Файл қосу
Өздік жұмыстардың әдістері
КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.х?/02- 2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> пәнінің бағдарламасы <<__30.09__>> 2013 ж. № 2 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> 5В011200 - << Химия>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 * ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ: ________ <<_____>> ___________ 2013 ж. Д.Р. Онтагарова , педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы <<Химия және география>> кафедрасы * ТАЛҚЫЛАНДЫ: + <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> ___ _______ 2013 ж. № хаттама Кафедра меңгерушісі Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында <<____>> __________ 2013 ж. № ___ хаттама Төрайымы, доцент __________________ З.В.Абдишева 3.БЕКІТІЛДІ : Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> ____ 2013 ж., № ____ хаттама ОӘК төрағасы, проректор _______________ Г.К.Искакова 4 №1 басылым орнына (30.09.11) енгізіліп отыр Мазмұны * Жалпы ережелер * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиеттер * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні: Онтагарова Динар Рахымовна - , педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы Кафедра Химия және география Байланыс ақпараты - тел. 77-33-44, оқу ғимараты №3, кабинет № 408, Сабақ өткізу орны № 408 дәрісхана <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> пәні бойынша - 2 кредит. 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипатта <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> - оқушылардың өздік жұмыстарын сабақтың әр түрлі кезеңдерінде, сабақтан тыс уақыттарда ұйымдастыру, түрлері, ұйымдастыру формалары және соған байланысты әдістемелік мәселелерін оқытуды көздейді. 1.3 Аталмыш курстың мақсаты студенттерге химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесін оқып-үйрену: * Химияның оқу-әдістемелік жүйесінде өздік жұмыстардың маңызын білуі; * Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастырудың педагогикалық-психологиялық аспектілеріндегі таным әрекеттерінің негізін ұғынуы; * Өздік жұмыс - оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасы ретіндегі мәнін түсінуі; * Оқушылардың өздік жұмыстарының жіктелуі , ерекшелігі ,өздік жұмыстардың әдістерін білуі; * Өздік жұмыстарын сыныптан тыс уақытта ұйымдастыру формаларының әдіс-тәсілдерінмен жұмыстың ерекшеліктерін білуі; * Өздік жұмыстардағы сараланған тапсырмалардың жүйесін түсінуі қажет + Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Студенттерді химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастырудың педагогикалық-психологиялық негіздерімен таныстыру, олардың практикада қолданылуының әдістемесін игеру және оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында,педагогикалық практика кезінде студентке жүктелген оқу-тапсырмаларын орындауда қолдану. 1.5 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды : * химиядан сабақтың әр түрлі кезедеріне сәйкес оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыруға байланысты әр түрлі оқыту әдістерін қолдана отырып, сабақтың толық жаоспарларын құрастыра білуі тиіс; * оқулықпен жұмыс, қосымша әдебиеттермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс, оқытушы сұрағына жауап әзірлеу, сарамандық сабақтардың есебін беру, тірек конспектілері, сызба нұсқа, сұлбамен жұмыс, топ серуен материалын өңдеу, химиялық сөз жұмбақ, викторинаға әзірлік, берілген тақырыпқа реферат жазу, химиялық әңгіме құрастыра білуі тиіс; * ақпаратты қайта өңдеу, қабылдау жолдарының түрлері мен негізгі әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана алуды меңгеру тиіс; * жаңа сапаға жетуге мақсатталған пәндерді оқыту процессінде жаңартпашыл әдістерді қолдана білу; кәсіптік ақпарат көздеріне бағыттау тәсілдерін (журналдар, сайттар,білім порталдары) игеруі тиіс; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1. Химияны оқыту әдістемесі 1.6.2 Бейорганикалық химияның теориялық негіздері 1.6.3. Органикалық химияның теориялық негіздері 1.6.4. Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1. келешекте ұстаздық қызметінде; 1.7.2. ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында; 1.7.3. педагогикалық практика кезінде студентке жүктелген оқу-тапсырмаларын орындауда; 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ 1-кесте № Тақырыптар атауы Д ПС СӨЖО СӨЖ Әдебиет тер 1 Химияның оқу-әдістемелік жүйесінде өздік жұмыстар ПС№1 Химияны оқып-үйрену үрдісінде оқушылардың оқулықтармен жұмыс дағдысын игере білуі 2 1 1 3 8.1.1-8.1.4; 8.1.7-8.1.8 2 Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастырудың педагогикалық-психологиялық аспектілері. ПС№2 Химияны оқып-үйрену үрдісінде оқушылардың оқулықтармен жұмыс дағдысын игере білуі 2 1 2 6 8.1.1-8.1.4; 8.1.7-8.1.8; 8.2.1; 8.2.3 3 Өздік жұмыс - оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасы ПС№3 Химияны оқып-үйрену үрдісінде оқушылардың оқулықтармен жұмыс дағдысын игере білуі 2 1 1 3 8.1.1-8.1.3; 8.1.7-8.1.8 4 Оқушылардың өздік жұмыстарының жіктелуі ,ерекшелігі ПС№4 Оқушыларда химиялық білімдерді қорытындылау және жүйелей алу дағдыларын қалыптастыру 2 1 2 6 8.1.1-8.1.5; 8.1.7-8.1.8; 8.2.1; 8.2.2 5 Өздік жұмыстардың әдістері ПС№5 Оқушыларда химиялық білімдерді қорытындылау және жүйелей алу дағдыларын қалыптастыру 2 1 1 3 8.1.1-8.1.3; 8.1.7-8.1.8; 8.2.1; 8.2.4 6 Өздік жұмыстарын сыныптан тыс уақытта ұйымдастыру формаларының әдіс-тәсілдері ПС№6 Оқушыларда химиялық білімдерді қорытындылау және жүйелей алу дағдыларын қалыптастыру 2 1 2 6 8.1.1-8.1.4; 8.1.7-8.1.8; 8.2.1; 8.2.2 7 Өздік жұмыстардағы сараланған тапсырмалардың жүйесі ПС№7 VІІІ-ІХ сыныптарда химияны оқып-үйренуді оқушылардың танымдық әрекеттеріне байланысты өздік жұмыстары 2 1 1 3 8 Өздік жұмыстарын ұйымдастыру формаларының өткізудің әдіс-тәсілдері ПС№8 VІІІ-ІХ сыныптарда химияны оқып-үйренуді оқушылардың танымдық әрекеттеріне байланысты өздік жұмыстары 2 1 2 6 9 Өздік жұмыстарды ұйымдастыруда оқыту құралдарының маңызы. ПС№9 VІІІ-ІХ сыныптарда химияны оқып-үйренуді оқушылардың танымдық әрекеттеріне байланысты өздік жұмыстары 2 1 1 3 10 Сабақтың кезеңдерінде және әр түрлі оқыту формаларында өздік жұмыс тапсырмаларын қолдану әдістемесі ПС№10 VIII-IX сыныптарда химияны оқып-үйренуді ұйымдастыру формаларына байланысты оқушылардың өздік жұмыстары 2 1 2 6 11 8- сынып химия курсын материалдарын оқып - үйренудегі өздік жұмыстардың жүйесі ПС№11 VIII-IX сыныптарда химияны оқып-үйренуді ұйымдастыру формаларына байланысты оқушылардың өздік жұмыстары 2 1 1 3 12 9 -сынып химия курсын материалдарын оқып - үйренудегі өздік жұмыстардың жүйесі ПС№12 VIII-IX сыныптарда химияны оқып-үйренуді ұйымдастыру формаларына байланысты оқушылардың өздік жұмыстары 2 1 2 6 13 10 -сынып химия курсын материалдарын оқып - үйренудегі өздік жұмыстардың жүйесі ПС№13 Сабақтан тыс жұмыстарда өздік жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі 2 1 1 3 14 11- сынып химия курсын материалдарын оқып - үйренудегі өздік жұмыстардың жүйесі ПС№14 Сабақтан тыс жұмыстарда өздік жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі 2 1 2 6 15 Химиядан бейінді және бейін алды оқытуда өздік жұмыстар жүйесі ПС№15 Сабақтан тыс жұмыстарда өздік жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі 2 1 1,5 4,5 30с 15 22,5 67,5 * ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Курсты оқығанда студент алдымен теориялық негіздерді игеруі қажет. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады, сонымен бірге күрделі не оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады, сондықтан студент дәрістерге міндетті түрде қатысуға тиіс. Дәрістер конспектілері Практикалық сабақтарға дайындық кезінде, студенттің өз бетімен өздік жұмыстарын игеру кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Сабақтың маңызды түрі - Практикалық сабақтар. Онда Практанада жұмыс істеу, эксперимент қою дағдысы үйретіледі. Практикалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Практикалық сабақта студенттердің өздік жұмысы оқытушы басқарумен өткізіледі. Практикалық практикумда химиялық реактивтермен, ыдыстармен, Практикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдысы үйретіледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 2 рет, 100 минуттық Практикалық сабақ және 50/100 минуттық СӨЖО аптасына 1 реттен болады. Студенттер бұл сабақтарға қатысуға міндетті. Босатылған сабақтар қайталанып оқылмайды. Практикалық сабаққа дайын емес студенттер тәжірибе жасауға жіберілмейді. Практикалық сабақ бойынша максимал балл алу үшін реакциялар теңдеулерін алдын ала жазып және сұрақтарға жауап беріп келу керек. 3-ші, 7-шы, 10-ші апталарда оқу-әдістемелік материалда көрсетілген жазбаша үй тапсырмаларын (ЖҮТ) әр студент өзіне тиісті номер бойынша, 4-ші, 9-шы, 11-ші апталарда аудиториялық бақылау жұмыстарын (АБЖ) және 3-ші, 6-шы, 9-шы, 14-ші апталарда СӨЖ тапсырмаларын орындайды. СОЖӨ тапсырмалары әр теориялық тақырып бойынша мына әдебиетте 7.1.7 берілген, сондықтан әр студент қолында осы әдебиет сабақ кезінде болуы керек. 5 КУРС САЯСАТЫ * Сабаққа кешігуге болмайды; * Сабақты босатуға болмайды, ауырған жағдайда дәрігердің анықтама қағазы болуы қажет; * Тапсырма уақытында орындалмаса, қорытынды баға нәтижесі төмендетіледі; * Оқу процесіне (үрдісіне) белсенді қатысу қажет; * Уақытында және ынтамен ЖҮТ-ты орындау қажет; * Курстас студенттерге және оқытушыға қайырымдылық, ақ жарқындық, ашықтық, жарасымдылық көрсету қажет; Сонымен бірге, студенттің өзі орындамаған жұмыстары қабылданбайды, студент ар кодексін сақтауға міндетті, алдауға жол берілмейді. Сабақта ұялы телефонмен байланыс жасауға, сағыз шайнауға болмайды. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бақылау келесі формада жүргізіледі: * Ағымдағы ( күнделікті) бақылау (әр апта сайын жүргізіледі); * Межелік бақылау (семестрдің 7-және 15-аптасында); * Қорытынды бақылау түрі - емтихан. Ағымдағы бақылау (АБ) - студенттің білімін дәрістерде, Практикалық сабақтарда , СОӨЖ-де және практикалық сабақтарда жүйелік түрде бағалау. Күнделікті бағалаудың бірнеше түрі бар: - Ауызша сұрау; - Аудиториялық бақылау жұмысы; - Үй жұмысын қорғау; - Практикалық жұмысты қорғау; - Тестілеу; - СОӨЖ және СӨЖ өткізу Межелік (рейтингілік) бақылау (МБ) семестрдің 8-ші және 15-ші аптасында жүргізіледі. МБ бағасы - 120 (60+60) балл. Баға процентпен 100% - тік шкала бойынша қойылады. Студент емтиханға жіберілуі үшін қосынды рейтингілік балл 50 %-тен асуы керек. Қорытынды бақылау түрі - емтихан , университеттің тестілеу орталығында компьютер көмегімен жүргізіледі. Босатылған сабақтар үшін, уақытында тапсырылмаған жұмыстар үшін айыппұл санкциялары болады, яғни алатын максимал баллдың белгілі бір пайызы алынып қалады. Әр түрлі жұмыс түрлерін бағалау шкаласы № Тапсырма түрі Семестрдегі саны x балл Шартты белгілер Макс.балл 1 Студенттің өздік жұмысы 2х45 2х30 СӨЖ 90 60 2 Оқытушы көмегімен студенттің өздік жұмысы 12х5 ОСӨЖ 60 3 Практикалық сабақ (орындау,есеп беру) 7х15 7x13 1x14 3С 105 91 14 5 Межелік бақылау 2 МБ 60+60 Жалпы 540 Пән бойынша баллдың бөлінуі <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Балл жалпы Ескерту 1 №1,2 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №1 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 - - Практ.сабақ СӨЖО СӨЖ 2 №3,4 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №2 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 5 - Практ.сабақ СӨЖО 3 №5,6дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №3 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 5 45 Практ.сабақ СӨЖО СӨЖ 4 №7,8дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №4 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 5 Практ.сабақ СӨЖО 5 №9,10 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №5Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 5 Практ.сабақ СӨЖО 6 №11,12 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №6 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 5 Практ.сабақ СӨЖО 7 №13,14 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №7 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 15 5 60 Практ.сабақ СӨЖО МБ 8 №15,16 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №8 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 Практ.сабақ 9 №17,18 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №9 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 5 Практ.сабақ СӨЖО 10 №19,20 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №10 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 5 45 Практ.сабақ СӨЖО СӨЖ 11 №21,22 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №11 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 5 Практ.сабақ СӨЖО 12 №23,24 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №12 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 5 Практ.сабақ СӨЖО 13 №25,26 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №13 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 5 Практ.сабақ СОЖӨ 14 №27,28 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №14 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 13 5 30 Практ.сабақ СОЖӨ СӨЖ 15 №29,30 дәрістің бақылау сұрақтарына жауап беру; №15 Практикалық жұмыстардың бақылау сұрақтарына жауап беру 14 60 Практ.сабақ МБ <<Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастыру әдістемесі>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Бақылау түрі ЗЖ СӨЖО ЗЖСӨЖО СӨЖ ЗЖ СӨЖО ЗЖ СӨЖО ЗЖ СӨЖО СӨЖ ЗЖ СӨЖО МБ ЗЖ ЗЖ СӨЖО ЗЖ СӨЖО СӨЖ ЗЖ СӨЖО ЗЖ СӨЖО ЗЖ СӨЖО ЗЖ СӨЖО СӨЖ ЗЖ СӨЖО МБ Балл 0 25 70 20 20 50 23 85 29 29 29 29 29 30 95 Жалпы балл 0 50 140 80 100 185 270 29 58 87 116 145 175 270 Д,ПЖ, СОЖӨ,СӨЖ,МБ - дәріс,Практикалық жұмыс, студенттің оқытушымен жасайтын жұмысы, студенттің өздік жұмысы, межелік бақылау 7. ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы Кесте 4 Оқулықтардың , оқу-әдістемелік құралдардың атауы Дана (саны) Студенттердің саны Қамтамасыз етілу пайызы Внеклассная работа по химии. П.Р. Цирельникова В.И., Чернобельской Г.М. ч.1.2. М., МГПИ, 1981. 20 17 100 Методические рекомендации по совершенствованию методов преподавания химиив средней и высшей школе. П.р. Еригин Д.П., М., МГПИ, 1984. 30 17 100 Ученые записки <<Вопросы химии и методики преподавания химии>> в.22, Кострома, КГПИ, 1972 20 17 100 Чернобельская Г.М. Методика преподавания химии.М., ГИЦ <<Владос>>, 1999. 80 17 100 Зайцев О.С. Методика обучения химии. М., ГИЦ <<Владос>>, 1999. 15 17 100 Хомченко Г.П. Демонстрационный эксперимент по химии. М., Просвещение, 1978. 20 17 100 Дүсiпова Л., Шатеков Ж. Органикалыќ химияны физикамен байланыстыра оќыту.-Алматы,2000 8 17 47 Жадрина М.Ж. Оќушыларды химиядан алѓан білімін пайдалануѓа даѓдыландыру.- Алматы, 1990 1 17 6 Нұрахметов Н.Н. Химия: оқулық 8 с.-А., 2004 15 17 88 Нурахметов Н.Н. Химия:Учебник для 8 кл.-А.,2004 15 17 88 Нурахметов Н.Н. Химия:Учебник для 9 кл..-А.,2005 15 17 88 Нурахметов Н.Н. Химия:Учебник для 10 кл. Естественно-математическое направление.-А.,2006 15 17 88 Нурахметов Н.Н. Химия:Учебник для 10 кл. Общественно-гуманитарное направление.-А.,2006 15 17 88 Мансуров Б.А. Химия:Учебник для 10 кл.-А.,2006 1 17 6
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz