Файл қосу
Қазақ этнолингвистикасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.3 /02 - 2013 ПОӘК <<Этнолингвистика>> пәнінің студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2013 жылғы № 1 басылым 5В011700 <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығына арналған <<Этнолингвистика>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Түсіпбекова Ғалия Ауытқызы _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрайымы _________________Искакова Г.Қ. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Түсіпбекова Ғалия Ауытқызы доцент м.а., ф.ғ.к. Кафедра: <<қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі>> Кафедраның мекен-жайы:Шугаев к-сі, 159; 223-бөлме Ақпараттық қатынас: телефон: 53-06-70 Сабақ өтетін орын: 214-аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Этнолингвистика -- этнос болмысын оның тілі арқылы танып-білу мақсатынан туындаған лингвистиканың (тіл білімінің) жаңа да дербес бір саласы. <<Тіл әлемінің>> өзіндік табиғатын, даму заңдылықтарын толық та жан-жақты зерттеу барысында іштей жіктеліп, дүниеге келген социолингвистика, психолингвистика, статолингвистиика, паралингвистика іспеттес этнолингвистика да -- <<этностаным>> мен <<тілтаным>> ғылымдарының ортақ проблемасы шеңберінде тоғысу нәтижесінде пайда болған жаңа сала. Ол -- этностың дүнияуи табиғатын тереңнен танып-білу үшін басқа емес, тек тіл феноменінің өзіне ғана тән ғажайып мүмкіншіліктері мен қазына байлығын зерделеп зерттеуді мақсат ететін ғылым. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Пәнді оқытудың негізгі міндеттері - студенттерге этнолингвистика туралы ғылыми-теориялық білім бере отырып, оның болашақта зерттелуге тиісті проблемаларына байланысты тыңдаушыларды ғылыми ізденіске баулып, олардың шығармашылық ой-пікірін жетілдіріп отыру. 1.5 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - этнолингвистика саласының өзекті мәелелерін біліп шығады; - алған білімдерін практикада қолдана біледі; - теориялық талдау жасай алады; - өзіндік пікір айта алады; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы 1.6.2 тіл біліміне кіріспе 1.6.3қазіргі қазақ тілінің фонетикасы 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1қазіргі қазақ тілінің синтаксисі 1.7.2қазақ тілін оқыту әдістемесі 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір СОӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 Модуль Қазақ этнолингвистикасы.Зерттеу объектілері 1 Этнолингвистиканың зерттеу объектілері мен мақсат-мүдделері 2 1 Жанпейісов Е. Этнокультурная лексика казахского языка. Алматы, 1989 2 Қазақ этнолингвистикасының басқа пәндермен байланысы, өзіндік ерекшеліктері 2 1 Манкеева Ж. Мәдени лексиканың ұлттық сипаты. Алматы, 1997 3 Қазақ этнолингвистикасының ғылыми зерттеу әдістері 2 1 Смағұлова Г. Мағыналас фразеологизмдердің ұлттықмәдени аспектілері. Алматы, 1998 4 Қазақ этнолинвистикасындағы жүйелілік принципі 2 1 Копыленко М.М. Основы этнолингвистики. Алматы,1995 2 Модуль Этнолингвистикалық арналар 5 Этнолингвистикалық фразеологизмдер 2 1 Уәлиев Н. Фразеологизм және норма 6 Этнолингвистикалық этюдтер 2 1 Жанпейісов Е. Этнокультурная лексика казахского языка. 3 Модуль Өсiмдiк атауларынан жасалған тұрақты тiркестер этнолингвистикалық сипаттамасы 7 Өсiмдiк атауларынан жасалған тұрақты тiркестердiң этнолингвистикалық сипаты 2 1 Хазимова Ә. Қазақ фразеологизмдерінің ұлттық-мәдени деректері. 8 Өсiмдiк атауларынан жасалған кейбiр тұрақты тiркестердiң ұлттық танымдық негіздері 2 1 Ақбердиева Б. Лексика-фразеологиялық жүйедегі мифтік-танымдық құрылымдар 9 Дәрiлiк өсiмдiк атауларынан қалыптасқан тт-дiң этнолингвистикалық сипаттамасы 2 1 Смағұлова Г. Мағыналас фразеологизмдердің ұлттық-мәдени аспектілері. 10 Улы өсімдіктерге байланысты қалыптасқан тт 2 1 Уәлиев Н. Фразеологизм және норма 11 Халықтық тәрбиенің өсімдік атауларынан жасалған тт-де көрінуі 2 1 Хазимова Ә. Қазақ фразеологизмдерінің ұлттық-мәдени деректері. 4 Модуль Шығыс Қазақстан аймағына қатысты тұрақты тіркестер 12 Бата, тілекке байланысты қалыптасқан тұрақты тіркестердің этнолингвистикалық сипаты 2 1 Смағұлова Г. Мағыналас фразеологизмдердің ұлттық-мәдени аспектілері. 13 Шығыс қазақстан аймағындағы кейбір этноаталымға қатысты қалыптасқан топонимдердің этнолингвистикалық сипаты 2 1 Қайдар Ә. Қазақ тілінің өзекті мәселелері. 14 Ана сынына қатысты ру-тайпа атауларынан қалыптасқан тұрақты тіркестер 2 1 Маслова В.А. Введение в лингвокультурологию М., 1997 15 Барымтаға қатысты ру-тайпа атауларынан қалыптасқан тұрақты тіркестер (шығыс қазақстан аймағы материалдары негізінде 2 1 Мухатаева А. Этнолингвистическое изучение лексики казахского эпоса (сфера материальной культуры). Алматы, 1989. Автореферат. 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент <<Этнолингвистика>> пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілдік талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Этнолингвистика халықтың рухани байлығының, менталитетінің, шығармашылығының бір-бірімен байланысын, біріне-бірі <<тәуелділігін>>, астарластығын зерттейтін тіл білімінің бір саласы. Осы тұрғыдан қарағанда, тіл тек қатынас құралы емес, сонымен қатар этникалық (халықтық, ұлттық) мәдениеттің көрнекі позициядағы негізгі формаларының бірі болып табылады.Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда этнолингвистика саласы ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. СОӨЖ мақсаты - этнолингвистика саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. СОӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: * курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; * этнолингвистика ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, СОӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Этнолингвистика>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар СОӨЖ СӨЖ 2 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 6 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 7 Семинар СОӨЖ СӨЖ Ағымдағы бақыла 30 25 60 8 Семинар СОӨЖ СӨЖ 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 11 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 12 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 13 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 25 14 Семинар СОӨЖ СӨЖ 15 10 15 Семинар СОӨЖ СӨЖ Ағымдағы бақылау 15 25 60 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер7.1.1. Қайдар Ә. Халық даналығы. Алматы: <<Толғанай Т>>, 2004. - 560 б.7.1.2. Қайдар Ә. Қазақ тілінің өзекті мәселелері. Алматы: Ана тілі, 19987.1.3. Маслова В.А. Лингвокультурология. - М: Академия, 2001. - 208 с.7.1.4. Манкееева Ж.А. Қазақ тілінің заттық мәдениет лексикасы. - А, 2000. - 354 б.7.1.5. Смағұлова Г. Мағыналас фразеологизмдердің ұлттық-мәдени аспектілері. Алматы: Ғылым, 1998.7 7.1.6. Жанпейісов Е. Этнокультурная лексика казахского языка. Алматы, 19897.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1. Мухатаева А. Этнолингвистическое изучение лексики казахского эпоса (сфера материальной культуры). Алматы, 1989. Автореферат.7.2.2. Ақбердиева Б. Лексика-фразеологиялық жүйедегі мифтік-танымдық құрылымдар. Алматы, 2000. Автореферат.7.2.3. Сыздықова Р.Ғ. Сөздер сөйлейді. Алматы, 1994 7.2.4. Сыздықова Р.Ғ. Қазақ әдеби тілінің тарихы. Алматы, 1993 7.2.5. Жанпейісов Е. Этнокультурная лексика казахского языка. Алматы, 1989
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz