Файл қосу

Студенттерге арналған Негізгі аспап Домбыра пәннің бағдарламасы. СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1 
28.08. 2013



                                       
                                       
                 <<Негізгі аспап Домбыра>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ




                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28.08.2013ж.
                                  Бет  2\9

                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  28.08.2013.   <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының оқытушысы : Серіков Ә.С.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № 1 29.08.2013ж.
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.






                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28 08 2013 ж.
                                  Бет  3__




                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       












                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28 08 2013 ж.
                                  Бет  4__

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Серіков Әділет Серікұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының Оқытушысы, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 115 дәрісхана
* Пәннің аты - <<Негізгі аспап Домбыра>>;
- Кредиттер саны -  1      
    1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
        Жалпы бұл пән Негізгі аспап 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 1  -  курс студенттерінің 1 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
1.3 Пәннің мақсаты  -  студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты  әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім берудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-негізгі аспабын қасиеттерін тауып көмектесу.
 

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28.08.2013ж.
                                   Бет  5


1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.


1.6  Курсттың пререквизиттері:
1.6.1Музыкалық білім берудің,негізгі аспап әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден,
1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.


1.7 Курсттың постреквизиттері:
Курстың постреквизиттері: Құрамды оркестр, фольклорлық ансамбль, концертмейстерлік сынып.



                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28 08 2013 ж.
                                   Бет  6
1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                                            Кесте  1 
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                             Әдебиеттер
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                               
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
61 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                       
                                                                              1
Негізгі пәнге кіріспе қолдың қойылымы 
                                       3
                                       2
                                       6
Б.Ыскаков А.Жайымов Домбыра үйрену ментебі
                                                                              2
Қолдың койылымын қалыптастыру жане музыка өлшемін уйрену. 
                                       3
                                       2
                                       6
Б.Ыскаков А.Жайымов Домбыра үйрену ментебі екінші тарауы
                                                                              3
Музыка өлшемдерін женілінен ауырына көшу колдың қойылымын еркіндікке жету
                                       4
                                       2
                                       6
Құрманғазы: Күйлер /құраст., түсініктерін жазған Қ. Ахмедияров.-Алматы:Өнер,2005
                                                                              4
Гаммалар жане арпеджиолар этюдтар
                                       5
                                      1,5
                                      4,5
Аравин,  П   Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979
                                                                               
                                Барлығы:
15
                                      7,5
22,5
                                       

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Негізгі аспап қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Негізгі аспап негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28.08.2013ж.
                                   Бет  7

б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.




1 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация 
1 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28.08.2013ж.
                                   Бет  8

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 90балл  1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 30 балл  1 аттестацияда и 30 балл 2 аттестацияда 
СӨЖ 60 балл 1 аттестацияда и 60 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 90 балл 1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда

Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл













                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28.08.2013ж.
                                   Бет  9

Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>	Кесте 2

                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтағы жұмыстар 
                                      90
                          1-7 тәжірбиелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      30
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
                                       7
Бақылау жұмысы 1 
                                      90
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      90
                          8-15 тәжірбиелік
                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      30
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/01-2013
                         Ред. № 1  28.08.2013ж.
                                  Бет  10



7 Қолданылған әдебиеттер
Б.Ыскаков А.Жайымов Домбыра үйрену мектебі
Құрманғазы:Күйлер/құраст.,түсініктерін жазған Қ.Ахмедияров.-                       Алматы:Өнер,2005
Аравин,  П   Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979




Пәндер