Файл қосу
Рельеф туралы ұғым
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті 2 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-1.01-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Геоморфлогия>> № 2 басылым 16.06.2014 ж.. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Геоморфлогия>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ << >>________2014ж Рахимова Г.К., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> 2014ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << >> 2014ж., № хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 <<18>> 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Рахимова Г.К., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Геоморфлогия>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<География>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: рельеф формалар, рельеф түзуші факторлар, уақыт аралығында рельефтің өзгеру динамикасы жайлы түсінік беру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: -жер бедерінің қалыптасу заңдылығы туралы ой қалыптастыру; -кеңістікте орналасуында жер бедері басқа табиғи компоненттерге қарағанда басты роль атқаратынын көрсету; -қазіргі экзогендік процестердің интенсивтілігін ашу; -студенттерге антропогендік фактордың жер бедерінің өзгеруіне тигізетін әсерін таныстыру. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: -рельефтің түрлі формаларын анықтау; -рельефті топографиялық карталар бойынша оқу; -рельефтүзуші факторларды анықтау; -геоморфологиялық карталарда бағытталу. 1.6 Курстың пререквизиттері: * геология * метеорология климатология негіздерімен * жалпы жертану * картография топография негіздерімен * жалпы гидрология * топырақ географиясы 1.7 Курстың постреквизиттері: * қазақстанның физикалық географиясы * ландшафттану; * материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Геоморфология пәні, оның зерттеу объектісі. 3 2 2 7,5 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Рельеф туралы ұғым. 3 2 3 7,5 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Рельеф түзуші факторлар. 3 2 3 7,5 8.1.1-8.1.4 4. Эндогендік процестер мен рельеф. Жер қыртысындағы тектоникалық қозғалыстардың рельеф құрудағы ролі. 3 2 2 7,5 8.1.1-8.1.4 5. Магматизм және рельеф пішіндерінің құрылуы. 3 2 3 7,5 8.1.1-8.1.4 6. Экзогендік процестер мен рельеф. Тау жыныстарының үгілуі. 3 2 3 7,5 8.1.1-8.1.4 7. Флювиальды процестер және рельеф пішіндері. 4 1 2 7,5 8.1.1-8.1.4 8. Мұздық процестер және рельефтің мұздық пішіндері. 4 1 2 7,5 8.1.1-8.1.4 9. Геоморфологиялық зерттеу әдістері және геоморфологиялық картографиялау. 4 1 2,5 7,5 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Геоморфология курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Геоморфология>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық 1 практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 2 аптада 3 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Геоморфология>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1-- Жер бедерінің морфографиясы мен морфометриясы. 10 Практикалық сабақта 4-5 Жер бедерінің құрылымдық негізі. 10 Практикалық сабақта 6-7 Жер бедерінің флювиалды пішіндері.сипаттама. 10 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1-3 Мәңгі тоң таралған аймақтарда рельефтің құрылу процестері. 35 Сабақ кестесіне сәйкес 4-7 Шөлді аймақтардың рельеф пішіндері. 40 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1-2 Рельеф құрудағы жер сілкінудің ролі. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Беткейлер, беткейлік процестер. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 4-6 Карст процестері және рельефтің карст пішіндері. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес 9-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8-9 Геоморфологиялық қима. 26 Практикалық сабақта 10-11 Геоморфологиялық карта түсіру. 26 Практикалық сабақта 12-13 Геоморфологиялық легенда. 26 Практикалық сабақта 14-15 Геоморфологиялық карта. 27 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-12 Теңіз жағалаулық процестері мен рельеф пішіндері. 35 Сабақ кестесіне сәйкес 13-15 Мұхит түбіндегі экзогендік процестер және рельеф пішіндері. 40 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-12 Мұздық процестер және рельефтің мұздық пішіндері. 15 Сабақ кестесіне сәйкес 11-15 Геоморфологиялық зерттеу әдістері және геоморфологиялық картографиялау. 15 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Межелік бақылау2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7. ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Марков К.К. Палеогегорафия. М.:1960. * Немков Г.И. Историческая геология с элементами палеонтологии. М.:1980. * Михайлова И.А., Бондаренко О.Б., Обручева О.П. Общая палеонтология. М.:1989. * Тұяқбаев Н., Арыстанов К. Жер қойнауына саяхат. Алматы, Мектеп, 1989. * Горшков Г.П., Якушева А.Ф. Общая геология. М.: 1973. * Короковский Н.В., Якушова А.Ф. Основы геологии: Учебник для географ. спец. вузов. - М.:Высшая школа., 1991. * Ланге О.К., Иванова М.Ф., Лебедев Н.П. Общая геология. М.:1958. * Пособие к лабораторным занятиям по общей геологии: Учебное пособие для студентов . М.: Недра,1988. * Толстой Н.П. Геология с основами минералогии. М.:1975. Қосымша әдебиеттер: * Абдрахманов С.А. и др. Казахско-русский, русско казахский терминологический словарь. Геология, геодезия и география. - Алматы: Рауан, 2000. * Бейсенбаева А. и др. Русско-казахско-английский и англо-казахско-русский горно-геологический словарь * Бондарев В.П., Сербаринов А.Е. практикум по геологии с основами палеонтологии. М.: 1980.Музафаров В.Г. * Кузнецова Е.А. Геология Т 1 Геологические явления. М-Л. Новосибирск, ОНТИ 1993. * Минералогия и петрография. - М.:1964. * Немков Г.И. Историческая геология с элементами палеонтологии. - М.:Недра.1990. * Фисуненко О.П., Пичугин б.в. Практикум по геологии: Учебное пособие для студентов. - М.:Просвещение,1985.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz