Файл қосу
Педагогикалық жүйелерді басқару функциялары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК042-18-34.1.107/01- 2014 ПОӘК <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы 11.09.2014 ж. № 2 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> 6М011200 - <<Химия>> мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2014 ж. А.К.Сапакова, б.ғ.к., доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында <<__02___>>___09______2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<__03___>>____09_______2014 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<___11__>>___09______2014 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________Г.К. Искакова 4. 18.09.2013 ж. №1 басылымның ОРНЫНА Мазмұны * Қолдану саласы * Нормативтік сілтемелер * Жалпы ережелер * Оқу пәннің (модульдің) мазмұны * Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі * Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы * Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ <<6М011200>> - <<Химия>> мамандығы магистранттарына арналған <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына еңгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: * Мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты; * <<6М011200>> - <<Химия>> мамандығының Типтік оқу жоспары; * СТУ 042-ГУ-4-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; * ДП 042-1.01-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> пәні магистранттарды дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын магистранттар үшін кәсіптік пәндер блогының таңдаулы бөлігі болып табылады. <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> құралы шығармашылық ойлау, магистранттарға ғылыми көзқарас қалыптастыру, химияның өмірмен байланысын ашу, болашақ ғылыми маманды теориялық және профессионалды дайындықтын жоғары білім деңгейімен қаруландыру, белсенді ғылыми-педагогикалық әрекет үшін білім мен білікті қалыптастыруға көмегін тигізуі керек. Бұл пәнде магистранттар орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқаруды оқып меңгереді. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: кәсіптік-компетентті тұлғаны, бәсекелестікке қабілетті, өздігінен кәсіптік міндеттерді шығармашылық шеше алатын, кәсіби әрекетінің қоғамдық және жекебасындағы мәнісін саналы ұғынатын, оның нәтижесіне жауапкершілікпен қарайтын тұлғаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін білімнің тиімді басқару жүйесін жасаудың мәселесіне қатысты сұрақтармен байланысты түсінік беруді көздейді. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * тұтас педагогикалық үрдісте мектеп ішілік бақылауды жүзеге асырудың мазмұны, міндеттері, бақылау әдістері, бақылау формалары, тексеруді ұйымдастырудың кезеңдері т.б мәселелерді айқындау; * білім мекемелері ұжымындағы басқарудың негізгі ұстанымдарымен танысу; * біліктілікті көтеру және мектеп қызметкерлерін аттестациялау мәселелерін көрсету; * оқушылардың шығармашылдық әрекеттерінің негізгі түрлері, оқу шығармашылық әрекеттерді ұйымдастыру сұрақтарын қарастыру; * магистранттарды Казақстан Республикасының <<Білім туралы>> заңдарының негізгі ұстанымдары мен бағыттарымен заңдастырылатын басқару мәселелеріндегі құжаттармен таныстыру. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: * тұтас педагогикалық үрдісте мектеп ішілік бақылауды жүзеге асырудың мазмұны, міндеттері, бақылау әдістері, бақылау формалары, тексеруді ұйымдастырудың кезеңдері т.б мәселелерді білу тиіс; * білім мекемелері ұжымындағы басқарудың негізгін меңгеру тиіс; * біліктілікті көтеру және мектеп қызметкерлерін аттестациялау мәселелерін игеру тиіс; * оқушылардың шығармашылдық әрекеттерінің негізгі түрлері, оқу шығармашылық әрекеттерді ұйымдастыру сұрақтарын қолдана білу тиіс; * Казақстан Республикасының <<Білім туралы>> заңдарының негізгі ұстанымдары мен бағыттарымен заңдастырылатын басқару мәселелеріндегі құжаттарын түсіну тиіс. + Курстың пререквизиттері: Педагогика, психология, менеджмент + Курстың постреквизиттері: Химиялық оқулықтардың құрылымдық-мазмұнды негіздері 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте Курс Семестр Кредиттер ДР сағ. СПС сағ. ЗС сағ. БАМӨЖ (сағ) БАӨЖ сағ. Бар-лығы сағ. Қорытынды бақылау түрі 1 2 3 15 30 - 23 67 135 емтихан 4 ОҚУ ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2 кесте Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 2 МИКРОМОДУЛЬ 1 <<БАСҚАРУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРАЛЫ ҰҒЫМ>>. Дәріс сабақтары Әлеуметтік-педагогикалық жүйелер, ұғымдары және түрлері. <<Жүйе>> туралы ұғым. Жүйелердің табиғаты және негізі, олардың түрлері және даму заңдылықтары. Педагогикалық жүйе әлеуметтік жүйенің бір түрі ретінде, оның функционалды компоненттері: мақсаттық, мазмұнды, әрекеттік, аналика-нәтижелік. 2 Басқару және педагогикалық менеджмент туралы ұғым. Басқару әрекеттің ұғымы және негізі. Педагогикалық жүйелерді басқару функциялары. Басқарудың негізгі принциптері. Педагогикалық менеджмент. Принциптері. Функциялары. Әдістері. Талаптары. Жағдайлары. 2 Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объекті ретінде. Қазіргі мектеп күрделі педагогикалық жүйе және ғылыми басқару объектісі ретінде. Мектепішілік басқаруда жаңа өзгерістер:негізгі тенденциялар (үрдістер). Басқару әрекеттің негізгі бағыттарының сипаттамасы. Мектеп педагогикалық жүйелерінің басқару әдістері мен формалары. 3 Практикалық сабақтар Педагогикалық ұжым басқарудың объектісі ретінде. 2 Мектепті басқарудың ғылыми-педагогикалық негіздері. 2 Орта кәсіптік білім беру басқарудың ғылыми-педагогикалық негіздері. 2 Гимназияны басқарудың ғылыми-педагогикалық негіздері. 2 Ауыл мектептерінде оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру. 2 Білім беру әрекеттің сапасын бағалау орта мектептің тиімділін анықтау тәсіл ретінде. 2 Оқытушының кәсіптік әрекетінің сапасы мен нәтижесін диагностикалау. 2 МИКРОМОДУЛЬ 2 <<МЕКТЕПТІҢ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІ>>. Дәріс сабақтары Мектептің педагогикалық жүйесін басқарудың әдістрі мен формалары. Жоспарлаудың маңызы. Жоспарлаудың құрамын түсініуіндегі жаңалықтары. Мектептің білім беру бағдарламаларының даму және оқу жоспарларын құрастыру. Басқарудың әдістері: диагностика, зерттеу, бақылау, әңгімелесу, тест, карталар, векеталар және т.б. Мектеп ішілік педагогикалық жүйелерін басқару формалары. 2 Мектептің білім беру жүйесінің ғылыми-педагогикалық қаматамасыз етілуі. Дәсүрлі түрдегі мектептегі әдістемелік жұмыстың мазмұны және міндеттері: әдістемелік кенес, мұғалімдердің бірлестігі және т.б. Ғылыми-педагогикалық қамтамасыз етілуінің жаңаруы, мектеп кафедраларын құру, олардың функциялары. Педагогикалық кеңес. Мазмұны. Жүргізу әдістемесі. Мұғалімдердің білктілігін арттыру. 2 Білім беру басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпарат, оның басқару әрекеттегі маңызы. Білім беру жүйе басқарушыларын ақпараттық қаматамасыз етілуі. Білім беру басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар. 2 Мектепішілік бақылау жүйесі. Педагогикалық кадрлардың аттестациясы. Мектепішілік бақылаудың негізі мен маңызы. Мектепішілік бақылаудағы жаңа өзгерістер. Жоғары білімді кадрларды дайындау. Оқытушылардың ғылыми-зерттеу әрекеті. 2 Практикалық сабақтар Басқару шешімдерді қабылдау. Мектепішілк оперативті ақпарат. 2 Мектеп құжаттары және құралдар. 2 Педагогикалық кеңестің жұмыс істеу мазмұны және әдістемесі. 2 Мұғалімдердің өзін-өзі дамыту. 2 Мектеп ұжымдағы қарыма-қатынас. 2 Педагогикалық мониторинг. 2 Мектепішілік басқарудың педагогикалық талдауы. 2 Педагогикалық бақылау. 2 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 * <<Қазақстандағы білім беру жүйесі>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауап беру (конпектісін жазу): * Білім беру жүйесі туралы ұғым. * Қазіргі білім беру жүйесінің сипаттамасы, оның құрылымы. * Білім беру жүйсін басқаруының мемлекеттік-қоғамдық характері. * Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. * Білім беру басқаруының мемлекеттік органдары, олардың іс-әректінің мазмұны. * Білім беру бақармасының ұжымдық органдары, олардың құрамы және іс-әрекетінің сипаттамасы. * Білім беру жүелерінің басқаруына қоғамдық институттардың әрекеттесуі. * Әр бір магистрантқа жеке түрде тақырыптық тест құрастыру (30 сұрақ бір дұрыс жауабы болу тиіс). 5.2. * <<Бақарушының басқару мәдениеті>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауап беру: * Басқармалы объект ретінде мектептің стратегиялық платформасын ұйымдастыру. * Дәстүрлі (педагогикалық кеңес, ата-ана комитеті, оқушылар кеңесі) және жаңа (мектеп кеңесі, қамқоршылық кеңес, инновациялық кеңес және т.б.) жалпы мектеп басқармасының қызметтері. * Ұжымның басқарудың барлық деңгейлерінде дамуына басқарушының функциясы. * Ұжымның тиімді және шығармашылық әрекеті үшін қойылатын жағдайлар. * Тақырыптық кроссворд құрастыру. 5.3. * <<Тұлға аралық қатынастар және олардың құрылуы. Педагогикалық ұжымның әлеуметтік-психологиялық ахуалы>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауап беру: * Мектептің педагогикалық ұжымы, оның ерекшеліктері. * <<Тұлға аралық қатынастар>> туралы ұғым. * Оқытушылардың әрекетіне, оқу-тәрбие процесінің сапасына тұлға аралық қатынастардың әсері. * Тұлға аралық қатынастар ұжымның әлеуметтік-психологиялық ахуалдың түзілуі негізі ретінде және олардың функциялары. * Конфликт - ұжымның әлеуметтік-психологиялық дұрыс ахуалдың түзілуіне кедергі жасайтын факторлардың бірі ретінде қарастыру. * Конфлик түрлері. * Педагогикалық ұжымда конфликтерді шешу жолдары. * Орта білім беру ұйымдардағы жетістіктердің нәтижесін талқылау. 5.4. * <<Орта кәсіптік білім беру жүйесін басқаруының ғылыми-педагогикалық негіздері>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру. * <<Орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу әрекеттерін басқару>> тақырыбы бойынша мақалаларға талдау жасау. * Схема түрінде орта кәсіптік білім беру жүйесін басқаруының моделін ұсыну. 6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы Кесте 4 Оқулықтардың , оқу-әдістемелік құралдардың атауы Дана (саны) Магистранттардың саны Қамтамасыз етілу пайызы 1 2 3 4 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 287 с. 50 3 100 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 253 с. 47 3 100 Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004. - 567 с. 3 3 100 Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с. 2 3 67 Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии. - М., 1987. 80 3 100 Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты. - М., 1999. 15 3 100 Масырова Р.Р., Линчевская Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000. 3 3 100 Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития. - Алматы, 2001 5 3 100 Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели). - Алматы, 2001. 20 3 100 Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM 1 3 33 Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире. - М.,2005. 1 3 33 Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы. - Алматы, 2007. 1 3 33 Мухамедхан Д. Качесвто высшего образования и кредитная система обучения. - Алматы, 2005 . 1 3 33 Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь. - М., 2000. 10 3 100 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 287 с. 7.1.2 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003. - 253 с. 7.1.3 Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004. - 567 с. 7.1.4 Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с. 7.1.5 Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии. - М., 1987. 7.1.6 Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты. - М., 1999 7.1.7 Масырова Р.Р., Линчевская Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000. o Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко // М.: Народное образование, 1998. - 256 с. o Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств / Г. К. Селевко // М., 2005. - 208 с. o Садвакасова З.М. Педагогический менеджмент - Алматы, 2011 г. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития. - Алматы, 2001 7.2.2 Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели). - Алматы, 2001. 7.2.3 Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM 7.2.4 Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире. - М.,2005. 7.2.5 Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы. - Алматы, 2007. 7.2.6 Мухамедхан Д. Качесвто высшего образования и кредитная система обучения. - Алматы, 2005 7.2.7 Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь. - М., 2000. 7.2.8 Журнлдар: :: Школьные технологии :: Творческая педагогика :: Директор школы :: Менеджмент в образовании :: Инноваций в образовании 7.2.9 Моисеев А.М. Качество управление школой: Каким оно должно быть // Библиотека журнала <<Директор школы>> Выпуск №4 2001. М.,Сентябрь 2001 7.2.10 Савенков А.И. Содержание и организация исследовательского обучения школьников М.,Сентябрь.,2003 7.2.11 Исследовательская деятельность в школе: опыт, поиски, решения. (Ответственный редактор к.п.н. М.А.Ушакова ) - Москва <<Сентябрь>>, 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz