Файл қосу
Химияны оқытуда мәселелік оқыту технологиясы
КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК № 1 басылым 18. 09. 2013 ж. 042-18-34.2.29 /01-2013 ПОӘК Магистранттарға арналған <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні бағдарламасы ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ЖОО Химияны оқытудың жаңа технологиялары 6М011200 - << Химия>> мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 * ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ: ________ <<_____>> ___________ 2013 ж. Д.Р. Онтагарова , педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы <<Химия және география>> кафедрасы * ТАЛҚЫЛАНДЫ: + <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> ___ _______ 2013 ж. № хаттама Кафедра меңгерушісі Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында <<____>> __________ 2013 ж. № ___ хаттама Төрайымы, доцент __________________ З.В.Абдишева 3.БЕКІТІЛДІ : Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> ____ 2013 ж., № ____ хаттама ОӘК төрағасы, проректор _______________ Г.К.Искакова Мазмұны * Жалпы ережелер * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиеттер * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні: Онтагарова Динар Рахымовна - , педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы Кафедра Химия және география Байланыс ақпараты - тел. 77-33-44, оқу ғимараты №3, кабинет № 413, Сабақ өткізу орны № 415 дәрісхана <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні бойынша - 3 кредит. 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипатта <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> курсы магистранттарға педагогиканың, педагогикалық психологияның және дидактиканың жетістіктерін жоғары оқу орындарында химияны оқыту мәселесіне қатысты сұрақтармен байланысты түсінік беруді көздейді. Бағдарлама химия курсының әр түрлі ғылыми салалары бойынша сабақ берудің жалпы әдістемесімен және педагогикалық үрдістердің теориялық негіздерімен таныстырады 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Магистарнттарға химияны оқытудың қазіргі заманғы техненологияларын химияны оқыту қырымен байланысты түсінігін қалыптастыру. 1.4. Пәнді оқытудың міндеттері : * Химиялық білімді дәстүрлі оқыту формасынан қазіргі заманғы педагогикалық технологияларына ауысу арқылы жетілдіру. (модулдік оқыту жүйесі, білімді бағалау және бақылаудың рейтинглік жүйесі, кейс-технология, мәселелік оқыту т.с.с.); * үйреншікті топтық сабақтардан жекеленген,автоматтандырылған сабақтарға ауысу ; * магистранттың еңбек нәтижесіне тікелей жауапкершілігін арттыратын стимулдың жүйесін жасау. 1.5. Оқып- білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: Қазіргі заманғы технологияларды,олардың жіктелуін және құрылымын білу; * Химияны оқыту процессінде педагогикалық технологияны қолдану бойынша әдістемелік талаптар бойынша білімді меңгеру; * Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың негізгі сапасын игеру; * Оқу пәнінің мазмұнын айқындайтын негізгі тұжырымдамалар мен заңнамалармен,білім стандарттарымен және олардың ұстанымдарын білуі; * Білімді тексеру мен бағалаудың әдістерін ,рейтинг жүйесімен бағалаудың қырларын,тест арқылы тексерудің проблемалары жайында; * Оқытудың модульдік жүйесінің мәні мен орны, компьютерлік оқу үрдісінің келешегі, және оның қолданысы ,мүмкіндіктері туралы білуі ; * Педагогикалық жаңалықтармен жетістіктерді химияны оқыту үрдісінде қолдану және тәжірибеге енгізу тетігі мен әдістемесін игеру; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1. Педагогика 1.6.2.Химияны оқыту әдістемесі 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1. Магистрлік диссертация жұмысында; 1.7.2. Педагогикалық-зерттеу практикаларында. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ 1-кесте № Тақырыптар атауы Д ПС МӨЖО МӨЖ Әдебиет тер 1 Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсінік,олардың жалпы белгілері. ПС№1 Мектеп химия курсы мазмұнының қалыптасуы және оған қойылатын талаптар. 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 2 Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсінік,олардың жалпы белгілері. ПС№2 Химияны оқытуда саралап-деңгейлі оқыту технологиясын қолдану 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 3 Химияны оқытудағы технологиялар. ПС№3 Химиялық ұғымдардың қалыптасуының әдістемелік негіздері.Химиялық ұғымдардың қалыптасуының маңызды кезеңдері. 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 4 Химияны оқытудағы технологиялар. ПС№4 Мектеп химия білімі,оның функциясы және маңызды компоненттері. 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 5 Химияны оқытудағы технологиялар. ПС№5 Дамыта оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 6 Химияны оқытудағы технологиялар. ПС№6 Топтық оқыту технологиясын қолданудың дидактикалық мақсаттары. 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 7 Химияны оқытудағы технологиялар. ПС№7 Дәстүрлі оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 8 Химияны проблемалық оқыту технологиясы ПС№8 Бағдарлы оқытудың дидактикалық мақсаттары. 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 9 Химияны оқытуда мәселелік оқыту технологиясы ПС№9 Оқыту процессінде компьютерді қолдану. 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 10 Химияны оқытуда мәселелік оқыту технологиясы ПС№10 Кепілді және қашықтықтан оқытудың дидактикалық мақсаты. 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 11 Модульдік оқыту технологиясы ПС№11 Проблемалық оқыту оқушыларды дамыту құралы. 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 12 Модульдік оқыту технологиясы ПС№12 Модульдік оқыту жүйесі. Модульдік оқыту принциптері. 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 13 Модульдік оқытудағы педагогикалық бақылау ПС№13 Білімді бағалаудың рейтингтік ұстанымын пайдалану кезіндегі модульдік жүйенің бақылау түрлері 2 1 1 3 7.1.1-7.1.9 14 Модульдік оқытудағы педагогикалық бақылау ПС№14 Оқу процессінің барысын жүйелі бақылау. Білімді тест арқылы бақылау. 2 1 2 6 7.1.1-7.1.9 15 Жобалап оқыту технологиясы ПС№15 Жобалап оқытудың психология-педагогикалық негіздері. 2 1 1,5 4,5 7.1.1-7.1.9 30 15 22,5 67,5 * ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Курсты оқығанда магистрант алдымен теориялық негіздерді игеруі қажет. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады, сонымен бірге күрделі не оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады, сондықтан студент дәрістерге міндетті түрде қатысуға тиіс. Дәрістер конспектілері Практикалық сабақтарға дайындық кезінде, студенттің өз бетімен өздік жұмыстарын игеру кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Сабақтың маңызды түрі - Практикалық сабақтар. Онда Практанада жұмыс істеу, эксперимент қою дағдысы үйретіледі. Практикалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Практикалық сабақта студенттердің өздік жұмысы оқытушы басқарумен өткізіледі. Практикалық практикумда химиялық реактивтермен, ыдыстармен, Практикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдысы үйретіледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 2 рет, 50 минуттық практикалық сабақ және 50/100 минуттық МӨЖО кестеге сәйкес болады. Студенттер бұл сабақтарға қатысуға міндетті. Босатылған сабақтар қайталанып оқылмайды. Практикалық сабаққа дайын емес студенттер тәжірибе жасауға жіберілмейді. Практикалық сабақ бойынша максимал балл алу үшін реакциялар теңдеулерін алдын ала жазып және сұрақтарға жауап беріп келу керек. 3-ші, 5-шы, 7ші,10-ші, 12-шы, 14ші апталарда оқу-әдістемелік материалда көрсетілген жазбаша үй тапсырмаларын (ЖҮТ) әр студент өзіне тиісті номер бойынша, 7-ші, 15-шы апталарда аудиториялық бақылау жұмыстарын (АБЖ) және 3-ші, 6-шы, 10-шы, 14-ші апталарда МӨЖ тапсырмаларын орындайды. СОЖӨ тапсырмалары әр теориялық тақырып бойынша ОӘМ берілген, сондықтан әр студент қолында осы тапсырма сабақ кезінде болуы керек. 5 КУРС САЯСАТЫ * Сабаққа кешігуге болмайды; * Сабақты босатуға болмайды, ауырған жағдайда дәрігердің анықтама қағазы болуы қажет; * Тапсырма уақытында орындалмаса, қорытынды баға нәтижесі төмендетіледі; * Оқу процесіне (үрдісіне) белсенді қатысу қажет; * Уақытында және ынтамен ЖҮТ-ты орындау қажет; * Курстас студенттерге және оқытушыға қайырымдылық, ақ жарқындық, ашықтық, жарасымдылық көрсету қажет; Сонымен бірге, студенттің өзі орындамаған жұмыстары қабылданбайды, студент ар кодексін сақтауға міндетті, алдауға жол берілмейді. Сабақта ұялы телефонмен байланыс жасауға, сағыз шайнауға болмайды. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бақылау келесі формада жүргізіледі: * Ағымдағы ( күнделікті) бақылау (әр апта сайын жүргізіледі); * Межелік бақылау (семестрдің 7-және 15-аптасында); * Қорытынды бақылау түрі - емтихан. Ағымдағы бақылау (АБ) - студенттің білімін дәрістерде, Практикалық сабақтарда , СОӨЖ-де және практикалық сабақтарда жүйелік түрде бағалау. Күнделікті бағалаудың бірнеше түрі бар: - Ауызша сұрау; - Аудиториялық бақылау жұмысы; - Үй жұмысын қорғау; - Практикалық жұмысты қорғау; - Тестілеу; - МОӨЖ және МӨЖ өткізу Межелік (рейтингілік) бақылау (МБ) семестрдің 8-ші және 15-ші аптасында жүргізіледі. МБ бағасы - 120 (60+60) балл. Баға процентпен 100% - тік шкала бойынша қойылады. Студент емтиханға жіберілуі үшін қосынды рейтингілік балл 50 %-тен асуы керек. Қорытынды бақылау түрі - емтихан , университеттің тестілеу орталығында компьютер көмегімен жүргізіледі. Босатылған сабақтар үшін, уақытында тапсырылмаған жұмыстар үшін айыппұл санкциялары болады, яғни алатын максимал баллдың белгілі бір пайызы алынып қалады. Әр түрлі жұмыс түрлерін бағалау шкаласы № Тапсырма түрі Семестрдегі саны x балл Шартты белгілер Макс.балл 1 Магистранттың өздік жұмысы 2х45 2х30 МӨЖ 90 60 2 Оқытушы көмегімен магистранттың өздік жұмысы 6х10 МОӨЖ 60 3 Практикалық сабақ (орындау,есеп беру) 6 х30 2x15 ПС 180 30 5 Межелік бақылау 2 МБ 60+60 Жалпы 540 Пән бойынша баллдың бөлінуі <<ЖОО Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> Кесте 2 Аптасы Бақылау түрі Барлық баллдар Ескерту 1 2 3 4 1-7 1-ден 7 аптаға дейінгі аудиториялық сабақтардың барлық түріне қатысу 30 Оқытушы сабаққ қатысу,қатыспау фактілерін белгілейді Тәжірибелік жұмыстарды орындау (есеп беру,қорғау ) 1 Мектеп химия курсы мазмұнының қалыптасуы және оған қойылатын талаптар. 30 Тәжірибелік сабақта 2 Химияны оқытуда саралап-деңгейлі оқыту технологиясын қолдану Тәжірибелік сабақта 3 Химиялық ұғымдардың қалыптасуының әдістемелік негіздері.Химиялық ұғымдардың қалыптасуының маңызды кезеңдері. 30 Тәжірибелік сабақта 4 Мектеп химия білімі,оның функциясы және маңызды компоненттері. Тәжірибелік сабақта 5 Дамыта оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. 30 Тәжірибелік сабақта 6 Дәстүрлі оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. Тәжірибелік сабақта 7 Топтық оқыту технологиясын қолданудың дидактикалық мақсаттары. 15 Тәжірибелік сабақта Магистранттың өздік жұмысы 3 * № 1тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: <<Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсінік,олардың жалпы белгілері.>>. * Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Химиялық білімді жаңалау. * Қазірг кезеңде химия білімі проблемалары. * Химиялық білімді демократияландыру. * Химиялық білімді іргелендіру. * Білімнің үздіксіздігі. * Химиялық білімді ақпараттандыру. Тақырыптық кроссворд құрастыру керек. 45 Кестеге сәйкес 6 * № 2тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: <<Химияны оқытудағы технологиялар.>> * Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Химия білімінің негізгі тұжырымдары мен ұғымдары * Маңызды мазмұнды, түрді, білімді, білікті, дағдыны оқыту мен бағалаудың маңызын анықтайтын тұжырымдама. * Білім жұйесін реформалаудың стратегиялық бағдары: білім саласындағы мемлекеттік саясат тұжырымдамасы . * Тақырыптық(№1,№2 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын құрастыру керек.30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс. 30 Кестеге сәйкес Магистранттардың оқытушылармен орындайтын өздік жұмысы 2 * Оқытушы берген тақырып бойынша сабақтың толық жоспарларын құрастыру * Сабақтың толық анализін жасау. 10 Кестеге сәйкес 3 * Оқушылардың сатылы - ой әрекеттерін қалыптастырудың технологиясының әдістемесі, практикада қолданылуы * Есеп типтеріне байланысты алгоритмдер құрастыру. Кестеге сәйкес 4 Қашықтықтан оқыту, әдістемелік жабдықталуы, практикада қолданысы 10 Кестеге сәйкес 5 Дидактикалық ойындарды қолдану арқылы оқытуды ұйымдастыру әдістемесі,практикада қолданылуы. Кестеге сәйкес 6 * Толық игеру технологиясы фрагментінің әдістемесі, практикада қолданылуы. * Сабақтың толық анализі . 10 Кестеге сәйкес 7 * Дамыта оқыту технологиясының элементтерін қолданып сабақ жоспарын құрастыру. * Сабақтың толық жоспарын құрастыру. Кестеге сәйкес 7 1-7 аптадағы дәріс тақырыптары бойынша бойынша межелік бақылау 60 б. Кестеге сәйкес 1-ден 7 аптаға дейінгі оқыту нәтижелерінің қортынды балы 300 8-15 8-ден 15 аптаға дейінгі аудиториялық сабақтардың барлық түріне қатысу 30 Оқытушы сабаққ қатысу,қатыспау фактілерін белгілейді Тәжірибелік жұмыстарды орындау (есеп беру,қорғау ) 8 Бағдарлы оқытудың дидактикалық мақсаттары. 30 Тәжірибелік сабақта 9 Оқыту процессінде компьютерді қолдану. Тәжірибелік сабақта 10 Кепілді және қашықтықтан оқытудың дидактикалық мақсаты. 30 Тәжірибелік сабақта 11 Проблемалық оқыту оқушыларды дамыту құралы. Тәжірибелік сабақта 12 Модульдік оқыту жүйесі. Модульдік оқыту принциптері. 30 Тәжірибелік сабақта 13 Білімді бағалаудың рейтингтік ұстанымын пайдалану кезіндегі модульдік жүйенің бақылау түрлері Тәжірибелік сабақта 14 Оқу процессінің барысын жүйелі бақылау. Білімді тест арқылы бақылау. 15 Тәжірибелік сабақта 15 Жобалап оқытудың психология-педагогикалық негіздері. Тәжірибелік сабақта Магистранттың өздік жұмысы 10 * № 3 тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: <<Химияны оқытуда мәселелік оқыту технологиясы>> * Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Химиялық білімнің мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми химиялық білімдер мен қажетті біліктердің жүйесін қалыптастыру. * Химия ғылымы білімімен қажет біліктер жүйесін қалыптастыру. Химиялық эксперимент, өлшеу әдістері , нәтижені өңдеу мен есептеуге қажет дағдыны қоса таңдаған мамандығы саласы бойынша жоғары кәсіби деңгей қалыптастыру * Оқу үрдісін арттыру мақсатында ЭЕМ, графикалық математикалық мәтіндік мүмкіндігі үлкен компьютерлерді пайдалану. Оқу үрдісін компьютерлендіру * Копьютерлерді оқу үрдісін автоматтандыру құралы және оқытудың техникалық құралы ретінде және оны ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану. * Оқытушы тапсырмасымен кейс құрастыру. 45 Кестеге сәйкес 14 * №№4-6тақырып бойынша глоссарий құрастыру керек: (ОӘК 2 пункт көрсетілген). * Келесі сұрақтарға конспекті құрастыру : * Білім стандарттары білім алу құқығы мен білім алушылардың және берумен шұғылданатын жеке тұлғалар маңызды жағдай туғызуға арналған нормативтік құжаттар. * ҚР Жалпы орта білім стандартының функциялары: 1. Критерийлік бағалау функциясы. 2. Толыққанды білім алу құқығын қамтамасыз ету функциясы. 3. Республикада бәріне бірдей білім кеңістігін сақтау функциясы. 4. Білім сапасын арттыру функциясы. * Казақстандық ғалымдардың авторлық оқыту технологиялары. * Қазақстанда және шетелдерде оқыту технологияларының дамуы. * Тақырыптық(№4-№6 тақырыптар бойынша) тест сұрақтарын құрастыру керек. 30 тест сұрағы, 5 жауап нұсқасы бар,1жауап дұрыс. 30 Кестеге сәйкес Магистранттардың оқытушылармен орындайтын өздік жұмысы 9 * Мәселелік оқытуды ұйымдастыру әдістемесі,практикада қолданылуы. Сабақтың дидактикалық материалдарын әзірлеу. 10 Кестеге сәйкес 10 Бағдарлап оқыту технологиясы арқылы оқытуды ұйымдастыру, әдістемесі, практикада қолданылуы . Кестеге сәйкес 11 Модульді-рейтинглік жүйемен оқытуды ұйымдастыру, әдістемесі, пракикада қолдануылуы . 10 Кестеге сәйкес 12 Жеке білім беру технологиясы негізінде оқытуды ұйымдастыру әдістемесін сипаттау. Кестеге сәйкес 13 Тест тапсырмаларының түрлерін әзірлеу: <<Көмірсутектер тарауы>>. 10 Кестеге сәйкес 14 Жобалап оқыту технолоиясы негізінде сабақты ұйымдастырудың және өткізудің әдістемесі. Кестеге сәйкес 15 8-15 аптадағы дәріс тақырыптары бойынша бойынша межелік бақылау 60 б. Кестеге сәйкес 8-ден 15 аптаға дейінгі оқыту нәтижелерінің қортынды балы 300 Емтихан бойынша қортынды балл 400 Академиялық кезеңге сәйкес баллы 1000 <<ЖОО Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Бақылау түрі/апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Практ 30 30 30 15 30 30 30 15 МОӨЖ 10 10 10 10 10 10 МӨЖ 45 30 45 30 Межелік бағалау 60 60 БАРЛЫҒЫ 30 55 30 10 60 85 30 55 30 10 30 40 75 270 270 Д,ПЖ, СОЖӨ,МӨЖ,МБ - дәріс,Практикалық жұмыс, студенттің оқытушымен жасайтын жұмысы, студенттің өздік жұмысы, межелік бақылау * Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 287 с. 7.1.2 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 253 с. 7.1.3 Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004. - 567 с. 7.1.4 Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с. 7.1.5 Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии. - М., 1987. 7.1.6 Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты. - М., 1999 7.1.7 Масырова Р.Р., Линчевская Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000. 7.1.8 Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко // М.: Народное образование, 1998. - 256 с. 7.1.9 Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств / Г. К. Селевко // М., 2005. - 208 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития. - Алматы, 2001 7.2.2 Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели). - Алматы, 2001. 7.2.3 Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM 7.2.4 Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире. - М.,2005. 7.2.5. Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы. - Алматы, 2007 7.2.6 Мухамедхан Д. Качесвто высшего образования и кредитная система обучения. - Алматы, 2005 7.2.7 Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь. - М., 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz