Файл қосу
Студенттерді бағалау ережесі
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық факультеті 3 деңгейдегі СМК құжаты ПОӘК Баспа №1 ПОӘК 042-18.30-2013 ПОӘК <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> пәнін оқыту-әдістемелік кешен 5В011400 - <<Тарих>> мамандығына арналған Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Карипбаева Ш.Т. <<Педагогика>> кафедрасының аға оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті <<25>> тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Педагогика>> кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 <<_____>> ____________________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 <<05>> қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 <<18>> қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 03.09. 2012 ж.№1 басылым МАЗМҰНЫ 1 .Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау 3. Курс ережесі және формасы 4. Студенттерді бағалау ережесі 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 8. Әдебиеттер 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні - Карипбаева Ш.Т. аға оқытушы Кафедра - Педагогика Байланыс жүйелері - тел., №2 оқу корпусы, 414-кабинет Пәннің өтілу орны - 417 аудитория Пән атауы - Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі Кредит саны -2 1.2 Жұмыстық - оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат Курс Семестр Кредит Дәріс Практика лық жұмыс СОӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 4 7 2 15 15 45 45 90 Емтихан 1.3 Пәннің қысқаша мазмұны Мектеп алдындағы тұрған міндеттер, әр тарихи кезеңде, үлкен өзгерістерге ұшырайды. Бүгінгі Қазақстан мектебінің негізгі міндеттерінің бірі - прогресті және өркениетті даму дәуіріне аяқ басу. Бұл үрдіс жастар тәрбиесімен тығыз байланысты. Сондықтан әр ұстаздың міндеті - тәрбие ісінің шеберлігін меңгеру, оның түрлері мен әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру. Тәрбие жұмысының нәтижесіне қанағаттану, оқушылармен қарым-қатынас, кәсіби жетістік, ұстаздың шеберлігіне, тәжірибесіне байланысты. <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> курсының мақсаты - сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары бойынша болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады. <<Тәрбие жұымысының әдістемесі>> курсының негізгі міндеттері: - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі сынып жетекші іс-әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету; - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру; - студенттерді өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; - студенттерді саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; - педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету; <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> курсын оқыту барысында студент келесі білімдерді меңгеруі керек: ● тәрбие жұмысының мақсаты, міндеті, мәні туралы; ● мектеп қоғамының тәрбие жүйесі туралы; ● сынып жетекші іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесі туралы; ● балалар ұйымының ерекшелігі туралы; ● тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық ісі туралы; ● оқушылардың тәрбие деңгейінің диагностикасы туралы. <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> курсын оқыту барысында студентте келесі біліктілік пен дағдылар қалыптасуы керек: ● сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау; ● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру; ● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау; ● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану; ● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау; ● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас; ● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру; ● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу; ● дарынды балалармен жұмыс; ● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы. <<Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі>> курсын оқытудан бұрын студенттерде тұтас педагогикалық үрдістегі оқушы тұлғасын қалыптастырудың, тәрбиелеудің, дамытудың теориялық - әдіснамалық негізін қалайтын келесі педагогикалық пәндер оқытылады: <<Педагогикалық мамандыққа кіріспе>>, <<Педагогика>>, <<Этнопедагогика>>, <<Адамзат тарихындағы мектеп және педагогикалық ойдың дамуы>>. Студенттердің <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> пәнін жетік меңгеруі бұдан кейінгі педагогикалық және әдістемелік пәндерді, сонымен қатар педагогикалық практиканы табысты өткізудің негізі болып табылады. 2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Машықтану сабағы барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 3. Курс ережесі және формасы Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан, СОӨЖ жартысынан тұрады. Тақырыптардың жартысы сабақтарда, қалғаны өздiгiнен орындалады. Дәрiстiк, практикалық сабақтарға қатысу мiндеттi. Егер студент қандай-да бiр себептермен сабаққа келмесе, тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi. Сабақ кезiнде тәртiп бұзылса студент аудиториядан шығарылады немесе оған курс бойынша "қанағаттандырарлықсыз" деген баға қойылады. Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады. Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады. Студенттердiң бiр-бiрiнен көшiргенi немесе плагиат (дайын тапсырманы көшiру) үшiн аудиториядан шығарылады немесе оған курс бойынша "қанағаттандырарлықсыз" деген баға қойылады. 4. Студенттерді бағалау ережесі Жекелеген курстар бойынша келесі бағалаулар қарастырылған: Сабаққа қатысу 1сағ- 1 ұпай; Практикалық сабақ (сұрақтарға жауап, тақырыпты мазмұндау және қорғау)- 15-20 ұпай; СОӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау)-10 ұпай; СӨЖ(тапсырманы орындау және қорғау)- 25 ұпай; Күнделікті бақылау - бұл дәрістің, практикалық жұмыс нәтижесінде студенттердің білімін жүйелік тексеру. Студенттің білімін төмендегідей бақылау түрімен тексереді: * ауызша сұрақ * жазбаша сұрақ; * аралас сұрақ; * практикалық сабақтарда тақырыпты ауызша мазмұндау және қорғау; * конспектілер және рефераттар дайындау; * тестік тапсырмалар. Студенттердің білімін аралық рейтингті бақылау бекітілген кесте бойынша 8-ші (Р1) және 15-ші(Р2) апталар ішінде жүргізіледі. Пән бойынша аралық аттастацияны жүргізгенде бірінші және екінші рейтинг нәтижесі бойынша орташа ұпайы және қорытынды бақылауда алынған ұпайы ескеріледі. Кесте 2. Рейтингті есептеу Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Сабаққа қатысу 30 Практи калық жұмыс 15 15 15 20 20 20 15 15 15 15 15 15 15 СОӨЖ 10 10 10 10 10 10 СӨЖ 25 25 25 10 10 20 Барлығы 60 300 300 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Рет саны Тақырып атаулары Дәріс Практика лық сабақтар СОӨЖ СӨЖ * Модуль 1.Тәрбие жұмысының әдістемесі пәні және міндеттері. 6 3 5 30 * Тәрбие жұмысының әдістемесі пәні және міндеттері * Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектісі ретінде. * Сыныптың тәрбие жұмысының жүйесі тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы ретінде. * 2. Модуль II.Оқушылармен тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру 6 5 5 30 * Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы. * Мектеп және сыныптың тәрбие жұмысының диогностикасы. * Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысының мақсатын қою және жоспарлау * Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру * Оқушылардың тәрбие жұмыстарының нәтижесінің талдауы және өз беттерінше талдау * 3. Модуль III. Отбасы сынып оқушыларын тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы және баланың негізгі тәрбиешісі ретінде. 3 3 30 * Мектеп пен отбасы ынтымақтастығының қызметі мен факторлары * Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті. 1 * Дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі 1 * Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі. 1 Оқушылар ұжымындағы өзін -өзі басқару және оны ұйымдастыру әдістері 1 5 Барлығы ( сағат) 15 15 15 90 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 - СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары СОӨЖ СӨЖ аудиториялық аудиториялық емес 1 2 3 Сыныптың тәрбие жүйесінің үлгісін құру. <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> пәні, міндеттері тақырыптың мазмұнын графика лық кесте түрінде беру. Сынып сағаттарының жоспарын құру, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының бағыттары және оқушыларды тәрбиелеу мәселелері бойынша жұмыстарды проектілеу. Эссе жазу: а)Сынып жетекшісі қажет б)Сынып жетекшісі қажет емес (көзқарастар, пікірлер, қорытындылар, фактілердегі қарама-қайшылыққа назар аудару Оқушылар ұжымындағы өзін -өзі басқару және оны ұйымдастыру әдістері. Ата-аналар жиналысының, ата-аналармен өткізілетін тренингтің жоспарын дайындаңыз. Ата-аналарға арналған сауалнамалар, кеңестер дайындаңыз. СӨЖ және СОӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ және СОӨЖ тапсырмасы оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: - орындалған жұмыстың презентациясы; - өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; - оқытушының ауызша сұрауы; - жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет. 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 5 - <<Тәрбие жұмысының әдістемесі>> пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Апта 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Бақылау түрі Д,Пр Д,ПР,СОӨЖ Д, Пр,СӨЖ Д, Пр,СОӨЖ Д, Пр,СӨЖ Д, Пр,СОӨЖ Д, Пр, СӨЖ,Р/К Д Д, Пр Д, Пр,СОӨЖ Д, Пр,СӨЖ Д, Пр,СОӨЖ Д, Пр, СӨЖ Д, Пр СОӨЖ Д,Пр,СӨЖ,Р/К Ұпайлар - 25 40 25 45 30 105 - 15 25 40 25 40 25 100 Аралық бағылау 8 - ші және 15 апталарда өткізіледі 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1.Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы. - Алматы.:Дарын,2004ж. 8.1.2.Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж 8.1.3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш. Алматы, 2003. 8.1.4.Сынып жетекшісі Қожахметов К. Алматы, 2001. 8.1.5.А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі- тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы. Семей.2008 ж. 8.1.6.Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері. Атемова Қ.Т. Алматы, 1998. 8.1.7.Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. 8.1.8.А.Е. Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе. А., 2009 8.1.9.Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері Қалиев С., Майғаранова Ш. Алматы, 2001. 8.1.10.Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А. Алматы, 1973. 8.1.11.Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. Меңжанова А. Алматы, 2003. 8.1.12.Тәрбие теориясы. Сейталиев Қ. Алматы, 1986. 8.1.13.Ахметова Г., Исаева З., Әлқожаева Н. Педагогика:А:2006 ж. 8.1.14.Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004. 8.1.15.Қоянбаев Педагогика. Алматы 2002 ж. 8.1.16.Педагогикалық технологиялар Сальникова, 2005 ж. 8.1.17.Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. 8.1.18.Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж 8.1.19.Қоянбаев Р.М. Тәрбие теориясы.А., 199 1ж. 8.1.20.Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі, Оқу құралы. А.,Санат,1995 8.2.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Педагогика тағылымы. Табылдиев А. 8.2.2. Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі. Алматы, 1990. 8.2.3. Тәрбие өрнектері. Табылдиев Ә. Алматы, 1983. 8.2.4. Көпбаев О. Жастар және проволық тәрбие.А.,1988 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz