Файл қосу

Объектіге бағдарланған программалау курсының мақсаты



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Семей қаласының шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
                                       
3 деңгейлі СМК құжаты

                                   ПОӘК
                                       
                                   ПОӘК
042-14.2.07.1.20.79/02-2013
                   Студенттерге арналған
<<Объектіге бағдарланған программалау>> пәні бойынша жұмыс бағдарламасы
                                 03.09.2013ж.
                              №2 басылым
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
   <<Объектіге бағдарланған программалау>>
            пәнінен оқу-әдістемелік кешен
<<5В060200>>  -  <<Информатика>>   мамандығына арналған
                                       
Студенттерге арналған оқу жұмыс бағдарламасы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                               Семей 2013.
Алғы сөз
* ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ Информатика  кафедрасының  аға оқытушысы 
Беккасимова Д.Т.,  Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
<<___>>__________ 2013ж.


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Информатика кафедрасының  отырысында талқыланды
Хаттама № _1_ "__3__" ______09_______ 2013 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. ФМФ -  нің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды

Хаттама  №_1_  <<__10__>>  _____09_____  2013 ж. 

Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ 

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды    
Хаттама  №_1_  <<__13__>>  _____09_____  2013 ж. 

Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы, 1-ші проректор___________ 
                                Мазмұны 
* Жалпы мағлұматтар
* Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар
* Курс форматы және саясаты
* Баға қою саясаты
* Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
* Әдебиеттер
1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
1. Жалпы мағлұматтар
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар:
Бекқасымова Д.Т., Информатика кафедрасының  аға оқытушысы
Байланыс ақпараты  -  тел.: 53-02-29, оқу корпусы № 8, кабинет № 316
Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1201;
Кредиттер саны  --  3;

1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
<<Объектіге бағдарланған программалау>> пәні тәжірибелік курс болып табылады, сондықтан үй және тәжірибелік, зертханалық жұмыстарды міндетті түрде және уақытында тапсыру қажет. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 
Тест түрінде екі межелік бақылау алынады, студенттердің теориялық білімі тексеріледі. 
Емтиханға жіберілу үшін студенттер мына талаптарды орындау керек:
* дәріске, СТС, зертханалық және ОБСӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. 
* Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет.
* Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады.
* СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті
* Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады.
* Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. 
Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді.
Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қорытындысын (емтихан  -  60%) қамтиды да  100% құрайды. 
ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 

1.3.  <<Объектіге бағдарланған программалау>> курсының мақсаты
* Нысанды-бағдарланған программалаудың негізгі принциптерімен танысу
* Объектілік типтің сипатталуындағы өрістер және әдістермен танысу
* Delphi- дің мәліметтер қорымен жұмысын білу
* Программалау технологияларын меңгеру
* Алгоритмдердің нұсқаларын бір бірімен салыстыру арқылы тиімдісін таңдау.

1.4. Курсты оқытудың негізгі міндеті 
* Программалық жабдықтарды жасау жолдарын меңгеру 
* Объектіге арналған паскаль тілін тереңдетіп оқыту
* Нысанға бағытталған программалау технологиясының принциптерін меңгеру
          1.5.Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы:
Білуі керек:
* Delphi ортасындағы компоненттермен жұмыс жасау жолдарын
* Delphi ортасының графикалық және мультимедиялық мүмкіндіктерін
* Delphi ортасында жоба даярлау ерекшеліктері
Орындай алуы керек:
Арнайы тақырыптарға жобалар құруды және зерттеу жұмыстарын жүргізуді
Delphi ортасының мүмкіндіктерін практикада, зертханалық жұмыстарда толықтай пайдалану

           1.5.Курстың пререквизиті:
* информатика, 
* математикалық анализ,
* математикалық физика теңдеулері,
* алгоритмдер және деректер структурасы, 
* программалау тілдері және технологиясы,

          1.7.Курстың постреквизиті: 
* программалау тілдері,
* қолданбалы программалар пакеттері
2.Жұмыстық  - оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
                                                                 Кесте-1. 
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                                  Дәріс
                                   (сағ.)
                                     МС
                                   (сағ.)
                                     ЗС
                                   (сағ.)
                                   СОӨЖ
                                    СӨЖ
                                Барлығы
                                   (сағ.)
                            Бақылау түрі
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                       9
                                      10
                                       3
                                       5
                                       3
                                      15
                                      15
                                      15
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                Емтихан
3.Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау
Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн.
Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. .
Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. 
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 
              4. Курс форматы және саясаты
Келесі талаптар қойылады:	
* Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
* Сабақтарға кешікпей келу қажет;
* Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
* Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
* Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады;
* Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады;
* Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды.
Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды.
                  5. Бағаларды қою саясаты
4.1 Студент білімін бағалау шкаласы
Кесте 2-Студент рейтингісін есептеу
                                Апталар
Дәріс сабақт.
зертханалық./машық
СОӨЖ
СӨЖ
МБ 1

Дәріс сабақт.
зертханалық./машық
СОӨЖ
СӨЖ
МБ 2

1
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
2
                                       0
                                     10/10
                                       5
10
0
                                      35
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
3
                                       0
                                     10/10
                                       5
10
0
                                      35
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
4
                                       0
                                     10/10
                                       5
10
0
                                      35
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
5
                                       0
                                     10/10
                                       5
10
0
                                      35
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
6
                                       0
                                     10/10
                                      10
10
0
                                      40
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
7
                                       
                                       
                                      10
20
60
                                      90
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
         Студенттің сабаққа толық қатысуы
                                       
                                      30
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                          1-ші аттестация
                                       
                                      300
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
8
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                       0
                                       0
                                       0
                                       0
                                       0
9
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                     10/5
5
5
0
25
10
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                     10/5
5
5
0
25
11
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                     10/5
5
10
0
30
12
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                     10/5
5
10
0
30
13
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                     10/10
5
10
0
35
14
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       0
                                     10/10
5
10
0
35
15
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      10
                                      20
                                      60
                                      90
                                       
         Студенттің сабаққа толық қатысуы
                                       
30
                                       
                        2  - ші аттестация
                                       
300


Кесте3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы
                 Әріп жүйесі бойынша баға
          Ұпайлардың цифрлық эквиваленті
                       Проценттік мазмұн
                  Дәстүрлі жүйедегі баға
                                      А
                                      4,0
                                  95  -  100
                               Өте жақсы
                                    А -  
                                     3,67
                                   90  -  94
                                       
                                      В+
                                     3,33
                                   85  -  89
                                       
                                  Жақсы
                                      В
                                      3,0
                                   80  -  84
                                       
                                     В - 
                                     2,67
                                   75  -  79
                                       
                                      С+
                                     2,33
                                   70  -  74
                                       
                                       
                        Қанағаттанарлық
                                       
                                      С
                                      2,0
                                   65  -  69
                                       
                                     С - 
                                     1,67
                                   60  -  64
                                       
                                      D+
                                     1.33
                                   55  -  59
                                       
                                       D
                                      1,0
                                   50  -  54
                                       
                                       F
                                       0
                                   0  -  49
                     қанағаттанарлықсыз
                                       I
                                      NA
                                       -
                            аяқталмаған
                                       P
                                       -
                                   өтті
                              Пәнді өтті


6. Пайдаланылған әдебиеттер
6.1. Негізгі әдебиеттер
* Буч. Г. Объектно-ориентированное программирование с примерами применения: Пер. С англ.- Киев: Диалектика, 1992.
* Дантеман Д., Мишел Д., Тейлор Д. Программирование в среде Delphi: Пер. С англ.- Киев: НИПФ- ДиаСофт Лтд., 1995.
* Фаронов В.В.  Delphi5. Учебный курс.-М:Ноолдж, 2000
* А. В. Могилев, Н.И.Пак,  Е.К. Хеннер. Практикум по информатике. Москва, <> 2002. 380-384
* Бобровский Delphi5. Основные понятия и принципы программрование. Москва <<Харьков>> 2000
* М.П. Лапчик. ,И.Г. Семакин, Е.К. Ханнер. Методика преподавания информатики. 3- издание. Москва, <> 2006. стр 456-529
* А. Хомененко, В.Гофман. Самоучитель Delphi. Санкт-Петербург, 2003, 576 стр
* Сыдыков Б.Д., Шекербекова Ш.Т. Delphi ортасында бағдарламау практикумы. Алматы. 2005
* Халықова К.З., Бостанов Б.Ғ., Тұрғанбаева А.Р. Объектілі бағдарланған программалау жүйелерінің негіздері.  Алматы. 2005. 301б.

6.2. Қосымша әдебиеттер
* Информатика негіздері. №4 (2003) Delphi-де программалау негіздері 14-16б.
* Информатика негіздері. №2 (19) 2005. Шекербеков Ш., Тұрмағамбетова У. Delphi 7 ортасында программалау негуздері
* Информатика негіздері. №2 (20) 2005. Сатбаева А. Delphi ортасының негізгі компоненттерімен танысу. Delphi тіліндегі бағдарламаның құрылымы.


Пәндер