Файл қосу
Шығарманы жатка орындау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ СМЖ 3 дәрежелі құжаты ПОӘҚ ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 ПОӘҚ Студенттерге арналған <<Дауыс қою>> пәннің бағдарламасы Баспа № 1 11.09.2014ж. <<Дауыс қою>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін күндізгі және сырттай оқитын 2 курс СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014ж. ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 2/ 11 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы: 27. 06. 2014 ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушы : _________Тыныбаева Ж.Т.. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № <<1>> от 29.08. 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген 05.09. 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ____________ АхметоваТ.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген 11.09 2014жыл. Хаттама № 1 ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Баспа. № 1 11.09.2014 ж ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09..2014 ж. Бет 3/ 11 Мазмұны 1 Жалпы ережелер 4 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 5 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7 4 Пәннің форматы 8 5 Пәннің саясаты 8 6 Баға қою саясаты 8 7 Әдебиет 9 ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 4/ 11 + ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Тыныбаева Жания Токановна <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқутышысы, ғылыми - педагогикалық стажы - 10 жыл, тел: 35-81-43, 8775 792 10 91 № 2 ғимарат, 109, дәрісхана * Пәннің аты - <<Дауыс қою>>; - Кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Бастапқы кезеңінде студенттердің дауыс мүмкіндіктері тексеріліп, дауыспен жұмыс істеу жолдары белгілененді. Ән айту ережелерімен таныстыра отырып, ән айтудың жолдарын, тәсілдері үйретіледі. Сонымен қатар дауыстың тембірі анықталады, дыбысты үндеудігі кем-кетістіктер: дыбысты мурынан шығарып айту, тремоляция, форсация (дыбыстың күшін шектен шығармай айту) түзетіліп, ордайым оқытушы тарапынан бақыланады. Вокалды-техникалық, көркемдік-орындаушылық дағдыларын игеру процесі нығайталып шындалады. Оқу процесінде терминологиялық анықтау және репертуарды кеңейту жұмыстары жасалады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Жан-жақты дамытылған тұлғаны тәрбиелеуге назар аудара отырып, музыка педагогика факультеттеріндегі кәсиби орындау шеберлігі қалыптасқан, вокал өнерінің барлық саласынан білімдер және оларды өз шәкірттеріне толыққанды жеткізе алатын, өз беттінше жұмыс істеуге қаблетті музыка мұғалімдерін даярлау. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: - Әншілік тыныс алудың негізгі ережелерін пайдалана отырып, дауыста вокалды-техникалық жағынан жетілдіру, резонаторлар және артикуляциялық аппарат жұмыстарын саналы түрде қолдана алу; - Студенттердің вокалды-педагогикалық білімін нығайта отырып, академиялық ән салу мәнерінің әдістемесін үйрету: - вокалдық музыка арқылы оқу процесіндегі іс-шараларды өткізе алуға дайындау: - вокалды-техникалық дағдыларды жетілдіру: орындауға арналған ән репертуарын меңгеру. 1.5 Оқытудың нәтижелері Пәнді оқу нәтижиесінде білімалушы міндетті: - өз бетінше арнайы вокалдық жаттығулар дайындау; ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 5/ 11 - өз дауысына, немесе белгілі дауыс типіне, олардың ерекшеліктеріне ескере отырып, тиісті репертуар таңдай білуі; - вокалды - техникалық, көркемдік-орындаушылық дағдыларын игеру. - ән салудың теориялық негіздерін: вокалдық түрлі бағыттары, стильдерін және ән жанрларын ұғып алу. - вокалдық терминдерді түсіну. 1.6 Пән пререквизиттері: 1.6.1<<Музыкалық теория негіздері>>, 1.6.2 <<Сольфеджио>>. 1.7 Пән постреквизиттері: 1.7.1<<Мектеп әндер репертуарының практикумы>>, 1.7.2 <<Хор педагогикасы>>. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте 1 № Тақырыптың аталуы Прак сағат Білім алуш - ң ОӨЖ Білім алуш - ң ӨЖ Әдебиеттер 1 2 5 6 7 8 1 Дауыс аппаратының құрылымы.Студенттің дауыс көлемін анықтау Вокалдық техникалық жаттығулар 1 №1,1-40с, №2, 1-40с №3, 1-37с, №5 1-137с № 14, 16-30с 2 Әуедегі тыныс алу оның түрлері: тыныс алу, бекіту, шығару жаттығулары. Бағдарлама таңдау. 2 o № 4, 4-17с o №9, 347-365с o №9,435-365с 3 Дыбыс шығаруы. Дыбыс тіреуі және оны атакалау. 2 1. № 9 385-434с. 2. № 14 47- 68с 3. 1№ 18 21- 23с 4 Артикуляция және дикция. Вокализді нотамен беттен оқу. Шығарманы талдау, сольфеджио айту. 1 1. №12 45-63с 2. №18 23-55с 3. №20 25-33с 4. № 6, № 7, №32 7. № 34, 35 5 1-межелік бақылау 1 1. Вокализді орындау. 2. Шығарманы жатқа орындау 3.Реферат ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа . № 1 11.09.2014 ж. Бет 6/ 11 6 Регистрлер. Диапазон. Шығарманы талдау. Арпеджио айту жаттығулары 2 1. №9 440-465с 2. № 14 89-108с 4. № 6, № 7, №32, № 34, 351. 7 Вокальдық үш бағыт: халықтық, акдемиялық, эстрадалық onlin режимінде осы бағыттар бойынша орындаушыларды . 2 1. №20 9, 30-33с № 13, № 30, № 31 № 35, № 39, № 40 № 46, № 48 8 Академиялық стиліндегі шығармалар. Романс Шығарманы фраза мен әуенін жаттау 2 1. №20 9, 30-33с 2. № 13, 3. № 30, 4. № 31, 5. № 35 6. № 39, 7. № 40 8. № 46, 9. № 48 9 Шығармадағы ритм сұреттерімен жұмыс жасау. Staccato жаттығулары. 2 1.№ 9 2. № 12 3.№ 17 10 2- межелік бақылау. 1 .Вокализді орындау. 2. Шығармаларды жатқа орындау 3.Реферат 11 Халық әндері және халық композиторларының әндері 2 1. № 21, № 22,. № 23 № 24 , № 25, № 26 № 27 12 Орфоэпия. Орфэпиялық дыбыстармен жұмыс. 2 1.№ 4 2. № 5 3. № 15 , № 16,.№ 21 6.№ 22 13 Вокальдық жанрлары. 2 1. №12, № 13, №20 4. №9 (42-56 вок. упр. д/ж. гол.), (56-78 вок.упр. д/м. гол). 651-659с 14 * - межелік бақылау 1 Вокализ Шығарманы орындау Шығарманы талдау. 15 Мелизмдер. Мелизмдер жаттығулары 2 1.№13 2.№ 14, №17 4.№201. ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 7/11 16 Музыкалық арақашықтықтары. Жаттығулар. 2 11.№13 2.№ 14 3. №17 4.№20 17 Шығармаларға аннотация құрастыру. (Мысалдар келтіру). 1 1№ 4 2№ 10 3№ 15 4№. 171. 18 Резонаторлар. Дыбысталу жұмыстары. 1 1.№ 15 2.№16 3.№20 19 Шығарманың көркем бейнесін ашу. Шығармаларды жатқа айту, қайталау Бақылау сабағына дайындау. 1 1.№ 13 2.№ 15 3. № 18 4. № 19 20 2 - межелік бақылау 1 1.Воклизді жатқа орындау 2.Шығарманы жатка орындау. 3. Әр-түрлі вокальдік бағытта орындаушыларды бейнетаспада видеоролик көрсету. 21 Барлығы 30 15 45 ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 8/11 Сырттай оқитын студенттер үшін № Тақырыптың аталуы Әдебиеттер Прак сағат Білім алуш - ң ОӨЖ Білім алуш - ң ӨЖ 1 2 5 6 7 8 1 Дауыс аппаратының құрылымы. 1 №1,1-40с, №2, 1-40с №3,1-37с, №5 1-137с № 14, 16-30с 2 Әуедегі тыныс алу оның түрлері: тыныс алу, бекіту, шығару жаттығулары. Бағдарлама таңдау. 2 o № 4, 4-17с o №9, 347-365с o №9,435-365с 3 Дыбыс шығаруы. Дыбыс тіреуі және оны атакалау. 2 1. № 9 385-434с. 2. № 14 47- 68с 3. 1№ 18 21- 23с 4 Артикуляция және дикция. Вокализді нотамен беттен оқу. Шығарманы талдау, сольфеджио айту. 1 1. №12 45-63с 2. №18 23-55с 3. №20 25-33с № 6, № 7 №32, № 34, 35 6 Регистрлер. Диапазон. Шығарманы талдау. Арпеджио айту жаттығулары 2 1. №9 440-465с 2. № 14 89-108с 4. № 6 5. № 7, №32, № 34, 351. 7 Вокальдық үш бағыт: халықтық, акдемиялық, эстрадалық onlin режимінде осы бағыттар бойынша орындаушыларды тыңдау 2 1. №20 9, 30-33с № 13, № 30 № 31, № 35 № 39, № 40 № 46, № 48 8 Академиялық стиліндегі шығармалар. Романс Шығарманы фраза мен әуенін жаттау 2 1. №20 9, 30-33с 2. № 13, 3. № 30, 4. № 31, 5. № 35 6. № 39, 7. № 40 8. № 46, 9. № 48 9 12 78 90 ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 9/11 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: дауыс қою қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. Жоғарыда көрсетілген курстың мақсаты мен міндеттеріне жету пәнаралық байланысты қолдануы, болашақ музыка мұғалімдерің білім мен дағдыларды қажетсінуі барысында тиімді жүзеге асатыны белгілі. Ол әлеуметтік - экономикалық пән: <<Мәдениеттану>>, сонымен қатар базалық пәндер ішінде <<Хор сыныбы>>, <<Музыкалық қазақ әдебиеті>> ә) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: дауыс қою негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. вокалдық техникасын меңгеруі, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: курстың әр тақырыптары алдын - ала дайын күйінде кездеспейті, тапсыпмаларды орындау үшін бірнеше отандық, жақын және алыс шетел әдебиеттерін талдауды талап етеді. Сонымен қатар әр автордың, вокалдық орындаушылықәдістемелерінің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын таба білуді қарастырады, берілген, осы әдебиеттеге сүйене отырып және Интернет желісін қолдана отырып авторлардың әдістемелеріне талдау жасауды қарастырылады в) емтиханға дайындалуда қажетті кеңестер: Қазақстанның және басқа шет елдерінің белгілі вокалдық орындаушылық заманауи әдістемелері,ән айту мәдениетін, рухани танымын, көзқарасы мен шығармашылығын қалыптастыруда, вокалдық техникалық орындау шеберлігін игеру және вокал өнері бойынша жазылған әдебиеттерге көңіл аудару қажет. 4 ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ): * тәжірибелік сабағы - интерактивтік тақтаны, интернет желісі мен презентациялық сабақ үлгілерін қолдана отырып өткізіледі; * ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмаларын ақпараттық технологияны қолдану арқылы және ауызша түрде орындауды қарастырады. 5 ПӘН САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 10/11 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: <<Дауыс қою>> пән бойынша баллдардың реттелуі: Кесте 2 Апта Бақылау түрі Жалпы балл Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7 апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмыстар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Межелік бақылау 1 90 тәжірбиелік 1-7 апта оқу нәтежиесі бойынша жалпы балл 300 8-15 8-15 апта арасында практикалық с абақтарға қатысу 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмыстар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Межелік бақылау 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7. Әдебиет. 7.1 Негізгі әдебиет: хор және вокал пәндеріне арналған сөздіктерді пайдалану. 7.1.1 Л.Н. Морозов. Школа классического вокала. Санкт-Петербург. Москва. 2014 7.1.2 Плужников К.И. Механика пения. Санкт- Петербург,Москва, Краснодрар. 2013 o Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы. Әншілік өнеріне арналған оқу-әдістемелік құралы. Семей 2012. 7.1.4.Бейсембеков А.Т. Вокализдер. Вокалдық жаттығулар 2012 7.1.5.Смайлова Т.А Гауһар тас. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2010. 7.1.6.Кожахметова А.Ш. Сұрша қыз. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2012 o o Шепаева С.А., Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі пәні бойынша лекциялардың шағын курсы. Шымкент 2010 7.1.8.Б.К.Бодауова,Ж.Т.Тыныбаева Дауыс қою Вокал пәніне арналған әдістемелік нұсқау. Семей. 2013. o Л.Б.Дмитриев. Основы вокальной методики. - М.: Музыка, 2000 7.1.10 В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997. o А.Г.Менабени. Методика обучения сольному пению. - М,:1987. o В.Васина - Гросман Вокальные формы. М. 1973 o А.П.Иванов Об искусстве пения. Москва.1997. o С.П.Юдин Формирование голоса певца. Москва.1962 7.1.15С.Р.Степанова.Г.Ю.Шестаков.Музыка. Б/энцикл. словарь. Москва.1998. + Қосымша әдебиет: Ән және романс қазақ тіліндегі жинақтары o Песни композиторов Казахстана Музыка. Москва 2000 7.2.2Тілендиев Н. Алатау.Ән мен романстар жинағы.Жазушы. Алматы 1972. o Абай К Әнді сүйсең менше сүй. Алматы 1980. o Қазақ вальсі Алматы 2010. o Базарбаев Т. Ауылым Әндер жинағы. Семей. 2005. o Бейсембеков А.Т. Әнші жүрек әуендері. Семей 2005 7.2.8 Бодауова Б.К. Назқоңыр. Әншілер тобының репертуар жинағы 1- выпуск Семей. 2006. o Жамакаев Б. Махаббат вальсі. Алматы 1997. ПОӘҚ 042-18.1.32/02-2014 Баспа . № 1 11.09.2014 ж. Бет 11/ 11
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz