Файл қосу
Орманпатологиялық мониторингінің объектісі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейдегі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-21.1.69/02 -2014 ПОӘК <<Мемлекеттік орман патология мониторингі>>пәнінің студентке арналған оқу бағдарламасы 11.09.2014ж №1басылым 5В080200 <<Орман ресурстары және орман шаруашылығы>> мамандығына арналған <<Мемлекеттік орман патология мониторингі>>пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз I ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының аға оқытушысы Сагандыков Слям Нығыметжанұлы <<_27_ >> __08____ 2014 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстарының>> кафедрасының мәжілісінде. <<_28_>> ___08___ 2014 жыл, №1хаттамасы Кафедра меңгерушісі: ................ Есенғұлова Н.Ж. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде <<_09_>>___09___ 2014 жыл№1 хаттамасы Төраға .................................. Джаманова Г.И. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды <<11_>> ____09____ 2014 жыл № 1 хаттамасы ОӘК төрағасы ................. Г.К Искакова 4. БАСЫЛЫМ БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1.Жалпы жағдайлар 2.Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар бөлінуі 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4.Курстың форматы 5.Курстың саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер * ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты - жөні: Сагандыков Слям Нығметжанұлы 2. Кафедра: Агротехнология және орман ресурстары 3. Хабарласу телефоны: 63-69-15 (институт, жұмыс) 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 ғимарат, 5. Пәннің аты: <<Мемлекеттік орман патологиялық монгиторингі>> 6. Кредит саны: 3 1.2Пәннің қысқаша мазмұны <<Мемлекеттік орман патологиялық монгиторингі пәнінің мазмұны: еліміздің экономикасын өркендетуде орман шаруашылығынан алынатын өнімнің үлесі өте зор. Сол себепті орман екпелерін өсіруді дұрыс жоспарлау барынша тіршілікке шыдамды ұзақ өмір сүретін және жоғары өнім беретін екпелерді қалыптастыру үшін өсу орнының жағдайына қарай орманды қалпына келтіру үлкен манызға ие. Орман ел байлығы. Бұрынғы орман өскен жерлерді және өртеніп кеткен орман алқаптарын қайта қалпына келтіру орман шаруашылығы мамандарының алдында тұрған үлкен міндет. 1.3 Курстың мақсаты: <<Мемлекеттік орман патологиялық монгиторингі>>пәнін оқытудың мақсаты: Қазақстанның негізгі орман өсімдіктерінің сапалық құнын бағалау және бүлінген орман алқаптарын қайта қалпына келтірудің технологиясы мен студенттерді таныстырып оқытып үйрету және машықтандыру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: Пәнді оқытудың негізгі міндеті - мемлекеттік орманпатологиялық мониторингі әдістерімен танысу, осы бағыттағы мемлекеттік заңнамасын пайдалана білу. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: * мемлекеттік орманпатологиялық мониторингі әдістерін білу; * зиянкестер мен орман аурулары мен күрес әдістерін меңгеру; * мемлекеттік заңнамасын пайдалана білу; * бүлінген орман алқаптарын қайта қалпына келтіру туралы жолдарымен танысу; * мемлекеттік орманпатологиялық мониторингінің құжаттарын толтыра білу міндетті; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Орман энтомологиясы. 1.6.2 Орман фитопатологиясы. 1.6.3 Орманшылық. 1.7 Курстың постреквизиттері 1.7.1 Орманды қалпына келтіру 1.7.2 Орман таксациясы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 № Тақырып атауы Сағат саны Д ТС МОӨЖ ОӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль Орман паталогиясы мониторингі туралы түсініктеме . 1 - блок Орманның аса қауіпті зиянкестері мен ауруларына қарсы күрес қағидалары . 1 Кіріспе. Орман паталогиясы мониторингі пәнінің мақсаты, міндеттері және құрылымы 1 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007. 2 Ормандағы зиянкестерлер туралы жалпы мәліметтер 2 4 6 6 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 3 Орман аурулары туралы жалпы мәліметтер 2 4 6 6 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 2 - блок Мемлекеттік орманпатологиялық мониторингті ұйымдастыру 4 Орманпатологиялық мониторингінің объектісі 1 2 3 3 Рекомендации по организации лесопатологического мониторинга в лесах и озеленительных насаждениях. МСХ РК АО <<КазАгроИнновация>>,НПЦ лесного хозяйства. Щучинск - 2008 5 Орманпатологиялық мониторингің ұйымдастыру кезеңдері және негізгі принциптері 2 4 3 3 Рекомендации по организации лесопатологического мониторинга в лесах и озеленительных насаждениях. МСХ РК АО <<КазАгроИнновация>>,НПЦ лесного хозяйства. Щучинск - 2008 6 Орманпатологиялық бақылау 1 2 3 3 Лесной кодекс Республики Казахстан. Алматы. 2003. 72 с. 7 Бастапқы орманпатологиялық зерттеу 1 2 3 3 Положение о защите лесов от вредителей и болезней леса в Казахстане. Астана. 2005. 2- модуль Орманды қорғау шараларын жобалау 1-блок Орманпатологиялық мониторингінің зерттеулерін қорытындылау 8 Орманның аурулары мен зиянкестермен күресудің кешенді шараларын тағайындау 1 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 9 Орманпатологиялық жағдайларды болжамдау 1 2 3 3 Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007. 2- блок Орманпатологиялық мониторингінің қортындысы 10 Патологиялық факторлардың зиянын есептеу 1 2 3 3 Положение о защите лесов от вредителей и болезней леса в Казахстане. Астана. 2005. 11 Орманпатологиялық мониторингінің мәліметтерін жинау, сақтау және пайдалану тәртібі 2 4 6 6 Положение о защите лесов от вредителей и болезней леса в Казахстане. Астана. 2005. Жиыны 15 30 45 45 * Пәнді оқубойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 Курс форматы Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. 5 Курс саясаты Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егерстудент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысыөткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан эссе түрінде өтеді. Оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: * оқытушы мен студент бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс * оқу процесіне белсенді қатысу керек * барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек * сабақтан себепсіз қалмау * сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді * білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Мемлекеттік орман патологиялық монгиторингі>>пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; * Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; * Қорытынды бақылау: жазбаша емтихан << Мемлекеттік орманпатологиялық мониторингі>> пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 СПЖ 10 2 СПЖ 10 2 СӨЖ 10 3 СПЖ 10 3 СОӨЖ 20 4 СПЖ 10 4 СӨЖ 25 5 СПЖ 10 5 СОӨЖ 25 6 СПЖ 10 СӨЖ 25 7 СПЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 СПЖ 10 9 СПЖ 10 10 СПЖ 10 10 СӨЖ 20 11 СПЖ 10 11 СОӨЖ 20 12 СПЖ 10 12 СӨЖ 20 13 СПЖ 10 13 СӨЖ 25 14 СПЖ 10 14 СӨЖ 20 15 СПЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 Ескерту: 2 кестенің мәліметтері оқытушымен электронды базаға енгізіледі (электрондық журнал) 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1Негізгі әдебиет 7.1.1.Байзақов С., Медведев А.Н., Искаков С.И., Мұқанов Б.М Қазақстандағы орман екпелері- Алматы 2007.Кн 1 және 2 7.1.2. Рекомендации по организации лесопатологического мониторинга в лесах и озеленительных насаждениях. МСХ РК АО <<КазАгроИнновация>>,НПЦ лесного хозяйства. Щучинск - 2008 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1. Лесной кодекс Республики Казахстан. Алматы. 2003. 72 с. 7.2.2. Положение о защите лесов от вредителей и болезней леса в Казахстане. Астана. 2005. 7.2.3. Надзор, учёт, прогноз массовых размножений хвое- и листогрызущих насекомых и соснового подкорного клопа и меры борьбы с ними. Алма-Ата: Кайнар,1977. 20 с. 7.2.4. Рекомендации по надзору за ходом изменения численности и состояния популяций основных хвое- и листогрызущих насекомых и прогноз вспышек их массовых размножений. Алма-Ата.1980.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz