Файл қосу
Эргономика әдістері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ СМК құжатының 3-деңгейі ОӘК ОӘК 042-33.1.103/02-2013 ОӘК <<Эргономика>> пәнінің студенттерге арналған жұмыстық оқу бағдарламасы №1 басылым 09.2013 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН <<Эргономика>> 5В042100 - <<Дизайн>> мамандығына СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 ОӘК 042-33.1.103/02-2013 №1 басылым 03.09.2013 12 беттің 2-сі Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ <<03>> 09 2013 ж. Адылханов С.А., <<Бейнелеу өнер және дизайн>> кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 <<Бейнелеу өнері және дизайн>> кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, <<_____>> ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , <<_____>> ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, <<_____>> ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ОӘК 042-33.1. 103/02-2013 №1 басылым 03.09.2013 _____12_ беттің 3 -сі Мазмұны 1 Жалпы жағдайы 2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы 4 Курсттың форматы 5 Курстың саясаты 6 Баға қою тәсілі 7 Әдебиеттер ОӘК 042-33.1. 103/02-2013 № 1 басылым 03. 09. 2013 12 беттің 4-сі ______ беттен 3 бет 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Адылханов С. А., аға оқытушы <<Бейнелеу өнері және дизайн>> кафедрасы Ақпарат - тел. 50-01-53, № 4 оқу корпусы, Сабақ өткізілетін орны - № 3 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 3 3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Эргономика табиғат заңдылықтарын зерттеуге бағытталған ғылым болып табылады. Эргономика <<адам-техника-орта>> жүйесіндегі тиімділік, қауіпсіздік және сәйкестік жағдайларды тудыру мақсатында адамның еңбек іс-әрекетін зерттейді. Эргономиканың негізгі мақсаты-еңбек қауіпсіздігі болып табылады. 3.2 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты: Студенттерге <<Эргономика>> деген ұғымды түсіндіріп және осы ұғым туралы мәлімет беру. 3.3 Пәннің негізгі оқыту барысы: - <<Эргономика>> пәнін басқа пәндерге негіздей біліу; - графикалық бағдарлама арқылы жобалау және практикалы түрде меңгеру; 3.4 Оқытудың нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу - стильдерін және олардың түрлерін білу; - игеру - көлемді материалдардан жүйелі білім алу; - қабылдау - бұйымдар жасауға керекті әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен жұмыс жасай білуді; - істей алу - бұйымдарды әр түрлі бағдарламаларды қолдана отырып істеу; - ұғу - бұл пән адамның білімін кеңейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 3.5 Курстың пререквизиттері: - дизайн негіздері; - жиһаз дизайны; - сызу; - сурет; - композиция; ОӘК 042-33.1. 103/02-2013 №1 басылым 03.09.2013 _____12_ беттің 5-сі 3.6 Курстың постреквизиттері: - макеттеу; - компьютерлік бағдарлама; - курстық жұмыстар; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 № Дәріс Тәжір. жұмысы Сағаттар саны Әдебиеттер Дәр. Тәж.сағ. З.С. СОӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 Кіріспе. Өндірістік эргономика Өндірістік эргономика 3 3 - 3 8 2 Пән, мазмұны, тапсырмасы, әдісі Пән, мазмұны, тапсырмасы, әдісі 2 2 - 2 7 3 Эргономиканың маңызымен пайда болуы Эргономиканың пайда болуы 2 2 - 2 6 4 Эргономика әдістері Эргономика әдістері 2 2 - 2 6 5 Өндірістік эргономиканың даму бағыты Өндірістік эргономиканың даму бағыты 2 2 - 2 6 6 Еңбек үрдісінің арақатынасының этаптары Еңбек үрдісінің арақатынасының этаптары 2 2 - 2 6 7 Техникалық линияларды пультпен басқару жобасынақойылатын эргономикалық талаптар Техникалық линияларды пультпен басқару жобасынақойылатын эргономикалық талаптар 2 2 - 2 6 Барлығы 15 15 - 15 45 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу - әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курстың аудиториялық тапсырмалары дизайн оқу бағдарламасының негізінде іске асырылады. Курстың тәжірибелік оқу қойылымдары оқытушының тақырыпты баяндау және жеке көмегі мен кеңесі арқылы өткізіледі. Дегенмен, болашақ маман өзі әрекеттеліп тапсырманы өздігімен орындауды мақсат етіп алуы аса маңызды.Ол, өз алдына оның білімін жетілдіре түседі,ізденіс пен шеберлікті кеңейтуге септігін тигізеді. Студенттің өздік жұмысы СӨЖ аудиторияда алған білімін, дағдыларын өз бетінше жетілдіруге мүмкіндік береді. Үй тапсырмаларын шығармашылық көзқараспен орындау болашақ ұстаздың негізі міндеті болып қала береді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курс студенттеріне ПОӘК бағдарламасында көрсетілген талаптар мен нұсқауларды ескеру міндетті. Сабаққа катысу әр студент үшін қатаң міндет. Егер де студент әртүрлі себептермен сабақ босатса, меңгерілмеген материалдарға өзі жауапты. Сабақты үнемі себепсіз босатқан, немесе сабаққа кешігіп келуді әдетке айналдырушы студенттің үлгерім баллдары төмендейді не курс қортындысы бойынша <<қанағаттанарлақсыз>> деген баға алады. Үйге берілген тапсырмалар уақытында өткізілуі шарт. Кешігіп тапсырылған ПОӘК 042-33.1.103/02- 2013 № 1 басылым 03.09.2013 12 беттің 7-сі жұмыстарға балл төмендетіліп қойылады. Қортынды межелік бақылаудың нәтижесі студенттің ПОӘК бағдарламасында көрсетілген барлық талаптарды сапалы орындап шыққанда ғана жағымды аттестацияланады. 6 БАҒАЛАР ҚОЮ САЯСАТЫ Әр студент пән бойынша жағымды рейтинг алу үшін белгілі балл санын жинақтауы керек. Бірінші жартыжылдықтағы максималды балл: 1-ші рейтингінің қортындысы бойынша 1ші-аптадан 7-ші аптаны қосқанда-300 балл. 2-ші рейтингінің қортындысы бойынша 8-ші аптадан 15 аптаны қосқанда-300 балл Пәннің семестр қортындысы бойынша максималды баллы-600 Баллдарды апталарға және бақылау түрлеріне қарай бөлу 1 кестеде көрсетілген. ПОӘК 042-33.1.103/02- 2013 № 1 басылым 03.09.2013 12 беттің 8-сі <<Эргономика>> пәні бойынша баллдарды бөлу Пәні бойынша баллдарды бөлу 2 кесте Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1-7 Аудиториялық сабақтарға дайындық және қатысу 30 1-6 Тәжірибелік сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 96 Тәжірибелік жұмыс 1-6 СОӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 42 Тәжірибелік жұмыс 1-6 СӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 72 Тәжірибелік жұмыс 1-ші аралық бақылау 60 1 - 7 апта бойынша оқу нәтижесінің барлық баллдары 300 1-7 Аудиториялық сабақтарға дайындық және қатысу 30 1-6 Тәжірибелік сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 105 Тәжірибелік жұмыс 1-6 СОӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 35 Тәжірибелік жұмыс 1-6 СӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 70 Тәжірибелік жұмыс 2-ші аралық бақылау 60 8-15 апта бойынша оқу нәтижесінің барлық баллдары 300 Емтихандағы балл жиыны 400 Тәжірибелік жұмыстарды талқылау Академиялық кезеңдегі балл жиыны 1000 ПОӘК 042-33.1.103/02- 2013 № 1 басылым 03.09.2013 12 беттің 9-сі 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер № Оқулықтар мен оқу - әдістемелік құралдарының атауы Дана саны Студенттер саны Қамтылу пайызы Ескерту 1 Мунипов В.В.М.Эргономика: человекоориентировочное проектирование техники, програмных средств и среды: Учебник / В.П. Зинченко, В.М. Мунипов. - М.: Логос 2001 5 56 2 Мунипов В.М., Зинченко В.П. Эргономика. - Логос.2001 7 85 3 Зинченко В.П., МуниповВ.М. Основы эргономики. - М.: Издательство Московский государственный университет 1979 1 33 4 Эргономика: Учебник для ВУЗов/под ред. В.В. Адальчука.-М.: ЮНИТИ-ДАНА 1999 г. 10 33 5 Хакімжанов Т.Е. <<Еңбек қорғау>> ЖОО үшін. 2008 6 100 6 Трудовой кодекс республики Казахстан. Кодекс республики Казахстан от 15 мая 2017 г. № 215. 10 100 7 Раздорожный А.А. Охрана труда и пройзводственная безопасность: Учебно - методическое пособие. - Москва: Издательство <<Экзамен>> 2005 г. 1 40 8 Гроздинский А.А. Фитоэргономика: Киев. Наукова думка 2009 г. 2 42 ПОӘК 042-33.1.103/02-2013 №1 басылым 03.09.2013 12 Беттің 11-сі Қосымша әдебиеттер № Оқулықтар мен оқу - әдістемелік құралдарының атауы Дана саны Студенттер саны Қамтылу пайызы Ескерту 1 Бейсенов Б.С. Технологические машины и оборудование. 2011 г. 7 88 2 Дружинин В. А. Структура и логика психологического исследования. - М.: Институт психологии РАН. 1994г. 1 33 3 Моргунов Е.Б. Человеческие факторы в компьютерных системах. - М.: Тривола. 1994 г. 5 54 4 Мюстенбург Г. Психология и учитель. - М.: Совершенство 1997 г. 1 33 5 Вудсон Уэсли. Справочник по инженерной психологии для инженеров и художников-конструкторов / У.Вудсон, Д. Коновер. Перевод с англиского А.М. Пашутина под ред. В.Ф. Венда. - М.: Мир. 1968 г. 1 33 6 Энциклопедический словарь, психология труда, рекламы, управления, инженерная психология и эргономика / Сост. Б.А. Душко, Б.А. Смирнов, А.В. Королев / Под ред. Б.А.Душко. - Екатиринбург: Деловая книга 2000 г. 1 40
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz