Файл қосу

Екі еселі интегралдың анықтамасы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
                                       
3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                              042-0.1.00 /02-2013
                   Студенттерге арналған
<<Математикалық анализ 2>> пәні бойынша жұмыс бағдарламасы
                                02.09.2013 ж. 
                              №1 басылым
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Студенттерге арналған оқу жұмыс бағдарламасы
                 <<Математикалық анализ 2>>
            пәнінен оқу-әдістемелік кешен
  5B010900 <<Математика>>  мамандығына  арналған
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                    2014ж.
Алғы сөз
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған: 
Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының  доценті Г.Е.Берікханова 
  ___________ <<___>>__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № ______ "____" _____________ 2014 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама  №____  <<____>>  __________  2014ж. 

Оқу-әдістемелік бюроның төрайымы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды    
Хаттама  №____  <<____>>  __________  2014 ж. 

Оқу-әдістемелік кеңестің төрайымы__________ 


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

                                МАЗМҰНЫ 
* Жалпы мағлұматтар
* Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
* Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар
* Курс форматы  және  саясаты
* Баға қою саясаты
* Әдебиеттер
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
	
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
* Оқытушының тегi Берікханова Г.Е.  - ф.-м.ғ.д., доцент
* Кафедра  -  Математика және МОӘ;
* Ақпарат  -   № 3 оқу ғимараты, кабинет № 226
* Сабақ өткiзу орны  -  кесте бойынша
* Пәннiң атауы  -  Математикалық анализ ;
* Кредит саны  -  3;

1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):

1 кесте  -  Оқу жоспарынан көшірме

                                   Курс
                                Семестр
                              Кредиттер
                                      Д
                                   (сағ)
                                     ПС
                                   (сағ)
                                     ЗТ
                                   (сағ)
                                   СОӨЖ
                                   (сағ)
                                    СӨЖ
                                   (сағ)
                            Барлығы (сағ)
             Қорытынды бақылаудың нысаны
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                       9
                                      10
                                       2
                                       4
                                       3
                                      30
                                      15
                                       
                                     22,5
                                     37,5
                                      135
                                Емтихан
                                       

1.3 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау
Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді.
Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның математика мұғалімі маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. 
Оқу бағдарламасы математика мамандығы бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған.
1.4 Аталмыш курстың мақсаты 
- студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту;  
- әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау  
1.5 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті 
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске     асыру деңгейін жету.
1.6 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
- математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске     асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс.
1.7 Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 
1.8 Курстың постреквизитері: функционалдық анализ.  

2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІБОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

№
Тақырып-тыңаты
                                       
                                  Дәріс
                               Практика
                                    лық
                                   СОӨЖ
                                    СӨЖ
Әдебиет 
                   Математикалық анализ 
                                       
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       
1
Екіеселі интеграл тура ұғым. Квадратталатынфигуралар. Екіеселі интеграл ұғымынакелтірілетінесеп. 
2
1
1
4
6.1  
(292-297 б)

2
Екі еселі интегралдың анықтамасы. Екі еселі интегралдың бар болу шарты. Екіеселіинтегралдыңқасиеттері.
2
1
2
4
6.1
(298-306 б)
3
Екі еселі интегралды есептеу (тік төртбұрыштық және қисық сызықты облыс бойынша)
2
1
2  
4
6.1
(306-315 б)
4
Екі еселі интегралда айнымалыны ауыстыру (қисық сызықты координаталар, полярлық коордианаталар)
2
1
2
4
6.1
(315-325 б)
5
Үш еселі интеграл ұғымына келтірілетін есептер. Үш еселі интегралдың анықтамасы, бар болу шарты. Қасиеттері.
1
1
1
4
6.1
(342-349 б)
6
Үш еселі интегралды есептеу (параллелепипед бойынша, қисық сызықты облыс бойынша)
2

1
4
6.1
(349-354 б)
7
Үш еселі интегралда айнымалыны ауыстыру (қисық сызықты координаталар, цилиндрлік координаталар, сфералық координаталар. Мысалдар)
2
1
1
5
6.1
(354-369 б)
                                       
8
Бірінші текті қисық сызықты интегралдар. Мысалдар.
2
1
1,5
5
6.1
(371-377 б) 
9
Екінші текті қисық сызықты интегралдар.Мысалдар.
2
1
2
5
6.1
(378-389 б)
10
Грин формуласы,оныңсалдарлары.
2
1
1
4
6.1
(389-395 б)
11
Қисық сызықты интегралдың интегралдау жолына тәуелсіздік шарты.
2
1
1
4
6.1
(395-399 б)
12
Бет бойынша интеграл. Қисық беттің ауданы ұғымы.
1
1
1
4
6.1
(399-407 б)
13
Бірінші типті беттік интегралдар.Бетті бағдарлау. Мысалдар.
2
1
2
4,5
6.1
(407-415 б)
14
Екінші типті беттік интегралдар.Оның бірінші типті беттік интегралмен байланысы.
2
1
2
4
6.1
(416-423 б)
                                       
15
Гаусс-Остроградский формуласыжәнеоныңсалдарлары.
2
1
2
4
6.1
(423-428 б)
16
Стокс формуласыжәнеоныңсалдарлары.
2
1
1
4
6.1
(429-434 б)

Барлығы
30
15
22,5
67,5


3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Машықтану сабақтары барысында екпінді қатынасқаны жөн.
Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. 
Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес теориялық материалдарын білу қажет. 
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 

4 КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕСАЯСАТЫ

Келесі талаптар қойылады:	
* Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
* Сабақтарға кешікпей келу қажет;
* Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
* Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
* Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады;
* Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады;
* Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды.
Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды.
5 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ

Математикалық анализ пәні бойынша баллдар 
Апта
Бақылау түрі 
                            Барлығы балл
Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4

Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу
                                      30

2-6
Аудиториялық тапсырмаларды орындау
                                      105

2-6
ОСӨЖ тапсырмалары
Үй жұмысын орындау
                                      45

2
Екі еселі интеграл. интегралданатын функциялар класы. Екі еселі интегралдың қасиеттері
                                       9

3
Тіктөртбұрышты облыста екі еселі интегралды есептеу
                                       9

4
Қисық сызықты облыста екі еселі интегралды есептеу
                                       9

5
Екі еселі интегралды күрделі облыста есептеу
                                       9

6
Еселі интегралды есептеу әдістері
                                       9


СӨЖ тапсырмаларын орындау 
                                      60

2-4
Екі еселі интегралды қайталама интеграл түріде жазу, интегралдау облысының сызбасын салу. Қайталама интегралда интегралдау ретін ауыстыру
                                      15


Екі еселі интегралды есептеу. Екі еселі интегралды поляр координаталарында есептеу. Екі еселі интегралда айнымалыны ауыстыру
                                      15

5-6
Жазық фигураның ауданын есептеу
                                      15


Дененің көлемін есептеу
                                      15

7
1-ші аралық бақылау жұмысы
                                      60

1-7 апта аралығындағы барлық балл
                                      300

8-15
Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу
                                      30

8-14
Аудиториялық тапсырмаларды орындау
                                      105

8-14
ОСӨЖ тапсырмалары
Үй жұмысын орындау
                                      45

8 -9
Поляр координаталарындағы екі еселі интеграл
                                      12

10-11
Екі еселі интегралда айнымалыны ауыстыру, тік паралеллепипед бойынша үш еселі интегралды есептеу
                                      12

12-13

Цилиндрлік және сфералық координатада үш еселі интегралды есептеу
                                      14

14
Бірінші және екінші типті қисық сызықты интеграл. Грин формуласы. Гаусс-Остроградский формуласы.
                                       7


СӨЖ тапсырмаларын орындау
                                      60

8
Бет ауданын есептеу
                                       5

9
Дене массасын, статистикалық моментті  есептеу
                                       5

10
Тік паралеллепипед бойынша үш еселі интегралды есептеу
                                      10

11
Дененің көлемін есептеу
                                      10

12
Дененің массасын  есептеу
                                      10

13 
Бірінші типті қисық сызықты интеграл. Екінші типті қисық сызықты интеграл
                                      10

14 
Бірінші және екінші типтік беттік интеграл
                                      10

15
2 аралық бақылау жұмысы
                                      60

8-15 апта аралығындағы барлық балл
                                      300

Емтиханда алынатын барлық балл
                                      400

Академиялық периодтағы барлық балл
                                     1000





6 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

* Х.И.Ибрашев, Ш.Т.Еркеғұлов. Математикалық анализ курсы. 1-2 том. А., <<Қазақтың мемлекеттік оқу-педагогика баспасы>>, -1963.
* Н.Темірғалиев. Математикалық анализ. А., <<Мектеп>>, 1987.
* В.И.Ильин, Э.Г.Позняк.  Основы  математического  анализа.  М., <<Наука>> - 1980, ч.1 и 2.
* Л.Д.Кудрявцев.  Математический  анализ, т.1 и 2.    М., - 1970.
* Г.М.Фихтенгольц.  Основы  математического  анализа ( на  казахском  и  русском  языках).    М., - 1956, Алматы  -  1960, ч. 2.
* Б.П.Демидович.  Сборник  задач  и  упражнений  по  математическому  анализу.     М., - 1990.
* Г.Н.Берман. Сборник  задач  по  курсу  математического  анализа.     М., <<Наука>> - 1977.
* Н.Я.Виленкин. Задачник  по  курсу  математического  анализа.ч. II., М.,<<Просвещение>> - 1971.
* В.Ф.Бутузов. Математический  анализ  в  вопросах  и  задачах.М., <<Высшая  школа>> - 1988.
* Л.Д.Кудрявцев. Математический  анализ.    М., <<Высшая  школа>>- 1970.
* Л.Д.Кудрявцев. Краткий  курс  высшей  математики.    М , <<Наука>> - 1989.
* П.П.Коровкин. Математический  анализ. М., <<Просвещение>> - 1963.      
* Г.И.Запорожец. Руководство к решению задач по математическому анализу.
М., <<Высшая школа>>- 1966. 
* П.Е.Данко, А.Г.Попов, Т.Я.Кожевников. Высшая математика в упражнениях и задачах.М., <<Оникс 21 век>> - 2003.  
* И.И.Ляшко, А.К.Боярчук, Я.Г.Гай, Г.П.Головач. Справочное пособие по высшей      математике. М., <<Научная и учебная литература>>.- 2007.

                                       












Пәндер