Файл қосу
Орман дақылдарын аудандастыру және бүлінген ормандарды қалпына келтіру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейдегі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.20.2/01 -2013 Оқытушыға арналған <<Орман пирологиясы>> пәнінің оқу жұмыс бағдарламасы Басылым № <<___>>_____20_____ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН <<Орман пирологиясы>> 5В080200 <<Орман ресорстары және орман шаруашылығы>> мамандығына арналған ПӘННІҢ оқытушыларға АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман рессустары >> кафедрасының аға оқытушысы Қаламов Бахытбек Хамзиенович <<_____>>_______2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман рессустары>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама <<_____ >>_________2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі, профессор ______________ Сеилгазина С.М 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама <<____>>__________ 2013 жыл, № Төраға _________________ А.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама <<______>>____________2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г.Искакова 4. БАСЫЛЫМ №_____ <<_____>> ________20____ жыл орнына енгізілген. МАЗМҰНЫ * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курстың форматы мен саясаты * Баға қою саясаты * Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар * СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары * Жалпы жағдайлар + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты - жөні: аға оқытушысы Қаламов Бахытбек Хамзиенович 2. Кафедра: <<Агротехнология және орман рессустары >> 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 208 5. Пәннің аты: << Орманды қалпына келтіру>> 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны <<Орман пирологиясы>> пәнінің мазмұны: еліміздің экономикасын өркендетуде орман шаруашылығынан алынатын өнімнің үлесі өте зор. Сол себепті орман екпелерін өсіруді дұрыс жоспарлау барынша тіршілікке шыдамды ұзақ өмір сүретін және жоғары өнім беретін екпелерді қалыптастыру үшін өсу орнының жағдайына қарай орманды қалпына келтіру үлкен манызға ие. Орман ел байлығы. Бұрынғы орман өскен жерлерді және өртеніп кеткен орман алқаптарын қайта қалпына келтіру орман шаруашылығы мамандарының алдында тұрған үлкен міндет. 1.3 Курстың мақсаты: <<Орман пирологиясы>> пәнін оқытудың мақсаты: Қазақстанның негізгі орман өсімдіктерінің сапалық құнын бағалау және бүлінген орман алқаптарын қайта қалпына келтірудің технологиясы мен студенттерді таныстырып оқытып үйрету және машықтандыру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: Пәнді оқытудың негізгі міндеті - Орманды қалпына келтірудің технологиясымен тансытыру, аудандастырылған орман ағашы екпелерін тандап алып егу. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: * Орман екпелерін ұлғайтып егу технологиясымен менгеру; * Топырақ құнарлығын жақсарту; * Екпе ағаш түрлерін таңдап алу; * Өртенген орман алқаптарын қайта қалпына келтіру; * Орман екпелерінің өсіру технологиясымен танысу; * Барлық технологиялық жұмыстарды ұйымдасуға машықтану. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Орман пирологиясы 1.6.2 Орман екпелері 1.6.3 Орманшылық 1.7 Курстың постреквизиттері 1.7.1 Орман құру 1.7.2 Орман таксациясы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 № Тақырып атауы Сағат саны Д ЗТС СОӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль Орман дақылдарын аудандастыру және бүлінген ормандарды қалпына келтіру. 1 - блок Орман дақылдарын аудандастыру және бүлінген ормандарды қалпына келтіруді түсіндіру. 1 Кіріспе. Орман дақылдарын өндіру бойынша жалпы мәліметтер 1 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Зертханадағы қауіпсіздік ережесі 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 2 Орман дақылдары қоры, орман дақылдары алқаптарының түрлері мен санаттары, олардың игерудің кезектілігі 1 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Орман дақылдарымен танысу 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 3 Ағаш отырғызу және себу орындарын орналастыру тәсілдері, ағаш тұқымдыларды араластыру сызбалары мен түрлері 1 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Ағаш отырғызу және себу технологияларымен танысу 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 4- 5 Орман дақылдары үшін жер дайындау. 1 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 6 Орманды қалпына келтіру және күтім жасау. 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 2- модуль Орман дақылдарының жобасы, олардың сапасын есепке алу және бағалау 2-блок Орман дақылдарының жобасы, олардың сапасын есепке алу және бағалау. 7 Орман дақылдарының жобасы, олардың сапасын есепке алу және бағалау 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Бағалаудың ережелерімен танысу 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 3- блок Құндылығы шамалы екпелерді қайта жаңарту және нысаналы мақсаттағы орман дақылдарын құру 8-9 Құндылығы шамалы екпелерді қайта жаңарту және нысаналы мақсаттағы орман дақылдарын құру 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Құндылығы шамалы екпелерді қайта жаңарту және нысаналы мақсаттағы орман дақылдарын құрумен танысу. 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 10 Грек жаңғағы мен пістенің плантациялық дақылдары 1 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Грек жаңғағы мен пістенің плантациялық дақылдары 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 11 Кесілген, өртенген жерлерге орман екпелерін қайта құру 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Кесілген, өртенген жерлерге орман екпелерін қайта құру жұмыстарымен танысу 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 12-13-14 Орман қоры учаскелерінде кесілген, өртенген ормандарды молықтыру мен орман өсiру және олардың сапасына бақылау жасау жөнiндегi іс-шараларды жүргізу ережесі 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 15 Ормандарды молықтыру мен орман өсірудің тиімділігін бағалау 1 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 Ормандарды молықтыру мен орман өсірудің тиімділігін бағалау 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 15 30 45 45 * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 Курс форматы Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. * КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: * оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс * оқу процесіне белсенді қатысу керек * барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек * сабақтан себепсіз қалмау * сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді * білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балдар Ескерту 1 2 3 4 1 Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін 30 2 Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл 24 3 Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл 24 4 Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл СӨЖ 30 балл 54 5 Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл 24 6 Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл. СӨЖ 30 балл. 54 7 Рубеждік бақылау 1 90 1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл 300 Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға дейін 30 8 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл 17 9 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл 17 10 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 балл 47 11 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл 17 12 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. 17 13 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 балл 47 14 Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл 15 Рубеждік бақылау 2 90 8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл 300 Емтихан үшін жиынтық балл 400 Академиялық кезеңдегі жиынтық балл 1000 7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz