Файл қосу

Бейінді білім берудің мазмұны



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                   ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
                    ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ
СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты
                                   ПОӘК
                                       
                           ПОӘК  042-18.30-2013
      <<Профильды білім беру педагогикасы>>
 пәнінің оқу-әдістемелік кешені
(оқытушылар үшін)
                                       
                          № 2  -  басылым  
                                       
                                       
                                       
                                       

      <<Профильды білім беру педагогикасы>>
                  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
             5В010300 Педагогика- психология
                    мамандығына арналған
        Студенттерге арналған пәннің оқу 
                      жұмыс бағдарламасы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       



                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                Cемей -2014
                                       
                                       
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  
Дуйсембекова Ш.Д.
2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1  03.09.2014ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________Джанбубекова М.З

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  <<05>> 09.2014ж.
Төрағасы: ________________Ахметова Т.Ш

3. БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2014ж. 
ОӘК төрағасы: ____________ с.ғ.д. Искакова Г.К.

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 03.09.2014ж.)





















                                Мазмұны

* Жалпы ережелер
2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4. Курс форматы
     5. Курс саясаты
     6. Баға қою саясаты
7. Әдебиеттер




































* Жалпы ережелер
1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер
* Педагогика ғылымдарының кандидаты Дуйсембекова Ш,
*  Байланыс ақпараты  -  тел. 30-43-33, Таңірбергенов 1.  2 ғимарат, 
* Сабақ өткізу орны  - , №2,
* Пән аты  -  <<<<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>>>>
* Кредит саны - 2
          1.2. Курстың қысқаша мазмұны:
Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
<<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>>    пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға міндетті өткізілетін пән. Себебі, бейінді білім беру педагогикасы кәсіптік білім алуға, бағдарлы оқуға, қоғамдағы әлеуметік жағдайға, бүкіл адамзаттың ақыл-ойын жинақтаушы ғылым. 
<<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>>   пәнін оқыту арқылы Болашақ мамандарды даярлауда теориялық практикалық негіз қалауға мүмкіндік береді. Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес ерте кәсіби бағдар беруді қамтамасыз ету негізінде  жоғары сыныптағы  оқушыларға кәсіби бағдар беру;
1.3. Пәнді оқыту мақсаты.
Курстың мақсаты болашақ еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін оқушыларды еңбек пен бейінді оқытуға дайындау, тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыруға  қажетті  теориялық негіздермен және  практикалық ептіліктермен қаруландыру.
	1.4  Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: . 
* Болашақ мамандарды даярлауда теориялық, практикалық негіз қалау.
* Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес ерте кәсіби бағдар беруді қамтамасыз ету негізінде  жоғары сыныптағы  оқушыларға кәсіби бағдар беру;
* Баланы оқытып  тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету.
* Болашақ маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық  жұмысқа үйрету
	1.5  Пәнді оқу барысында студент білу керек:
-Білу керек 
Пәннің базалық ұғымдарын, Қазақстан Республикасы  бейінді бағдарлы оқыту туралы түсінік; 
 кәсіби бағдар беру мәселелерін зерттеу негіздерін;  
-Меңгеру керек: 
бейінді бағдарлы оқыту мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстарды;
-Игеру керек:
Әр түрлі мамандықтарды салыстырмалы талдауды; 
-Қолдана білу керек: 
Кәсіптік бағдар материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізуді.
-Түсіну керек: 
Білім беру мекемелерінің тәрбиелік іс-әрекеттері тәжірибесіне ҚР еңбек кодексін, бейінді бағдарлының  негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын енгізу материалдарын түсіну;  
- Білім болу керек: 
Кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, ұтқырлық  және т.б.;
- педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылық.
-Қалыптастыруы  тиіс:
Пән бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алуын;
-Бейінді  курсын оқыту студенттердің тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруы тиіс.  

1.6 Пәннің пререквизиті:
Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық  пәндер бойынша білім.
         1.7 Пәннің постреквизиті: 
Бейінді білім беру педагогикасы  курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып  жалпы педагогика , тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру.
2.Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                Кесте 1.  
№

Тақырыптары

                               Сағаттар


Д/С
П/С
Л/С
БОӨЖ
БӨЖ

                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
1 
1-модуль- Бейінді білім беру педагогикасы  Кіріспе
1
1


+
Подласый И.П. Педагогика 1-том Минск-1996.
2
<<Бейінді білім беру педагогикасы>>  оқу  пәні. 
1.1. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі
1.2. Курстың мақсаты мен міндеттері.
1.3. Бейінді  білім беруді жүзеге асырудың оқыту әдістері мен құралдары.
1
1



Әбиев. Ж. Бабаев. С. Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004.
3
Бейінді білім берудің моделі.
2.1.  Кәсіптік білім берудің моделін жасаудың ерекшеліктері.
2.2.  Кәсіптік білім беру мекемелері.
2.3. Кәсіптік білім беру жүйесін ұйымдастырудың моделі.
1
1



Дуйсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2012 ж.
4
Бейінді білім берудің мазмұны
3.1.  Кәсіптік білім берудің мемлекеттік білім беру  стандарты.
3.2.  Кәсіптік мектеп оқушысының жеке білім алу бағыты.
1
1



Дуйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2014.
5
Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы.
4.1.  Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  мәні және құрылымы.
4.2. Кәсіпке баулудың қағидалары, олардың құрамы, өзара ықпалы және оларды
       тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері
1
1

+

Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
6
Кәсіптік білім беруде тұлғаның іс-әрекеті және дамуы
5.1. Кәсіптік білім беруде тұлға тәрбиесі және дамуы
5.2. Портфолионың негізгі типтері: әрқайсысының артықшылығы  және шектеулері.
5.3. Кәсіптік білім беруде портфолионы қолданудың принциптері.
1
1


+
Мусин .Қ.С.Америкадағы педагогтық білім және заң саясаты //Қазақстан мектебі №5, №6.-А., 1996-1998;
7
2-модуль- Мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысы.
6.1.  Кәсіби даярлықтың алдындағы мақсат пен міндеттер.
6.2.  Ата-аналармен  жұмысты ұйымдастырудың мақсаты және мазмұны.
6.3.  Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие.





<<Білім беру туралы>> Қазақстан Республикасының Заңы.-А.,2007ж
8
Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару
7.1.  Менеджмент теориясы негіздерінде білім беру мекемелерін басқару.
7.2. Білім беру мекемелерін басқарудың принциптері мен әдістеру.
1
1



Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2002 
9
Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару
8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) әдістемелік және арнайы дайындығына қойылатын талаптар.  
8.2.  Қазіргі оқу - тәрбие процесінде  кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының)  қызметтік міндеттері мен құқықтары. 

1
1



Сластенин.В.А, Исаев И.Ф, Шиянов.Е.Н. Общая педагогика.М ,2002г
10
 Элективті  /таңдаулы/  курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың  өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. 
 - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  заңдылықтары мен  принциптері.
- Кәсіптік білім берудің  тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. 

1
1




11
Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау
* Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу
* Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау
1
1



Әбиев. Ж. Бабаев. С. Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004.
12
Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. 
Портфолио туралы түсінік.
Портфолио түрлері
Пікірлер портфолиосы.
1
1



Дуйсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2012 ж.
13
Ресурстық орталық  -  бейімді бағдарлы оқу орталығы.
Мектепаралық оқу өндірістік мекемелер, оларға сипаттама.
1
1



Дуйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2014.
14
Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру.
Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері
1
1



Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
15
Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар.
 Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды  психологиялық - педагогикалық жетектеу

1
1





Практикалық сабақ тақырыптары







Кәсіптік білім беруде оқушылардың мектепішілік бақылауын өзін-өзі анықтауға бағдарлау
1.1. Кәсіптік білім беру кезеңіндегі  оқушының психологиялық-педагогикалық бейнесі: өзін-өзін анықтауға бағдарлау.  
1.2. Кәсіптік білім беру кезеңінің оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың формалары.






Гладкая И.В., Ильина С.П., Ривкина С.В. Осноы профильного обучения в предпрофильной подготовки СПб, Каро 2005.


Кәсіптік білім берудің әр-түрлі модельдері: мектепшілік бейіндендіру және жүйелі ұйымдастыру.
 2.1.  Кәсіпке баулу мазмұнын  іріктеудегі жалпы тәсілдер.  
 2.2. Кәсіптік білім берудің түрлі модельдерін жүзеге асырушы жалпы білім беретін мекемелерді  инновациялық қамтамасыз ету. 






Мүсілімов Ә., Сиымова А. Кәсіптік бағдар беруде иектептен тыс  жұмыстардың түрлері. Қазақстан Жоғары мектебі. № 3. 2002. 89-91 бб.


Білім беру мазмұны: кәсіптік білім берудің мүмкін болатын жақтары. 
3.1.  Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты  оқыту формалары мен әдістерін таңдау.
3.2   Оқушылардың білімділігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері.






Дуйсембекова Ш Самоопределение личности школьника Семей,,2012

Элективті  /таңдаулы/  курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың  өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. 
4.1.  Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  заңдылықтары мен  принциптері.
4.2.  Кәсіптік білім берудің  тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. 





Дуйсембекова Ш.Д. Педагогика, Семей 2012 -246бет

Кәсіптік білім беруде  түрлі  технологияларды пайдалану.
5.1.  Оқытудағы қазіргі ақпараттақ және  коммуникативтік технологиялар.
5.2.  Кәсіптік білім берудегі модульдік технология.
5.3. Кәсіптік білім беру міндеттеріне жауап беретін, оқушылардың іс-әрекетінің нәтижесін бағалау және есепке алдың қазіргі тиімді формасы  -  портфолио.






Загвязинский В.И. Общая педагогика: учеб. пособие /В.И. Загвязинский  -  М.: Высшая школа, 2008.  -  270с.


Кәсіптік білім берудің кезеңіндегі  оқушылардың жеке оқу жоспарын  жобалаудың ерекшеліктері.  
6.1.  Кәсіби даярлықта  кәсіптік бағдар беру және  хабарламалық  жұмысты ұйымдастыру.
6.2. Кәсіптік  мектепте  оқуды  түрлі вариантта  жалғастыруда  оқушыға  психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудегі іс-әрекетті ұйымдастыру.






Щуркова Н.Е.Педагогическая технология. Москва: Пед.общество России, 2002.


Кәсіптік білім беруде  сабақ кестесін  құру әдістемесі.
7.1.  Қоғамға пайдалы, өнімді еңбектің әр түрлі формаларының  педагогикалық мүмкіндіктері. 
7.2.  Оқушыларды еңбекке баулу бойынша  мектептің  оқу бағдарламаларын құрғызудың ғылыми негіздері.  





Құтпанбаев Ә. Кәсіпке оқытатын  орта мектептер мен кәсіптік білім беретін бастауыш мектептің бағдарламасы. /Жоба/.  Мектептегі технология. № 7  -  8. 13-25 бб.


Кәсіптік білім берудегі қорытынды аттестация. 
8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру.
9.2. Политехникалық білім беру жеке тұлғаны жан- жақты дамытудың құралы ретінде.






Дуйсембекова Ш.Д Профессиональное самоопределение старшеклассников. Монография, Семей,2013 

Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау
* Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу
Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау





Краевский В.В. Общие основы педагогики: учеб. пособие /В.В Краевский.  -  М.: Академия, 2003.  -  280с.


Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. 
Портфолио туралы түсінік.
Портфолио түрлері
Пікірлер портфолиосы.





Дуйсембекова Ш 12 жылдық білім беруде бағдарлы және бағдар алды білім беру. 
Семей 2014


Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар.
 Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды  психологиялық - педагогикалық жетектеу 
Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру.
Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері








* Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
Дәрісті тыңдап, жазуға әдістемлік нұсқау. 
Мақсаты:  студенттерді курс бойынша тиісті теориялық біліммен қаруландыру. 
Міндеттері: әр тақырыпты меңгеру мақсатымен жүйелі білім беру; пәнге қызығушылығын тудыру және өздігінен жұмыс істей білуге үйрету; Жоғарғы оқу орындарындағы оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы  -  дәріс болып табылады. Дәріс студенттерге пәнге деген қызығушылығын тудырады. 
Дәріс  -  студенттерде өздігінен терең білім алуға ізденіс туғызады. 
Дәріс  сабағын тыңдау және жазуға даялық:
сабаққа кешікпеңіз;
дәріс дәптеріңізді және қаламыңызды ұмытпаңыз;
дәріс барысында мәтінді қалмай жазып отыруға талпыныңыз. 
Семинарлық сабақтың мақсаты:	
:: теориялық материалдарды тереңдетіп зерттеу;
:: ғылыми мәтіндерді сұрыптау, материалды жалпылау дағдысын қалыптастыру, ойлау сынын дамыту және т.б.;
:: білімді меңгеруде өзбеттілік, шығармашылық инициатива, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
:: көпшіліктің алдында сөйлеу, пікірін білдіру және өз көзқарасын қорғау дағдысын қалыптастыру.
Мақсаты: пән бойынша лекцияда алған білімдерін бекіту, тереңдету және кеңейту.
Міндеттері:
- Пән бойынша алған теориялық материалдарын тереңдету және жүйелеу;
- Библиографиямен өздігінен жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру;
- Аудиторияда өз ойын білдіруге, басқаны тыңдай білуге,өз пікірін қорғай білуге және талқылауға қатысуға үйрету.
Берілген тақырыпты конспектілеу.
Негізгі талаптар:
-Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
-Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу.
-Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет.
-Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазыдуы тиіс.
-Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.
Білім алушылардың өздік жұмыстарды орындауларына жалпы кеңестер (нұсқаулар)
* Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек.
* Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уақыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану.
* Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек.
* Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор.
* Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн.
* Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет.
* Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек.

* Курс форматы
Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан, БОӨЖ , БӨЖ  тұрады. 
Тақырыптардың барлығы дәрістік, практикалық сабақтарда берілген, қалғаны өздiгiнен орындалады.
Дәрiстiк, практикалық  сабақтарды орындау  мiндеттi. 
Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады.
Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады.
Студенттердiң бiр-бiрiнен көшiргенi немесе плагиат (дайын тапсырманы көшiру) үшiн оған курс бойынша "қанағаттандырарлықсыз" деген баға қойылады.
	
* Курс саясаты.
Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.
Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі  және барлық курс бойынша <<қанағаттанғысыз>> бағасы қойылады.
Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <> бағасын қоюмен қамтылады.
Ұялық телефон:  Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек.
Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.

* Баға қою саясаты
Пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады:
* Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: 
* дәріс сабағы  -  30 баллға тең. (15 апта бойы)
* Тәжірибелік сабақтың жауабы  -  2,4,11,14 аптада 40 баллмен, 6,9 аптада 20 баллмен бағаланады.
* БӨЖ бірінші аттестацияда 2 және екінші аттестацияда 2 реттен тапсырылады   -  40  баллдан.
* БОӨЖ бірінші және екінші аттестацияда 1 реттен тапсырылады.
Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады.


6.1 Бейінді білім беру педагогикасы  пәні бойынша балдардың бөлінуі
                                                                Кесте 2.  
                                   Апта
                        Тапсырма мазмұны
                               Ұпай саны
                                Қосымша
                               (Формасы)
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
Аудиториялық сабақ үшін (дәріс) 1-7 апта бойынша
                                      30
                                       
                                  1 апта
<<Бейінді білім беру педагогикасы>>  оқу  пәні. 
1.1. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі
1.2. Курстың мақсаты мен міндеттері.
1.3. Бейінді  білім беруді жүзеге асырудың оқыту әдістері мен құралдары.
                                       
                                       
                                  2 апта
Бейінді білім берудің моделі.
2.1.  Кәсіптік білім берудің моделін жасаудың ерекшеліктері.
2.2.  Кәсіптік білім беру мекемелері.
2.3. Кәсіптік білім беру жүйесін ұйымдастырудың моделі.
                                      40
                                       
                                  3 апта
Бейінді білім берудің мазмұны
3.1.  Кәсіптік білім берудің мемлекеттік білім беру  стандарты.
3.2.  Кәсіптік мектеп оқушысының жеке білім алу бағыты.
                                       
                                       
                                       
БӨЖ
 Кәсіптік білім берудің мазмұнын  құрудың негізгі принциптері.
Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  мәні және құрылымы.
Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  заңдылықтары мен принциптері.
Кәсіптік білім берудің  тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары
                                      40
Ақпараттық жоба (топқа бөлініп буклет жасаңыз)
                                  4 апта
Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы.
4.1.  Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  мәні және құрылымы.
4.2. Кәсіпке баулудың қағидалары, олардың құрамы, өзара ықпалы және оларды
       тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері
                                      40
                                       
                                  5 апта
Кәсіптік білім беруде тұлғаның іс-әрекеті және дамуы
5.1. Кәсіптік білім беруде тұлға тәрбиесі және дамуы
5.2. Портфолионың негізгі типтері: әрқайсысының артықшылығы  және шектеулері.
5.3. Кәсіптік білім беруде портфолионы қолданудың принциптері.
                                       
                                       
                                  6 апта
Мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысы.
6.1.  Кәсіби даярлықтың алдындағы мақсат пен міндеттер.
6.2.  Ата-аналармен  жұмысты ұйымдастырудың мақсаты және мазмұны.
6.3.  Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие.
                                      20
                                       
                                       
Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару
7.1.  Менеджмент теориясы негіздерінде білім беру мекемелерін басқару.
7.2. Білім беру мекемелерін басқарудың принциптері мен әдістеру.
                                      40
                                       
                                  7 апта
Тұлға қалыптастырудағы  жаңа инновациялық әдістерді қолдану.
                                       
                                       
                                       
Межелік бақылау
                                      90
                                       
                                      1 аттестациялық аптада
                                      300
                                       

Аудиториялық сабақ үшін (дәріс)8-15 апта бойынша
                                      30
                                       
                                  8 апта
Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару
8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) әдістемелік және арнайы дайындығына қойылатын талаптар.  
8.2.  Қазіргі оқу - тәрбие процесінде  кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының)  қызметтік міндеттері мен құқықтары. 

                                       
                                       
                                  9 апта
 Элективті  /таңдаулы/  курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың  өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. 
 - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  заңдылықтары мен  принциптері.
- Кәсіптік білім берудің  тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. 

                                      20
                                       
10 апта
Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау
* Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу
* Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау
                                       
                                       

Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. 
Портфолио туралы түсінік.
Портфолио түрлері
Пікірлер портфолиосы.
                                      40
                         Жаднама жасаңыз
11 апта
Ресурстық орталық  -  бейімді бағдарлы оқу орталығы.
Мектепаралық оқу өндірістік мекемелер, оларға сипаттама.
                                      40
                                       
12 апта
Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру.
Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері
                                       
                                       
13 апта
Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар.
 Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды  психологиялық - педагогикалық жетектеу

                                       
                                       

Кәсіптік білім беру кезеңінің  оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың формалары. 
Менеджмент теория негіздерінде  білім беру мекемелерін басқару.
Білім беру мекемелерін басқарудың принциптері мен әдістері.
                                      40
Ақпараттық баяндама жасаңыз
14 апта
Кәсіптік білім беруде педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру. Эссе <<Мамандық туралы>>
                                      40

15 апта
Межелік бақылау
                                      90

                                      2 аттестациялық аптада
                                      300
                                       

                                                                 Кесте 2.1
                                   Апта
            БОӨЖ тапсырмаларының кестесі 
                        Тапсырма мазмұны
                                Формасы
                                       1
                                       2
                                       4
                                  4 апта
Тақырыбы- Кәсіптік багдар беру
Мақсаты: жаңа мамандықтар мен танысу. 
Берілетін тақырыптар: 
1. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы.
4.1.  Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  мәні және құрылымы.
4.2. Кәсіпке баулудың қағидалары, олардың құрамы, өзара ықпалы және оларды
       тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері 
          Шығарма-шылық жоба. (Слайд жасау)

7-апта
Жинақталған материалдарды талдау, қорытындыға келу.
Жұмысты қортындылап, дәлелдеу, қорғау.
                                       
                                 12 апта 
Тақырыбы: Кәсіптік білім беруде педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру
Мақсаты: Студенттерді  шығармашылық жұмысты орындауға бейімдеу.
Жэне сееминар,іс ойындар, практикалық сабақтар,саяхат,үйітме,шеберхана,шығармашылық жұмыстарды қорғау,Бірінғай ұлттық тест (Б.Ұ.Т.)
      Шығармашылық сабақтың конспектісін  жасау,білімдарлық ситуация,сабақтың конспекті.
 Оқытудың нәтижелілігі

                         Ақпараттық жоба
                            (Слайд жасау)

15 апта  
Элективті  /таңдаулы/  курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың  өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. 
 - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің  заңдылықтары мен  принциптері.
- Кәсіптік білім берудің  тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. 

                                       
6.2 СОӨЖ және СӨЖ тапсырмаларды бағалау жүйесі

СОӨЖ және СӨЖ тапсырмаларды бағалау жүйесі
өте жақсы бағасын қою барысында тәлімгер тақырып бойыншы берілген ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмысты толығымен орындаған жағдай ескеріледі; егер нақтылау үшін берілген сұраққа жауап берілмеген жағдайда бір кемшілігі ескеріліп   1-4% алынып койылады 
жақсы бағасы ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс, оның нәтижелері жалпы түрде оқу жоспарына сай, бірақ бір немесе екі өрескел қатесі немесе үш кемшілігі жалпы пайыздан 1 шегеріліп отырылады (дұрыс, бірақ жетілген дәл жауап емес). 
қанағаттанарлық  бағасы егер де ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс  оның нәтижелері негізінен бағдарламаның талаптарына сай келіп, бірақ 1 өрескел қатесі және 2 кемшілігі болса, немесе 1 өрескел қатесі және 1 өрескел емес қатесі, немесе 2  -  3 өрескел қатесі, немесе 1 өрескел емес және 3 кемшілігі болса, немесе 4  -  5 кемшілігі болса  қойылады.
Негізінен  қанағаттанарлықсыз  бағасы жұмыстың жоқтығын көрсетеді, және оқушыға оны қайта жасауды ұсынуға болады.  

                7.. Ұсынылатын әдебиеттер:
                                       
* Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы. Алматы, 2007.
* Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі  білім беруді дамыту тұжырымдамасы. Астана , 2003.
* Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2015 жылдарғ арналған Мемлекеттік мағдарламасы. Астана., 2004.
* Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына арнаған жолдауы., Алматы.  2014 ж.
* Акулова О.В. Информационная работа в условиях профильного обучения СПб, Каро 2005.
* Аймагамбетов З., Сарсекеев М. Мектеп және мамандық таңдау. Алматы., 1983.
* Бақтыбаев Қ.Б., Әлмағамбетова  Д.Қ. Бастауыш кәсіптік білім мамандықтарына арналған оқу жоспарының моделін жасау жөніндегі нұсқаулар. Алматы., 2002.
* Гладкая И.В., Ильина С.П., Ривкина С.В. Осноы профильного обучения в предпрофильной подготовки СПб, Каро 2005.
* Климов Е.А. Психолого- педагогические проблемы профессиональной ориентации и профессиональной консультации. М. Знание. 1983.
* Кузнецов А.А., Пинский А.А., Рыжаков Н.В., Филатова А.О. Структура  и принципы формирования содержания профильного обучения на старшей ступени М.,Каро 2003.
* Писарева С.А. Образовательная среда профильного обучения. СПб, Каро 2005.
* Теория и практика организации предпрофильной подготовки  /Под.ред. Новиковой Т.Г. М. АПК и ПРО 2003.
* Мүсілімов Ә., Сиымова А. Кәсіптік бағдар беруде иектептен тыс  жұмыстардың түрлері. Қазақстан Жоғары мектебі. № 3. 2002. 89-91 бб.
* Құтпанбаев Ә. Кәсіпке оқытатын  орта мектептер мен кәсіптік білім беретін бастауыш мектептің бағдарламасы. /Жоба/.  Мектептегі технология. № 7  -  8. 13-25 бб.
                                       
                     Қосымша  әдебиеттер:

* Бабаев.С.Б, Оналбек.Ж.К. Жалпы педагогика. А.2006ж.
* Батышев.С.Я. и др. Профессиональное педагогика. М:1999 г.
* Әбенбаев.С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. А:2004ж.
* "Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру әдістері" Тәжібаева. Алматы, 2004 ж.
* "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж.
* Дуйсембекова Ш Мектеп және мамандық таңдауСемей,2012
* Дуйсембекова Ш 12 жылдық білім беруде бағдарлы және бағдар алды білім беру. 
Семей 2014
Пәндер