Файл қосу

Химияны оқытуда қолданылатын технологиясы



КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ  ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ
                          3 деңгейлі СМЖ 
                                 құжаты
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                                 042-18-34.2.29
                                   /01-2013
                                       
                                   ПОӘК
Оқытушыға арналған <<ЖОО Химияны оқытудың жаңа технологиялары>> пәні бағдарламасы 
<<18>>.09. 2013ж.
                             № 1 басылым

                                        
                                        
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 
                                       
 ЖОО Химияны оқытудың жаңа технологиялары
           6М011200  - << Химия>>  мамандығы үшін
                                       
                                       
                                       
      ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                                 

                                  Семей 
                                     2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
* ӘЗІРЛЕНГЕН
 
 ҚҰРАСТЫРУШЫ:   ________ <<_____>>  ___________ 2013 ж. 

 Д.Р. Онтагарова , педагогика  ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы 
 <<Химия және география>> кафедрасы

* ТАЛҚЫЛАНДЫ:

  + <<Химия және география>> кафедрасы отырысында 
 
<<        >>    ___ _______ 2013 ж.    №             хаттама       
 
Кафедра  меңгерушісі                                   Д.Р. Онтагарова

2.2  Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында 

<<____>> __________  2013 ж.  №  ___  хаттама 


Төрайымы, доцент    __________________ З.В.Абдишева

3.БЕКІТІЛДІ :

Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған  және ұсынылған  <<       >> ____ 2013 ж.,  № ____ хаттама

     
      ОӘК төрағасы,  проректор  _______________  Г.К.Искакова   

	


















МАЗМҰНЫ 

* ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 
* НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 
* ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 
* ОҚУ ПӘНІНІҢ  МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР БОЙЫНША)
* СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 
* ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 
* ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 
* ӘДЕБИЕТТЕР



































1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
       6М011200  - << Химия>>  мамандығы студенттерінің    <<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>>  пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенінің құрамына енгізілген оқытушыға арналған пән бағдарламасы 

* НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
<<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>>пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін  ұйымдастыру тәртібін белгілейді: 
* 6М011200  - << Химия>>  мамандығының  мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты 
* 6М011200  - << Химия>>  мамандығының   типтік оқу  бағдарламасы
* СТУ 042- СГУ-5-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және  ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты. 
* ДП 042- 1.07-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы.                             

3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1.  Пәннің  қысқаша  мазмұны:
<<Химияны оқытудың жаңа технологиялары>>   курсы  магистранттарға педагогиканың, педагогикалық психологияның  және дидактиканың  жетістіктерін  жоғары оқу орындарында  химияны оқыту  мәселесіне қатысты сұрақтармен байланысты түсінік беруді көздейді.
Бағдарлама  химия курсының  әр түрлі ғылыми салалары бойынша сабақ берудің жалпы  әдістемесімен  және педагогикалық  үрдістердің   теориялық негіздерімен   таныстырады   

3.2 Пәнді  оқыту  мақсаты: Магистарнттарға  химияны  оқытудың  қазіргі  заманғы  техненологияларын  химияны  оқыту  қырымен  байланысты түсінігін  қалыптастыру.  

3.3Пәнді  оқытудың  міндеттері : 
* Химиялық білімді дәстүрлі  оқыту  формасынан қазіргі заманғы педагогикалық  технологияларына ауысу  арқылы жетілдіру. (модулдік  оқыту  жүйесі, білімді  бағалау  және  бақылаудың  рейтинглік  жүйесі, кейс-технология, мәселелік оқыту т.с.с.);
* үйреншікті  топтық сабақтардан  жекеленген,автоматтандырылған  сабақтарға ауысу ;
* магистранттың еңбек  нәтижесіне тікелей  жауапкершілігін  арттыратын стимулдың  жүйесін  жасау. 
3.4   Оқып- білудің нәтижесінде студент мыналарды: 
	
* Қазіргі  заманғы  технологияларды,олардың  жіктелуін  және  құрылымын білу;
* Химияны  оқыту процессінде педагогикалық  технологияны қолдану бойынша әдістемелік талаптар бойынша білімді  меңгеру; 
*  Қазіргі  заманғы педагогикалық технологиялардың негізгі сапасын игеру;
*  Оқу пәнінің мазмұнын айқындайтын негізгі тұжырымдамалар мен заңнамалармен,білім стандарттарымен  және олардың ұстанымдарын білуі;
* Білімді тексеру мен бағалаудың әдістерін ,рейтинг жүйесімен бағалаудың  қырларын,тест арқылы тексерудің проблемалары жайында; 
* Оқытудың модульдік жүйесінің мәні мен орны,  компьютерлік оқу үрдісінің келешегі, және оның  қолданысы ,мүмкіндіктері  туралы білуі  ;
* Педагогикалық  жаңалықтармен жетістіктерді химияны оқыту үрдісінде қолдану және тәжірибеге енгізу тетігі мен әдістемесін игеру; 
            
      3.5 Курстың пререквизиттері:
3.5.1. Педагогика 
3.5.2.Химияны оқыту әдістемесі
         
        3.6 Курстың постреквизиттері:   
3.6.1. Магистрлік диссертация  жұмысында;
3.6.2. Педагогикалық-зерттеу  практикаларында.
3.7  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме:
                                                                                                 Кесте 1
Курс
Семестр
Кредит
саны
Д
сағ.
ТС
сағ.
СОӨЖ
  сағ.
СӨЖ
  сағ.
Барлы
ғы
сағ.
Бақылау
түрі
                                       3
                                       5
                                       3
                                      30
   15
                                     22,5
                                     67,5
135
Емтихан
 
4.  ОҚУ ПӘНІНІҢ  МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР БОЙЫНША)
                                                                               
                                                                   Кесте 2
    Тақырыптың атауы және олардың мазмұны
                             Сағ.   саны   
                                       1
                                       2
МИКРОМОДУЛЬ 1 <<ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ  БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ  НЕГІЗДЕРІ>>.
	Дәріс  сабақтары 	
Қазіргі  заманғы педагогикалық технологиялар  туралы  түсінік,олардың  жалпы  белгілері. Педагогикалық  технологияның  құрылымы. Қазіргі  заманғы  технологиялардың  басты сапасы. Оқыту  технологияларының  классификациясы. Білім беру  технологиялары. Химияны  оқытуда  қолданатын технологиялардың  сипаттамасы. 
                                       4
Химияны оқытудағы  технологиялар. Дәстүрлі  оқыту  технологиялары. Химияны оқытуға  технологияларды  енгізудің жалпы механизмі. Дамыта  оқыту  технологиясының  негізі. Ақыл-ой  әрекеттерін  сатылы  қалыптастыру теориясы. Топтық  оқыту  технологиясы.Толық игеру  технологиясы.Бейімді  оқыту  технологиясы.Бағдарлы  оқыту  технологиясы.Компьютерлік  оқыту  технологиясы.Университеттерде  деңгейлі  оқыту технологиясын қолданудың ерекшеліктері.

                                      10
                   Тәжірибелік сабақтар.
Мектеп химия  курсы  мазмұнының қалыптасуы  және  оған  қойылатын  талаптар.
                                       1
Химияны  оқытуда  саралап-деңгейлі  оқыту  технологиясын  қолдану 
                                       1
Химиялық ұғымдардың  қалыптасуының әдістемелік негіздері.Химиялық  ұғымдардың  қалыптасуының маңызды  кезеңдері.
                                       1
Мектеп химия білімі,оның  функциясы және  маңызды  компоненттері. 
                                       1
Дамыта оқытудың  педагогикалық-психологиялық  негіздері. 
                                       1
Дәстүрлі  оқытудың  педагогикалық-психологиялық  негіздері.
                                       1
Топтық  оқыту технологиясын  қолданудың  дидактикалық мақсаттары.
                                       1
МИКРОМОДУЛЬ 2 <<ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА  ҚОЛДАНЫЛАТЫН  ТЕХНОЛОГИЯЛАР>>.
                        Дәріс сабақтары.
Химияны оқытуда  қолданылатын технологиясы. Университеттерде оқытудың қарқынды-шоғырландыру технологиясының  қолданылуы. Кепілді  оқыту  технологиясы. Қашықтықтан  оқыту  технологиясы.  
                                       2
                                       
                                       
 Химияны  оқытуда  мәселелік  оқыту  технологиясы. Мәселелік  оқытудың  пайда  болуы  және  дамуы. Мәселелік  оқытудың мәнісі  және оны  оқу  процессіне  енгізудің  қажеттілігі. Мәселелік  оқытудың теориялық  негіздері. Мәселелік  жағдайлардың  түрлері  және  оларды құрастыру  әдістері. Мәселелік  оқыту  технологиясының  жалпы  сипаты. Мәселелік  оқыту  деңгейлері. Мәселелік  оқытуды  ұйымдастыру  әдістемесі. 

                                       4
Модульдік  оқыту  технологиясы .
Модульдік  оқыту  жүйесінің жалпы  түсініктері. Модульдік оқыту  ұстанымдары. Блокты-модульді оқыту  мәнісі. Модульді  оқытудың  артықшылықтары. Блокты-модульді оқытудың маңызы. 
                                       5
Модульдік  оқытудағы педагогикалық бақылау. 
Білім берудің модульдік жүйесі  -  қазіргі химия білімі әдістемесінің негізгі компоненті. Модульдік оқытудың ұстанымдары: модульдік, жеке дара элементтерге оқыту мазмұнын құрылымдау,  динамикалық, білім мен олардың жүйесінің іске асырылуы мен тездігі, әдістемелік консультация беруге, өзгеріп отыруға бейімділігі. Білімді тестік бақылаудың қолдануының  мақсаттары: оқу материалын түсінудің толықтығын, беріктігін, тереңдігін, жылдамдығын, нақтылығы мен жүйелігін тексреу; бір мезгілде көп оқушылардың білімін бақылауды өткізу; жауап беру үшін уақыт үнемдеу;  тексеру  нәтижесін тез арада  сараптау  мүмкіндігі.     

                                       3
Жобалап оқыту  технологиясы.
Жобалап оқыту технологиясының  мәнісі.Оқу  жобаларына  қойылатын негізгі  талаптар.Оқу  жобаларының жіктелуі. Студенттердің  жобалық әрекетерін ұйымдастыру.  
                                       2
                   Тәжірибелік  сабақтар
                                       
Бағдарлы  оқытудың  дидактикалық  мақсаттары.
                                       1
Оқыту  процессінде компьютерді қолдану. 
                                       1
Кепілді  және  қашықтықтан  оқытудың дидактикалық мақсаты.
                                       1
Проблемалық  оқыту  оқушыларды дамыту  құралы. 
                                       1
Модульдік  оқыту жүйесі. Модульдік оқыту  принциптері. 
                                       1
Білімді бағалаудың рейтингтік ұстанымын пайдалану кезіндегі модульдік жүйенің бақылау түрлері 
                                       1
Оқу  процессінің барысын  жүйелі  бақылау. Білімді тест арқылы бақылау. 
                                       1
Жобалап оқытудың психология-педагогикалық негіздері. 
                                       1




5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА (МӨЖ) АРНАЛҒАН       ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ

5.1. Химиялық білімді жаңалау.  Қазіргі кезеңде химия білімі проблемалары. Химиялық  білімді демократияландыру. Химиялық  білімді іргелендіру.Білімніңғ үздіксіздігі.Химиялық  білімді  ақпараттандыру.
5.2. Химия білімінің негізгі тұжырымдары  мен ұғымдары Маңызды мазмұнды, түрді, білімді, білікті, дағдыны оқыту мен бағалаудың маңызын анықтайтын тұжырымдама. Білім жұйесін реформалаудың  стратегиялық  бағдары: білім саласындағы мемлекеттік саясат тұжырымдамасы .

5.3. Химиялық  білімнің  мақсаттары  мен міндеттері. Ғылыми химиялық  білімдер мен қажетті біліктердің жүйесін  қалыптастыру. Химия ғылымы білімімен қажет біліктер жүйесін қалыптастыру. Химиялық эксперимент, өлшеу әдістері , нәтижені  өңдеу мен есептеуге қажет дағдыны қоса таңдаған мамандығы саласы  бойынша жоғары кәсіби деңгей  қалыптастыру Оқу үрдісін арттыру мақсатында ЭЕМ, графикалық математикалық мәтіндік мүмкіндігі үлкен компьютерлерді пайдалану. Оқу үрдісін компьютерлендіру. Копьютерлерді оқу үрдісін автоматтандыру құралы және оқытудың техникалық құралы ретінде және оны ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану.
5.4. Білім стандарттары білім алу құқығы мен білім алушылардың және берумен шұғылданатын жеке тұлғалар маңызды жағдай туғызуға арналған нормативтік құжаттар. ҚР Жалпы орта білім стандартының функциялары: 1. Критерийлік бағалау функциясы. 2. Толыққанды білім алу құқығын қамтамасыз ету функциясы. 3. Республикада бәріне  бірдей білім кеңістігін сақтау функциясы.  4. Білім сапасын арттыру функциясы. Казақстандық ғалымдардың авторлық  оқыту технологиялары. Қазақстанда  және  шетелдерде оқыту  технологияларының дамуы.







        







    6   ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 

                                                                		Кесте 3	
                               Тақырыбы
Көрнекті құралдар, ТСО, плакаттар, зертханалық ыдыстар
Өз бетімен оқып үйренуге арналған сұрақтар
                         Бақы-лау ныса-ны
                                  Дәріс
                    Тәжірибелік сабақтар



                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
Қазіргі  заманғы педагогикалық технологиялар  туралы  түсінік,олардың  жалпы  белгілері. 
* Мектеп химия  курсы  мазмұнының қалыптасуы  және  оған  қойылатын  талаптар.
* Химияны  оқытуда  саралап-деңгейлі  оқыту  технологиясын  қолдану 
* Химиялық ұғымдардың  қалыптасуының әдістемелік негіздері.Химиялық  ұғымдардың  қалыптасуының маңызды  кезеңдері.
* Мектеп химия білімі,оның  функциясы және  маңызды  компоненттері. 
Әдебиеттер,
әдістемелік  нұсқаулар,
дәріс-презентация 
Химиялық білімді жаңалау.  Қазірг кезеңде химия білімі проблемалары. Химиялық  білімді демократияландыру. Химиялық  білімді іргелендіру.Білімніңғ үздіксіздігі.Химиялық  білімді  ақпараттандыру.
Күнделікті  тексеру.





















Химияны оқытудағы  технологиялар. 
* Дамыта оқытудың  педагогикалық-психологиялық  негіздері. 
* Дәстүрлі  оқытудың  педагогикалық-психологиялық  негіздері.
* Топтық  оқыту технологиясын  қолданудың  дидактикалық мақсаттары.
* Бағдарлы  оқытудың  дидактикалық  мақсаттары.
* Оқыту  процессінде компьютерді қолдану. 
* Кепілді  және  қашықтықтан  оқытудың дидактикалық мақсаты.

Әдебиеттер,
әдістемелік  нұсқаулар,
дәріс-презентация 
                                       
Химия білімінің негізгі тұжырымдары  мен ұғымдары Маңызды мазмұнды, түрді, білімді, білікті, дағдыны оқыту мен бағалаудың маңызын анықтайтын тұжырымдама. Білім жұйесін реформалаудың  стратегиялық  бағдары: білім саласындағы мемлекеттік саясат тұжырымдамасы .

Күнделікті  тексеру.
                                       
Химияны  проблемалық  оқыту  технологиясы.
Проблемалық  оқыту  оқушыларды дамыту  құралы. 
Әдебиеттер,
әдістемелік  нұсқаулар,
дәріс-презентация 
                                       
Химиялық  білімнің  мақсаттары  мен міндеттері. Ғылыми химиялық  білімдер мен қажетті біліктердің жүйесін  қалыптастыру. 
Химия ғылымы білімімен қажет біліктер жүйесін қалыптастыру. Химиялық эксперимент, өлшеу әдістері , нәтижені  өңдеу мен есептеуге қажет дағдыны қоса таңдаған мамандығы саласы  бойынша жоғары кәсіби деңгей  қалыптастыру.
Күнделікті  тексеру.
Модульдік  оқыту  технологиясы.

Модульдік  оқыту жүйесі. Модульдік оқыту  принциптері. 

Әдебиеттер,
әдістемелік  нұсқаулар,
дәріс-презентация 
                                       
Оқу үрдісін арттыру мақсатында ЭЕМ, графикалық математикалық мәтіндік мүмкіндігі үлкен компьютерлерді пайдалану. Оқу үрдісін компьютерлендіру. Копьютерлерді оқу үрдісін автоматтандыру құралы және оқытудың техникалық құралы ретінде және оны ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану.
Күнделікті  тексеру.
                                       
Модульдік  оқытудағы  педагоикалық  бақылау. 
* Білімді бағалаудың рейтингтік ұстанымын пайдалану кезіндегі модульдік жүйенің бақылау түрлері.
* Оқу  процессінің барысын  жүйелі  бақылау. Білімді тест арқылы бақылау.
Әдебиеттер,
әдістемелік  нұсқаулар,
дәріс-презентация 
                                       
Білім стандарттары білім алу құқығы мен білім алушылардың және берумен шұғылданатын жеке тұлғалар маңызды жағдай туғызуға арналған нормативтік құжаттар. ҚР Жалпы орта білім стандартының функциялары: 1. Критерийлік бағалау функциясы. 2. Толыққанды білім алу құқығын қамтамасыз ету функциясы. 3. Республикада бәріне  бірдей білім кеңістігін сақтау функциясы.  4. Білім сапасын арттыру функциясы.

Күнделікті  тексеру.
                                       
Жобалап оқыту  технологиясы.

Жобалап оқытудың психология-педагогикалық негіздері.
Әдебиеттер,
әдістемелік  нұсқаулар,
дәріс-презентация 
                                       
Казақстандық ғалымдардың авторлық  оқыту технологиялары. Қазақстанда  және  шетелдерде оқыту  технологияларының дамуы.
                     Күнделікті  бақылау



7. ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
                                                              Таблица 4 
Наименование учебников, учебно-методических пособий
                  Количество экземпляров
                 Количество магистрантов
                       Процент обеспечен
                                  ности
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  287 с.
                                      50
                                       2
                                      100
Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  253 с.
                                      47
                                       2
                                      100
Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004.  -  567 с.
                                       3
                                       2
                                      100
Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с.
                                       2
                                       2
                                      100
Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии.  -  М., 1987.
                                      80
                                       2
                                      100
Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты.  -  М., 1999.
                                      15
                                       2
                                      100
Масырова Р.Р., Линчевская  Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000.
                                       3
                                       2
                                      100
Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития.  -  Алматы, 2001 
                                       5
                                       2
                                      100
Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели).  -  Алматы, 2001. 
                                      20
                                       2
                                      100
Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM
                                       1
                                       2
                                      50
Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире.  - М.,2005. 
                                       1
                                       2
                                      50
Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы.  -  Алматы, 2007.
                                       1
                                       2
                                      50
Мухамедхан Д. Качесвто высшего образования и кредитная система обучения.  -  Алматы, 2005 .
                                       1
                                       2
                                      50
Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь.  -  М., 2000.
                                      10
                                       2
                                      100


* Әдебиеттер 
8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.1.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  287 с.
8.1.2 Сластенин В.А. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.2.-М.:ВЛАДОС, 2003.  -  253 с.
8.1.3 Сластенин В.А. Педагогика.-М.:Академия, 2004.  -  567 с.
8.1.4 Селиванов В.С. основы общей педагогики: теория и методика воспитания.-М.:Академия, 2004.-336 с.
8.1.5 Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии.  -  М., 1987.
8.1.6 Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретические и прикладные аспекты.  -  М., 1999
8.1.7 Масырова Р.Р., Линчевская  Т.А. Инновационные школы в Казахстане. - Алматы, 2000.
8.1.8 Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко // М.: Народное образование, 1998.  -  256 с.
    o Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств / Г. К. Селевко // М., 2005.  -  208 с.

8.2 Қосымша әдебиеттер 
8.2.1 Таубаева Ш.Т., Лактионова С.Н. Педагогическая инноватика как теория и практика нововведений в системе образования: Научный фонд и перспективы развития.  -  Алматы, 2001
8.2.2 Койшибаев Б.А. Педагогический мониторинг комплексного образования (Тезаурус и модели).  -  Алматы, 2001.
8.2.3 Качество. Инновации. Образование: Электронное издание.-№3.-2005.-СD-ROM
8.2.4 Дьяченко В.К. Основные направления развития образования в современном мире.  - М.,2005.
8.2.5 Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы.  -  Алматы, 2007.
8.2.6 Мухамедхан Д. Качесвто высшего образования и кредитная система обучения.  -  Алматы, 2005
8.2.7 Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Педагогический словарь.  -  М., 2000.








































Пәндер