тіл  -  ойлау мен таным құралы.
Ой мен сана әрекеттері, олардың тіл арқылы көрінісі. 
Ойлау мен таным үдерістерінің өзара байланысы.

                                       1
13-тақырып. 
Тіл мен сана.

Тіл мен сананың өзара байланысы.
Сананы қалыптастыратын факторлар.
Тіл және ойлау.
                                       
14-тақырып. 
Тілдік таным және ғаламды зерделеу.

<<Ғалам бейнесі>>, <<ғаламның тілдік бейнесі>>, <<ғалам моделі>> ұғымдары туралы түсінік.
 В.фон Гумбольдтың <<тілдік әлемді қабылдау>> тұжырымдамасының <<аралық әлем және ғаламның тілдік бейнесі>> деп қарастырылуы.
                                       1






15-тақырып. 
Тілдік таным және ғаламды зерделеу.

Когнитивтік лингвистика ғылымындағы  <<ғаламның тілдік бейнесі>> теориясының зерттелуі.
Ғаламның тілдік бейнесі мәселесі.
          1
     
 4модуль.  Когнитивтік лингвистиканың теориялық мәселелері.
        
16-тақырып. Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары.

Когнитивтік лингвистиканың тіл білімінің салаларымен байланысы.
Лексикалық жүйе когнитивтік жүйенің құрамдас бөлігі.
           1
17-тақырып. 
Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары.

Лексикалық бірліктер  -  таным көрсеткіші.
Когнитивтік лингвистиканың семантикамен байланысы.
         1
18-тақырып. 
Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу тарихы.  <<Концепт>> ұғымына қатысты ғалымдардың пікірлері. 
           1

      
    19 -тақырып. 
 Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу тарихы.

Тіл білімінде концептінің кешенді қолданыста екендігі.
Концепт және оның  түрлері.

            1 
   5модуль.  Когнитивтік  ұғымдар жүйесі.

   20 -тақырып. 
   Когнитивтік  ұғымдардың ерекшелігі.

Танымдық тіл білімінің құралдары.
Когнитивтік лингвистиканың терминологиялық жүйесі.
           1
    21 -тақырып.
 Когнитивтік  ұғымдардың ерекшелігі.

Танымдық бірліктердің  тілдік құралдар арқылы көрініс табуы.
Когнитивтік  ұғымдарға жалпы сипаттама беру.
                                         1

   22 -тақырып. 

Концептуалдық метафораның тілдік табиғаты.
Метафора  тілде  ерекше  танымдық  қасиеті  бар  құбылыс.
Метафора  сана мен  тілдің  біртұтас, берік  байланысын  көрсететін   танымдық үдеріс.
         1

     23 -тақырып. 
Тілдік тұлғаның когнитивтік дәрежесі.
Тілдік тұлға мәселесінің зерттелуі жайлы түсінік.
Тілдік тұлға және оның құрылымдары.
          1
    24 -тақырып.
Тілдік тұлғаның құрылымы. 
 
Тілдік тұлға құрылымы  -  кешенді құбылыс.
Тілдік тұлғаның вербалды-семантикалық деңгейі.
           1
    25 -тақырып.
Концептуалдық талдаудың рөлі.
Концептуалдық талдау жүргізудің өзіндік ерекшелігі.
 Концептуалдық талдау мақсаты.
            1
    26 -тақырып.
Концептуалдық талдаудың өзіндік ерекшелігі.

Концептуалдық талдау мақсаты.
Пропозиция  - ұғымды түсінудің ерекше құрылымы.
             1
    27 -тақырып.
Тілдің танымдық құрылымының мифтік негіздері.
Тіл мен мифтің сабақтастығы. 
Тіл бірліктеріндегі <<ғаламның мифтік бейнесі>>.
Қазақ тіліндегі мифтік-танымдық жүйе.
             1
    28 -тақырып.
Этнографиялық фразеологизмдердің когнитивтік аспектісі.
Фразеологизмдердің этномәдени негізі.
Этнофразеологизмдердің пайда болу мотивтеріндегі ұлттық
  мәдени ерекшеліктер.
             1
    29 -тақырып.
Дискурс  -  когнитивтік танымының негізгі зерттеу    	нысаны
Т.А Ван Дейктің дискурсы және когнитивті талдау ерекшелігі
Дискурсты түсінудің танымдық моделі.
             1



  30 -тақырып.
Адам танымындағы аялық білімнің орны.

Когнитивтік тіл білімінің басты мақсаты. 
Когнитивтік лингвистиканың өзекті мәселелері.  
	1
                                       
                    Тәжірибелік сабақтар

1-тақырып.
Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен   міндеттері.
Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен міндеттері.Когнитивтік лингвистика  жеке ғылым саласы.
      
            1  


       
2-тақырып.
Когнитивтік лингвистиканың  зерттелу тарихы.
Тіл біліміндегі жаңа ғылыми бағыттардың қайнар көзі.
 1    
3-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
А. Байтұрсыновтың таным негіздеріне қатысты ой тұжырымдары.                          

                                       1
4-тақырып. 
Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.

Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика.
Психолингвистика және когнитивтік лингвистика. 
                                       1
5-тақырып.
Когнитивтік  лингвистика және терминология.

Когнитивтік лингвистиканың  терминологиялық жүйесі мен  терминнің     концептуалды құрылымы.
                                       1
6 -тақырып.
Когнитивизм және когнитология.
  	Когнитивизм ғылыми бағытының алғашқы нышандары.
  Когнитивизмнің ғылыми негіздері, оның қазіргі тіл біліміндегі орны.
                                       1
7-тақырып.
Когнитологияның жеке тармақтары.
Когнитивтік психологияның зерттеу нысаны. Когнитивтік әлеуметтанудың тілдік табиғаты.Когнитивтік антропологияның қарастыратын
                                       1
8. Тіл мен таным бірлестігі.

Тіл  -  ойлау мен таным құралы.
Ой мен сана әрекеттері, олардың тіл арқылы көрінісі. 
                                       1
9. Тіл мен сана.

Тіл мен сананың өзара байланысы.
Сананы қалыптастыратын факторлар. Тіл және ойлау.
                                       1
10- тақырып.
Тілдік таным және ғаламды зерделеу.

<<Ғалам бейнесі>>, <<ғаламның тілдік бейнесі>>, <<ғалам моделі>> ұғымдары туралы түсінік.
                                       1
11-тақырып.
Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары.

Когнитивтік лингвистиканың тіл білімінің салаларымен байланысы.
                                       1
12-тақырып. 
Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу тарихы.

Тіл білімінде  концепт мәселесінің зерттелуі.
                                       
13- тақырып.
Когнитивтік  ұғымдардың ерекшелігі.

Танымдық тіл білімінің құралдары.
Когнитивтік лингвистиканың терминологиялық жүйесі.

                                       1
14- тақырып. 
Тілдік тұлғаның когнитивтік дәрежесі. 

Тілдік тұлға мәселесінің зерттелуі жайлы түсінік. Тілдік тұлға және оның құрылымдары.
                                       1
15- тақырып .
15.Концептуалдық талдаудың рөлі.
Концептуалдық талдау жүргізудің өзіндік ерекшелігі.
 
                                       


5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 С.Аманжоловтың <<Сөйлесу мен ойлау>> туралы пікірлері 	экстралингвистика нысаны ретінде.
5.2  Тіл біліміндегі антропоөзектік бағыт.
5.3 Когнитивтік лингвистика: зерттеу нысаны мен мақсаты.
5.4 Когнитивтік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуына үлес қосқан 	ғалымдардың еңбектеріне шолу жасау.

5.5 Тілтану мәселелері пәнаралық байланыс негізінде.
5.6 Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика.
5.7 Когнитивтік лингвистиканың тірек терминдері: сана, зерде, ой, білім, 	концептуалдық жүйе, когниция, дүниенің тілдік бейнесі.
5.8  Көркем шығарма тілінің танымдық сипаты.
5.9 Тіл және таным.
5.10 Мақал-мәтелдердің танымдық ерекшелігі.











6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 
                                                                  3-Кесте 
                                Тақырып
 Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер
 Өз бетімен Өз бетімен дайындалу сұрақтары
                     Бақылау Бақылаутүрі
                      Дәрістік  сабақтар
                    Тәжірибелік сабақтар
                                       
                                       
                                       
                                       1
                                       2
                                       4
                                       5
                                       6
1.Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен   міндеттері.
1.Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен   міндеттері.

Дәріс тезисі, сызба нұсқа, слайдтар
Ғылыми еңбектерге шолу жасау 
Конспектжасау
2.Когнитивтік лингвистиканың  зерттелу тарихы.
Тіл біліміндегі антропоөзектік бағыт.
2.Когнитивтік лингвистиканың  зерттелу тарихы.
Тіл біліміндегі антропоөзектік бағыт.

Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
Тіл біліміндегі антропоөзек
тік бағыт талдау жасау.
Конспектжасау
3.Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
А. Байтұрсыновтың таным негіздеріне қатысты ой тұжырымдары.                             
                                            

3.Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
А. Байтұрсыновтың таным негіздеріне қатысты ой тұжырымдары.                             

Дәріс тезисі, плакаттар.
Қазақ ғалымдары
ның таным негіздеріне қатысты ой тұжырым
дарына талдау                            
жүргізу.
Реферат жазу.
4.Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
Қазіргі когнитивтік лингвистиканың дамуы жайлы ғылыми еңбектерге  шолу.

Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.

Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика.
Психолингвистика және когнитивтік лингвистика. 
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика мәселелерінеқатысты ой қорыту.

Конспект жасау
5.Когнитивтік  лингвистика және терминология.

Когнитивтік лингвистиканың  терминологиялық жүйесі мен  терминнің     концептуалды құрылымы.

5.Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.

 Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика. 
Дәріс тезисі, слайд
Когнитивтік лингвистика-
ның басқа ғылымдармен байланысын дәлелдеу.

Конспект жасау
6.Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.

 
6. Когнитивизм және когнитология.
  	  Когнитивизмнің ғылыми негіздері, оның қазіргі тіл біліміндегі орны.
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде,
плакаттар

	Когнитивизм ғылыми бағытының алғашқы нышандары-
на сараптама жасау.
Конспект жасау.
7.Когнитивтік  лингвистика және терминология.


7.Когнитологияның жеке тармақтары.
Когнитивтік психологияның зерттеу нысаны. 
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде

Когнитоло-гияның жеке тармақтары-
на талдау жұмыстарын жүргізу.
Термин-
дермен жұмыс жүргізу.
8.Когнитивтік  лингвистика және терминология.

8. Тіл мен таным бірлестігі.

Тіл  -  ойлау мен таным құралы.

Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
плакаттар
Ғылыми әдебиеттерге конспект жасау.
Концепті-лік талдау жасау.
9.Когнитивизм және когнитология.

9. Тіл мен сана.

Тіл мен сананың өзара байланысы.
Тіл және ойлау.

Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
плакаттар
Ғылыми әдебиеттерге конспект жасау.
Концепті-лік талдау жасау.
10.Когнитивизм және когнитология.



10.Тілдік таным және ғаламды зерделеу.

<<Ғалам бейнесі>>, <<ғаламның тілдік бейнесі>>, <<ғалам моделі>> ұғымдары туралы түсінік.
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
плакаттар
Ғылыми әдебиеттерге конспект жасау.
Конспект жасау.
11. Когнитологияның жеке тармақтары.


11.Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары.

Когнитивтік лингвистиканың тіл білімінің салаларымен байланысы.
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
Плакаттар
Ғылыми әдебиеттерге конспект жасау.
Конспект жасау.
12.Тіл мен таным бірлестігі.
12.Тіл біліміндегі  концепт теориясының негіздері мен зерттелу тарихы.

   Тіл білімінде  концепт мәселесінің зерттелуі.
Дәріс тезисі кесте слайд түрінде

Конспект жасау.
Ауызша
13.Тіл мен сана
13.Когнитивтік  ұғымдардың ерекшелігі.
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
Плакаттар
Ғылыми әдебиеттерге конспект жасау.
Ауызша
14. Тілдік таным және ғаламды зерделеу.




14.Тілдік тұлғаның когнитивтік дәрежесі. 

Тілдік тұлға мәселесінің зерттелуі жайлы түсінік. Тілдік тұлға және оның құрылымдары.
Дәріс тезисі таблица слайд түрінде
Қазақ тіл біліміндегі лингвистика
лық терминдерге сипаттама беру.
Көркем шығармалардан мысалдар теру
15. Тілдік таным және ғаламды зерделеу.

15.Концептуалдық талдаудың рөлі.
Концептуалдық талдау жүргізудің өзіндік ерекшелігі.
 Концептуалдық талдау мақсаты.
Дәріс тезисі таблица слайд түрінде
Концептуал
дық талдау
жасау.
Жазбаша
16. Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары.

Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде.
Конспект жасау.
Жазбаша
17.Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары.

Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект жасау.
Ауызша
18. Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу тарихы.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект жасау.
Жазбаша
19.Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу тарихы.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект жасау.
Ауызша
20.  Когнитивтік  ұғымдардың ерекшелігі.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект жасау.
Жазбаша
21.   Когнитивтік  ұғымдардың ерекшелігі.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект жасау.
Жазбаша
22. Концептуалдық метафораның тілдік табиғаты.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Реферат
жазу.
Жазбаша
23. Тілдік тұлғаның когнитивтік дәрежесі.
24. Тілдік тұлғаның құрылымы. 


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша
25. Концептуалдық талдаудың рөлі.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша
26.Концептуалдық талдаудың өзіндік ерекшелігі


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша
27. Тілдің танымдық құрылымының мифтік негіздері.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша
28. Этнографиялық фразеологизмдердің когнитивтік аспектісі.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша
29. Дискурс  -  когнитивтік  танымының негізгі зерттеу    	нысаны.
 

Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша
30. Адам танымындағы аялық білімнің орны.


Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
Конспект
жазу.
Жазбаша

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                  4-Кесте 
     Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы
                                   Саны 
                      Студенттердің саны
                   Қамтамасыз ету пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
1. Байтұрсынов  А.
   Тіл тағылымы,-А,1992.
                                       6
                                      13
                                      50%
2. Жұбанов А.Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер,-А,1966.
                                       6
                                      13
                                      50%
3.Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, <<Ана тілі>>, 1992.
                                       2
                                      13
                                      20%
4. Ақбердиева Б. Когнитивтік лингвистика,-А,2009.
                                       3
                                      13
                                      30%
5.Оразалиева Э. Когнитивтік лингвистика:қалыптасуы мен дамуы,-А,2007.
                                       2
                                      13
                                      30%
6. Маслова. В.А.  Когнитивная лингвистика. учебное пособие. - Минск., 2004г.

                                       4
                                      13
                                      40%
7. Кеңесбаев І., Мұсабаев Г. Қазіргі қазақ тілі. Лексика, фонетика. А.,1975.

                                       6
                                      13
                                      50%

* ӘДЕБИЕТТЕР
 Негізгі әдебиеттер

  + Байтұрсынов А. Тіл тағылымы,-А,1992.
8.2    Жұбанов А.Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер,-А,1966.
8.3   Маслова. В.А.  Когнитивная лингвистика.  - Минск., 2004г.
  8.4   Ақбердиева Б. Когнитивтік лингвистика,-А,2009.
  8.5   Сауранбаев. Н. Қазақ тіл білімі проблемалары. А., 1982.
        Қосымша әдебиеттер
8.1.6	Тілеубердиев Б. Қазақ ономастикасының лингвоконцептологиялық 	негіздері. А.,2007.
  8.1.7  Сыбанбаева А. Концептуалды метафора. А., 2000.
8.1.8 Сулейменова, Э. Казахский и русский языки: основы контрастивной 	лингвистики. А.,1996.-207 с.

  












Пәндер