Файл қосу
Студенттерге арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжат ПОӘК ПОӘК 042-14.01. 20.160/01-2012 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы <<Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік>> 27.09.20102 №1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ << Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік>> 6М0607 -Биология мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2012 Алғы сөз * ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті "Биология" кафедрасының доценті, а/ш.ғ.к. Сатиева Калия Рамазановна * ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік университеті "Биология" кафедрасының мәжілісінде. <<27>> 08 2012ж. № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі: ______________ Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюро мәжілісінде. << 03>> 09 2012 ж. № 1 хаттама Төрағасы: Сатиева К.Р. * БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған. <<13>> 09 2012ж. № 1 хаттама. ОӘК төрағасы, оқу- ісі жөніндегі проректор: Рскелдиев Б.А. 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны * Жалпы ережелер 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 3. Курс форматы және саясаты 4. Баға қоюдың саясаты 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 6. СӨБЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер Сатиева Калия Рамазановна а/ш.ғ.к. доцент -Биология кафедрасы -Байланыс ақпараты - телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты -Сабақ өтетін бөлмелер - № 204 -Кредит саны - 3 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте) 1кесте- Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Курс Семестр Кредит ДР (сағ) ПС (сағ) СОӨЖ (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Қортынды бақылау түрі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 2 15 15 30 30 90 емтихан 1.3 Пән мазмұнын қысқаша сипаттамасы. Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік - бұл ілім зоология, экология, ботаника және тағы басқа да биологиялық пәндерді өтеуге керек ғылыми негізін жасауға қатысады. 1.4. Пәннің мақсаты: магистранттарды биологиялық алуантұрліктің компонентін тұрақты пайдалану және сақтау мәселерімен, негізгі түсініктермен таныстыру. 1.5. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: магистр білуі тиіс: * Экожүйенің құрылымдық-функциональдық ұйымдастырылуын * Экожүйенің ішіндегі биоценотикалық қатынастың жалпытеориялық негізі * Биологиялық әртұрлілікті сақтау жолдарын * Биологиялық әртұрлілікті ұтымды пайдалануының және сақталуының халыққа байланыстылығының принциптерін Игеруі тиіс: * Практикалық және өндірістік, ғылыми есептерді алған білімінің нәтижесінде шеше білу және қолдану, жүйелердің биогеоценотиқалық ұйымдастырылуын құрылымдық- функциональдық тұрғыда талдау * биологиялық алуантұрлікті бағалау Тәжірбиелік дағды: -басқа курстардан алған білімін әдістерді пайдаланып зерттеу жұмыстарын істеу барысында ғылыми сүрақтарды қоя білу -адам әрекетінің әсерінен экожүйенің және түрлердің пайда болуына қауыптіліктің алдын алу 1.6. Курстың пререквизиті: " Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік " пәнін оқыған кезде магистр бакалавриат бағдарламасындағы биология, зоология, ботаника, жануарлар экологиясы курстарынан негізгі білімдерің білу қажет. 1.7. Курс постреквизиті: <<Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік>> пәнінен алынған білім кейінгі курстарда жалпы экология, өсімдіктер жүйесі, топырақтану, өсімдіктер экологиясы пәндерін оқыған кезде қолданылады 2. Пәңді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. Зертханалық сабақтарды өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Жұмысты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. 3. Курс форматы және саясаты Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез - құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi 4. Баға қоюдың саясаты 1 - 15 апта аралығында бір дәріс үшін: тақырыптардың барлық сұрақтарын толық конспектілеу - 1 балл, дәрістерге белсенді қатысу - 1 балл. Жалпы әр аптада - 2 балл, барлығы 30 балл. Бір аптада ЗТС: 4 балл - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау, 4 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 4 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы - 12 балл. Бір аптада СОӨЖ: тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 1 балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 1 балл. Жалпы - 2 балл. Бір аптада СӨЖ: сызбаларды құрастыру - 1 балл, реферат - 1 балл. Жалпы - 2 балл. 2- 8 апта аралығында ЗТС: 8 балл - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау, 8 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы әр аптада 25 балл, барлығы 175 балл. 2 - 14 апта аралығында СОӨЖ: тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 2 балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 2 балл. Жалпы әр аптада - 4 балл, барлығы 52 балл. 2 - 15 апта аралығында СӨЖ: сызбаларды, кестелерді құрастыру - 2 балл, реферат - 3 балл. Жалпы әр аптада - 5 балл, барлығы 70 балл. 9 - 14 апта аралығында ЗТС: 10 баллов - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау , 8 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы әр аптада 27 балл, барлығы 162 балл. 15 апта ЗТС: 12 баллов ЗТС барлық тапсырмаларын орындау, 9 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы - 30 балл. 15 апта СОӨЖ тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 3 балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 2 балл. Жалпы - 5 балл. Жалпы, дәріс тақырыптардың барлық сұрақтарын толық конспектілеу - 15 балл, дәрістерге белсенді қатысу - 15 балл, қатысқану үшін - 30 балл. Барлығы - 60 балл. Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу - 379 балл. Зертханалық сабақтарда қатысқану үшін - 30 балл. СОӨЖ шегіндегі сабақтардағы жұмыс - 59 балл. СӨЖ - 72 балл. Барлығы - 600 балл. Бағалау әріп баламасы, балл және пайызбен көрсетілген Бағалаудың әріп баламасы Балдың сандық баламасы Пайыз мөлшері Дәстүрлі жүйемен бағалау А А- 4,0 3,67 95-100 90-94 Өте жақсы В+ В В- 3,33 3,0 2,67 85-89 80-84 75-79 Жақсы С+ С С- Д+ Д 2,33 2,0 1,67 1,33 1,0 70-74 65-69 60-64 55-59 50-54 Қанағаттарлық F 0 0-49 Қанағаттарлықсыз I NA Аяқталмаған P Пәнді өтті 2 кесте- пәннің орындалу графигі мен тапсырма беру мазмұны № Жұмыс түрлері Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Орындалу ұзақ-тығы Балл Өткізу мерзімі Бақылау 1 2 3 4 5 6 7 1 Зертханалық сабақ Білім тексеруге бағытталған бақылау Күнделікті 379 Апта сайын ауызша жауап беру, суреттер салу 2 Бақылау жұмысы Дәріс материалдарын ұғуын тек-серуге бағыт-талған бақы-лау Күнделікті 30 Апта сайын Жазбаша есеп 3 СОӨЖ Күнделікті 59 Апта сайын Жазбаша және ауызша есеп 4 СӨЖ (үй тапсырмасы) СӨЖ бойынша барлық тапсырмаларды орындау Күнделікті 72 Апта сайын Реферат жазу және оны қорғау 5 Сабақтарда қатысу Күнделікті 60 Апта сайын Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 кесте - Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Тақырыптардың атауы Сағат саны ДС ПС СОӨЖ СӨЖ Кіріспе 1 1 2 3 Жалпы жүйедегі әсер нәтижесі және олардың механизмдік байланысы, жер беті экожүйелерін құрайтын маңызды құрылымдар мен функциялар 1 1 2 2 Экожүйедегі биогеоценотикалық қарым-қатынас - биоәртұрліліктің теориялық маңызы 1 1 2 2 Экожүйенің табиғи динамикасы және тұрақтылығы 1 1 2 2 Биологиялық әртұрлілік және жануарлар мен өсімдіктер ресурстарын турақты пайдалануы 1 1 2 2 Жердің биологиялық эволюциясының кезендері және алуан тұрлілік 1 1 2 2 Экожүйенің өзгеру тендециялары және адам шаруашылық әрекеттері 1 1 2 2 Биологиялық алуанәртұрлілікті ұтымды пайдаланудың ұлттық стратегиясы 1 1 2 2 Биологиялық әртұрлілікті сақтау мақсатында халықаралық байланыс 1 1 2 2 Биологиялық алуанәртүрлілікті сақтаудын негізгі заңдылықтары 1 1 2 2 Экожүйенің жеке компоненттерін тиімді пайплану және қорғау мәселелері 1 1 2 2 Экожүйенің түрақты дамуына жағдай жасайтын принциптер құру және олардын маңызы, биосфералық қорлар 1 1 2 2 Биологиялық алуанәртүрлілік және мониторингтік зерттеулер жүргізудің принциптері 1 1 2 2 Адам әсерәнен экожүйенің бұзылуы 1 1 2 2 Экологиялық зерттеулердің және биосфералық даму жолдары 1 1 2 2 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 4 кесте- СОӨЖ және СӨЖ мазмұны СОӨЖ СӨЖ 1. Экожүйедегі биогеоценотикалық қарым-қатынас - биоәртұрліліктің теориялық маңызы Биогеоценоз туралы түсінік. Биогеоценоз компоненттері 2. Мониторингтік зерттеулердің принциптер Биоәртүрлілікті сақтаудағы және экожүйе ішіндегі биоценотикалық қарым-қатанастын жалпы теориялық негіздері 3.Биоалуанәртүрлілікті сақтауда мониторинг жүргізу Адам әсерәнен экожүйенің бұзылуы 4. Экожүйенің өзгеру тендециялары және адам шаруашылық әрекеттері Биологиялық алуанәртүрлілік және мониторингтік зерттеулер жүргізудің принциптері 5. Экология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы 6. Жердің биологиялық эволюциясының кезеңдері және алуан тұрлілік Биологиялық алуанәртүрлілік және тұрақта даму 7. Организмдердің өмір сүруіне және алуантұрлілікке экологиялық факторлардың әсері Биологиялық алуанәртүрлілікті саұтау максатында халықаралық байланыс 8.Популяцияға топтық сипаттама. Организмдер арасындағы типтік қарым қатыныстар Биологиялық алуанәртүрлілік конвенциясы - биологиялық алуанәртүрлілікті сақтаушарасын іске асыру үшін негізгі құжат 9. Зат алмасудағы энергия ағыны. Экожүйенің тұрақтылығы мен сақталуы Биоалуанәртүрлілікті сақтау үшін қолданылатын, бөлінетін, қорғалатын аудан 10.Биосферадағы тірі организмдер функциясының алуан тұрліліктегі ролі Экожүйенің тұрақты дамуына жағдай жасайтын принциптер құру және олардың маңызы,биосфералық қорлар 11. Табиғи ресурстармен қамтамасыз етудің проблемарамен байланысты Биоалуанәртүрлілік санағын жүргізуді аяқтау және жақын арадағы болашағы бар әрекеттер 12. Алуантұрлілікті сақтау жолдары Қазақстанның құрлықтық және сулық экожүйесінің биоалуанәртүрлілігі 13. Қоршаған орта және адам арасындағы қарым-қатынастар байланысттарыынң түрлердің тұрақтылығына әсері Биоалуанәртүрлілік мәселелерінің негізгі заңдылықтары 14. Қазақстанның экологиялық проблемаларын шешеудегі алуантүрліліктің маңызы Экологиялық зерттеулердің және биосфераның дамуның жолдары 15. Қазірігі таңдағы экологиялық проблемалармен биологиялық алуантүрліліктің прогрессивтік эволюциядағы ролі Экожүйенің жеке компоненттерің тиімді пайдалану және қорғау мәселелері 7. <<Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік>> пәні бойынша календарлық кестесі 5 кесте - <<Қоршаған орта және биологиялық әртұрлілік>> пәні бойынша календарлық кестесі № Бақылау түрі Балл Апталар Жалпыбалл саны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1 Дәріске қатысқаны үшін 2 * * * * * * * * * * * * * * * 30 2 Дәрістерді толық конспектілеу 1 * * * * * * * * * * * * * * * 15 3 Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін 1 * * * * * * * * * * * * * * * 15 4 ЗТС қатысқаны үшін 2 * * * * * * * * * * * * * * * 30 5 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 4 * 4 6 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 4 * 4 7 Тақырып бойынша талдау жасау 4 * 4 8 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 8 * * * * * * * 56 9 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 8 * * * * * * * 56 10 Тақырып бойынша талдау жасау 9 * * * * * * * 63 11 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 10 * * * * * * 60 12 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 8 * * * * * * 48 13 Тақырып бойынша талдау жасау 9 * * * * * * 54 14 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 12 * 12 15 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 9 * 9 16 Тақырып бойынша талдау жасау 9 * 9 17 Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/ 1 * 1 18 Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/ 1 * 1 19 Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/ 2 * * * * * * * * * * * * * 26 20 Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/ 2 * * * * * * * * * * * * * 26 21 Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/ 3 * 3 22 Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/ 2 * 2 23 Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/ 1 * 1 24 Реферат /СӨЖ/ 1 * 1 25 Сызбаларды, кестелерді құрастыру /СӨЖ/ 2 * * * * * * * * * * * * * * * 28 26 Реферат /СӨЖ/ 3 * * * * * * * * * * * * * * 42 Барлығы (макс.) * * * * * * * * * * * * * * * 600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz