Файл қосу
Көрнекілік құралдарды дайындау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1.31 /01-2014 ПОӘК Мұғалімдерге арналған пәннің бағдарламасы <<Көрнекілік құралдарды дайындау>> № 2 басылым 16.06.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Көрнекілік құралдарды дайындау <<5В011300>> - <<Биология>> мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы_______<<____>>_____ 20___ж., аға оқытушы Нағашбекова Л.Ә. <<Биология>> кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасының отырысында <<____>>___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. 05.09.2013 ж. №1 БАСПАНЫҢ ОРНЫНА КІРГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ: * Қолдану саласы * Нормативті сілтемелер * Жалпы ережелер * Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі * СӨЖ тақырыптары мен мазмұны * Оқу - әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі * Әдебиет және қорлар 1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ <<Көрнекілік құралдарды дайындау>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені <<5В011300>> - <<Биология>> мамандығының студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Көрнекілік құралдарды дайындау>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: <<5В011300>> - <<Биология>> мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС бекітілген. Шәкәрім атындағы СМУ <<Пәннің оқу-әдістемелік кешені туралы ережесі>>. - <<5В011300>> - <<Биология>>мамандығыныңоқу жұмыс жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Көрнекілік құралдарды дайындау>> пәні практикаға бағытталған сипатқа ие. Студенттердің түрлі биологиялық ғылымдарды жүйелеуге арналған. Кейбір мектептерде биолгияны оқытуға бйланысты материалдық базамен қамтылуы талапқа сай келе бермейді, сонымен қатар көрнекілік құралдарды студенттер өздігінен дайындауы алған білімдерін тереңірек меңгерулеріне жәрдемдеседі және студенттердің шығармашылық қабілеттері артады. Осы пәннен алған тәжірибелері мен біліктіліктері студенттер педагогикалық практика кезінде пайдалана алады. Тірі организмдерде жүретін күрделі физиологиялық процестерді мұғалімнің өзі модельдерін жасау арқылы көрсетеді. Студенттер болашақта биология сабақтарында көрнекң құралдардыдұрыс пайдалана ал үшін, атериалдарды жинау, сақтау және табиғи обьектілерді жасау сияқты дағдылықтарға ие болулары қажет. 3.2 Пәннің оқыту мақсаты: Мектептегі биология курсын оқытуды жүзеге асыру үшін, биологиядан көрнекілік құралдарды жасау біліктіліктерін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқытудың басты міндеттері: - биологиядан көрнекілік құралдарды дайындаудыі түрлі техникаларымен танысу; - биологиялық ойлау қабілеттерін дамыту; - биология сабағына көрнекілік құралдарды дайындауда әр түрлі материалдарды пайдалану тәжірибелерін жетілдіру; - студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту; - өздігінен ақпарат жинауға, ғылыми әдебиеттерді пайдалауға дағдыландыру. - еңбекке тәрбиелеу. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді меңгергеннен кейін мынаны білу керек: * көрнекілік құралдар дайындау әдістерін білуі; * көрнекілік құралдарды оқыту барысында қолдану әдістеріне ие болуы; * көрнекілік құралдарды қолдану қажеттілігін түсінуі; * көрнекілік құралдардың әр студентте жеке болуы; * көрнекілік құралдардың биология сабақтарында қолданудың тиімді жолдарын үйренуі тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: цитология және гистология, генетика, өсімдіктер систематикасы, өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы, адам және жануарлар фиизологиясы, жануарлар сситематикасы, адам анатомиясы. 3.6 Курстың постреквизиттері:педагогикалық практика 3.7. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте Курс Семестр Кредиттер Аудиториялық жұмыс ООӨЖ (сағ) ОӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Қорытынды бақылау түрі Дәріс (сағ) Лаб (сағ) 4 7 3 30 15 22,5 67,5 135 емтихан 4. ПӘН МАЗМҰНЫ, ПӘННІҢ МОДУЛЬДІК БӨЛІНУІ 2 кесте Тақырып атауы және мазмұны Сағат саны 1 2 1 МОДУЛЬ Табиғи көрнекі құралдарды дайындау 1-Дәріс Кіріспе.Пәнді оқытудың мақсаты, міндеттері. Сабақта көрнекі құралдарды пайдаланудың маңызы. көрнекілік құралдардың классификациясы, оларды сақтауға қойылатын талаптар. 2 2-Дәріс Өсімдіктерден жасалған көрнекіліктерді дайындау және сақтау. Өсімдіктерді кептіру әдістері. 3 3- Дәріс Өсімдік кеппешөптерін, коллекцияларын тақырыпқа байланысты жіктелуі. 3 4- Дәріс Табиғи материалдан микропрепараттар дайындау Объекттерді бояу. 2 5 - Дәріс Бунақденелілердің коллекциясын дайындау. Энтомологиялық қораптарды дайындау. 2 6.Жануарлардың тұлыпын жасау 2 2 МОДУЛЬ. Бейнелік құралдарды жасау 7- Дәріс Динамикалық көрнекілік құралдар жасау әдістері 3 8- Дәріс Бөлшек таблицалар, таратпалы көрнекіліктерді дайындау. 3 9-Дәріс Жануарлар мен өсімдіктерді фотосуретке түсіру. 2 10-Дәріс Қоллекцияларды дайындау. Коллекциялардың түрлері. Оларға қойылатын талаптар. 2 11-Дәріс Биология сабақтарында таблицаларды және суреттерді дайындау. Таблицаларды дайындау техникасы. 3 <> программасын пайдаланып слайдтарды даярлау және оларға қойылатын талаптар. 3 Барлығы 30 Зертханалық сабақтардың тақырыптары Балық тұлыпын (чучело) дайындау 2 Жеміс жидектердің муляждарын дайындау 3 Өсімдіктердің кеппешөптерін, тақырыптық коллекцияларын дайындау. 2 Насекомдардың коллекцияларын дайындау 2 Динамикалық көрнекі құралдарды дайындау 2 Шыны арасында жасалатын көрнекілік құрадар 2 Микропрепараттарды дайындау 2 Барлығы 15 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ: №1 ОӨЖ * Көрнекі құралдардың классификкациясы. * Графикалық көрнекі құралдарды даярлау. Фенологиялық таблицаларды құрастыру. * Өсімдіктерді кептіру әдістері (қыналар, саңырауқұлақтар, мүктер). * Өсімдіктерді құмда кептіру. №2ОӨЖ * Таблицалар, таратпа материалдарды дайындау әдістемесі. * Рельфті таблицалар, олардың сипаттамалары. * Динамикалық көрнекі құралдар. Оларды даярлау әдістемесі. * Көрнекі құралдар ретінде коллекцияларды пайдалану, оларды әзірлеу әдістемесі. №3ОӨЖ * Биология сабақтарында компьютерлік программаларды қолдану. * < > программасын пайдаланып слайдтарды даярлау және оларға қойылатын талаптар. * Биология сабақтарында тәжірибелерді демонстрациялаудың маңызы. * Биология сабақтарында электрондық оқулықтарды пайдалану. Оларға қойылатын талаптар. * Жаңа технологиялар негізінде қолданылатын техникалық құралдар. №4ОӨЖ * Биология сабақтарында схемаларды, схемалық суреттерді қолданудың тәсілі. * Биология кабинетін безендіру, коллекцияларды сақтауда қойылатын талаптар. * <<Жалпы биология>> курсында пайдалануға болатын көрнекілік құралдар. 7. ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ 4 кесте № Әдебиет Саны Студент саны Қамтылу пайызы,% 1 Садыкова Р.А. Изготовление наглядных пособий, Семипалатинск 2007г. 20 20 100 Карипбаева Н.Ш., Силыбаева Б.М. Полевие В.А. Ботаниканың оқу практикумы Семей қаласы 2012 ж. 25 20 100 7. Әдебиеттер тізімі 7.1.Негізгі: 7.1.1.Садыкова Р.А. Изготовление наглядных пособий, Семипалатинск 2007г. 7.1.2. Карипбаева Н.Ш., Силыбаева Б.М. Полевие В.А. Ботаниканың оқу практикумы Семей қаласы 2012 ж. 7.2.Қосымша 7.2.1.Верзилин Н.М. Карсунская В.М. Общая методика проподавания биологии 7.2.2. Бинас А.В., Маш Р.Д., Никишов А.И. Биологический эксперимент в Школе. Просвещение 1983г. 7.2.3. Падалко Н.В., Федорова В.Н., Методика обучения ботаники. Просвещение 1982г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz