Файл қосу
Сабақ құрылымы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35 /02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Биологияны оқыту әдістемесі>> № 1 басылым 16.06.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Биолгияны оқыту әдістемесі 5В011200 - <<Химия>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________<<____>>_____ 2014ж аға оқытушы Нағашбекова Л.Ә. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында <<____>>___________ 2014ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______Тлеубаева А.В. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 2014ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 2014ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. 05.09.2013 ж. №1 БАСПАНЫҢ ОРНЫНА КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нағашбекова Ләззат Әділжаппарқызы, магистр, биология кафедрасының аға оқытушысы Байланыс ақпараты - тел:42-56-02, оқу ғимараты № 3, кабинет № 230 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 230 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Биологияны оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым. Бұл пән мамандыққа баулитын педагогикалық-психологиялық ғылымдар саласындағы жетекші пән. Бұл курстың мақсаты студенттерді мектептерді өтілетін биологиялық пәндерінен білім беру мен тәрбиені іске асырудың жолын үйрету, әдістемелік білім мен біліктілік жүйесін толық меңгерген болашақ мұғалімдерді дайындау 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Курстың негізгі мақсаты болып, биологияны оқыту теорияларының басты негіздері туралы белгілі білімдер көлемін оқушылармен игеру. Биологияны оқыту теорияларындағы негізгі әдістемелік мәселелерді шешу, педагогикалық үдіріс технологияларымен таныстыру. Оқу үдірісін ұйымдастыру формаларымен таныстыру, тәжірибеге инновациялық элементтерді ендіру. Жалпы білім беру мектептерінде танымдық үдірісті ұйымдастыру және басқару үшін кәсіптік білікті және дағдыны қалыптастыру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * методикалық проблемаларды ашудың теориялық деңгейін жоғарлату; * оқыту теориясындағы субъективизмді жою; * биология әдістемесіннің қазіргі жайы мен тарихына әділ баға беруге үйрету; * курсты жаңаша Республика талабына сай қайта құру, жеке пәндер арасындағы қайталануды болдырмау; * курс бөлімдерін өзара сәйкестендіру, Республикалық стандартқа теңестіру; * студенттердің өз бетінше істейтін жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолын табу; * курстық және дипломдық жұмыстарының жаңа талаптарын ендіру, әсіресе өлкетану мәселесімен және жергілікті жердің материалдарын іске асыру. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Биологияны оқыту теорияларындағы негізгі әдістемелік мәселелерді шешу, педагогикалық үдіріс технологияларымен таныстыру. Оқу үдірісін ұйымдастыру формаларымен таныстыру, тәжірибеге инновациялық элементтерді ендіру. Жалпы білім беру мектептерінде танымдық үдірісті ұйымдастыру және басқару үшін кәсіптік білікті және дағдыны қалыптастыру. + Курстың пререквизиттері: педагогика, психология, омыртқалы зоология және омыртқасыз зоологиясы, өсімдіктер мофологиясы және өсімдіктер систематикасы, адам анатомиясы және физиологиясы 1.7Курстың постреквизиттері:педагогикалық практика. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте Пәннің тақырыптық жоспары № р/с Тақырыптар Сағат саны лекц. зерт. 1 Кіріспе. Биологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттерінің жүйесі. 2 2 Отандық биологияны оқыту әдістемесінің пайда болуы мен дамуының тарихы 4 3 Биологияның мектеп курсы мазмұнының құрылым принципі. 2 4 Педагогтың білім беру іс - әрекетінің әдістемелік негіздері 2 5 Биологияны оқытудың әдістер жүйесі. Қазіргі кездегі педагогикалық технологиялар, принциптері. 4 6 Биология сабақтарында оқу әрекетін ұйымдастыру формалары 2 7 Сабақ - негізгі оқу бірлігі. Дәстүрлі сабақ құрылымы. Сабақ жоспары. 2 8 Өсімдіктануды оқыту әдістемесі 3 9 Жануартануды оқыту әдістемесі 4 10 Тәнтануды оқыту әдістемесі 4 11 Тіршіліктануды оқыту әдістемесі 4 12 Қазіргі кездегі сабақ құрылымы. Сабақ жоспары. 4 13 Іс-әрекет негізіндегі сабақ құрылымы. Сабақ құрылымы 4 14 Білім беру жүйелері және педагогикалық технологиялар 15 Білім сапасын бағалаудың жүйесі және бақылау 16 Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс 2 17 Биологияныоқытудыңматериалдықбазасы 2 Барлығы: 30 15 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Биологияны оқыту әдістемесі>> оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспекті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспекті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық (семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Биологияны оқыту әдістемесі>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап береді. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студентпәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Биологияны оқыту әдістемесі>> пәні бойынша балдардың таратылуы Апта Тапсыру формасы Жоғарғы балл Ескерту Зертханалық жұмыстарды орындау (жазбаша есеп, қорғау) 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді 1 * Зертханалық сабақ № 1. Өсімдіктануды оқыту әдістемесі. * - Зертханалық сабақта 2 * Зертханалық сабақ № 2. Өсімдіктануды оқыту әдістемесі. * 20 Зертханалық сабақта 3 * Зертханалық сабақ № 3. Өсімдіктануды оқыту әдістемесі. * 20 Зертханалық сабақта 4 * Зертханалық сабақ № 4. Өсімдіктануды оқыту әдістемесі. * 20 Зертханалық сабақта * №1 ОӨЖ 50 Реферат 5 Зертханалық сабақ №. 5 Жануартануды оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта 6 Зертханалық сабақ №. 6 Жануартануды оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта №2 ОӨЖ 50 Реферат 7 * Зертханалық сабақ №.7 Жануартануды оқыту әдістемесі. * Зертханалық сабақта * 1-ші рубеждік бақылау 70 Барлығы 300 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді 8 Зертханалық сабақ № 8 Жануартануды оқыту әдістемесі. - Зертханалық сабақта 9 Зертханалық сабақ № 9 Тәнтануды оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта 10 Зертханалық сабақ № 10 Тәнтануды оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта № 3 ОӨЖ 50 11 Зертханалық сабақ № 11. Тәнтануды оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта 12 Зертханалық сабақ № 12 Жалпы биологияны оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта 13 Зертханалық сабақ № 13 Жалпы биологияны оқыту әдістемесі. 20 Зертханалық сабақта №4 ОӨЖ 50 14 Зертханалық сабақ № 14 Жалпы биологияны оқыту әдістемесі. - Зертханалық сабақта 2-ші рубеждік бақылау 70 15 Зертханалық сабақ № 15. Жалпы биологияны оқыту әдістемесі. - Зертханалық сабақта Барлығы 300 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 7. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ҚОРЛАР Негізгі әдебиеттер 7.1. 1. Биологияны оқытуәдістемесі. Оқуқұралы/ авт.Мырзабаева А.Б. - Караганда, 2006. 7.2. Қосымша әдебиеттер:7.2.1. Верзилин Н.М. Общая методика преподавания биологии - М., 1983. 7.2.2. Всесвятский Б.В. Проблемы дидактики биологии. - М.,1969. 7.2.3. Чередов Н.М. Формы учебной работы в школе. - М., 1988. 7.2.4. Кузнецова В.Н. Уроки биологии 6-7 кл. - М.,1991. 7.2.5. Брунов Е.А. Уроки анатомии, физиологии и гигиены человека. - М., 1984.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz