Файл қосу
Пәннің аты - Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 29.08.2014 <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 1 29.08.2014 Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: 29.08.2014. <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № _1__ от <<__28_>>___09__ 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>___09_____ 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2014 жыл. Хаттама № 1 ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 1 29.08.2014 Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 1 29.08.2014 Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми - педагогикалық стажы - 26 жыл, тел: 32-22-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 210 дәрісхана * Пәннің аты - <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>>; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - студенттерге мектептегі музыка мұғалімінің практикалық жұмысында кездесетін, өте қажет болатын, нақты да жүйелі музыка тарихы, музыка теориясының білімдерін беру, осы алған білімдеріне музыкалық оқу процессінде кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1Музыкалық білім жалпы тарихи процеспен, ғылым мен мәдениеттің оқиғалы уақыттарымен, өнердің басқа түрлеінің дамуымен өзара байланысты. Болашақ педагог музыканттың кәсіби шығармашылығының қалыптасыуы. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі 1.7.2 оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 1 29.08.2014 Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Дәріс Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 модуль <<Жалпы мектепетегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясының атақаратын қызметі>> 4-сағат 1 Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны 1 1 1 4 Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983 2 Әлеуметтік құбылыстағы музыкалық өнер. Өнер жүйесінде музыканың алатын орны. Қоғамдағы музыкалық өнердің атқаратын қызметі 1 1 1 4 Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983 3 Қазақстандағы музыалық тәрбие 1 1 1 4 Құрманғазы. Жинақ=Курмангазы. Сборник :ұлы күйшінің өмірі мен шығармашылығы туралы зеттеулер, естеліктер, жаңа деректер, мақалалар -Алматы,1998 4 ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасыр басындағы балалардың музыкалық тәрбиесі. 1 1 1 4 Көркемсуретті Қазақстан тарихы.Т.3 Қазақстан ХІХ ғасырдың екінші жартысынан ХХ ғасырдың бірінші жартысына дейін /[бас.ред. Б.Аяған].-Алматы:Қазақ энциклопедиясы,2007. 2 модуль <<Отандық, шетелдерде және ТМД елдеріндегі музыкалық тәрбие>> - 4 сағат 5 Балаларға музыкалық - эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер( Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин, А. Құнанбаев, А. Жұбанов және т.б.) 1 1 1 4 Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 6 ТМД елдерінде музыкалық тәрбие беру облысында озат тәжірбиелердің қолдануы. Ресей, Украина, Белоруссия, Прибалтика, Өзбекстан, Қырғыстан және т. б. 2 2 2 4 Мұқышев Т. Сыбызғы сазы: Монғолиядағы Баян-Өлгей қазақтарының сыбызғы күйлері.-Алматы:Өнер, 2005 7 Шетелдерде балалар музыкалық тәрбиесінің дамуындағы негізгі бағыттар мен тенденциялар. Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ және т.б. 1 1 1 8 Аманов, Б.Ж. Казахская традиционная музыка и ХХ век .-Алматы,2002 3 модуль <<жалпы музыкалық тәрбиенің даму міндеттері мен жолдары>> - 7 сағат 8 Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология - педагогикалық сипаттары 1 1 1 4 Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 9 Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары 2 2 2 4 Қазақ мәдениеті :энциклопедиялық анықтамалық /[бас.сарапшы Әшірбек Сығай].-Алматы,2005. 10 А. Жұбановтың қандай педагогикалық көзқарастары балалар музыкалық тәрбиесіне тән? 2 2 2 4 Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. 11 Абай Құнанбаев қазақ халқының музыка ағартушылығында қандай роль атқарған? 2 2 2 5 Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981 Барлығы: 15 15 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: ХІХ ғасырдың екінші жартысы тарихтың даму барысында философия, мәдениеттану, әлеуметтану, тарих, педагогика ғылымдарында ренессанс, демек, қайта өрлеу кезеңі деп суреттеледі. Қазіргі егемендік алып, Қазақстан Республикасының қалыптасуы, дамуы да - қайта өрлеу кезеңі. Демек, ұлтымыздың, тіліміздің, әдет-ғұрып, салт-дәстүрлеріміздің, ұлттық тарихымыздың қайта жаңғыру кезеңі. Біздің пайымдауымызша, қазақ халқыныі мәдениеті, тарихын ХІХ ғасырдың екінші жартысында Ыбырай, Абай, Шәкәрім мұраларында жалғасын тауып насихатталды. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: ХҮ ғасыр мен ХІХ ғасырдың бірінші жартысында, хандық дәуірде өмір сүрген Асанқайғы, Қазтуған, Мұхаммет Хайдар Дулати, Ж.Баласағұн, Шалкиіз, Досмамбет, Ақтамберді, Шалақын, Дулат Бабатайұлы т.б. ақын жыраулар мен ойшылдар шығармаларының ұрпағымызды Отансүйгіштікке, ұжымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, үлкенді сыйлауға, әдепті, кішіпейіл, мейірімді болу сияқты қазақ халқының салт-дәстүрі мен таризы, мәдениетімен бойға сіңіріп ұялатудың маңызы ерекше. Осы тұрғыдан келгенде, жадына сеніп, жазу-сызуға салғырттау қараған елде Қорқыт атаның, Әбу Насыр Әл-Фарабидің, Махмұт Қашғаридың, Қожа Ахмет Иассауидың, Асан Қайғының, Бұқар жыраудың, Абайдың т.б. ұлы бабаларымыздың шығармаларының сол күйі сақталып, бүгінгі ұрпақтардың игілігіне айналып отырғанда мың мәрте шүкірлік айтқың келеді. Кең байтақ даламыздағы өркениет көшінің өн бойынан қадау-қадау шыңдар тәрізді уақыт өткен сайын бейнелері асқатай түскен осынау трихи тұлғалардың бірқітары шығармаларының дер кезінде хатқа түскені арқасында даусы-талассыз түркі мәдениетінің төл өкілдері аталып отырса, енді бірқатары ұлт пен ұлттық мәдениеттің өз кезегіндегі, тіпті кейінгі бүкіл даму барысында орасан зор ықпал жасағандықтан халық жадында мәңгі-бақи сақталған. Музыка - өнердің ұлттық тілге, мемелкеттік шекараға бағынбайтын жанры саналады. Алайда, барлық өнер туындылары тәрізді музыкалық шығармалар да ұлттық таным мен түсініктен бастау алып, туған хылқының мұңы мен арманын бейнелегенде ғана шынайлық сиаптқа ие болады. Сонымен Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы бағдарламасында отандық және шетелдік музыкалық білімінің қалыптасуы мен даму үрдісін оқып білуге, музыканы оқытудың теориялық білім негіздерін меңгеруге назар аударылған. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы - 15; тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл <<<<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>>>> пәні бойынша баллдардың үлестірілуі Таблица 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7тәжірбиелік 2 Сабақтығы жұмытар 100 1-7 тәжірбиелік 3,4,6,7 СРО 100 СРСП 7 Рубеждік бақылау 1 70 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 100 8-15 тәжірбиелік 11,12.1,15 СРО 100 СРСП 15 Рубеждік бақылау 2 70 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7 Қолданылған әдебиеттер * Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. * Қосымша әдебиеттер: * Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983 * Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983 * Құрманғазы. Жинақ=Курмангазы. Сборник :ұлы күйшінің өмірі мен шығармашылығы туралы зеттеулер, естеліктер, жаңа деректер, мақалалар -Алматы,1998 * Көркемсуретті Қазақстан тарихы.Т.3 Қазақстан ХІХ ғасырдың екінші жартысынан ХХ ғасырдың бірінші жартысына дейін /[бас.ред. Б.Аяған].-Алматы:Қазақ энциклопедиясы,2007. * Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 * Мұқышев Т. Сыбызғы сазы: Монғолиядағы Баян-Өлгей қазақтарының сыбызғы күйлері.-Алматы:Өнер, 2005 * Аманов, Б.Ж. Казахская традиционная музыка и ХХ век .-Алматы,2002 * Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 * Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания. - А., 1987 * Алиев, Ю.Б. Настольная книга школьного учителя-музыканта.-М.:ВЛАДОС,2000 * Қазақ мәдениеті :энциклопедиялық анықтамалық /[бас.сарапшы Әшірбек Сығай].-Алматы,2005. * Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. * Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz