Файл қосу

Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығының типтік оқу жоспары



                                       
                                       




                                       
           ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 
             <<Экспериментті психология>> 
5В010100 - <<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> 
                           мамандық үшін
      ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       






                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       

                                       
                                  Семей
                                     2014


                                Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырушы__________ <<25>> 06. 2014 ж., п.ғ.к. Н.А.Кулмышева педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы                                                               

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды.
 Хаттама №1  <<03>> қыркүйек  2014 ж.

Кафедра меңгерушісі  _____  Г.К.Джумажанова 

2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды 
Хаттама №1  <<05>> қыркүйек  2014ж.

Төрайым  _______  Т.Ш.Ахметова 

3. БЕКІТІЛГЕН
3.1. Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама №1  <<11>> қыркүйек  2014 ж.

ОӘК төрайым  _______  Г.К.Искакова 

4  № 2, баспа <<11>> 09.2014 ж.    














                                Мазмұны

*  Қолдану саласы 
*  Нормативтік сілтемелер
* Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің (модулдің) мазмұны
*  Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі
* Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы
* Әдебиеттер



















1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
       <<Экспериметті психология>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010100-<<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> мамандығының студенттеріне арналған бағдарламасы. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешені пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.
	
2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
	Аталған оқытушыға арналған бағдарлама <<Экспериметті психология>> пән бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді:
 - Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары;
- ҚР МЖМБС 5.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> мамандығының  типтік оқу жоспары;  
-СТУ 042-ГУ-4-2014 Университет стандарты <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары>>;
- ДП 042-1.01-2014 Құжатталған рәсімдеме <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны>>.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1  Пәннің қысқаша мазмұны:
Қазіргі таңда психологиялық  -  педагогикалық теорияның дамуы баланың психологиялық дамуы жайында жинақталған білімдерді іс  -  тәжірибеде белсенді түрде қолдану қажеттілігімен сипатталады. Ғылыми лабораторияда жинақталған білімдер психологияның қолданбалы салаларына қатысты және практикалық міндет, тапсырмаларды орындауға көмек келтіреді. 
Экспериментті психологиялық білімді мектепке дейінгі балаларды оқыту және тәрибиелеу тәжірибесінде кеңінен қолдана алудың бір шарты  -  бұл педагог-психологтардың зерттеу әдістерін балалардың жеке бас ерекшеліктерінің және танымдық процестердің дамуын зерттеу барысында қолдана алуы. 
Бұл пән практикалық міндеттерді шешуге және педагог-психологтардың ғылыми  -  педагогикалық зерттеулерінде, экспериментальды жұмыс дағдыларын қалыптастыруда, оқу  -  тәрбие процестерін ұйымдастыруда көмек көрсетуге бағытталған. Бұл пәнді оқыту барысында негізгі түсініктерді, психологиялық  -  педагогикалық эксперимент  процедурасын, нәтижесін талдауды меңгеру қажет. 
3.2  Пәнді оқу мақсаты: 
Болашақ мамандарды психологиялық эксперимент әдіснамасымен теориялық білімдерімен таныстыру болып табылады.
Қазіргі заман талаптарына сай мектеп, балабақша т.б. білім беру және тәрбиелеу орындарында психологиялық эксперимент жүргізе білудің кәсіби  білімділік, іскерлік пен шеберлігін қалыптастыру. 

3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:
* студенттерге эспериментті психологияның даму тарихы, ғылыми білімдер жүйесіндегі экспериментті психологияның орны туралы мәлімет беру; 
* студенттерді экспериментатордан міндетті түрде талап етілетін білім мен іскерліктермен таныстыру;
* студенттерді психологиялық эксперимент барысының мазмұнымен, эксперимент әдісінің түрлері, оқушылармен эксперименттік әдістерді пайдалану және оларды ұйымдастыра алу іскеліктерін  меңгерту.
* студенттерді классикалық эксперименттік зерттеулермен таныстыру. 

  + Білім алу нәтижесі:
Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті:
* білуі: Эксперименттік психологияның даму тарихы,ғылыми білімлер жүйесіндегі экспериментті психологияның орны туралы мәлімет беру; 
- игеру: Экспериментатордан міндетті түрде талап етілетін білім мен іскерліктермен таныстыру; 
- ұғып алу: Психологиялық эксперимент барысының мазмұнымен, эксперимент әдісінің түрлері, оқушылармен эксперименттік әдістерді пайдалану және оларды ұйымдастыра алу іскеліктерін  анық ұғып алуды.
- түсіну: Білім берудегі психологиялық тәжірибені жүзеге асыруда педагогтармен бірлесе жұмыс жасауды жоспарлаудың тәсілдерін түсіну.
- меңгеруі: Эксперименттік психология пәнін меңгеру мақсатында білім беру үдерісінде инновациялық жетістіктерді қолдану;
- орындау: Білім қорларын іс-тәжірибеде жүзеге асыруға жүйелі жоспар құрумен орындай алу.
- қолдана алу:  Классикалық эксперименттік зерттеулермен қолдана алуды.

3.5  Пән пререквизиттері: психологиялық мамандыққа кіріспе, психология және адам дамуы, педагогика, педагогикалық мамандыққа кіріспе, балалар психологиясы, психодиагностика негіздері.
3.6 Пәннің постреквизиттері: Ойынның психологиялық педагогикалық негіздері, кеңес беру және писхокорекция негіздері, оқу-таным іс-әрекетін ұйымдастыру.
3.7. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
                                                                    Кесте1
Курс
Семестр
Кредит
     

Дәріс
сағ.
Практ
сағ.
Зертх. сағ.

БОӨЖ
сағ.
БӨЖ
сағ.
Жалпы сағ.
Қорытынды
бақылау
түрі
2
4
3
30
15
                                       -
22,5
67,5
135
емтихан

4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛДІҢ) МАЗМҰНЫ 
                                                                   Кесте 2
        Тақырыптардың аталуы және мазмұны
Сағат саны
                                       1
                                       2
                         Дәріс сабақтары
1 модуль.  Экспериментті психология пәні.
Экспериментті психологияға кіріспе.
                                       3
 Экспериментті психология пәні. Міндеттері мен жалпы мәселелері.
                                       3
Эксперимент әдісі ғылымдар тарихындағы.
                                       3
Эмпирикалық зерттеу жүйесіндегі бақылау әдісі.
                                       3
Эксперимент зерттеушінің практикалық іс-әрекетінің түрі ретінде.
                                       3
2-модуль. Психологиялық эксперименттегі формалары.
Психологиялық эксперименттегі болжам және бақылау формалары.
                                       3
Психологиялық эксперименттің процедураса мен негізгі сипаттамасы.
                                       3
Экспериментті жоспарлау
                                       3
Психологиядағы өлшеу түрлері. Өлшеу әдістері.
                                       3
Эксперимент нәтижелерін талдау және көрсету.
                                       3
                   Зертханалық сабақтары
                                       
                                       -
                                       -
          Практикалық (семинар) сабақтары
                                       
1 модуль.  Экспериментті психология пәні.
Экспериментті психологияға кіріспе.
                                       1
 Экспериментті психология пәні. Міндеттері мен жалпы мәселелері.
                                       2
Эксперимент әдісі ғылымдар тарихындағы.
                                       1
Эмпирикалық зерттеу жүйесіндегі бақылау әдісі.
                                       2
Эксперимент зерттеушінің практикалық іс-әрекетінің түрі ретінде.
                                       1
2-модуль. Психологиялық эксперименттегі формалары.
Психологиялық эксперименттегі болжам және бақылау формалары.
                                       1
Психологиялық эксперименттің процедураса мен негізгі сипаттамасы.
                                       2
Экспериментті жоспарлау
                                       1
Психологиядағы өлшеу түрлері. Өлшеу әдістері.
                                       2
Эксперимент нәтижелерін талдау және көрсету.
                                       2

* БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР  ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
  + Экспериментті психологияға кіріспе.
  +  Эксперимент әдісі ғылымдар тарихындағы.
  + Эмпирикалық зерттеу жүйесіндегі бақылау әдісі.
  + Эксперимент зерттеушінің практикалық іс-әрекетінің түрі ретінде
  + Психологиялық эксперименттегі болжам және бақылау формалары
  + Психологиялық эксперименттің процедураса мен негізгі сипаттамасы.
  + Экспериментті жоспарлау.
  + Статистикалық өңдеу жолдары 
  +  Эксперимент нәтижелерін талдау және көрсету
  + Психологиядағы әдістер классификациясы
  + Психологиялық зерттеу этикасы. 
  + Бақылау процедурасының әдіснамасы туралы.  
  + Психологиялық экспериментте тексерілетін болжамдар жүйесі.
  +  Эксперименттік бағдар формалары.
  + Эксперимент хаттамалары.
6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
Әдебиеттер және оқу-әдістемелік құжаттар
Экземплярлар саны 
Студенттердің саны
Қамтамасыздық пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Общая и экспериментальная психология: учебник / Т.Д.Марцинковская,  Г.В. Шукова / - 2013
10
                                       6
100 %
Экспериментальная психология: учеб. /К.Д.Зароченцев, А.И.Худяков / - 2005
1
                                       6
10
Экспериментальная психология: планирование, проведение, анализ 75 уникальных экспериментов /Роберт Солсо, Кимберли Маклин / - 2000
1
                                       6
10
Основы психологического эксперимента: учеб.пособие для вузов /Р.Готтсданкер; / - 2005
1
                                       6
10
Экспериментальная психология: учеб. для вузов /В.Н.Дружинин / - 2007
11
                                       6
100%
Экспериментальная психология в схемах и таблицах /В.В.Горбунова / - 2005 
5
                                       6
95%
Экспериментальная психология: Курс для практического психолога /В.В.Константинов / - 2006
2
                                       6
20%

7. ӘДЕБИЕТТЕР 
7.1 Негізгі әдебиет
7.1.1 Т.Д. Марцинковская, Г.В. Шукова. Общая и экспериментальная психология: учебник // - 2013

7.2 Қосымша әдебиет
7.2.1 К.Д.Зароченцев, А.И.Худяков. Экспериментальная психология: учеб. // - 2005
7.2.2 Роберт Солсо, Кимберли Маклин. Экспериментальная психология: планирование, проведение, анализ 75 уникальных экспериментов // - 2000
7.2.3 Р.Готтсданкер. Основы психологического эксперимента: учеб.пособие для вузов // - 2005
7.2.4 В.Н.Дружинин. Экспериментальная психология: учеб. для вузов // - 2007
7.2.5 В.В.Горбунова. Экспериментальная психология в схемах и таблицах // - 2005
7.2.6 В.В.Константинов. Экспериментальная психология: Курс для практического психолога // - 2006














Пәндер