Файл қосу
Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Семей мемлекеттік педагогикалық институты Жаратылыстану ғылымдары факультеті Жалпы биология кафедрасы " Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру " пәні бойынша ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУСЫ) 050113 <<Биология>> мамандығының 4 курс студенттеріне арналған Семей - 2011 Құрастырған: б.ғ.к., аға оқытушысы___________Жумадилова Р.Ж. Жалпы биология кафедрасының отырысында бекітілген. Хаттама № ___ <<___ >> ____ 2011ж. Кафедра меңгерушісі б.ғ.к.____________Қалиева С.Қ. Жаратылыстану ғылымдары факультетінің Оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданған. Хаттама № ___ <<___ >> ____ 2011ж. Факультеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы б.ғ.к., доцент_________Абдишева З.В. Жаратылыстану ғылымдары факультетінің деканы, х.ғ.к., доцент_________Ибраева Л.С. ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ 1. Оқытушы туралы деректер Жумадилова Роза Жумгазиновна, биология ғылымдарының кандидаты; кафедраның орналасқан жері ғимарат №3, жаратылыстану ғылымдары факультеті, ауд. 236. Топқа арналған кеңес кестелері бойынша кафедрадағы қабылдау уақыты: , бейсенбі - 15-00 (3-230) 2. Пән туралы деректер Атауы: Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру Кредиттер саны: 3 кредит (135сағат) Өту орны: № 3 ғимарат Оқу жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредиттер Лекц. Сағ. Зертханалық СОӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау 4 7 3 15 30 22,5 67,5 135 емтихан Пререквизиттер: ботаника, зоология, өсімдіктер физиологиясы, өсімдіктер систематикасы. Постреквизиттер: қолданбалы биология және топырақтану негіздері, өсімдіктер биологиясы, дүние жүзі флорасы мен фаунасы, оқу практика. Қысқаша сипаттамасы: Мектеп маңындағы үлескі, биология кабинетімен қатар, және де табиғат бұрышы жалпы білім беретін мектептерде биология пәнін оқытуда - материалдық базаны құрайды. Биология пәнінің практикалық сабақтарын оқытуда сектеп маңындағы учаскенің маңызы зор, өйткені оқушылар өсімадіктерді күту және өсіру жөніндегі білімдерді мен дағдаыларын игереді, сондай-ақ осы пәннен алған білімдерін тереңдетеді, кеңейтеді және бекітеді, өсімдіктердің өсу және даму әдістерін басқаруды игереді, өсімждіктердің техникалық, декоративтік, бау-бақшалық, зиякесті түрлоерімен танысады. Мектеп маңындағы оқу тәжірибелік учаскесі - биология пәнінің үлестерімен және демонстрациялық материалдарды дайындауда маңызды орын алады. Курстың мақсаты - студентердің мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік үчаскесінде әртүрлі жұмыстар өткізуінде оңтайлы ұйымдастыру жайлы білім алуы, профессионалды қызмет үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Курстың міндеттері: * биологиялық білім мен дағдыны жетілдіру және оны практикада пайдалану; * агротехникалық есебі бойынша өсімдік дақылдарын өсіру жөнінде білімдері мен дағдыларын қалыптастыру; * биологиялық ғылымға негізделген, басты ауыл-шаруашылық процестері жөнінде түсінік беру; * өсімдіктерді өсіру, оларды күту және тәжірибе үлестірмелі материалдар мен қамтамасыз ету; * оқу үрдісін көрнекілік құралдар және үлестрілмелі материалдар мен қамтамасыз ету. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер білу керек: * жер ауданының учакесін ұйымдастыру принциптерін; * учаскені жоспарлауды; * учаскенің аумақтарын, бөлімдерін бөлуді; * оқыту бағдарламасының есебі бойынша өсімдіктер мен жануарлардың талдау принциптері; * мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскенің ұйымдастыру түрлерін; * учаскесіндегі өткізілетін сабақтардың ұйымдастыру әдістерін; * тәжірибе өткізетін жағдайлары. Студент істей білу керек: * биологиялық құбылыстарды бақылау; * фенологиялық фазаны анықтау және суреттеу; * бақылауды анықтап және бақылауды нәтижесін қорытындылау; * бақылау және тәжірибелік нұсқауларды салыстыру; * тәжірибенің есебі негізінде дәлелді қортындыларды құрастыру; * жұмысты жоспарлау, жер аумағының жоспарын құрастыру; * көкеніс дақылдарының аурулары мен зиякестерін анықтау, және орламен күресу шараларын ұйымдастыру. Пәннің тақырыптық жоспары № Пәннің тақырыптық жоспары Сағат саны дәр зерт СОӨЖ СӨЖ 1 Кіріспе. 1 2 Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу. 4 2 5 3 Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру. 1 2 2 5 4 Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру. 2 2 2 7,5 5 Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау. 4 2 10 6 Фенологиялық бақылау. 1 2 1,5 5 7 Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу. 2 2 5 8 Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру. 2 5 9 Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру. 2 4 2 5 10 Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру 2 2 2 5 11 Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру 2 4 3 10 12 Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. 2 2 13 Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру. 2 2 5 Барлығы: 15 30 22,5 67,5 Лабораториялық сабақтар тақырыбы, қысқаша мазмұны. № Лабораториялық сабақтар тақырыптары. Сағат саны 1. Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу. 4 2. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру. 2 3. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру. 2 4. Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау. 4 5. Фенологиялық бақылау. 2 6. Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу. 2 7. Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру. 2 Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру. 4 8. Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру 2 9. Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру 4 10. Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. Барлығы: 30 СОӨЖ тақырыптары № Пәннің тақырыптық жоспары Сағат саны 1 Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу. 2 2 Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру. 2 3 Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру. 2 4 Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау. 2 5 Фенологиялық бақылау. 1,5 6 Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу. 2 7 Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру. 8 Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын ұйымдастыру. 2 9 Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру 2 10 Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру 3 11 Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. 2 12 Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру. 2 Барлығы: 22,5 Студенттердің өздік жұмыстарның тақырыптары. <<Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру>> Тапсырма мазмұны Дайындау формасы Көлемі және орындалу шарты Бақылау формасы Тапсыру графигі 1. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру Жазбаша 3 Реферат 2 апта 2. Егістік дақылдар өсімдіктер бөлімін ұйымдастыру. Жазбаша 3 Реферат 3 апта 3. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе үлескесінің оқушыларға маыңызы. Жазбаша 3 Реферат 4 апта 4. Декоративті гүлді-өсімдіктер бөлімін ұйымдастыру Жазбаша 3 Реферат 5 апта 5. Өсімдіктер биологиясы бөлімі. Жазбаша 3 Реферат 6 апта 6. Көкеніс дақылдар бөлімін ұйымдастыру. Жазбаша 3 Реферат 7 апта 7. өсімдіктерді түрлі көгалдандыру типтеріне пайдалану. Жазбаша 3 Реферат 8 апта 8. Гүлді өсімдіктер туралы анықтамалар. Жазбаша 3 Реферат 9 апта 9. Тыңайтқыштар құрамындағы қоректік элементтер мөлшері. Жазбаша 3 Реферат 10 апта 10.гүлзарлар мен газондарды көркемдеу. Жазбаша 3 Реферат 11 апта Әдебиеттер: 1. Верзилин Н.М., Корсунская В.М. Общая характеристика преподавания биологии. М., 1983 2. Верзилин Н.М. Методика работы с учащимися на школьном учебно-опытом участке. М., 1956 3. Доспехов Б.А. Методика полевого опыта. М., 1985 г. 4. Методика постановки опытов с плодовыми, ягодными и цветочно-декоративными растениями. Под ред. В.А. Комиссарова. М., 1982 г. 5. Падалко М.А. Уроки ботаники нв школьном учебно-опытном участке. 1984 г. 6. Папорков М. А., Клинковская Н.И., Миланова Е. С. Учебно-опытная работа на пришкольном участке. 1984 г. 7. Пономаренко И.Н., Соломин В.П., Сидельников Г.Д. Общая методика обучения биологии. М., 2003 г. 8. Вакуленко В.В., Труевцева М. Ф. Декоративное садоводство.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz