Файл қосу
Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ сЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.04 /01-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау>> № 1 басылым 11.09.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ <<02>> __09__2014 г. Нурпейсова А.М., <<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы 2ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия>> кафедрасының отырысында <<___02_____>> ______09________2014 г., №1 хаттама Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____03____>> _______09_______2014 г., №1 хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____11____>> _____09_____2014 г., №1 хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нурпейсова Акерке Муратказиновна, оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты №3, кабинет №402 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 401 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау>> пәні география бакалаврын даярлау барысындағы географиялық білім берудің маңызды бір бөлігі болып табылады. Ойлаудың өлшемі карта болып табылады - ол шындық болмыстың моделі және сонымен қатар ақпарат көзі. <<Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау>> пәнінің зерттеу объектісі - Жердің беті, оны құрастыратын элементтердің шамасы мен кеңістіктік орналасуы. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Географиялық факультеттердегі курстың мақсаттары географияның өзін зерттеу мақсаттарымен сәйкес келе отырып, географиялық ойлауды қалыптастырады. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білуі: курсты зерттеу нәтижесінде студенттер топографиялық карталар түрлері туралы және оларды пайдалану туралы білімдері болуы тиіс. Іскерлігі: топографиялық карта жергілікті жердің сипаты, онда орналасқан объектілер, олардың сапалық және сандық өзгешеліктері туралы біршама толық ақпарат береді. Топографиялық карта жергілікті жерде бағдарлану үшін, жаңа объектілерді, далада географиялық зерттеу жүргізу барысында табылған мәліметтерді картаға салу үшін қолданылады. Дағдысы: топографиялық картаны оқу үшін шартты белгілер жүйесін және жер бетінің элементтерін графикалық түрде салу ережелерін зерттеу қажет. Компетенциясы: әртүрлі білім беру мекемелерінде базалық және элективтік курстардың оқу бағдарламаларын дайындау қабілеттілігі 1.6 Курстың пререквизиттері: картография, геодезия 1.7 Курстың постреквизиттері: картография, мамандандырылған (өндірістік) практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыптар Сағаттар Әдебиет Дәріс ПЖ ОСӨЖ СӨЖ 1. Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау пәні. Негізгі түсініктер. 2 4 2 5 7.1.1-7.1.3 С. 5-16. 2. Топографиялық карталар (ТК) Топографиялық картаның математикалық негізі 2 5 2 5 7.1.1-7.1.3 С. 17-38. 3. Бағдарлау түсінігі мен әдістері 3 4 2 5 7.1.1-7.1.3 4. Топографиялық түсірілімдер 2 4 2 5 7.1.1-7.1.3 5. Буссольды (компастық) түсірілім 2 4 2 5 7.1.1-7.1.3 6. Теодолиттік түсірілім 2 4 2 5 7.1.1-7.1.3 7. Биіктікті анықтаудағы түсірілім (нивелирлеу) 2 5 1 5 7.1.1-8.1.3 БАРЛЫҒЫ: 15 30 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық жұмыс, ОӨЖ - оқытушының өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ 2 рет және 50 минуттық ОӨЖ 2 аптада 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Топография негіздері мен жергілікті жерді бағдарлау>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 2 Топографиялық карталардан қашықтықтар мен аудандарды өлшеу 18 Практикалық сабақта 3 Топографиялық карталардан тік бұрышты және географиялық координаталарын анықтау. 18 Практикалық сабақта 4-5 Бағдарлау бұрыштары. Топографиялық карталардан шын азимуттарды, дирекциондық бұрыштарды өлшеу. Магниттік азимуттарды және румбаларды анықтау. Бағдарлау бұрыштарының арасындағы байланыс. 36 Практикалық cабақта 6 Топографиялық карталардың жол-жол сызығы және номенклатурасы. 18 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 2 Картамен жергілікті жерді бағдарлау 40 Конспект 4 Картасыз жергілікті жерді бағдарлау 40 Тірек конспект 6 Топографиялық карта құрылымы 40 Реферат Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 8 Жергілікті жердің жер бедерін биіктік белгілері бойынша горизонтальдармен бейнелеу. 13 Практикалық сабақта 9-10 Топографиялық карталар бетіндегі рельефтің негізгі формалары және оларды горизонтальдар көмегімен бейнелеу 26 Практикалық сабақта 11 Топографиялық картаны кешенді оқу 13 Практикалық сабақта 12-13 Жергілікті жердің планын сызу 26 Практикалық сабақта 14 Буссольдық және көзмөлшерлік түсірістер. 13 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8 Тахеометриялық түсірілімнің атқаратын міндеті және қолданылатын аспаптар 30 Ауызша 10 Нивелирлеудің негізгі түрлері мен маңызы 30 Конспект 12 Барометриялық нивелирлеу 30 Реферат 14 Аэрофототүсіріс пен дешифрлеу туралы толық мәлімет 30 Тест 15 Межелік бақылау 2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 59б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Бақтыбекова, Ш.Б.Картография мен топография негіздері: оқу-әдістемелікқұрал / Ш.Б. Бақтыбекова, Ш.М. Шорабаева, А.Қ. Даменова.- Алматы: Эверо, 2009.- 58б. * Тусупбекова, Г.М. Топография негіздері: оқу-әдістемелікқұралы / Г.М. Тусупбекова.- Алматы, 2008.- 133 б. * Тоқпанов, Е.А.Картография және топография негіздері: оқулық / Е.А. Тоқпанов, О.Б. Мазбаев; ҚРбілімжәнеғылымминистрлігі.- Алматы: Дәуір, 2012.- 463 б. Қосымша әдебиеттер:
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz