Файл қосу

Модульдік оқыту технологиясы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                          ПОӘК042-18-34.1.105/01-
                                     2014
                                       
                                   ПОӘК
 <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> 
                                пәнінің
         оқытушыға арналған  бағдарламасы
                                       
                                       
                                11.09.2014 ж.
                             № 2 басылым
                                       
                                       
                                       
	
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
<<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>>
            6М011200 - <<Химия>> мамандығы үшін
                                       
                                       
     ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей 
                                     2014
                                Алғы сөз
1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2014 ж.  А.К.Сапакова,  б.ғ.к.,
доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында

<<__02___>>___09______2014 ж., № 1 хаттама

Кафедра меңгерушісі _________ Д.Р. Онтагарова 

2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының 
отырысында

<<__03___>>____09_______2014 ж., №1  хаттама

Төрайымы_________ З.В.Абдишева

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған  және ұсынылған

<<___11__>>___09______2014 ж., №1 хаттама

ОӘК төрайымы ____________Г.К. Искакова

4. 18.09.2013 ж. №1 басылымның ОРНЫНА














                                Мазмұны

* Қолдану саласы    
* Нормативтік сілтемелер 
* Жалпы ережелер 
* Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 
* Магистранттардың  өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі 
* Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
* Әдебиеттер


	










	

















1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

<<6М011200>>  -  <<Химия>> мамандығы магистранттарына арналған <<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына еңгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
<<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін  белгілейді:
* Мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты;
* <<6М011200>>  -  <<Химия>> мамандығының Типтік оқу жоспары;
* СТУ 042-ГУ-4-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
* ДП  042-1.01-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәннің  қысқаша мазмұны:
<<ЖОО химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні магистранттарды дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын магистранттар үшін базалық пәндер блогының таңдаулы бөлігі болып табылады. <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>>   курсы  магистранттарға педагогиканың, педагогикалық психологияның  және дидактиканың  жетістіктерін  жоғары оқу орындарында  химияны оқыту  мәселесіне қатысты сұрақтармен байланысты түсінік беруді көздейді.
Бағдарлама  химия курсының  әр түрлі ғылыми салалары бойынша сабақ берудің жалпы  әдістемесімен  және педагогикалық  үрдістердің   теориялық негіздерімен   таныстырады.   
3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: магистарнттарға химияны  оқытудың  қазіргі  заманғы  технологияларын  химияны  оқыту  қырымен  байланысты түсінігін  қалыптастыру.
3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
* Химиялық білімді дәстүрлі  оқыту  формасынан қазіргі заманғы педагогикалық  технологияларына ауысу  арқылы жетілдіру. (модулдік  оқыту  жүйесі, білімді  бағалау  және  бақылаудың  рейтинглік  жүйесі, кейс-технология, мәселелік оқыту т.с.с.);
* Үйреншікті  топтық сабақтардан  жекеленген,автоматтандырылған  сабақтарға ауысу;
* Магистранттың еңбек  нәтижесіне тікелей  жауапкершілігін  арттыратын стимулдың  жүйесін  жасау. 

3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: 
* Қазіргі  заманғы  технологияларды,олардың  жіктелуін  және  құрылымын білу;
* Химияны  оқыту процессінде педагогикалық  технологияны қолдану бойынша әдістемелік талаптар бойынша білімді  меңгеру; 
* Қазіргі  заманғы педагогикалық технологиялардың негізгі сапасын игеру;
* Оқу пәнінің мазмұнын айқындайтын негізгі тұжырымдамалар мен заңнамалармен,білім стандарттарымен  және олардың ұстанымдарын білуі;
* Білімді тексеру мен бағалаудың әдістерін ,рейтинг жүйесімен бағалаудың  қырларын,тест арқылы тексерудің проблемалары жайында; 
* Оқытудың модульдік жүйесінің мәні мен орны,  компьютерлік оқу үрдісінің келешегі, және оның  қолданысы, мүмкіндіктері  туралы білуі;
* Педагогикалық  жаңалықтармен жетістіктерді химияны оқыту үрдісінде қолдану және тәжірибеге енгізу тетігі мен әдістемесін игеру.


  +  Курстың пререквизиттері:
Педагогика, Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі технологиялары мен әдістемесі. 

  +  Курстың постреквизиттері:
Қазіргі химияның өзекті мәселелері, Физикалық химияны және электрохимияны оқытудың әдістемелік аспектілері, <<Жалпы химиялық технология>> курсын оқытудың әдістемелік аспектілері, магистерлік диссертация, педагогикалық практика.

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                    1кесте
                                   Курс
                                Семестр
                              Кредиттер
                                 ДР сағ.
                                СПС сағ.
                                     ЗС
                                    сағ.
                              БАМӨЖ (сағ)
                               БАӨЖ сағ.
                                  Барлы
                                     ғы
                                    сағ.
                  Қорытынды бақылау түрі
                                       1
                                       2
                                       4
                                      30
                                      30
                                       -
                                      30
                                      90
                                      180
                                емтихан
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           4 ОҚУ ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ
                                                                               
                                                                   2 кесте
 Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны 
                             Сағат саны 
                                       1
                                       2
1 МИКРОМОДУЛЬ  <<ҚАЗІРГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ>>.
	Дәріс сабақтары	
Қазіргі  заманғы педагогикалық технологиялар  туралы  түсінік, олардың  жалпы  белгілері.
Педагогикалық технологияның құрылымы. Казіргі пелагогикалық технологиялардың негізгі сапасы. Оқыту технологиялардың жіктелуі. Білім беру технологиясы. Химияны оқытудағы қолданылатын технологиялардың сипаттамасы. 
                                       4
Химияны оқытудағы  технологиялар.
Дәстүрлі оқыту технология. Дамыту технологияның негіздері. Ұжымдық әрекеттесу технологиясы. Толық түсіну технологиясы. Адаптивті оқыту технологиясы. Компьютерлік оқыту технологиясы. Деңгейлік оқыту технология.  Университеттерде концентрационды-интенсивті технологияларды қолдану. Кепілдік білім беру технологиясы.
                                      12
                    Практикалық сабақтар
Мектептегі химия пәнінің құрылымының қалыптасуы және оған қойылатын талаптар. 
                                       2
Мектеп химия білімі,оның  функциясы және  маңызды  компоненттері.
                                       2
Студенттердің өздік іс-әрекеттерін ұйымдастыру технологиясы. 
                                       2
Кейс технологиясы.
                                       2
Зерттеу іс-әрекеттің ұйымдастыру технологиясы. 
                                       2
Критикалық ойлау қабілеттілігін дамыту технологиясы. 
                                       2
Химияны оқытуда студенттерге дифференциалды оқыту әдісін қолдану.   
                                       2
        2 МИКРОМОДУЛЬ << ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ 
            ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАР>>.
                        Дәріс сабақтары	
Химияны оқытуда  мәселелік оқыту технология. 
Мәселелік оқытудың пайда болу және даму тарихы. Мәселелік оқытудың негізі және оның қазіргі оқу үрдісіне еңдіру қажеттілігі. Мәселелік оқытудың теориялық негіздері. Мәселелік жағдайлардың түрлері және олардың пайда болу тәсілдері.  Мәселелік оқытудың технологиялық сызба нұсқасы. Мәселелік оқытудың ұйымдастыру тәсілдері. 
                                       4
Модульдік оқыту технологиясы. 
Модульдік оқыту жүйесі туралы жалпы түсініктер. Модульдік оқытудың принциптері. Блок-модульдік оқытудың негізі. Модульдік оқыту жүйесінің артықшылығы. Блок-модульдік оқыту жүйесінің маңызы.  
                                       2
Жобалап оқыту технологиясы. 
Жобалап оқыту технологияның негізі. Оқу жобалаларға қойылатын негізгі талаптар. Оқу жобалалардың жіктелуі. Студенттердің жобалау іс-әрекетін ұйымдастыру. 
                                       2
Оқытудағы қазіргі цифрлік технологиялар.  
Цифрлік технолгияларының негізгі ұғымдары. Қашықтық оқыту технологиясы. Ғаламтор жүйесінде ғылыми және оқу мазмұнды ақпаратты іздеу технологиясы.  e-Learning негізі.
                                       3
Білім нәтижелерін бағалау жүйелері. 
Білім нәтижелерін бағалау туралы ұғымдар. Блум таксономиясы. Білім нәтижелерінің жіктелуі. SMART-мақсаты. Бағалау және бақылау түрлері. Колб циклі. Оқытудың стилдері. Білім нәтижелерін бақылау және бағалау әдістері. Қайтымды байланыс және рефлексия. 
                                       3
                    Практикалық сабақтар
Мәселелік оқыту технологиясы. 
                                       2
Жобалау іс-әрекеттің ұйымдастыру технологиясы. 
                                       2
Оқу үрдісінде CamStudio бағдарламасын қолдану.  
                                       4
Оқу үрдісінде iSpring Free бағдарламасын қолдану.
                                       2
Оқу үрдісінде iSpring QuizMaker бағдарламасын қолдану.
                                       2
Оқу үрдісінде Freemake Video Converter бағдарламасын қолдану.
                                       2
Педагогикалық дизайн.
                                       2
5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 
5.1.
* № 1тақырып бойынша  глоссарий құрастыру керек: <<Қазіргі  заманғы педагогикалық технологиялар  туралы  түсінік,олардың  жалпы  белгілері>>. 
* Келесі  сұрақтарға конспекті құрастыру:
* Химиялық білімді жаңалау. 
* Қазірг кезеңде химия білімі проблемалары.
* Химиялық  білімді демократияландыру.
* Химиялық  білімді іргелендіру.
* Білімнің үздіксіздігі.
* Химиялық  білімді  ақпараттандыру.
* Тақырыптық кроссворд құрастыру керек.

5.2. 
1. № 2тақырып бойынша  кластер құрастыру керек: <<Химияны оқытудағы  технологиялар>>.
2. Келесі  сұрақтарға конспекті құрастыру :
* Химия білімінің негізгі тұжырымдары  мен ұғымдары 
* Маңызды мазмұнды, түрді, білімді, білікті, дағдыны оқыту мен бағалаудың маңызын анықтайтын тұжырымдама.
*  Білім жұйесін реформалаудың  стратегиялық  бағдары: білім саласындағы мемлекеттік саясат тұжырымдамасы.
3.Тақырыптық(№1,№2 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын  құрастыру керек.30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс.

5.3. 
1. № 3 тақырып бойынша  глоссарий құрастыру керек: <<Химияны  оқытуда  мәселелік  оқыту  технологиясы>>.
2. Келесі  сұрақтарға конспекті құрастыру :
* Химиялық  білімнің  мақсаттары  мен міндеттері. Ғылыми химиялық  білімдер мен қажетті біліктердің жүйесін  қалыптастыру. 
* Химия ғылымы білімімен қажет біліктер жүйесін қалыптастыру. Химиялық эксперимент, өлшеу әдістері , нәтижені  өңдеу мен есептеуге қажет дағдыны қоса таңдаған мамандығы саласы  бойынша жоғары кәсіби деңгей  қалыптастыру
*  Оқу үрдісін арттыру мақсатында ЭЕМ, графикалық математикалық мәтіндік мүмкіндігі үлкен компьютерлерді пайдалану. Оқу үрдісін компьютерлендіру
*  Компьютерлерді оқу үрдісін автоматтандыру құралы және оқытудың техникалық құралы ретінде және оны ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану.
3.Оқытушы  тапсырмасымен кейс құрастыру.

5.4 
1. №№4-6тақырып бойынша  глоссарий құрастыру керек: (ОӘК 2 пункт көрсетілген). 
2. Келесі  сұрақтарға конспекті құрастыру :
* Білім стандарттары білім алу құқығы мен білім алушылардың және берумен шұғылданатын жеке тұлғалар маңызды жағдай туғызуға арналған нормативтік құжаттар.
*  ҚР Жалпы орта білім стандартының функциялары: 1. Критерийлік бағалау функциясы. 2. Толыққанды білім алу құқығын қамтамасыз ету функциясы. 3. Республикада бәріне  бірдей білім кеңістігін сақтау функциясы.  4. Білім сапасын арттыру функциясы. 
* Казақстандық ғалымдардың авторлық  оқыту технологиялары. 
* Қазақстанда  және  шетелдерде оқыту  технологияларының дамуы.
* Тақырыптық (№4-№6 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын  құрастыру керек. 30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс.


6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
                                                                  Кесте 4 
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы
                              Дана (саны)
                  Магистранттардың  саны
                 Қамтамасыз етілу пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  287 с.
                                      50
                                       3
                                      100
Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  253 с.
                                      47
                                       3
                                      100
Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004.  -  567 с.
                                       3
                                       3
                                      100
Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-
336 с.
                                       2
                                       3
                                      67
Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии.  -  М., 1987.
                                      80
                                       3
                                      100
Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты.  -  М., 1999.
                                      15
                                       3
                                      100

                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Масырова Р.Р., Линчевская  Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000.
                                       3
                                       3
                                      100
Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития.  -  Алматы, 2001 
                                       5
                                       3
                                      100
Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели).  -  Алматы, 2001. 
                                      20
                                       3
                                      100
Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM
                                       1
                                       3
                                      33
Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире.  - М.,2005. 
                                       1
                                       3
                                      33
Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы.  -  Алматы, 2007.
                                       1
                                       3
                                      33
Мухамедхан Д. Качество высшего образования и кредитная система обучения.  -  Алматы, 2005 .
                                       1
                                       3
                                      33
Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь.  -  М., 2000.
                                      10
                                       3
                                      100
Современные педагогические технологии основной школы в условиях ФГОС/О.Б.Даутова и др.  -  СПб.: КАРО, 2013.  -  176 с.
                                       1
                                       3
                                      33
Қошкарбеков Н. Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары (1 кітап).  -  Алматы, 2007.- 76 б.
                                       1
                                       3
                                      33
Қошкарбеков Н. Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары (2 кітап).  -  Алматы, 2009.- 68 б.
                                       1
                                       3
                                      33

7 ӘДЕБИЕТ
7.1 Негізгі әдебиет
7.1.1 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  287 с.
7.1.2 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  253 с.
7.1.3 Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004.  -  567 с.
7.1.4 Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с.
7.1.5 Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии.  -  М., 1987.
7.1.6 Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты.  -  М., 1999
7.1.7 Масырова Р.Р., Линчевская  Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000.
    o Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко // М.: Народное образование, 1998.  -  256 с.
    o Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств / Г. К. Селевко // М., 2005.  -  208 с.
    o  Современные педагогические технологии основной школы в условиях ФГОС/О.Б.Даутова и др.  -  СПб.: КАРО, 2013.  -  176 с.
    o  Қошкарбеков Н. Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары (1 кітап).  -  Алматы, 2007.- 76 б.
    o  Қошкарбеков Н. Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары (2 кітап).  -  Алматы, 2009.- 68 б.

7.2  Қосымша әдебиет
7.2.1 Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития.  -  Алматы, 2001
7.2.2 Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели).  -  Алматы, 2001.
7.2.3 Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM
7.2.4 Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире.  - М.,2005.
7.2.5 Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы.  -  Алматы, 2007.
7.2.6 Мухамедхан Д. Качество высшего образования и кредитная система обучения.  -  Алматы, 2005
7.2.7 Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь.  -  М., 2000.
7.2.8 Журналдар:
::	Школьные технологии
::	Творческая педагогика
::	Директор школы
::	Менеджмент в образовании
::	Инноваций в образовании
7.2.9 	Моисеев А.М.  Качество управление школой: Каким оно должно быть // Библиотека журнала <<Директор школы>> Выпуск №4 2001. М.,Сентябрь 2001
7.2.10 Савенков А.И. Содержание и организация исследовательского  обучения школьников М. Сентябрь, 2003
7.2.11 Исследовательская деятельность в школе:  опыт, поиски, решения. (Ответственный редактор к.п.н. М.А.Ушакова ). Москва <<Сентябрь>> 1999.
Пәндер