Файл қосу
Пәннің атауы Ветеринариялық энтомология және арахнология
Қ. АЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛіЫМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ОӘК ОӘК 042.18-24.1/01- 2013 Арахноэнтомология №1басылым 31.08.2013 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Арахноэнтомология>> 6N1201 - << Ветеринариялық медицина>> мамандығы бойынша ПӘННІҢ МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған - Тусупов С.Ж, мал дәрігерлік ғылымдарының кандидаты, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Ветеринариялық медицина>> кафедрасының оқытушысы _______________ <<____>> ___________ 2013 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Ветеринариялық медицина>> кафедрасының отырысында Хаттама № <<____>> _____________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі, профессор _______________ Г.Н. Тойкина 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама № <<___>> _____________ 2013 ж. Төрайымы _________________ Г.И.Джаманова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № <<___>> _____________ 2013 ж. Төрайымы, бірінші проректор ________________ А.А.Молдажанова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу жөнінде әдістемелік нұсқаулар * Курстың саясаты мен форматы * Білімді бағалау саясаты * Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәннің мазмұны * Магистранттардың оқытушының қатысуымен атқаратын өздік жұмысының (МОӨЖ) және өздік жұмыстарының (МӨЖ) мазмұны * Пәннің оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер Тусупов С. Ж, мал дәрігерлік ғылымдарының кандидаты. <<Ветеринариялық медицина>> кафедрасы Ақпарттық байланыс - т.53 - 19 - 20, № 6 оқу ғимараты Сабақ өткізу орны - №131 аудитория Пәннің атауы <<Ветеринариялық энтомология және арахнология>> Кредит саны - 3 <<Ветеринариялық энтомология және арахнология>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен 051201- <<Ветеринариялық медицина>> мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, қажеттілігімен, өзектілігімен, саясатымен таныстырып, қажетті біліммен қамтамасыз етеді. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқудағы басшылыққа алатын нeгiзгi құжат болып саналады. <<Ветеринариялық энтомология және арахнология>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен осы пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудағы негіз болып саналады және ол Типтік оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы 3 тамызындағы №447 бұйрығымен бекітілген, 051201 - <<Ветеринариялық медицина>> мамандығының мемлекеттік білім стандартына сәйкес дайындалған. 1.2 Оқу жұмыс жоспары Кесте 1 - Жұмыс жоспарынан көшірме Курс Семестр Кредит саны Дәріс (сағ) Зертха-налық (сағ) СОӨЖ (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Қорытынды бақылау түрі 5 9 3 30 15 45 45 135 Емтихан 1.3 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаттамасы - бұл пән мал дәрігерлік энтомология мен арахнологияны оқытатын жүйе болып табылады. Ол болашақ мал дәрігерлерінің клиникалық ойлау қабілетін арттырып, оларды дайындауда қажетті клиникалық элективті пәндер қатарына жатады. Бұл пән мал дәрігерлік сала мамандарын ауруды анықтау және емдеу әдістеріне қатысты біліммен қамтамасыздандырып, олардың дер кезінде малдардың жаппай арахноэнтомоздық ауруларға шалдығуының алдын алуын ұйымдастыруына өз септігін тигізеді. 1.2 Курстың мақсаты - Магистранттардың малдар арасында тоғышарлық аурулардың туындау себептерін анықтауды меңгеру болып табылады, сондықтан бұл пән арахноэнтомологиялық аурулардың алдын алу және емдеу шараларының тиімділігін жоғарылатады. 1.3 Пәнді оқытудың негізгі мақсаты - арахноэнтомологиялық аурулардың әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын және таралу деңгейін бағалау, берілген арахноэнтомоздық аурулардың туындау себептері мен жағдайларын анықтау және олармен күресу жолдарын ұйымдастыру болып табылады. 1.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - арахноэнтомоздық ауруларды анықтау әдістерін, емдеу және алдын алуын. Меңгеру * кеңінен таралған арахноэнтомоздық ауруларды анықтау теориясының негіздерін; * тәжірибелік және теориялық тұрғыда олармен күресу әдістерін пайдалану негіздерін. Істей білу - су, азық, ауа және жайылымдардың ветеринарлық-санитарлық бағалау әдістерін. Түсіну - арахноэнтомоздық аурулардың алдын алу, оларды емдеу, анықтау, аурулардың өту барысын (ағымын), белгілерін, патологиялық-анатомиялық өзгерістерін, патогенезін және туындау себептерін оқытудың заманауи принциптерінің негіздерін білу. Игеру - арахноэнтомозды ауруларда ара, балық, терісі бағалы аңдар мен құстарды емдеу және алдын алу әдістерін игеру; - ара, балық, терісі бағалы аңдар мен құстарды клиникалық тексеру, диагноз қоюды және ауырған жануарларды емдеуді жүргізуді толық игеру керек. 1.5 Пәннің пререквизиттері: 1.5.1 жануарлар морфологиясы 1.5.2 жануарлар физиологиясы және биохимиясы 1.5.3 мал шаруашылығы және азықтардың сапасын бағалау1.5.4 инвазиялық аурулар 1.5.5 ішкі жұқпалы емес аурулар 1.5.6 фармакология 1.6 Пәннің постреквизиттері: 1.6.1 жануарларға алғашқы заманауи мал дәрігерлік көмек 1.6.2 ветеринарлық және санитарлық экспертиза 2 ПӘНДІ ОҚУ ЖӨНІНДЕ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР 2.1 Негізгі әдебиеттер 2.1.1 Г.Я. Бей-Биенко Общая энтомология //Москва, Высшая школа. 1980. 2.1.2 Ж.М.Есімбек Арахноэнтомология //Новосибирск. 2002. 2.1.3 Ф.М.Орлов Болезни птиц //Москва, Изд-во с/х литературы. 1962. 2.1.4 В.А.Поляков, У.Я.Узаков, Г.А.Весёлкин Справочник. Ветеринарная энтомология и арахнология //Москва, Агропромиздат. 1990. 2.2 Қосымша әдебиеттер 2.2.1 М.С.Сабаншиев және тағы басқалары Паразитология және жануар-лардың инвазиялық аурулары //Алматы, 2003. 2.2.2 Қ.М.Мадиева Оңтүстік - батыс Алтайдың марал жайылымдарындағы қос қанатты қан сорғыш насекомдар мен бөгелектерге қарсы шаралар жүйесінің экологиялық негіздері //Автореф.канд.дисс...Алматы, 2009. 3 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ Курстың саясаты - бұл оқытушының пәнді оқыту барысында студентке қоятын талаптар жүйесі. Төменде ұсынылатын талаптар тізімі көрсетілген: * сабақтан кешігуге оны жіберуге болмайды; * сабақ үстінде ұялы телефондарды өшіру; * барлық тапсырмаларды өз уақытында орындау; * сабақ үстінде сағыз шайнамау,оқытушы ұсынған сабақ жоспарын мұқият тыңдап, оған белсенді түрде қатысу; * себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; * өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; Академиялық этика ережесі: * тәртіп сақтау; * тәрбиелік; * адамшергілік; * шыншылдық; * жауапкершілігінің бар болуы; Оқу топтарындағы келіспеушілік жағдайларды оқытушылар немесе тьюторлардың қатысуымен ашық түрде талқыға салу керек, шешілмеген жағдайда деканат қызметкерлері көмегімен қарастырылады. * Білімді бағалау саясаты Қорытынды баға осы курс бойынша Сіздер алған нәтижелерге сәйкес төмендегі бағыттар бойынша бағаланады: СТУДЕНТТІҢ БІЛІМ РЕЙТИНГІСІН АНЫҚТАУ Тізім бойынша студенттің нөмірі (№) Сабаққа қатысуы Үй тапсырмасын орындау Аудиториялық бақылау бақы- лау жұмы- сы Өздік жұмысты график бойынша тапсыру ∑1 Р1, % Сабаққа қатысуы -су- шы Үй тапсырмасын Орындау Аудиториялық бақылау (АКР) (СОӨЖ) бойынша Өздік жұмысты график бойынша орындау Жұмыс жасау ∑2 Р2, % Жақсыбаев Ж. 15 30 - 10 55 44 25 40 35 20 30 205 80 <<Иде- алді>> сту-т 30 40 10 20 125 100 30 40 10 20 125 255 100 Студенттің еңбегі бір-бірінен баллмен анықталады. Кестеде <<идеалді студент>> яғни, барлық тапсырмаларды тек жоғарғы (беске) бағаға орындайтын студент көрсетілген. Бұл студенттің рейтингі 100% тең. Ал қалған, яғни топ тізіміндегі студенттер реалды студенттер болып, оларды идеалді студенттің көрсеткішімен салыстырады. Кестеде көрсетілгендегі оқытушы студентті қандай көрсеткіштерімен бағалайтындығы алдын ала айтылады, мысалы: * сабаққа қатысуы; * аудиториялық бақылауды орындауы (СОӨЖ бойынша) * үй тапсырмасын орындауы (СӨЖ бойынша) * өздік жұмыстың график бойынша уақытында орындауы; * Микроскоппен жұмыс істеу ( практикалық жұмыс) Міне, осы сияқты көрсетілген тапсырмаларды орындауда <<реалді>> студент үлгідегі <<идеалді>> студент сияқты 100% рейтинг алуы мүмкін. Енді мысалға Жақсыбаев Ж. рейтингісін анықтайық. Бірінші рейтингі: Р1=% = % = 44 %. Ал, екінші (қорытынды) рейтингіні анықтау үшін студенттің бірінші рейтингі көрсеткішін қосу керек. Екінші рейтингтің ішінде Жақсыбаевтың қосымша 30 баллы бар, ол аудиториялық бақылау немесе СОӨЖ бұрын график бойынша тапсырмаған (әртүрлі себептермен). Сонымен Жақсыбаевтың екінші рейтингі Р2 = % = % = 80 %. Егер студент әр түрлі себептермен сабақтарды босатып, аралық бақылауды график бойынша, уақытында тапсыра алмаса онда, ол деканаттың рұқсатымен аралық бақылауды дербес графикпен жеке рейтингілік ведомоспен тапсыруға праволы (сабақтарды себепті босатса - ауру немесе басқа да жағдайлармен; бұлар үшін арнайы құжаттар керек) Пән бойынша, студент қорытынды бақылауға (емтихан) рейтингісі 50% және одан жоғары болса жіберіледі. Пәннің қорытынды бағасы мына шкаламен қойылады: Бағаны әріппен, балмен және пайызбен қою шкаласы Әріптік жүйе бойынша бағалануы Балдардың сандық эквиваленті Баллдары Дәстүрлі жүйе бойынша бағалануы А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3,0 80-84 В- 2,67 75-79 С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,0 65-69 С- 1,67 60-64 D+ 1,33 55-59 D 1,0 50-54 F 0 0-49 Қанағаттанарлықсыз * Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәннің мазмұны Кесте 2. Дәрістің жоспары мен мазмұны Т-п № Дәріс тақырыптары Сағат саны Дәріс Зертханалық СОӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 Кіріспе. Ветеринариялық арахноэнтомологияның даму тарихы 1 - 1 1 2 Қазақстан ғалымдарының еңбектерімен танысу 1 1 1 1 3 Мал дәрігерлік энтомология 1 - 1 5 4 Бөгелектер, олар туғызатын аурулар. ІҚМ гиподерматозы 1 1 5 1 1 2 3 4 5 6 5 Ешкі кривелиозы 1 - 1 1 6 Солтүстік бұғылардың эдемагенозы 1 1 5 1 7 Бұғылар және марал гиподерматозы 1 - 1 1 8 Түйе цефалопинозы 1 1 5 1 9 Солтүстік бұғылардың цефаломиозы 1 - 1 5 10 Маралдар фарингомиозы 1 1 4 1 11 Жылқы гастрофилезі 1 - 1 1 12 Қос қанатты қансорғыштар. Маса, шіркей және құмытылар 1 1 1 1 13 Үнсіз масалар, соналар, олардың мал дәрігерлік маңызы 1 - 1 5 14 Мал шаруашылығынзда <<гнусқа>> қарсы жүргізіле-тін шаралары 1 1 1 2 15 Мал шаруашылығынзда <<гнусқа>> қарсы жүргізіле-тін шаралары 1 - 1 1 16 Қойдың қан сорғыш шыбыны 1 1 1 1 17 Сифункулятоз, маллофагоздар 1 - 1 1 18 Бүргелер, қандала. Олардың зияндылығы 1 1 1 1 19 Мал дәрігерлік Арахнология. Паразитиформдық кенелер 1 - 1 1 20 Мал дәрігерлік Арахнология. Паразитиформдық кенелер 1 1 1 1 21 Аргас кенелері 1 - 1 1 22 Гамазоид кенелері 1 1 1 1 23 Акариформдық кенелер 1 - 1 1 24 Саркоптоид кенелері. Псороптоз 1 1 1 1 25 Жануарлар хариоптозы 1 - 1 3 26 Жануарлар отодектозы 1 1 1 1 27 Жануарлар саркоптоидоз-дары 1 - 1 1 1 2 3 4 5 6 28 Жануарлар демодекоздары 1 1 1 1 29 Құстар кнемидокоптоз-дары 1 - 1 1 30 Құстар кнемидокоптоз-дары 1 1 1 1 Барлығы 30 15 45 45 СОӨЖ және СӨЖ жоспары Кесте 3 - СОӨЖ және СӨЖ жоспары № СОӨЖ СӨЖ Аудиториялық Аудиториядан тыс 1 2 3 4 1 Биттермен күресу жолдары Бүргелерің тигізер зияны Қос қанатты қансорғыштар түрлері 2 Гамазоидтық кенелер, олармен күресу жолдары Аргазид кенелерімен күресу жолдары Псороптоид кенелерінің зияны 3 Қойлардыр қышыма қотырлары Үй қоян отодектозы Қоян отодектозы 4 Маллофагоздармен күресу жолдары Көгершін маллофагоздарын емдеудің заманауи әдістері Тауық қауырсын жегіштері 5 Құстардың кенелер тудыратын аурулары Құстардың аяқтарының қышыма қотырлары, емі Дене қышыма қотырлары 6 Қанатсыз қансорғыштар Қанатсыз қансорғыштармен күресудің тиімді әдістері Қандала, олардың зияндылығы 7 Энтомоздарды емдеуді жоспарлау Арахноздарды емдеу принциптері Мал қораларын тоғышарлардан тазарту 8 Құс фабрикаларын арахномоздардан сауықтыру Шошқа шаруашылықтарын арахноздардан сауықтыру Құс фабрикаларын арахноэнтомоздардан сауықтыру 9 Шошқа шаруашылықтары-ның ерекшеліктері Құс шаруашылықтарының ерекшеліктері Құс шаруашылық-тарын ұйымдасты-рудың ерекшелік-тері 10 Энтомоздардың зертханалық диагностикасы Арахноздардың зертханалық диагностикасы Шаруашылық жағдайларында зертханалық анықтауды іске асыру 1 2 3 4 11 Күрке тауықтарының арахноэнтомозды аурулары Арахноэнтомоздарды зерттеумен айналысқан қазақ ғалымдары Мал арахноздарын зерттеген қазақ ғалымдары 12 Мал шаруашылықта-рының жұмысын ұйымдастыру Жануарларды арахноэнтомоздардан сауықтыру Шошқа шаруашылығы, ұйымдастыру ерекшеліктері 13 Шаруашылықтарда инсектицидтерді қолдану Құс шаруашылықтарында инсектицидтерді қолдану Шаруашылықтар-да акарицидтерді пайдалану 14 Түйе шаруашылықтарындағы инсектицидтерді қолдану Құс шаруашылықтарында акарицидтерді қолдану Заманауи инсектицидтер 15 Арахноэнтомоздар-дың тигізетін экономикалық шығыны Мал дәрігерлігінің заманауи инсекто-акарицидтері ІҚМ арахноэнтомоз-дарының алдын алу Барл. 22,5 22,5 45 7 <<ВЕТЕРИНАРИЯЛЫҚ ЭНТОМОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРАХНОЛОГИЯ>> ПӘНІНЕН ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Кесте 4 - <<Ветеринариялық энтомология және арахнология>> пәнінің оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Бақылау түрі АЖ АЖ Т ҮТ АЖ АЖ Т АБ1 АЖ АЖ Т ҮТ АЖ АЖ АБ2 Баллдар 10 10 20 20 10 10 20 100 10 10 20 40 10 10 100 АЖ - ауызша жауап, студент өздік жұмысы бойынша конспект дайындап, ауызша жауап беруі керек, Т - тест сұрақтары, ЖЖ - жазбаша жауап. Өте жақсы жауап - 3 балл, жақсы жауап - 2 балл, жауап бермесе - 1 балл.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz