Файл қосу

Кеспеағаш жұмыстары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                  3  деңгейдегі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                            042-18.21.1.60/2 -2014
Студентке арналған 
<<Орманды дайындау технологиясы>> пәнініңоқужұмыс бағдарламасы
                            № ___ басылым
                           <<___>>  ______   20__ж.





                                                     ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                                       
<<ОРМАНДЫ ДАЙЫНДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ(силлабус)
                                       
5В080700 Орман ресурстары және орманшылық мамандығына арналған
                                       




















                                                                 СЕМЕЙ  - 2014







Алғы сөз

I. Құрастырған 
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының  аға оқытушысы  Ахметова Айжан Адилбековна
<<>>    20  жыл
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 
2.1. <<Агротехнология және орман ресурстары>>  кафедрасының мәжілісінде. 
Хаттама <<       >>20  жыл, №__
Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 
2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде 
Хаттама <<   >>20  жыл, №___
Төраға ______Тлеубаева А.В.
3 БЕКІТЕМІН:
Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды 
Хаттама <<>>     20___жыл, №____
ОӘК төрағасы  __________ Искакова Г.К.

4  БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН


                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                                               МАЗМҰНЫ



* Жалпыжағдайлар
* Пәндіоқубойыншаәдістемелікнұсқаулар
* Курстың форматы мен саясаты
* Бағақоюсаясаты
* Пәнніңмазмұныжәнесабақтардыңтүрлерібойыншасағаттар
* СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны
* Пәнбойыншаоқупроцесініңкүнтізбелікжоспары
* Әдебиеттер

 



















Жалпыжағдайлар

  + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер

1. Оқытушыныңаты - жөні:                            Ахметова Айжан Адилбековна
2. Кафедра:                                             <<Агротехнология және орман ресурстары>>                               
3. Хабарласу телефоны:                        53-19-70 (институт, жұмыс), 
4. Жұмысөткізілетінорны:                   № 5 корпус, аудитория № 120
        5. Пәнніңаты<<Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау                                                және өңдеу технологиясы>>
6. Кредит саны:                                                   3(үш)


1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
Өндірісті дайындау техникасы бойынша методикалық және нормативтік материалдар; орманды дайындау технологиясы, орман шаруашылық өндірісі; ұйым дамуының техникалық болашағы; өндіріс режимдері және технологиялық процестерді жобалау тәсілдері және жүйелері; қолданылатын технологиялық машиналар және құрал-жабдықтар және жұмыстың принциптері; орман ісі аумағындағы технологиялар және техниканың технологиялық дәрежесін сараптау тәсілдері; жұмысты орындау және жобалаудың зерттеу тәсілдері; экология негізі, экономика, еңбекті ұйымдастыру.
1.3 Курстың мақсаты: 
болашақ мамандарды өндіріс жағдайында өздігінен жұмыс істеуге үйрету пәннің басты мақсаты болып табылады
1.4 Пәнді оқытудың міндеті: 
Орманды дайындау ұйымдарының жұмысын жоспарлау;
Орманды дайындау процестерінің жаңа техникалық сипаттамасы, стандарттар, техникалық жағдай жобаларын өңдеу.
1.5 Пәнді оқу барысында студент: 
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мына білуі керек: 
- өндірісті дайындау техникасы бойынша нормативтік және методикалық  тәсілдер;
- орман шаруашылық өндірісі, орманды дайындау технологиясы;
- ұйым дамуының техникалық болашағы;
- өндіріс режимдері және технологиялық процестерді жобалау тәсілдері және жүйелері;
1.6 Курстың пререквизиттері: 
Математика, физика. 
           1.7 Курстың постреквизиттері 
Ауыл шаруашылық өндірісінің экономикасы; орманды басқару; орман құру.

2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ
                                                                   Кесте 1
№

Тақырып атауы
Сағат саны


Д
ТС
СОӨЖ
СӨЖ
Әдебиеттер
1
2
3
4
5
6
7
             1  -  модуль Ағаш кесу өндірісі
            1  -  блок - Кеспеағаш жұмыстары
1
Кіріспе. Пәннің міндеті мен мақсаты
1
2



2
Ағаш кесу
1
4
4
17

3
Технологиялық  процесті таңдау.
1




4
Негізгі кеспеағаш жұмыстарын орындау  үшін механизмдерді және машиналарды таңдау.
1
2
4


5
Кеспеағаш жұмыстарының есебі
1




6
Орманды құлату
1
2
4


7
Бензопиламен ағаштарды құлату.
1
2



  Блок 2 -  Ағаштарды бұтақшалардан тазалау
8
Кеспеағашты өңдеу
1
2
4


9
Телім, кеспеағашты өңдеу тәсілдері және таңдау схемалары. 

1
2



           Блок 3 - Ағаштарды көлденең бөлу
10
Бензомоторлы арамен ағаштарды бөлу
1
2
4
17

11
Трактормен ағаштарды сүйретіп тасымалдау
1
4



        Модуль 2 -  Ағаш көгерішін дайындау
                     Блок 4 - Орманды тиеу
12
Ағаш таситын транспортпен сүректі тиеу
1


17

13
Орман транспорты
1
2
2,5


Блок 5 -  Құрғақ  жолды транспорт.Темір жолмен орманды  шығару
14
Кеспеағаш аймағын тазалау
1
4

16,5

15
Кеспеағаш аймағын тазалау
Еңбек қорғау.
1
2




Барлығы
15
30
22,5
67,5
135

* Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша  
    кеңестер:
    Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде      орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң     бақылау  керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар.
    Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын     регламенттеу  нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің    көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады.
    Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет.
    Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және  бақылау жаса, оған ұқыпты қара.
    б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий
* Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру.
* Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады.
* Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. 
    Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі.
    Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс   студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге    деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды     тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады.
    Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады,    оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар    туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына,   жоспарына кіргізу керек.
    в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар.
    ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген    
    деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек,  
    студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін   жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. 
    Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде  студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды.
г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар.
    Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін,     қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай    білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін  оны кез- келген   уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын  
белсенді пайдалану мүмкін емес.
    Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып   бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ   мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек.
д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер.
    Жазғы және қысқы сессия  -  ең қиын  жұмыс кезеңдері.
    Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге  мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында    материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп  және түсініксіз сұрақтар бойынша   кеңестер алуға болады.
    Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған     зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың  негізі.
    Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа  қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге   қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек.  
    Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын  ұтымды  пайдалану керек.
    Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз  сізге  сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз.
	
    4 Курс  форматы
Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес   жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың  мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық   толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде      орындалады. 
	Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар   бойынша жауап беруі тиіс.
	Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау   үшін  арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек.     
Тәртіп:  Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан  шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп    келуге болмайды, сабаққа кешіккен   студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы  телефондар өшірілуі тиіс. 
 Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа   дайындалу барысында Шәкәрім атындағы 
    Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада  белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға  болады. 
 Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап,  белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте  белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ  4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. 
   Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген  уақытта тапсырылуы тиіс. 
   Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса,   жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады.
   Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын,  өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 
   Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік   жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді.
    оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып   орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 

* КУРС САЯСАТЫ
Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет:
* оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс
* оқу процесіне белсенді қатысу керек
* барлық тапсырмаларды талпынып   орындау керек
* сабақтан себепсіз қалмау
* сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді
* білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады

         6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
                                                                   Кесте 2
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                             Барлық балл
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 
                                      30
                                       
                                      1 
СПЖ
                                      10
                                       
                                       2
СПЖ
                                      10
                                       
                                       2
СӨЖ
                                      10
                                       
                                      3 
СПЖ
                                      10
                                       
                                       3
СОӨЖ
                                      20
                                       
                                       4
СПЖ
                                      10
                                       
                                       4
СӨЖ
                                      25
                                       
                                       5
СПЖ
                                      10
                                       
                                       5
СОӨЖ
                                      25
                                       
                                       6
СПЖ
                                      10
                                       
                                       
СӨЖ
                                      25
                                       
                                       7
СПЖ
                                      15
                                       
                                       7
1 аралық бақылау
                                      90
                                       
1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл
                                      300
                                       
                                       
8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу
                                      30
                                       
                                       8
СПЖ
                                      10
                                       
                                       9
СПЖ
                                      10
                                       
                                      10
СПЖ
                                      10
                                       
                                      10
СӨЖ
                                      20
                                       
                                      11
СПЖ
                                      10
                                       
                                      11
СОӨЖ
                                      20
                                       
                                      12
СПЖ
                                      10
                                       
    12
СӨЖ
                                      20
                                       
                                      13
СПЖ
                                      10
                                       
                                      13
СӨЖ
                                      25
                                       
                                      14
СПЖ
                                      10
                                       
                                      14
СӨЖ
                                      20
                                       
                                      15
СПЖ
                                       5
                                       
                                      15
2 аралық бақылау
                                      90
                                       
8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл
                                      300
                                       
Емтихан үшін қорытынды балл 
                                      400
                                       
Академиялық кезең үшін қорытынды балл 
                                     1000
                                       

7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР
1. Лесоведение и лесоводство: Учебник для студентов вузов.  -  М.: Издательский центр. <<Академия>>, 2005, 256 стр.
2. Лесной кодекс Республики Казахстан.  -  Алматы: Юрист, 2000, 30 с.
Қосымша әдебиеттер
3. Тихонов А.С., Зябченко С.С. Теория и практика рубок леса.  -  Петрозаводск: Изд. Центр. <<Лес>>, 1990, стр. 200


Пәндер