Файл қосу
ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042.14.4.01.01.20.56.02.2012 ПОӘК <<Қой селекциясы және интенсивті өсіру технологиясы>> пәнінен студентке арналған жұмыс жоспары Басылым №2 28.08.2012ж Ауыстырылым 18.09.2010 ж №1 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050802 <<Зоотехния>> мамандығына арналған <<Қой селекциясы және интенсивті өсіру технологиясы>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология>> кафедрасының доценті қызметін атқарушы Ахметова Балнур Сериковна << 25>> 08 2012 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама <<28>> 08 2012 жыл, №1 Кафедра меңгерушісі ................ Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама <<3>> 09 2012 жыл, №1 Төраға ...........................Сатиева К.Р. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама << 13 >> 09 2012 жыл, №1 ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор .................Рскелдиев Б.А. 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН БАСЫЛЫМ №1 18.09.2010 жыл орнына енгізілген. МАЗМҰНЫ * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курстың форматы мен саясаты * Баға қою саясаты * Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар * СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары * ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер * Ахметова Балнур Сериковна а.ш.ғ.к., доцент қызметін атқарушы Оқытушының тегі, аты, әкесінің аты дәрежесі, атағы 2. Кафедра <<Агротехнология>> 3. Хабарласу телефоны -53-19-70, оқу ғимараты№5, кабинет №120 4. Жұмыс өткізілетін орны-аудитория № 130 5. Кредит саны-3 + Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1) Оқу жоспарынан көшірме: Кесте 1 Курс Семестр Кредит Дәріс (сағ.) Зертханалық (сағ) СОЖӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 6 3 30 15 22,5 67,5 135 Емтихан 1.3 Пәннің қысқаша мазмұны Ауыл шаруашылығында қойдың еті, жүні, елтірісін өндіру технологиясы пәнін оқу барысында қой малдарының өнімдерін, оның ішінде тұқымдарына байланысты ет, жүн, елтірі өнімін неғұрлым интенсивті жолмен дамуын дұрыс деп санау керек. Қой малдарының ұдайы өсуінің негізгі теориялық және практикалық ерекшеліктерімен және қой малдарын күтіп бағу, сұрыптау, өсіру биотехнологияларымен танысу. 1.4 Курстың мақсаты: Қой малдарының биологиялық ерекшелігін, одан алынатын ет, жүн өнімділігін өндіру жолдарымен танысу. Ет және жүн өндіруде оған әсер ететін факторларды білу. Ет өнімділігінің көрсеткіштері, жүннің қасиеттеріне әсер ететін факторлармен, оны дайындау стандарттарымен студенттерді таныстыру.Cтуденттерге қой қой тұқымдары туралы, оларды өсіру өңірлері мен өнімділіктердің ерекшелігі, жүн, ет өнімдерін өндіру биотехнологиясы туралы теориялық терең білім беру. 1.5 Пәннің негізгі міндеті: - қойлардың биологиялық және шаруашылықтық ерекшеліктері; - аз шығын шығарып экологиялық таза өнім алу үшін және қой шаруашылығы селекциялық және асылдандыру жұмысы, азықтандыру, күтіп-бағу жөнінен, сондай- ақ қой шаруашылығы өнімдерін өндіру мен оны алғашқы өңдеу негіздерін ұйымдастыру жұмыстарын қазіргі кездегі ғылым жетістіктерімен үйрету. + Студенттер пәнді оқу барысында : -қой малдарының шаруашылықтық және өнімділік сапасын оқу; - жүннің технологиялық қасиеттерін, таза талшық шығымын, жүн класын анықтап үйрену; - қой шаруашылығында генетикалық ресурстарды тиімді пайдалану; -қой шаруашылығының келешектегі дамуы үшін жүн мен ет өндірудің жаңа технологияларын меңгеру. 1.7 Курс пререквизиттері: генетика, анатомия и гистология, физиология, зоогигиена, мал шаруашылығы негіздері, ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру. 1.8 Курс постреквизиттері: жануарлар биотехнологиясы, ауыл шаруашылық маладрын өсіру, ауыл шаруашылық малдарының селекциясы. * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәннің өткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пән аралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ой кеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 3. Курстың саясаты мен форматы. Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Қой селекциясы және интенсивті өсіру технологиясы>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; * Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; * Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Қой селекциясы және интенсивті өсіру технологиясы>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау кестесі Кесте 2 1 рейтинг ( 4- семестр) Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 Апта бойындағы ең жоғарғы балл 18 36 36 36 36 36 36 36 Дәріске қатысу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 2 2 2 2 2 2 2 2 Зертхана-қ,(сем) жұмыстарға қатынасу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 12 25 25 25 25 25 25 25 Қосымша деректерді пайдалану ӨСӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 2 4 4 4 4 4 4 4 Қосымша деректерді пайдалану СӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 5 5 5 5 5 5 5 5 Кезекті жыл бойғы үлгерімдер Бақылау түрі Д ЛПЗ ӨСӨЖ СӨЖ МБ1 мак. балл 16 187 30 37 270+30 2 рейтинг (4- семестр) Апталар 9 10 11 12 13 14 15 Апта бойындағы ең жоғарғы балл 14 14 15 14 15 14 114 Дәріске қатынасу және пайдалану Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 2 2 2 2 2 2 2 Прак-қ,(сем) жұмыстарға қатынасу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 27 27 27 27 27 27 27 Қосымша деректерді пайдалану ӨСӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 4 4 4 4 4 4 5 Қосымша деректерді пайдалану СӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 5 5 5 5 5 5 5 Кезекті жыл бойғы үлгерімдер Бақылау түрі Д ЛПЗ ӨСӨЖ ӨСЖ МБ2 мак. балл 14 192 29 35 270+30 Қысқартылған белгілер:Қ - сабаққа қатынасу, КТ - конспекты тексеру, Т - тексеру, МБ1 - межелік бақылау №1. МБ 2 - межелік бақылау №2. Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген. 5.ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Сабақтардың түрлері бойынша сағаттар. Кесте 3 № Тақырыптыңаты Дәріс Зертхана сағаты СООӨЖ 1,2 Халық шаруашылығындағы қой шаруашылығының маңызы. Қой малдарының биологиялық ерекшеліктері 2 1 1,5 3,4 Қой тұқымдары 2 1 1,5 5,6 Қой малдарының жүн өнімділігі 2 1 1,5 7,8 Жүн өндіру технологиясы 2 1 1,5 9,10 Шайырдың маңызы 2 1 1,5 11,12 Қой жүнін дайындау стандарты 2 1 1,5 13,14 Ет өнімділігі және ет өнімділігін жоғарылату әдістері 2 1 1,5 15,16 Қой малдарының сүт өнімділігі 2 1 1,5 17,18 Қой малдарын сұрыптау мен жұп таңдау. 2 1 1,5 19,20 Қой малдарын өсіру әдістері 2 1 1,5 21,22 Қой мен ешкі бонитировкасы 2 1 1,5 23,24 Қой малдарының көбеюі 2 1 1,5 25,26 Қой малдарын күтіп - бағу мен азықтандыру 2 1 1,5 27,28 Табын жасақтау 2 1 1,5 29,30 Төл алу және төл өсіру 2 1 1,5 Барлығы: 30 15 22,5 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны СОЖӨЖ және СӨЖ жоспары Кесте 4 № СОЖӨЖ СӨЖ Аудитория Аудиториядантыс 1 Қойдың сүт өнімі. Таза тұқымды мал өсіру - генофондты сақтау және Тұқым жетілдірудің негізгі әдісі. Биязы жүнді қой тұқымдары. 2 Қойдың ет өнімі. Қой қоңдылығын анықтау. Сояр алдындағы тірілей салмағы. Сою техникасы. Ұша және сойыс салмағы, сойыс шығымы. Қой іріктеу және жұптау. Қой тұқым қуалаушылық белгілерін жақсартудыңнегізгі әдістері - іріктеу және жұптау. Биязылау жүнді қой тұқымдары 3 Тондық тері өнімі. Қой көбейту биологиясы. Күйек алуды ұйымдастыру: тиімді шағылысқа даярлау. Қойларды біріншішағылысқа жіберу жасы. Шағылыстыру түрлері. Уян жүнді қой тұқымдары 4 Дәрі және сыр дайындау кезіндегі оның маңызы. Қойға арналған азықтың сипаттамасы. Жынысына, өнімділігіне, физиологиялық жағдайына байланысты қой азықтандыру ерекшеліктері. Етті-майлы құйрықты қой тұқымдары 5 Қазақстанның әртүрлі аймақтарында қой қырқу мерзімдері. Қой қырқуға керекті құрал-жабдықтар, қырықтықшыларды және бөлмелерді дайындау. Қой бордақылау (жайып-семірту) Қаракөл қой тұқымдары 6 Қой асылдандырудағы популяциялы-генетикалық негіздері. Генетикалық және паратипті көзгергіштік, оның практикалық селекциядағы маңызы. Қой саууды ұйымдастыру: сауу мерзімі, сауу орны (пункт) және оның құрал-жабдықтары. Ешкі тұқымдары, олардын ерекшеліктері * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары Қой селекциясы және интенсивті өсіру технологиясы>> пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Кесте 5 № Бақылаудың Түрі Баллдар Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 РК 1 Дәріске қатысу 0,4 * * * * * * * * * * * * * * * 6 2 Дәріс конспектілері 1 * * * * 4 3 ЗТС жұмыстар 0,5 * * * * * * * * * * * * * * 7,5 4 Семинар сабақтарындағы жұмыстар СОЖӨЖ 0,5 * * * * * * * * * * * * * * * 7,5 5 Коллоквиум 2 * * 4 6 Реферат, баяндаманы қорғау 1,5 * * * * 6 7 СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау 1 * * * * * * * * * * * * * * * 15 8 Аралық межелік бақылау 5 * * 10 9 Қорытынды (максимум) 60 10 Эмтихан (максимум) 40 11 Семестр бойынша жиыны (максимум) 100
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz