Файл қосу

Жылуэнергетика мамандығына арналған типтік оқу бағдарлама



                                       
              ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 
             БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
        СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы 
                МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                            ПОӘК 042-18-6.1.97/
                                  01-2014ж.
                                   ПОӘК
   Оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы
       <<Кәсіптік-бағдарламалық орыс тілі>>
                                       
                              №1 басылым
                            <<__>> ________ 2013 ж.
                                        
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
       <<Кәсіптік-бағдарламалық орыс тілі>>
    5В071700- <<Жылуэнергетика>> мамандығы үшін
                                       
   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ













                                  Семей 
                                     2014
                                Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы   ________ <<___>> __________ 2014 ж. 
Сейсенбаева М.К., <<Техникалық физика және жылуэнергетика>> кафедрасының аға оқытушысы.								

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті <<Техникалық физика және жылуэнергетика>> кафедрасының отырысында.
<<___>> _______ 2013 жылы, № 1 хаттама.

Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова

2.2 Инженерлік - технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро отырысында
<<__>> _______ 2014 жылы, № 1  хаттама.

Төрайымы ______________ С. Толеубекова 

3 БЕКІТІЛГЕН
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берді.
 <<___>>_________ 2014 жылы, № 1  мәжілісхат.

ОӘК төрайымы, проректор __________  Г. Искакова

4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН.

                                МАЗМҰНЫ

1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ	4
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР	4
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР	4
3.1 Пәннің қыскаша мазмұны	4
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:	4
3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі мақсаты	4
3.4 Оқыту нәтижелері	4
3.5 Курстың пререквизиттері	5
3.6 Курстың постреквизиттері	5
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме	5
4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ БОЙЫНША)	6
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ	6
6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА	7
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ	8
8 ӘДЕБИЕТ	8
8.1 Негізгі әдебиет	8
8.2 Қосымша әдебиет	9
              1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
 <<Кәсіптік-бағдарламалық орыс тілі>> пәні  бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген окытушыларға арналған пәннің оқу жүмыс бағдарламасы <<5В071700>> - <<Жылуэнергетика>> мамандығының студенттері үшін арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
<<Кәсіптік-бағдарламалық орыс тілі>>  пәнінің оқытушыларға арналған осы пәннің  бағдарламасы келесі кұжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді:
- ҚР МЖМБС 5.04.019-2011, Қазахстан Республикасынын мемлекеттік жалпы міндетті стандарты. 
- 5В071700  -  Жылуэнергетика мамандығына арналған типтік оқу бағдарлама. Жоғарғы кәсіби білім. Бакалавриат.
- СТУ 042-ГУ-4-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатың жалпы талаптар>> университет стандарты;
- ДП 042-1.01-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің қүрылымы және мазмүны>> құжаттандырылған процедурасы. 
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қыскаша мазмұны 
Бұл пән <<Жылуэнергетика>> бакалавр мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі туралы мағұлмат береді.
<<Кәсіптік-бағдарламалық орыс тілі>> пәннің бағдарламасы оқытудың үшінші циклына жатады (бакалавриаттың екінші курсы) . бағдарлама пәнді оқытудың мақсаттарың, орыс тілінде сөйлеудің академиялық және кәсіби қатынаста осы білгендер іске асыруда, академиялық жіне кәсіби сөйлесуде қажет болатын негізгі тілдік материал. 
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің орыс тілінде кәсіби сөйлесе алуы, ғылыми жұмыстарды жасай білу оның ішінде: доклад, тезис, мақала және т.б. 
3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі мақсаты 
Қойылған мақсаттарға жету үшін бір-бірімен байланысқан мынадай мәселелерді шешу керек:
  - курс бойынша терминологияны меңгеріп оны қолданылуы; 
  - презентациялық материалдарды құру және ұсына білу, техникалық және ғылыми құжаттарды кәсіби жағдайларда қолдана білу;
  -орыс тілін тыңдай түсіне білу.
3.4 Оқыту нәтижелері
Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
білуі керек: 
* Ауызша және жазбаша функциялық бағдарлық  текстердің  ерекшеліктерін, сонын ішінде ғылыми техниалық сипаттау; 
меңгеруі керек: 
* Ғылыми мақала және тезистарын жазу;
игеру:
* Ғылыми деңгейде сөйлеу.
істеу білу:
* Ғылыми мақала және тезистарын жазу;
түсіну керек:
* Ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу және оны меңгере білу.
хабардар болу:
* Халықаралық сертификаттарды қалай алу, тапсыру;
алу тиіс:
* Ғылыми деңгейде макаладарды талдау; 
іс тәжірибелік дағдыларға ие болу: 
* Зерттеу жұмыстарына байланысты ғылыми жұмыстарды әлемдік стандарттары және талаптары бойынша безендіру.

3.5 Курстың пререквизиттері
3.5.1 орыс тілі 1;
3.5.2 орыс тілі 2.
3.6 Курстың постреквизиттері
3.6.1- базалық және профильдік пән.
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
Оқу жоспарынан көшірмесі бірінші кестеде берілген
                                                                   1 кесте
                                   Курс
                                Семестр
                              Кредиттер
                               Дәрістер,
                                    сағ.
                                    СПЗ,
                                    сағ.
                                 Зертха
                              налық, сағ.
                                   ОСӨЖ,
                                    сағ.
                                    СӨЖ,
                                    сағ.
                                Барлығы,
                                    сағ.
                              Қорытынды
                       бақылаудың нысаны
                                       2

                                       3
                                       1
                                       
                                      15
                                       -
                                      7,5
                                     22,5
                                      45
                                Емтихан
4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ БОЙЫНША)
Оқу пәннің мазмұны екінші кестеде берілген.
                                                                  2 кесте 
Тақырып аты және мазмұны/название и содержание темы
             Сағат саны/ Количество часов
                                       1
                                       2
Модуль 1. Структурно-смысловое членение текста.
                    Практикалық сабақтар
Текст как стройная система с особыми законами строения и развития мысли; композиционная четкость, логика изложения, информативность как признаки научного текста
                                       1
Тема текста. Структура и смысл текста.
                                       1
Обозначение темы в тексте существительными, встречающимися в различных падежах.
                                       1
Замена темы в тексте местоимением или синонимичным выражением.
                                       1
Научно-учебные заголовки как способ выражения темы в тексте.
                                       1
Микротемы текста.
                                       1
Коммуникативные задачи текста. Смысло-речевые ситуации.
                                       1
Модуль 2. Научный стиль речи, его основные особенности
                    Практикалық сабақтар
Общее понятие о научном стиле речи, его отличие от других функциональных стилей.
                                       2
Использование языковых средств в устной и письменной форме в научных текстах. Анализ текстов научного стиля
                                       1
Основные пласты лексики научной речи: общеупотребительные слова, общенаучная и терминологическая лексика.  
                                       1
Составление текстов по опорным словам, относящимся к научной лексике.
                                       1
Написание собственного научного текста (эссе, тезис, статья).
                                       3

5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 
Студенттердің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі үшінші кестеде берілген
                                                                   3 кесте

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 

Пән бойынша оқу әдістемелік карта төртінші  кестеде көрсетілген. 
                                                                  4 кесте 
Практикалық сабақтарының тақырыптары/ The name of theme.
                                       
                                       
Бейнелеуіш құралдар , ТСО, плакаттар, стендтер / Illustrative the allowance and posters.
Жеке қарастыруға арналған сұрақтар / Questions for self-examination.
                Бақылау формасы / Form of control
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Текст как стройная система с особыми законами строения и развития мысли; композиционная четкость, логика изложения, информативность как признаки научного текста
Раздаточный материал с разными стилями речи


Тема текста. Структура и смысл текста.


Конспект. 
Обозначение темы в тексте существительными, встречающимися в различных падежах.


Конспект. 
Замена темы в тексте местоимением или синонимичным выражением.
Стихи с заменой слов

Конспект
Научно-учебные заголовки как способ выражения темы в тексте.
Научные журналы, как примеры. 

Слайд. реферат
Микротемы текста.


Конспект
Коммуникативные задачи текста. Смысло-речевые ситуации.


Конспект
Общее понятие о научном стиле речи, его отличие от других функциональных стилей.


Конспект
Использование языковых средств в устной и письменной форме в научных текстах. Анализ текстов научного стиля


Конспект
Основные пласты лексики научной речи: общеупотребительные слова, общенаучная и терминологическая лексика.  
Раздаточный материал со словами, помогающими выстроить научное предложение.

Конспект. Заучивание некоторых слов, словосочетаний
Составление текстов по опорным словам, относящимся к научной лексике.


Тексты с 5-10 предложениями.
Написание собственного научного текста (эссе, тезис, статья).
Научные журналы, как примеры.

Эссе, тезис, статья

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
    Оку-әдістемелік әдебиетпен камтамасыз етудін картасы  5  кестеде берілген.
                                                                   5 кесте
Окулыктардын, оку-әдістемелік күралдардын
                                  атауы
                         Даналарлың саны
                          Студенттердің
                                   саны
                 Қамтамасыз етілу пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Абдыкулова К.Е., Ким Г.В., Павленко В.К. Русский язык. Практический курс (Учебное пособие).- Алматы: Санат, 1995.-208 с.
                                       


Жаналина Л.К., Мусатаева М.Ш. Практический курс русского языка: Учебник.  -  Алматы: Print-S, 2005.-529 с.
                                       


Русский язык: Уч. пособие для студентов казахских отделений университета (бакалавриат)/ Под ред. К.К. Ахмедьярова, Ш.К. Жаркынбековой.  -  Алматы: Қазақ университеті, 1999.
                                       


Демидова А.К. Пособие по  русскому языку (Научный стиль. Оформление научной работы).  -  М., 1991
                                       


8 ӘДЕБИЕТ
8.1 Негізгі әдебиет
8.1.1 Абдыкулова К.Е., Ким Г.В., Павленко В.К. Русский язык. Практический курс (Учебное пособие).- Алматы: Санат, 1995.-208 с.
8.1.2 Жаналина Л.К., Мусатаева М.Ш. Практический курс русского языка: Учебник.  -  Алматы: Print-S, 2005.-529 с.
8.1.3 Жаналина Л.К., Сарбаева Т.М. Практический курс русского языка.  -      Алма-Ата: Рауан, 1992.  -  173 с.
8.1.4 Надёжина И.Ф., Нечаева В.М., Орбелиани Н.Ф. Учебник русского языка:  Для  нац. групп неяз.вузов. 3-е изд.  -  М., 1985
8.1.5 Практический курс русского языка. Уч. Для нац. Групп нея. Вузов./ А.А. Азизов, А.Д., Азимова, Т.Н. Алиева и др./ Под ред Е.Н. Ершовой.  -  М.: Высш.шк., 1989.  -  319с. 
8.1.6 Шаяхметова Н.К.Русский язык:обучение научному стилю. - Алматы: <<Казак университетi>>, 2006.  -  222с.
8.1.7  Абжанова Т.А., Кдырбаева Р.А., Кочергина Т.Д. Пособие по развитию навыков научной речи (филологический цикл).  -  Алматы: АГУ им. Абая, 1996.-114 с.
8.1.8 Бекишева Р.И., Мусатаева М.Ш. Пособие по научному стилю русской речи (юридический цикл).  -  Алматы, 2000
8.2 Қосымша әдебиет 
8.2.1 Мотина Е.И. Язык и специальность: лингвометодические основы обучения русскому языку студентов-нефилологов.  -  М.,1983
8.2.2 Пособие по обучению профессиональной научной речи.  -  М.,1984
8.2.3 Практикум по развитию речи/ Под ред. Г.Г. Городиловой, А.Г. Хмары, ч.1.  -  Л.: Просвещение, 1988; ч.2.  -  Л.: Просвещение, 1991.
8.2.4 Приходько, В.К. Выразительные средства языка.- М., 2008
8.2.5 Сенкевич М.П. Стилистика научной речи и литературное редактирование научных произведений, М., 1984.
8.2.6 Федосюк М.Ю., Ладыженская Т.А., Михайлова О.А., Николина Н.А. Русский язык для студентов-нефилологов: Учебное пособие.  -  Алматы: АГУ им. Абая, 2000.-74 с.
8.2.7 Цой А.А.Развитие навыков научной речи (Учебное пособие).  -  Алматы, 2000
8.2.8 Юрьев А. Русский язык. Типы и стили речи. Уч. Пособие для студентов казахских отделений гуманитарного профиля университетов (бакалавриат).  -  Алматы, 2005.  -  182с.

Пәндер