Файл қосу

Математикалық анализ. ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                              042-0.1.00 /02-2013
                   Студенттерге арналған
<<Математикалық анализ 2>> пәні бойынша жұмыс бағдарламасы
                                02.09.2013 ж. 
                              №1 басылым
                                       





         ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
                <<Математикалық  анализ 2>>

                                       
           5B010900-Математика мамандығы үшін
                                       
                                       
ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2014
                                       
                                       
1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ <<___>>_____________ 2014__г. 
Берікханова Гүлназ Еженханқызы, <<Математика және МОӘ>> кафедрасының доценті

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 <<Математика және МОӘ>> кафедра отырысында талқыланды

<<____>> _______________ 2014__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі	______________	О.М.Жолымбаев

2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды

<<____>> _______________ 2014__ж., № ___хаттама.

Төрайымы	______________ Қ.А.Батырова

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған

<<____>> _______________ 201__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрайымы______________		

БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

















                                МАЗМҰНЫ 
* Қолданылу саласы.......................................................................................4
* Нормативтік сілтемелер..............................................................................4
* Жалпы ережелер..........................................................................................4
* Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны.........................................................................................................5
* Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі............7
* Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы.........................8
* Әдебиеттер....................................................................................................8


















1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
	<<Математикалық анализ 2>> 5B010900-Математика мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының  мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

<<Математикалық анализ 2>> пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді:
* 5B010900-Математика  мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, 
* СТУ 042-ГУ-1-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
* ДП 042-1-01-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау
Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді.
Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның математикамұғалімі маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. 
Оқу бағдарламасы математика мамандығы бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған.
3.2. Аталмыш курстың мақсаты 
- студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденіске талаптандыруын дамыту;  
- әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау  
3.3.  Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті 
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске     асыру деңгейін жету.
3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
- математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске     асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс.
3.5. Курстың пререквизиттері:  алгебра, аналитикалық геометрия курстарын білу. 
3.6. Курстың постреквизитері: функционалдық анализ


1 кесте  -  Оқу жоспарынан көшірме

                                   Курс
                                Семестр
                              Кредиттер
                                     ЛК
                                   (сағ)
                                     ПС
                                   (сағ)
                                     ЗТ
                                   (сағ)
                                   СОӨЖ
                                   (сағ)
                                    СӨЖ
                                   (сағ)
                            Барлығы (сағ)
             Қорытынды бақылаудың нысаны
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                       9
                                      10
                                       2
                                       4
                                       3
                                      30
                                      15
                                       
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                емтихан

4 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ

2 кесте  -  Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу (2 семестр)

 Тақырыптардың атауы және алардың мазмұны
                           Сағаттар саны
                             Әдебиеттер
                                       1
                                       2
                                       3
                          Дәріс сабақтар
Екі еселі интеграл тура ұғым. Квадратталатын фигуралар. Екі еселі интеграл ұғымына келтірілетін есеп. 
                                       2
7.1-(292-297 б)

Екі еселі интегралдың анықтамасы. Екі еселі интегралдың бар болу шарты. Екі еселі интегралдың қасиеттері.
                                       2
  +  - (298-306 б)
Екі еселі интегралды есептеу (тік төртбұрыштық және қисық сызықты облыс бойынша)
                                       2
7.1 -(306-315 б)
Екі еселі интегралда айнымалыны ауыстыру (қисық сызықты координаталар, полярлық коордианаталар)
                                       2
7.1-(315-325 б)
Үш еселі интеграл ұғымына келтірілетін есептер. Үш еселі интегралдың анықтамасы, бар болу шарты. Қасиеттері.
                                       1
7.1-(342-349 б)
Үш еселі интегралды есептеу (параллелепипед бойынша, қисық сызықты облыс бойынша)
                                       2
7.1-(349-354 б)
Үш еселі интегралда айнымалыны ауыстыру (қисық сызықты координаталар, цилиндрлік координаталар, сфералық координаталар. Мысалдар)
                                       2
7.1 -(354-369 б)
                                       
Бірінші текті қисық сызықты интегралдар. Мысалдар.
                                       2
7.1-(371-377 б)
                                       
Екінші текті қисық сызықты интегралдар.Мысалдар.
                                       2
7.1-(378-389 б)
Грин формуласы,оның салдарлары.
                                       2
7.1 -(389-395 б)
Қисық сызықты интегралдың интегралдау жолына тәуелсіздік шарты.
                                       2
7.1-(395-399 б)
Бет бойынша интеграл. Қисық беттің ауданы ұғымы.
                                       1
7.1 -(399-407 б)
                                       
Бірінші типті беттік интегралдар.Бетті бағдарлау. Мысалдар.
                                       2
7.1 -(407-415 б)
Екінші типті беттік интегралдар.Оның бірінші типті беттік интегралмен байланысы.
                                       2
7.1-(416-423 б)
                                       
Гаусс-Остроградский формуласы және оның салдарлары.
                                       2
7.1-(423-428 б)
Стокс формуласы және оның салдарлары.
                                       2
  + -(429-434 б)
                      Практикалық сабағы
Екі еселі интеграл. интегралданатын функциялар класы. екі еселі интегралдың қасиеттері.
                                       1
7.7 - (228-229 б)
№ 3466-3476 (жұп). 

Тіктөртбұрышты облыста екі еселі интегралды есептеу
                                       1
7.7-(229-230 6)
№ 3477-3484(жұп).
Қисық сызықты облыста екі еселі интегралды есептеу
                                       1
7.7 -(230 б)
№3485-3497 (жұп).
Екі еселі интегралды күрделі облыста есептеу
                                       1
7.7 -(230-231 б)
№ 3498-3505 (жұп).
Еселі интегралды есептеу әдістері
                                       1
7.7 - (231-232 б)
№ 3506-3516 (жұп).
Поляр координаталарындағы екі еселі интеграл
                                       1
7.7 -(233 б)
№ 3525-3530 (жұп).
Екі еселі интегралда айнымалыны ауыстыру
                                       1
7.7 -(233-234 б)
№ 3532-3540 (жұп).
Тік паралеллепипед бойынша үш еселі интегралды есептеу
                                       1
7.7 -(232-233 б)
№ 3517-3524 (жұп).
Цилиндрлік координатада үш еселі интегралды есептеу
                                       1
7.7 -(235 б)
№ 3547-3551 (жұп).
Сфералық координатада үш еселі интегралды есептеу
                                       1
7.7 -(235-236 б)
№ 3552-3558 (жұп).
Үш еселі интегралдың геометриялық қолдануы
                                       1
7.7 -(236-255 б)
№3559-3672.
Бірінші типті қисық сызықты интеграл
                                       1
7.7 -(243-254 б)
№ 3770-3780 (жұп).
Екінші типті қисық сызықты интеграл
                                       1
7.7  -  (283-285 б) № 3806-3812 (жұп).
Грин формуласы. Гаусс-Остроградский формуласы.
                                       1
7.7  -  (257-263 б)
№3822-3825, №3896-3899


5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ

5.1. Екі еселі интегралдың ретін өзгерту.
5.2. Поляр координаталарға көшу
5.3. Екі еселі интегралдың геометриялық қолдануы
5.4. Екі еселі интегрладың физикалық және механикалық қолдануы
5.5. Үш еселі интегралда сфералық координаттарға көшу
5.6. Үш еселі интегралда цилиндрлік координатрға көшу
5.7.Тарихи ескертулер.
5.8. Грин, Стокс, Остроградский-Гаусс формулалары.
5.9. Беттік интегралдар

6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
4 кесте  -  Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы

Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы 
                         Даналардың саны
                      Студенттердің саны
                   Қамтамасыз ету пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
    o Х.И.Ибрашев, Ш.Т.Еркеғұлов. Математикалық анализ курсы. 1-2 том. А., <<Қазақтыңмемлекеттікоқу-педагогикабаспасы>>, -1963.
                                    20/110
                                      15
                                      100
    o В.И.Ильин, Э.Г.Позняк.  Основы  математического  анализа.   М., <<Наука>> - 1980, ч.1 и 2.
                                      40
                                      15
                                      100
Фихтенгольц Г. М. Математикалық анализ негіздері, 2 Том.
                                      40
                                      15
                                      100
Демидович Б. П.Задачи и упражнения  по математическому анализу, 1970, Наука
                                      35
                                      15
                                      100
Н.Темірғалиев. Математикалықанализ. А., <<Мектеп>>, 1987.
                                   190/30/30
                                      15
                                      100
Кудрявцев Л. Д. Математический анализ. Том 2
                                      30
                                      15
                                      100
Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., М., <<Высшая математика>>.
                                      32
                                      15
                                      100

7ӘДЕБИЕТТЕР
    o 
    o 7.1 Х.И.Ибрашев, Ш.Т.Еркеғұлов. Математикалық анализ курсы. 1-2 том. А., <<Қазақтыңмемлекеттікоқу-педагогикабаспасы>>, -1963.
    o 7.2 Н.Темірғалиев. Математикалық анализ. А., <<Мектеп>>, 1987.
    o 7.3 В.И.Ильин, Э.Г.Позняк.  Основы  математического  анализа.   М., <<Наука>> - 1980, ч.1 и 2.
    o 7.4 Л.Д.Кудрявцев.  Математический  анализ, т.1 и 2.     М., - 1970.
    o 7.5 Г.М.Фихтенгольц.  Основы  математического  анализа ( на  казахском  и  русском  языках).     М., - 1956, Алматы  -  1960, ч. 2.
    o 7.6 Б.П.Демидович.  Сборник  задач  и  упражнений  по  математическому  анализу.      М., - 1970.
    o 7.7 Г.Н.Берман. Сборник  задач  по  курсу  математического  анализа.      М., <<Наука>> - 1977.
    o 7.8 Н.Я.Виленкин. Задачник  по  курсу  математического  анализа.ч. II., М.,<<Просвещение>> - 1971.
    o 7.9 В.Ф.Бутузов. Математический  анализ  в  вопросах  и  задачах. М., <<Высшая  школа>> - 1988.
    o 
    o 

Пәндер