Файл қосу
Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей мемлекеттік педагогикалық институты
Жаратылыстану ғылымдары факультеті
Жалпы биология кафедрасы
" Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру " пәні бойынша
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ
(СИЛЛАБУСЫ)
050113 <<Биология>> мамандығының
4 курс студенттеріне арналған
Семей - 2011
Құрастырған: б.ғ.к., аға оқытушысы___________Жумадилова Р.Ж.
Жалпы биология кафедрасының отырысында бекітілген.
Хаттама № ___ <<___ >> ____ 2011ж.
Кафедра меңгерушісі б.ғ.к.____________Қалиева С.Қ.
Жаратылыстану ғылымдары факультетінің Оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданған.
Хаттама № ___ <<___ >> ____ 2011ж.
Факультеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы
б.ғ.к., доцент_________Абдишева З.В.
Жаратылыстану ғылымдары факультетінің деканы,
х.ғ.к., доцент_________Ибраева Л.С.
ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
1. Оқытушы туралы деректер
Жумадилова Роза Жумгазиновна, биология ғылымдарының кандидаты; кафедраның орналасқан жері ғимарат №3, жаратылыстану ғылымдары факультеті, ауд. 236.
Топқа арналған кеңес кестелері бойынша кафедрадағы қабылдау уақыты: , бейсенбі - 15-00 (3-230)
2. Пән туралы деректер
Атауы: Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру Кредиттер саны: 3 кредит (135сағат)
Өту орны: № 3 ғимарат
Оқу жоспарынан үзінді:
Курс
Семестр
Кредиттер
Лекц.
Сағ.
Зертханалық
СОӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау
4
7
3
15
30
22,5
67,5
135
емтихан
Пререквизиттер: ботаника, зоология, өсімдіктер физиологиясы, өсімдіктер систематикасы. Постреквизиттер: қолданбалы биология және топырақтану негіздері, өсімдіктер биологиясы, дүние жүзі флорасы мен фаунасы, оқу практика.
Қысқаша сипаттамасы:
Мектеп маңындағы үлескі, биология кабинетімен қатар, және де табиғат бұрышы жалпы білім беретін мектептерде биология пәнін оқытуда - материалдық базаны құрайды. Биология пәнінің практикалық сабақтарын оқытуда сектеп маңындағы учаскенің маңызы зор, өйткені оқушылар өсімадіктерді күту және өсіру жөніндегі білімдерді мен дағдаыларын игереді, сондай-ақ осы пәннен алған білімдерін тереңдетеді, кеңейтеді және бекітеді, өсімдіктердің өсу және даму әдістерін басқаруды игереді, өсімждіктердің техникалық, декоративтік, бау-бақшалық, зиякесті түрлоерімен танысады.
Мектеп маңындағы оқу тәжірибелік учаскесі - биология пәнінің үлестерімен және демонстрациялық материалдарды дайындауда маңызды орын алады.
Курстың мақсаты - студентердің мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік үчаскесінде әртүрлі жұмыстар өткізуінде оңтайлы ұйымдастыру жайлы білім алуы, профессионалды қызмет үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.
Курстың міндеттері:
* биологиялық білім мен дағдыны жетілдіру және оны практикада пайдалану;
* агротехникалық есебі бойынша өсімдік дақылдарын өсіру жөнінде білімдері мен дағдыларын қалыптастыру;
* биологиялық ғылымға негізделген, басты ауыл-шаруашылық процестері жөнінде түсінік беру;
* өсімдіктерді өсіру, оларды күту және тәжірибе үлестірмелі материалдар мен қамтамасыз ету;
* оқу үрдісін көрнекілік құралдар және үлестрілмелі материалдар мен қамтамасыз ету.
Курсты оқыту нәтижесінде студенттер білу керек:
* жер ауданының учакесін ұйымдастыру принциптерін;
* учаскені жоспарлауды;
* учаскенің аумақтарын, бөлімдерін бөлуді;
* оқыту бағдарламасының есебі бойынша өсімдіктер мен жануарлардың талдау принциптері;
* мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскенің ұйымдастыру түрлерін;
* учаскесіндегі өткізілетін сабақтардың ұйымдастыру әдістерін;
* тәжірибе өткізетін жағдайлары.
Студент істей білу керек:
* биологиялық құбылыстарды бақылау;
* фенологиялық фазаны анықтау және суреттеу;
* бақылауды анықтап және бақылауды нәтижесін қорытындылау;
* бақылау және тәжірибелік нұсқауларды салыстыру;
* тәжірибенің есебі негізінде дәлелді қортындыларды құрастыру;
* жұмысты жоспарлау, жер аумағының жоспарын құрастыру;
* көкеніс дақылдарының аурулары мен зиякестерін анықтау, және орламен күресу шараларын ұйымдастыру.
Пәннің тақырыптық жоспары
№
Пәннің тақырыптық жоспары
Сағат саны
дәр
зерт
СОӨЖ
СӨЖ
1
Кіріспе.
1
2
Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу.
4
2
5
3
Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру.
1
2
2
5
4
Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру.
2
2
2
7,5
5
Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау.
4
2
10
6
Фенологиялық бақылау.
1
2
1,5
5
7
Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу.
2
2
5
8
Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру.
2
5
9
Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру.
2
4
2
5
10
Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
2
2
2
5
11
Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
2
4
3
10
12
Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі.
2
2
13
Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру.
2
2
5
Барлығы:
15
30
22,5
67,5
Лабораториялық сабақтар тақырыбы, қысқаша мазмұны.
№
Лабораториялық сабақтар тақырыптары.
Сағат саны
1.
Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу.
4
2.
Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру.
2
3.
Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру.
2
4.
Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау.
4
5.
Фенологиялық бақылау.
2
6.
Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу.
2
7.
Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру.
2
Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру.
4
8.
Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
2
9.
Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
4
10.
Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі.
Барлығы:
30
СОӨЖ тақырыптары
№
Пәннің тақырыптық жоспары
Сағат саны
1
Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу.
2
2
Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру.
2
3
Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру.
2
4
Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау.
2
5
Фенологиялық бақылау.
1,5
6
Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу.
2
7
Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру.
8
Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру.
2
9
Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
2
10
Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
3
11
Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі.
2
12
Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру.
2
Барлығы:
22,5
Студенттердің өздік жұмыстарның тақырыптары. <<Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру>>
Тапсырма мазмұны
Дайындау формасы
Көлемі және орындалу шарты
Бақылау формасы
Тапсыру графигі
1. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру
Жазбаша
3
Реферат
2 апта
2. Егістік дақылдар өсімдіктер бөлімін ұйымдастыру.
Жазбаша
3
Реферат
3 апта
3. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе үлескесінің оқушыларға маыңызы.
Жазбаша
3
Реферат
4 апта
4. Декоративті гүлді-өсімдіктер бөлімін ұйымдастыру
Жазбаша
3
Реферат
5 апта
5. Өсімдіктер биологиясы бөлімі.
Жазбаша
3
Реферат
6 апта
6. Көкеніс дақылдар бөлімін ұйымдастыру.
Жазбаша
3
Реферат
7 апта
7. өсімдіктерді түрлі көгалдандыру типтеріне пайдалану.
Жазбаша
3
Реферат
8 апта
8. Гүлді өсімдіктер туралы анықтамалар.
Жазбаша
3
Реферат
9 апта
9. Тыңайтқыштар құрамындағы қоректік элементтер мөлшері.
Жазбаша
3
Реферат
10 апта
10.гүлзарлар мен газондарды көркемдеу.
Жазбаша
3
Реферат
11 апта
Әдебиеттер:
1.
Верзилин Н.М., Корсунская В.М. Общая характеристика преподавания биологии. М., 1983
2.
Верзилин Н.М. Методика работы с учащимися на школьном учебно-опытом участке. М., 1956
3.
Доспехов Б.А. Методика полевого опыта. М., 1985 г.
4.
Методика постановки опытов с плодовыми, ягодными и цветочно-декоративными растениями. Под ред. В.А. Комиссарова. М., 1982 г.
5.
Падалко М.А. Уроки ботаники нв школьном учебно-опытном участке. 1984 г.
6.
Папорков М. А., Клинковская Н.И., Миланова Е. С. Учебно-опытная работа на пришкольном участке. 1984 г.
7.
Пономаренко И.Н., Соломин В.П., Сидельников Г.Д. Общая методика обучения биологии. М., 2003 г.
8.
Вакуленко В.В., Труевцева М. Ф. Декоративное садоводство.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz