Файл қосу
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы>> № 2 басылым 10.01.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ << >>________2013ж Рахимова Г.К., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << >> 2013ж., № хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 <<18>> 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Рахимова Г.К., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<География>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: Жер планетасының және оның беткі қатты қабықтары болып табылатын литосфера және жер қыртысы қабаттарының құрамы, құрылысы, жаралу тегі және дамуы жайлы терең де жүйелі мәліметтерді қамти отырып, студенттерге жер бетінде кең тараған минералдар мен тау жыныстарын дұрыс анықтай білуді үйрету. 1.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - студенттерді нақты есептеу схемамен таныстыру, олардың мүмкіншілігін және шектеулілігін түсіну және оларды активті түрде теориялық және қолданбалы химияның актуалды мәселелерін шешуде қолдану. 1.4 Оқып-білудің нәтижелелері: -құрлық ландшафттарының әртүрлілігін алдын ала болжау; - географиялық орны, негізгі тектоникалық құрылымының даму тарихы; - геологиялық литологиялық құрылысы және оның жер бедерінің биіктік даралануымен байланысы; - климаты; - топырақ пен өсімдік жамылғысы; - табиғи ортаны үнемді пайдалану, табиғаттағы қолайсыз зардаптарға қарсы күресу. 1.6 Курстың пререквизиттері: * геология * метеорология климатология негіздерімен * жалпы жертану * картография топография негіздерімен * жалпы гидрология * топырақ географиясы * ландшафттану * геоморфология * биогеография 1.7 Курстың постреквизиттері: * қазақстанның физикалық географиясы 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ЗС ОСӨЖ СӨЖ 1. Кіріспе. Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы курсының пәні, мақсаты мен міндеті. 1 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Дүниежүзілік мұхит - гидросфераның негізгі бөлігі. 1 2 1 2,5 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Солтүстікте жатқан материктердің табиғатының ортақ ерекшеліктері. 1 3 1 2,5 8.1.1-8.1.4 4. Евразия. Жалпы шолу. 1 4 1 2,5 8.1.1-8.1.4 5. Евразияның жер бедері. 2 2,5 8.1.1-8.1.4 6. Евразияның климаты. Евразияның ішкі сулары. 2 5 1 2,5 8.1.1-8.1.4 7. Евразияның географиялық белдеулері мен зоналары. 2 6 1 2,5 8.1.1-8.1.4 8 Евразияның физикалық - географиялық аудандастырылуы және табиғатының аймақтық дифференциациясының ерекшеліктері. 1 1 5 8.1.1-8.1.4 9 Солтүстік Американың геологиялық даму тарихы, жер бедері 2 7 1 2,5 8.1.1-8.1.4 10 Солтүстік Американың климат құрушы факторлары. Солтүстік Американың ішкі сулары 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 11 Солтүстік Американың топырақ жамылғысы, өсімдік және жануарлар әлемі. 1 8 2,5 8.1.1-8.1.4 12 Солтүстік Американың физикалық - географиялық аудандастырылуы және табиғатының аймақтық дифференциациясының ерекшеліктері. 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 13 Оңтүстікте жатқан материктердің табиғатының ортақ ерекшеліктері. 1 9 1 2,5 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 14 Оңтүстік Америка. Жалпы шолу. 1 10 1 2,5 8.1.1-8.1.4 15 Оңтүстік Американың климаты мен климат түзілуінің ерекшеліктері. 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 16 Оңтүстік Американың топырақ жамылғысы, өсімдік және жануарлар әлемі. 1 11 1 2,5 8.1.1-8.1.4 17 Оңтүстік Америкаға аймақтық шолу 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 18 Африка материгіне жалпы шолу. 1 12 1 2,5 8.1.1-8.1.4 19 Африканың климаты 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 20 Африка материгінің топырақ жамылғысы, өсімдік және жануарлар әлемі. 1 13 1 2,5 8.1.1-8.1.4 21 Африка материгіне аймақтық шолу 1 14 1 2,5 8.1.1-8.1.4 22 Австралия. 1 15 1 2,5 8.1.1-8.1.4 23 Австралия материгінің климаты. 1 2,5 8.1.1-8.1.4 24 Австралия материгінің табиғат зоналылығы, органикалық әлемнің ерекшеліктері 1 1 2,5 8.1.1-8.1.4 25 Мұхиттық аралдар. 1 1,5 2,5 8.1.1-8.1.4 26 Антарктика мен Антарктида 1 2,5 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 8.1.1-8.1.4 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 100 минуттық 1 зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 2 аптада 3 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Зертханалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1 Дүниежүзілік мұхиттарға сипаттама 15 Зертханалық сабақта 2 Евразия материгінің орографиялық картасын құрып, оған талдау жасау 15 Зертханалық сабақта 3 Шетелдік Азияның физикалық географиялық аудандарының картасын құрып, оларға сипаттама беру 15 Зертханалық сабақта 4 Шетелдік Европаның физикалық географиялық аудандарының картасын құрып, оларға сипаттама беру. 15 Зертханалық сабақта 5 Шетелдік Азияның климат типтері және олардың әрқайсысына сипаттама. 15 Зертханалық сабақта 6 Шетелдік Европаның климат типтері және олардың әрқайсысына сипаттама. 15 Зертханалық сабақта 7 Евразия материгінің номенклатурасы 15 Зертханалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1 Географиялық ашылулар тарихы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Европа аймақтарының физикалық - географиялық сипаттамасы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 4-5 Азия аймақтарының физикалық - географиялық сипаттамасы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 6-7 ТМД аймақтарының физикалық - географиялық сипаттамасы 15 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1 Солтүстік материктердің жер бедерінің салыстырмалы сипаттамасы (ұқсастығы мен айырмашылығы) 5 Сабақ кестесіне сәйкес 2 Солтүстік материктердің климатына салыстырмалы сипаттамасы (ұқсастығы мен айырмашылығы) 5 Сабақ кестесіне сәйкес 3 Солтүстік материктердің ішкі суларына салыстырмалы сипаттамасы (ұқсастығы мен айырмашылығы) 5 Сабақ кестесіне сәйкес 4-5 Солтүстік материктердің ландшафтысына салыстырмалы сипаттамасы: Британдық - Нью Фауленд, Скандинавия түбегі - Лабрадор 5 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Аймақтар: Орта Европалық жазықтар, горы: Урал - Альпі 5 Сабақ кестесіне сәйкес Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Зертханалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1 Солтүстік Американың климат типтері және олардың әрқайсысына сипаттама. 15 Зертханалық сабақта 2 Солтүстік Американың физикалық географиялық аудандарының картасын құрып, оларға сипаттама беру. 15 Зертханалық сабақта 3 Кордильер тауының орографиясы мен морфоструктурасы. Биіктік зоналықтың типтері. Солтүстік Америка материгінің номенклатурсы 15 Зертханалық сабақта 4 Африка материгінің климаттық картасын талдау 15 Зертханалық сабақта 5 Африка материгінің номенклатурасы 15 Зертханалық сабақта 6 Австралия материгінің номенклатурасы 15 Зертханалық сабақта 7 Антарктидаға физикалық - географиялық сипаттама 15 Зертханалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-9 Солтүстік Америка материгі аймақтарының физикалық - географиялық сипаттамасы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 10 Оңтүстік Америка материгі аймақтарының физикалық - географиялық сипаттамасы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 11-12 Африка материгі аймақтарының физикалық - географиялық сипаттамасы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 13 Австралия материгі аймақтарының 15 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Аралдар: Жапон - Үлкен Антиль 6 Сабақ кестесіне сәйкес 10-11 Оңтүстік материктердің жер бедерінің салыстырмалы сипаттамасы 6 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Оңтүстік материктердің климатына салыстырмалы сипаттамасы (ұқсастығы мен айырмашылығы) 6 Сабақ кестесіне сәйкес 14 Оңтүстік материктердің ішкі суларына салыстырмалы сипаттамасы (ұқсастығы мен айырмашылығы) 6 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Антарктида мен Антарктиканың табиғаты 6 Сабақ кестесіне сәйкес Межелік бақылау2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиет 8.1 Физическая география материков и океанов / Под обш. ред. А. М. Рябчикова. М.: Высшая школа, 1988. 547 с. + Физико-географический Атлас мира. М.: ГУГК, 1964. + Леонтьев О.К. Морская геология (основы геологии, геоморфологии дна Мирового океана). М.: Высшая школа, 1982. 344. + Леонтьев О.К. Физическая география Мирового океана: Учебное пособие. М.: МГУ 1982. 200 с. + Мильков Ф.Н., Гвоздецкий Н.А. Физическая география СССР. Общий обзор. Европейская часть. Кавказ. М.: Высшая школа, 1986. 375 с. 8.6 Гвоздецкий Н.А., Михайлов Н.И. Физическая география СССР. Азиатская часть. М.: Высшая школа. 1978, 448 с. + Макунина А.А. Физическая география СССР: Учебное пособие. М.: МГУ, 1985, 294 с. + Гордеева З.И., Петрушина М.Н. Физическая география России: Учебное пособие. М., 1994. + Атлас СССР. М.: ГУГК, 1983, 224 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz