Файл қосу
Алгебра және сандар теориясының тандаулы тарулары курсының мақсаты
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-0.1.00 /02-2013 Студенттерге арналған <<Математикалық физика теңдеулері>> пәні бойынша жұмыс бағдарламасы 02.09.2013 ж. №1 басылым Студенттерге арналған оқу жұмыс бағдарламасы <<Алгебра және сандар теориясының тандаулы тарулары>> пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5B010900 <<Математика>> мамандығына арналған Семей 2014ж. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының оқытушысы БахтиноваЭ.Т. <<___>>__________ 2014ж 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ "____" _____________ 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №____ <<____>> __________ 2014ж. Әдістемелік кеңестің төрайымы __________ Батырова К.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ <<____>> __________ 2014 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны * Жалпы мағлұматтар * Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар * Курс форматы және саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиеттер 1. Жалпы мағлұматтар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні - Бахтинова Э.Т., аға оқытушы Кафедра - Математика және математиканы оқыту әдістемесі Байланыс жүйелері - №3 оқу корпусы, 226-кабинет Пәннің өтілу орны - №3 корпус Пән атауы - Алгебра және сандар теориясы Кредит саны -3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Бұл бағдарлама қазіргі қолданыста жүрген оқу жоспарына сәйкес жасалды. Ал несиелік оқу жүйесіне көшуге байланысты аудиториялық сабақтар үшін сабақ саңы қысқарғандықтан Алгебра және сандар теориясының барлық мәселелерін қврвстыру және өткізу мүмкін емес. Сондықтан кейбір материялдар <<Алгебра қосымша тараулары>> сабағында қарастырылады, сол сияқты кейбір теориялық материялдармен есептер, жаттығуларды студенттер өзбеттерімен оқып талдайды деп есептейміз. 1.3 <<Алгебра және сандар теориясының тандаулы тарулары>> курсының мақсаты Студенттерде математикалық ойлауды, қолданбалы есептерге математикалық талдау және негізгі сандар теориясы мен әдістермен зерттеу жүргізуге дағдыландыру. 1.4 Курсты оқытудың негізгі міндеті Іргетасты математикалық дайындықты жоғарылату, курстың практикалық бағытын арттыру, практикалық есептерді шешуде студенттердің математикалық әдістерді пайдалануға бағыттап оқыту, студенттерде логикалық және алгоритмдік ойлауды қалыптастыру, студенттердің өз бетімен математикалық білімді алып, оны тереңдетуге дағдыландыру. 1.5 Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы: - алгебра сандар теориясының негізгі ұғымдарын еркін бағдарлай білу; - теорияның негізгі тұстарын білу; - алған білімдерін нақты жағдайларда қолдана білу. 1.6 Курстың пререквизиті: Студент мектеп математика курсының материалын және математикалық әдебиеттер мен жұмыс істей білуі керек. + Курстың постреквизиті: жоғары оқуорнында оқытылатын математика пәндерінің ең басқы әрі іргетастық курсы болып табылады. Осы курстан кейін нақты және комплекс айнымалылар функциясының теориясын, математикалық логика, сонымен қатар ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздерін оқуға болады. Онда дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясы қарастырылады. 2 Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Тақырыптың атауы Дәріс Прак. сабақ СӨЖ Әдеб. Копайнымалы көпмүше ұғымы оның жазылуы. Бас мүше туралы лемма. Симметриялы көп мүше туралы ұғым. Элементар симметриялы көпмүшелер. Мысалдар. Симметриялы көпмүшелер туралы лемма. Негізгі теорема. 1 1 3 [1] т - 1. 5 - 42 б. [2] т - 1. 3 - 36 б Жай сандар ұғымы. Бүтін сандарды жай көбейткіштерге жіктеу. Саның натурал бөлгіштерінің саны мен қосындысы. 1 1 3 [1] т - 1. 97 - 100 б. [2] т - 1. 89 - 102б. Сандық функциялар. Мебиус функциясы және оның қасиеттері. Риманның Дзетта функциясы және оның қасиеттері. 1 1 3 [1] т - 1. 43 - 77 б. [2] т - 1. 37 - 54 б. Бүтің сандар сақинасындағы салыстырулар және оның қасиеттері. Қалындылардың толық системасы. Қалындылар кластарының аддитивті группасы. Қалындылардың келтірімді системасы. Эйлер функциясы және оның қасиеттері. Эйлер және Ферма теоремалары. 1 1 3 [1] т - 1. 77 - 84 б. [2] т - 1. 55 - 87 б. Бірінші дәрежелі салыстырулар. Бір айнымалысы бар бірінші дәрежелі салыстырулар. 1 1 3 [1] т - 1. 110 - 153 б. [2] т - 1. 113 - 144 б. Салыстырулар системасы және оларды шешу әдістері. 1 1 3 [1] т - 1. 170 - 196 б. [2] т - 1. 144 - 186 б. Жай модуль бойынша жоғары дәрежелі салыстырулар. 1 1 3 [1] т - 1. 197 - 220 б. [2] т - 1. 187 - 204 б. Квадраттық қалындылар және оларды шешу. Лежандр символы және олардың қолданыстары. 1 1 3 [1] т - 1. 224 - 266 б. [2] т - 1. 226 - 234, 251 - 269 б. Алғашқы түбірлер және индекс. 1 1 3 [1] т - 1. 268 - 287 б. [2] т - 1. 275 - 314 б. Салыстырулар теориясының арифметикалық қолданыстары. 1 1 3 [1] т - 2. 4 - 11 б. Үшінші дәрежелі теңдеулер. Кардано формулалары. 1 1 3 [1] т - 2. 11 - 38 б. Төртінші дәрежелі теңдеулер. Феррари әдісі. 1 1 3 [1] т - 2. 38 - 92 б. Квадраттық форма ұғымы. Квадраттық форманы канондық түрге келтіру. Квадраттық форманың инерция заңы. 1 1 3 [1] т - 2. 38 - 92 б Квадраттық форманы ортогональ түрлендіру арқылы канондық түрге келтіру. 1 1 3 [1] т - 2. 38 - 92 б. Нақты квадраттық формалардын эквиваленттігі. Екінші ретті беттердің жалпы теңдеуін канондық түрге келтіру. 1 1 Барлығы: 15 15 45 3 Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарға, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Машықтану сабақтары барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. Машықтану сабақтарына, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес теориялық материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4 Курс форматы және саясаты Келесі талаптар қойылады: * Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; * Сабақтарға кешікпей келу қажет; * Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; * Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; * Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады; * Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды. 5 Бағаларды қою саясаты Математикалық физика әдістері пәні бойынша баллдар Апта Бақылау түрі Барлығы балл Ескерту 1 2 3 4 Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу 30 2-6 Аудиториялық тапсырмаларды орындау 105 2-6 ОСӨЖ тапсырмалары Үй жұмысын орындау 45 СӨЖ тапсырмаларын орындау 60 7 1-ші аралық бақылау жұмысы 60 1-7 апта аралығындағы барлық балл 300 8-15 Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу 30 8-14 Аудиториялық тапсырмаларды орындау 105 8-14 ОСӨЖ тапсырмалары Үй жұмысын орындау 45 СӨЖ тапсырмаларын орындау 60 15 2 аралық бақылау жұмысы 60 8-15 апта аралығындағы барлық балл 300 Емтиханда алынатын барлық балл 400 Академиялық периодтағы барлық балл 1000 6 Әдебиеттер тізімі * Л.Я. Куликов <<Алгебра и теория чисел>>, М.1979. * А.И. Кастрикин <<Введение в алгебру>>, М. 1972 * Е.С. Ляпин, С.Е. Евсеев <<Алгебра и теория чисел>>, I и Iiч. М. 1974 * А.Г. Кураш <<Куре высшей алгебры>>, М. 1971 * М.М. Постников <<Теория Галуа>>, М. 1963 * Б.М. Оразбаев <<Сандар теориясы>>, А. 1965 * Б.М. Оразбаев <<Анықтауыштар теориясы>>, А. 1967 * А.А. Бухнетаб <<Теория чисел>>, М. 1966 * Л.Я. Куликов и др. <<Сборник задач по алгебре и теории чисел>> М. 1993 * И.В. Проскуряков <<Сборник задач по линейной алгебре>>, 1984. * Д.К. Фадеев, И.С. Соминский <<Сборник задач по высшей алгебре>> М. 1971№ * В.У. Грибаков, П.И. Титов <<Сборник упражнений по теории чисел>>, М. 1964 * С. Рахметжанов <<Алгебра және сандар теориясы. Есептік практикум>> С. 2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz