Файл қосу
Инфекциялық ауырулармен күресу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.21.1.84/01.2014 ПОӘК <<Ауыл шаруашылық дақылдарының жұқпалы ауырулары>> пәнінен студентке арналған жұмыс жоспары Басылым № ___ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080100 <<Агрономия>> мамандығына арналған <<АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ДАҚЫЛДАРЫНЫҢ ЖҰҚПАЛЫ АУЫРУЛАРЫ>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (силлабус) Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы _____ <<___>> 20__ж Мухаметжанова Орынгул Токтабековна, аға оқытушы, кафедра <<Агротехнология және орман ресурстары>> 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедрасының мәжілісінде <<Агротехнология және орман ресурстары>> Хаттама № << >> 2014ж күні Кафедра меңгерушісі ______Есенгулова Н.Ж 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № << >> 2014ж күні Төраға Джаманова Г.И күні аты-жөні 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № << >> 2014ж күні Төраға Искакова Г.К. күні аты-жөні 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны * Жалпы ережелер * Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу * Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар * Пәннің форматы * Пәннің саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиет 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1 Оқытушыныңаты - жөні: Мухаметжанова Орынгул Токтабековна 2 Кафедра: <<Агротехнология және орман ресурстары>> 3 Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4 Жұмысөткізілетінорны: № 5 корпус, аудитория № 120 5 Пәннің аты <<Орман ресурстарын күзету әдістемесі>> 6 Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: <<Ауыл шаруашылық дақылдарының жұқпалы ауырулары>> пәні 6 семестрде оқытылады, пәннің оқытылатын мерзімі 15 жұма, жалпы көлемі - 135 сағат. Курс емтиханмен аяқталады. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты: Болашақ мамандарды агрономия саласында <<Ауыл шаруашылық дақылдарының жұқпалы ауырулары>> пәні студенттерді ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организмдердің түр құрамымен таныстырып, олардың биологиялық ерекшеліктерін, олардың жаппай көбеюімен таралуын себептерін ескере отырып өсімдіктерді қорғау шараларының жүйелерін дұрыс жүргізуді жоспарлау пәннің басты мақсаты болып табылады. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: * Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организдердің туралы жалпы теориялық негіздерін қалыптастыру. * Зиянды организдарды практикалық дағдылап бақылау. * Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды оргаизмдердің және оларға қарсы жүйелі күрес шараларын жоспарлау. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: * Инфекциялық ауырулардың таралу жолдарын түрлерін; * Инфекциялық ауырулармен күресу жолдарын; * Зиянды организмдердің биологиялық, морфологиялық ерекшелігін; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы игеруге тиісті: * Инфекциялық ауырулармен күресудің әдіс- тәсілдерінің негізгі міндеттерін; * Инфекциялық ауыруға ұшыраған өсімдіктерге қойылатын негізгі талаптарды; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ұғып алуы керек * Зиянды микроорганизмдердің түрлерін, өсімдіктерге әсерін білу керек; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түсінуі керек: * Инфекциялық ауырулар туралы түсінік, маңызы және оның құрлыстарын жіктеу жолдарын ұйымдастыруды; * Ауыл шаруашылығында инфекциялық ауыруға шалдыққан өсімдіктерді жою іс шараларын игеруді; + Пән пререквизиттері: * Өсімдіктер физиологиясы; * Микробиология; * Агрономияға кіріспе; + Пән постреквизиттері: * Жеміс- көкөніс шаруашылығы; * Өсімдік шаруашылығы; * Ауыл шаруашылық өсімдіктерінің селекциясы және тұқым шаруашылығы; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте 1 № Тақырып атауы Сағат саны Д ТС БОӨЖ БӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль Саңырауқұлақтар олардың инфекциялық ауыруларды таралу жолдары 1 Өсімдік ауыруларының қоздырғыштары және табиғатта таралу жолдары 1 1 7.1.1. - 4 - 34 беттер; 7.1.2. - 5 - 43 беттер; 7.1.3 - 9 - 49 беттер. 2 Қалталы саңырауқұлақтар, тудыратын өсімдіктің инфекциялық ауырулары 2 2 5 7.1.1. - 43 - 64 беттер; 7.1.2. - 45 - 53 беттер; 7.2.1 - 49 - 69 беттер. 3 Өсімдіктердің қоректенуі мен тыңайтқыш қолдануға байланысты топырақ қасиеттерінің өзгеруі 1 1 22,5 7.1.1. - 64 - 70 беттер; 7.1.2. - 55 - 63 беттер; 7.2.3 - 9 - 49 беттер. 4 Пиреномицеттер қатарларының тобы, тудыратын өсімдіктің инфекциялық ауырулары 1 1 22,5 7.1.1. - 71 - 80 беттер; 7.1.2. - 63 - 86 беттер; 7.2.3 - 49 - 59 беттер. 5 Клависпеталылар және гипокариалылар қатарлары, тудыратын өсімдіктің инфекциялық ауырулары и техническиормовычески полезных видов насекомых, особенности их развития, систематические положения 1 1 7.1.1. - 98-101 беттер; 7.1.2. - 105 - 115 беттер; 7.1.3 - 120 - 140 беттер. 6 Дискомицеттер тудыратын өсімдіктің инфекциялық ауырулары 2 2 1,5 7.1.1. - 102-108 беттер; 7.1.2. - 165 - 180 беттер; 7.2.5 - 120 - 140 беттер. 7 Оомицеттер класы тудыратын өсімдіктің инфекциялық ауырулары 2 2 7.1.1. - 108-112 беттер; 7.1.2. - 181 - 190 беттер; 7.2.5 - 140 - 180 беттер. 2 - модуль Инфекциялық ауырулармен күресу. 8 Комплексті тынайтқыштар қолдану жүйелері 2 2 22,5 7.1.1. - 112-114 беттер; 7.2.1. - 220 - 236 беттер; 7.1.3 - 185 - 290 беттер. 9 Өсімдіктерді қоректендірудегі қазіргі заманғы технологиялық іс-шаралар 1 1 15 7.1.1. - 210-304 беттер; 7.2.1. - 270 - 285 беттер; 7.1.3. - 360 - 365 беттер. 10 Өсімдіктердің қоректену диагностикасы 2 2 7.1.1. - 305-320 беттер; 7.2.1. - 286 - 290 беттер; 7.2.3. - 360 - 365 беттер. 11 Өсімдіктердің қоректенуіне сыртқы орта факторларының әсері 1 1 1 7.1.1. - 321-330 беттер; 7.2.1. - 291 - 330 беттер; 7.2.3. - 366 - 381 беттер. Барлығы 15 30 22,5 67,5 135 * ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір білім алушы міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен БӨЖ- дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді. Бұл қорытынды білім алушылардың пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін білім алушы өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Білім алушы іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәннің өткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пән аралық байланыс білім алушылардың ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ой кеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, білім алушылардың оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде БӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде білім алушының жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Білім алушы оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: үлкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. * ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. БОӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер білім алушы белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған білім алушы аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Білім алушылар сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер БОӨЖ және БӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. БОӨЖ және БӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. БОӨЖ және БӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы білім алушының сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. Оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. * ПӘН САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: * оқытушы мен білім алушы бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс; * оқу процесіне белсенді қатысу керек; * барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек; * сабақтан себепсіз қалмау; * сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді; * білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады; * БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Ауыл шаруашылық дақылдарының жұқпалы ауырулары>> пән бойынша балдардың реттелуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 БТЖ 10 2 БТЖ 10 2 БӨЖ 10 3 БТЖ 10 3 БОӨЖ 20 4 БТЖ 10 4 БӨЖ 25 5 БТЖ 10 5 БОӨЖ 25 6 БТЖ 10 БӨЖ 25 7 БТЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 БТЖ 10 9 БТЖ 10 10 БТЖ 10 10 БӨЖ 20 11 БТЖ 10 11 БОӨЖ 20 12 БТЖ 10 12 БӨЖ 20 13 БТЖ 10 13 БӨЖ 25 14 БТЖ 10 14 БӨЖ 20 15 БТЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиет: 7.1.1 Карбозова Р.Д. Туленгутова К.Н. Фитопотология: Оқулық./-Алматы: ЖШС РПБК <<Дәуір>>, 2014-408 бет 7.1.2 Г.Илюхин, Г.Рябинина. Өсімдіктер патогенезінің абиотикалық және биотикалық факторларын зерттеу: Оқу құралы./ Астана: <<Фолиант>>, 2010-350 бет 7.1.3 А.О.Сағитов, Н.Ж.Ашықбаев, Н.Д.Слямова, Қ.М.Төлеубаев, Б,Ә.Дүйсембеков. Өсімдікті биологиялық қорғау: Алматы, 2012 ж. 365 бет. 7.1.3 Н.Ашықбаев, У.Есіркепов. өсімдікті қорғау: Оқу құралы./Астана: <<Фолиант>>, 2010-365 бет Қосымша әдебиет: o Агрохимия. Ягодин.Б.А., Жуков.Ю.П., Кобзаренко. В.И. <<Алматы>>, 2004. 7.2.2 Механизация и автоматизация работ в декоративном садоводстве: Грачева, А.В. <<Алматы>>, 2007 7.2.3 Декоративное растениеводство. Цветоводство /Соколова, Т.А. <<Алматы>>, 2011
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz