Файл қосу
Қазақ кеңес балалар әдебиеті
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/02-2013 ПОӘК <<Балалар әдебиеті>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы ______2013 жылғы № 1басылым 5 В 050117- Қазақ тілі мен әдебиеті 5 В 020500 - Филология <<Балалар әдебиеті>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Ақманова Ғ.Р. - п.ғ.к., қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Сабырбаева Р.Қ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Ақманова Ғ.Р - қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушы, п.ғ.к. Кафедра: Қазақ әдебиеті Ақпараттық қатынас: телефон: 87777422212 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 222 дәрісхана Кредит саны: 3 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ Балалар әдебиеті пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін студенттерге арналған пәннің жұмыс бағдарламасы қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы балалар әдебиеті пәнінің студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В 020500 Филология: қазақ тілі мамандығының бекітілген элективті пәндер катологы - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-08.10.12-2007 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Пәннiң мақсаты: <<Балалар әдебиеті>> - ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс проблемаларына байланысты студенттерді ғылыми ізденіске баулуды өзінің міндеті деп санайды. 3.2 Курстың мақсаты: <<Балалар әдебиеті>> пәнінің міндеті - студенттерге теориялық және тәжірибелік тұрғыда білім беру; студенттердің халық ауыз әдебиеті пәнінен алған білімін қайталап еске түсіре отырып, бір ізге салу; қазақ балалар әдебиетінің даму тарихы, балаларға арналған алғашқы оқу құралдарының шығуы туралы; балалар әдебиетінің тәрбиелік мәні туралы; қазіргі заман балалар әдебиеті туралы мағлұмат беру. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен теорияларды талдай білуге дағдыландыру. 3.4. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ әдебиеттануы ғылымының өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Теориялық талдау жасай алу; - Шешендік өнердің даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері 3.5.1 Әдебиеттануға кіріспе 3.5.2 ХХ ғасырдың алғашқы кезеңіндегі қазақ әдебиетінің тарихы (1900-1940) 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Әдебиет теориясы 3.6.2 Әдеби өлкетану 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 1 модуль. Халық ауыз әдебиеті - балалар әдебиетінің бастауы. Халықтық бесік жырларының мазмұны. Халық ауыз әдебиеті - балалар әдебиетінің бастауы. 2 1 1 5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті. Махамбет Өтемісұлы жырларының халықтық негізі. 2 1 1 4 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 2 модуль. Абай мен Ыбырай Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні Ы.Алтынсарин - қазақ балалар әдебиетінің атасы Ы.Алтынсарин өлеңдерінің идеялық, көркемдік ерекшеліктері. 3 1 1 5 3, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты педагогикалық көзқарастары. Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны. Абай қарасөздеріндегі оқу, білім. 3 1 2 5 2, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 3 модуль. ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар әдебиеті. ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар әдебиеті. Жаңаша мектептердің көбеюі.ағарту ісі, оқу құралдарын жазу,оқытуды ана тілінде жүргізу проблемалары. С.Көбеев,С.Торайғыров,С.Дөнентаев шығармашылықтары 2 2 4 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Кеңес дәуірі кезеңіндегі балалар әдебиеті. . Қазақ кеңес балалар әдебиеті. Қоғамдық-тарихи жағдай. Көрнекті балалар ақын-жазушылары. Балаларға арналған туындылардың идеялық-тақырыптық негізі. 2 1 2 5 2, Б.63-68 4, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 С.Сейфуллин балалар әдебиетінің негізін салушылардың бірі. Б.Майлиннің ұстаздық қызметі. І.Жансүгіровтің балалар әдебиетінің дамуына қосқан үлесі 1 1 2 3 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 Ж.Аймауытовтың ағартушылық, педагогикалық бағыттағы ғылыми еңбектерінің мәні. Психология, әдістеме, эстетика саласынан жазған ғылыми еңбектерінің танымдық негізі. Балалар әдебиетіне қосқан үлесі. * 2 1 1 3 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 М.Әуезов және балалар әдебиеті. * 2 1 1 4 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 10 Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиеті * 2 1 1 3 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 11 Ғ.Мүсіреповтің "Қазақ солдаты" романының тарихи-көркемдік ерек шеліктері. * 2 1 1 3 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 12 * Қазіргі балалар поэзиясы 2 1 2 4 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 13 * 4-модуль. Қазіргі балалар прозасы мен драматургиясы. * М.Мақатаев шығармаларының бала тәрбиесіндегі маңызы. 2 2 2 5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 14 * Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі 2 1 1 5 2, Б. 322-331 4, Б. 333-344 7, Б. 72-81 15 * Қазіргі балалар драматургиясы 1 1 3 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ <<Балалар әдебиеті>> курсы негізінде кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. студенттердің халық ауыз әдебиеті пәнінен алған білімін қайталап еске түсіре отырып, бір ізге салу; қазақ балалар әдебиетінің даму тарихы, балаларға арналған алғашқы оқу құралдарының шығуы туралы; балалар әдебиетінің тәрбиелік мәні туралы; қазіргі заман балалар әдебиеті туралы мағлұмат беру. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты - әдістеме саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: * курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; * әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Балалар әдебиеті>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 27 10 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: o Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар әдебиеті., 1976 ж. 7.1.2.М. Әуезов, Әдебиет тарихы, Алматы, 1991 ж. 7.1.3.Ә. Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994 ж. 7.1.4.Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі қазақ балалар прозасы/, А. 1997 7.1.5.Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ том, Алматы, 1979 ж. 7.1.6.М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз әдебиеті, Алматы, 1996 ж. 7.1.7.Б.Қапасова, Қазақ балалар лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар, 2004ж 7.1.8.А.Ақтанова. Қазіргі қазақ балалар драматургиясы. Семей, 2008ж. 7.1.9.Қ.Баянбаев, Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1991ж. 7.1.10.Қ.Матыжанов, Бөбектерге арналған фольклорлық поэзия жанры. Алматы, 1990ж. 7.1.11. С. О. Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті, хрестоматия, Алматы, 1992 ж. Қосымша әдебиеттер тізімі: 7.2.1.Ш. Ахметова <<Қазақ балалар әдебиеті>>, Алматы, 1974 ж. 7.2.2.С. Қирабаев, <<мектеп және қазақ әдебиеті>>, Алматы, 1979 ж. 7.2.3.Қ. Ергөбеков, <<Мейірім шуағы>>, Алматы, 1985 ж. 7.2.4.С. Көбеев, <<Орындалған арман>>, Алматы, 1954 ж. 7.2.5.Ы. Алтынсарин, <<Таза бұлақ>>, Алматы, 1988 ж. 7.2.6.А. Құнанбаев, ІІ томдық өлеңдері мен аудармалары, Алматы, 2002 7.2.7.Абай тағылымы, Алматы, 1986 ж. 7.2.8.Абай өлеңдері, Алматы, 1996 ж. 7.2.9.Ә.Табылдиев. Халық тағылымы. Алматы, 1992ж. 7.2.10.Қ.Мырзалиев. Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1984ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz